Ik ga iig stoppen met snoepen, en proberen 1 of twee keer in de week te gaan zwemmen. Fietsend naar mijn werk te gaan (10 km).quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:08 schreef omearos het volgende:
Welkom Teig
Heb je al concrete plannen om af te vallen?
Die achter het station presikhaaf?? Die is enorm klein he?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
aaaaaaah, dat gebouw! Dat weet ik wel weer nu!![]()
![]()
zie je, ik wist het wel, maar ik wist alleen niet hoe het heette
![]()
enneh.. heb heel winkelcentrum presikhaaf langsgefietst / rondgefietst / doorgelopen vanmiddag, maar geen bomen![]()
![]()
maar er zit hier ook ergens een praxis, dus misschien straks nog even kijken
Ik denk het ook. Met 20 km fietsen per dag kom je zeker niet aan! (OK, misschien in het begin. Hou je daar rekening mee? Anders is het zo teleurstellend...).quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:11 schreef teig het volgende:
[..]
Ik ga iig stoppen met snoepen, en proberen 1 of twee keer in de week te gaan zwemmen. Fietsend naar mijn werk te gaan (10 km).
Ik denk dat dat al een boel gaat opleveren.
Dat bewegen zal inderdaad een hoop helpen. Moedig dat je begint met 10km fietsen elke ochtend en middag aan het begin van de winterquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:11 schreef teig het volgende:
[..]
Ik ga iig stoppen met snoepen, en proberen 1 of twee keer in de week te gaan zwemmen. Fietsend naar mijn werk te gaan (10 km).
Ik denk dat dat al een boel gaat opleveren.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:03 schreef Rewimo het volgende:
qltel had het mooi voor elkaar: takel boven gat gehangen, pallet verbouwd en we konden dozen naar boven hijsen in de schuur. Tot de kabel van de pallet brak
Ik stond er gelukkig niet onder, maar ben wel gevallen met mijn rug op een boekenrekMijn stuitje en allebei mijn handen doen zeer
quote:Beste Gaby,
ik heb inmiddels bericht van de examencommissie. Omdat er aan een toelating zonder wiskundetoets allerlei formele haken en ogen zitten, hebben ze besloten je een kleine ingangstoets te laten doen, waarvoor je binnenkort nadere informatie zult ontvangen.
Concreet krijg je dan een stuk dictaat toegestuurd van een cursus die sowieso relevante voorkennis voor Informatiekunde aanbrengt (ook voor het tweede semester dus dat is handig) en nadat je het dictaat hebt bestudeerd zul je een gesprekje hebben met een docent die je dan wat vragen zal stellen en zal kijken hoe het met je begrip van deze stof is.
Al met al - zeker gezien je enthousiasme dat uit onderstaande ook blijkt - denk ik dat dit moet lukken! Je zult nader bericht krijgen en informatie ontvangen via <naam> mijn collega van het secretariaat.
Met vriendelijke groet,
niet bijster goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:36 schreef octopussy het volgende:mooi zo Moblo...
hoe is je kennis van wiskunde? (ik ben alles spontaan vergeten toen ik mijn examen haalde)
Pijn in mijn kontquote:Op woensdag 12 december 2007 01:36 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, RewimoGaat het nu weer een beetje? Gelukkig stond je er niet dichter bij...
Het zware plattelandslevenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Pijn in mijn kontEn onder in mijn rug. Ben precies in de lengte op die plank terechtgekomen
En hier en daar doen ook andere dingen zeer.
Maar ja ik ben inderdaad al heel blij dat ik er niet onder stond, maar zo verstandig was ik ook nog wel
quote:
Ik had het gelezen, maar ik had even een rewimo-als-bochelende-boerin visualquote:Op woensdag 12 december 2007 09:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]Gewoon die kl***verhuisdozen zeg maar
En "Hoe overleef ik een klussende man?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |