Waar ga je heen dan, met kerst?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij hebben een fiberboom we zijn toch niet thuis en ben niet echt in de stemming voor een echte kerstboom en kerstmis
Ik ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gebruiken 'Wieberen' ook al jaaaaaaaaaarenheb 't weer van m'n moeder
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, 't was een gezellig gesprekje hoor. Nu hopen dat ze een baan voor me vinden
Was te laat om je succes te wensen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, 't was een gezellig gesprekje hoor. Nu hopen dat ze een baan voor me vinden
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]< Is wel echt jouw favo smiley hè, vooral als het over jezelf gaat.
Mèns. Het komt wel goed met je, hoor
Ja,quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]< Is wel echt jouw favo smiley hè, vooral als het over jezelf gaat.
Mèns. Het komt wel goed met je, hoor
Al kon het wel, dan nog zou ik het niet in een sollicitatiebrief zettenquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja,is een beetje ingebakken bij mij, ik kan ook al geen brieven meer schrijven omdat ik de sarcasme smilies mis
Kon?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:15 schreef Riann het volgende:
even nog over het woord wieberen
ik kon het echt niet
Ik doelde meer op persoonlijke brieven enzo, maar dat zou idd wel wat zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Al kon het wel, dan nog zou ik het niet in een sollicitatiebrief zetten
"Goedemiddag ik ben die-en-die en ik wil graag solliciteren naar die en die functie"
Geniaal
ik bedoelde kendequote:Op dinsdag 11 december 2007 17:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Kon?Is niet zo moeilijk, je zegt eerst 'wie' dan 'be' en dan 'ren'.
Of bedoelde je kende
Da's toch wel erg hoor, komde gai uit ne durp of wa?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:20 schreef Riann het volgende:
[..]
ik bedoelde kende![]()
![]()
Sorry ik heb erg veel brabants taalgebruik en zoals ik praat zo typ ik ook vaak
Bij musis voor zat altijd een kraam, maar ik weet niet of die er dit jaar na alle verbouwingen daar nog steeds zit ( heb zelf tot een half jaar geleden in arnhem gewoont)quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
Gamma zit best ver weg hierde praxis is te doen
zal eens even kijken of
nog tijd/zin heeft om daar langs te gaan vanavond..
Je hoeft toch geen sorry te zeggenquote:
Beetje zwavelzuur doet wonderen om mij(en mijn nickname) wat te verkorten...quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik dacht zelfs even dat het een kloonaccount van teigan was toen ik het zag staan
Ik lees al effe mee hier, en heb idd getwijfed of ik me aan moest melden. Maar ik heb geen kloons oid en wilde toch meedoen hier zeg maar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen sorry te zeggen
Een van de die-hard dieetclubbers heeft namelijk teigan als nickname, dat is wel grappig
Dus jij hebt mijn brievenschrijftalent verpest?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben een boomEn de kerstspullen zijn ook gevonden ergens in de stapel dozen
Ook dit jaar hang ik er voor alle zekerheid alleen de onbreekbare dingen in
Levi, weet je trouwens dat ik de bedenker ben vanIemand anders heeft hem gemaakt, maar ik heb hem verzonnen. Hij heeft overigens inmiddels een totaal andere betekenis gekregen
jah uit een regelrecht gat we hebben nog niet eens eens een bakker of een slager wel een supermarktquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's toch wel erg hoor, komde gai uit ne durp of wa?
quaquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:53 schreef Riann het volgende:
[..]
jah uit een regelrecht gat we hebben nog niet eens eens een bakker of een slager wel een supermarktde spar
en we hebben een pinautomaat
![]()
2000 inwoners ongeveer. Maar kwa grondoppervakte groter als helmond
Klopt, ik heb het dorp ooit gezien en gekeurd: het is een gat!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:53 schreef Riann het volgende:
[..]
jah uit een regelrecht gat we hebben nog niet eens eens een bakker of een slager wel een supermarktde spar
en we hebben een pinautomaat
![]()
2000 inwoners ongeveer. Maar kwa grondoppervakte groter als helmond
ik weet niet wat musis isquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:29 schreef teig het volgende:
[..]
Bij musis voor zat altijd een kraam, maar ik weet niet of die er dit jaar na alle verbouwingen daar nog steeds zit ( heb zelf tot een half jaar geleden in arnhem gewoont)
Zou Riann inteelt zijn?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het dorp ooit gezien en gekeurd: het is een gat!![]()
Zelfs Waalre is er een stad bij...
zij welquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben een boomEn de kerstspullen zijn ook gevonden ergens in de stapel dozen
Ook dit jaar hang ik er voor alle zekerheid alleen de onbreekbare dingen in
Levi, weet je trouwens dat ik de bedenker ben vanIemand anders heeft hem gemaakt, maar ik heb hem verzonnen. Hij heeft overigens inmiddels een totaal andere betekenis gekregen
Je komt uit een Brabants durp, dus je bent een boer!quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:01 schreef Riann het volgende:
ik ben geen boerinneke ik woon niet in een boerderij![]()
ik ben volgens mij wel een gewoon een net dametje
Dude! dat weet ik zelfs!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet niet wat musis iswoon hier pas 5 maanden
![]()
maar dank je
mijnis nog steeds niet thuis, en is dat voorlopig nog niet, want hij sms-t altijd even als hij in de bus zit, zodat ik met het eten kan beginnen.. (AAAAARGH! BURGERTRUT ALERT!
![]()
)
hopelijk wel optijd genoeg voor het sluiten van de praxis.. enzo..
enneh, welkom!![]()
jaaahaa... dat dènk jij!quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:01 schreef Riann het volgende:
ik ben geen boerinneke ik woon niet in een boerderij![]()
ik ben volgens mij wel een gewoon een net dametje
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude! dat weet ik zelfs!Musis Sacrum, muziektheater is het toch? Ik ben maar twee keer in mn leven in Arnhem geweest, ik ken alleen de jurkenwinkel daar (Assepoester? Sneeuwwitje? Loop ik zo heen vanaf t station) en Musis Sacrum
Teig, welkom, en succes. Hoe wil je gaan afvallen?
Die sealen ze tegenwoordig in zo'n netjequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik kom echt uit een ei
het zegt me nog niets.. nou ja.. het zegt me wel wat, maar zou niet weten waar het is![]()
![]()
maar vraag me af of een busmeneer een kerstboom in z'n bus wil hebbenis namelijk niet echt op loopafstand, als het bij het station is
Ty,quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet niet wat musis iswoon hier pas 5 maanden
![]()
maar dank je
mijnis nog steeds niet thuis, en is dat voorlopig nog niet, want hij sms-t altijd even als hij in de bus zit, zodat ik met het eten kan beginnen.. (AAAAARGH! BURGERTRUT ALERT!
![]()
)
hopelijk wel optijd genoeg voor het sluiten van de praxis.. enzo..
enneh, welkom!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |