Lamaar doenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:55 schreef PieterBas het volgende:
Hier verder?
Vond het zo stil..quote:Op woensdag 5 december 2007 14:56 schreef ChatGirl het volgende:
Waar anders PB?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 december 2007 14:57 schreef Loontjah het volgende:
Jeuh !!
Mijn eerste SC topic aangemaakt.
Nog 10 minuten voor jou.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:02 schreef Loontjah het volgende:
Dank u, handtekeningaanvragen graag via PM !
Is postduif nieuw?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:21 schreef HansU het volgende:
mijn verzoek is via postduif onderweg. Kwam er achter dat er nieuw systeem is wat ik nog niet had geactiveerd
jep, als je fluit naar je monitor komt ie aanvliegen. Dan kan je een bericht tot 2000 tekens in zijn anusje stoppen en dat vliegt ie dan met spoed over naar een andere user. Erg leuk ook als deze gebruiker op een laptop bezig is in de trein.. hoe kan die duif hem dan vinden??quote:
Ik nog een paar.. zit op de 3734, nog een paar stagetopics, en dan zit ik er ook aan.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:21 schreef HansU het volgende:
wiehie, ik zie dat ik over de 4000 posts ben
Dan blijf je toch hangen tot 17.00quote:Op woensdag 5 december 2007 15:24 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik nog een paar.. zit op de 3734, nog een paar stagetopics, en dan zit ik er ook aan.
Ja Chatgirl, ik was net zo lekker op dreef hier
Internet in de trein komt er toch nog niet in zei de NS?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:23 schreef HansU het volgende:
[..]
jep, als je fluit naar je monitor komt ie aanvliegen. Dan kan je een bericht tot 2000 tekens in zijn anusje stoppen en dat vliegt ie dan met spoed over naar een andere user. Erg leuk ook als deze gebruiker op een laptop bezig is in de trein.. hoe kan die duif hem dan vinden??
tsja, via een gsm blijft het mogelijk natuurlijk. De dag dat ik een laptop of gsm met msn functie bezit zal ik ook wek een auto hebben. Dus van mij hoeft het nietquote:Op woensdag 5 december 2007 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Internet in de trein komt er toch nog niet in zei de NS?
* terug denkt aan die goeie oude tijdquote:Op woensdag 5 december 2007 15:21 schreef HansU het volgende:
wiehie, ik zie dat ik over de 4000 posts ben
Ik bezit een laptop (mijn MacBookquote:Op woensdag 5 december 2007 15:31 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, via een gsm blijft het mogelijk natuurlijk. De dag dat ik een laptop of gsm met msn functie bezit zal ik ook wek een auto hebben. Dus van mij hoeft het niet
in de bus zitten altijd van die slecht en slettig geklede tokkie wijfies die naar marihuana ruiken en in een plat accent met één of andere nog dommere vriendin zitten te bellen.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bezit een laptop (mijn MacBook) en een telefoon met msn functie (n73, waarvan de 4 en het sterretje niet meer werken
). Alleen nu de auto nog.... Had ik er maar één.
Verder vind ik vrouwen in auto's ook altijd aantrekkelijker dan vrouwen in bussen, vooral als ze wat door rijden
Het is dat ik mn fototoestel niet mee kan nemen, anders had ik een aantal prachtexemplaren op de foto gezet uit de Eindhovense bus.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bezit een laptop (mijn MacBook) en een telefoon met msn functie (n73, waarvan de 4 en het sterretje niet meer werken
). Alleen nu de auto nog.... Had ik er maar één.
Verder vind ik vrouwen in auto's ook altijd aantrekkelijker dan vrouwen in bussen, vooral als ze wat door rijden
Ik heb standaard elke dag een man in de bus zitten, die ik zo vies vind.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:41 schreef HansU het volgende:
[..]
in de bus zitten altijd van die slecht en slettig geklede tokkie wijfies die naar marihuana ruiken en in een plat accent met één of andere nog dommere vriendin zitten te bellen.
Ik haat de bus
Je hoeft mijn doelgroep niet meteen af te zeuren...quote:Op woensdag 5 december 2007 15:41 schreef HansU het volgende:
[..]
in de bus zitten altijd van die slecht en slettig geklede tokkie wijfies die naar marihuana ruiken en in een plat accent met één of andere nog dommere vriendin zitten te bellen.
Ik haat de bus
typisch, gaat ie ook dagelijks op het stoeltje naast je zitten en schuift ie in een donkere tunnel ietsje dichterbij?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb standaard elke dag een man in de bus zitten, die ik zo vies vind.
Zo'n lange jas aan, dunne haren, rare oogopslag, krantje en hij heeft een rugzak die ie net over zn schouders krijgt gewurmd. Hij stapt 2 haltes later in dan ik, en moet ook naar Eindhoven, dus ik zit er altijd mee opgescheept.
je had toch al een vriendin, jij ouwe viezerikquote:Op woensdag 5 december 2007 15:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hoeft mijn doelgroep niet meteen af te zeuren...
Nee, dan zit de bus altijd al vol als ie instapt. Kijk ie een keer zo heel vies de bus rond, dat ie toch moet staanquote:Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef HansU het volgende:
[..]
typisch, gaat ie ook dagelijks op het stoeltje naast je zitten en schuift ie in een donkere tunnel ietsje dichterbij?
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:53 schreef HansU het volgende:
[..]
je had toch al een vriendin, jij ouwe viezerik
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, dan zit de bus altijd al vol als ie instapt. Kijk ie een keer zo heel vies de bus rond, dat ie toch moet staan, en godzijdank hebben we geen tunnel op het traject.
ik niet, daar ik zowiezo al vanuitquote:Op woensdag 5 december 2007 15:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wie zegt dat die niet aan deze beschrijving voldoet?
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:58 schreef HansU het volgende:
[..]
arme man.. op welk forum zal hij aan het posten zijn dat ie altijd moet staan omdat er één of ander verwend nest altijd de stoeltjes in bezet heeft?
En hij best wel eens ietsjes die donkere tunnel van haar in wil schuiven?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:58 schreef HansU het volgende:
[..]
arme man.. op welk forum zal hij aan het posten zijn dat ie altijd moet staan omdat er één of ander verwend nest altijd de stoeltjes in bezet heeft?
Ze komt niet uit een tokkie familie, voor de rest ken je haar volgens mijquote:Op woensdag 5 december 2007 15:59 schreef HansU het volgende:
[..]
ik niet, daar ik zowiezo al vanuit oO<
ik ken zowiezo geen Limburgersquote:Op woensdag 5 december 2007 16:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze komt niet uit een tokkie familie, voor de rest ken je haar volgens mij
Ik ken u niet, dus geen idee!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:02 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ken zowiezo geen Limburgers >:)
wil ik die kennen?
ik ben oorspronkelijk zeeuw, zeeuwen botsen over het algemeen met Limbo's. Al vind ik dat Limbo taaltje wel geil klinken als het uit een vrouw komt.quote:
Ik ben van oorsprong Fries, tegen polen trekken elkander misschien wel aan, in dit geval de noord en de zuid pool!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:11 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben oorspronkelijk zeeuw, zeeuwen botsen over het algemeen met Limbo's. Al vind ik dat Limbo taaltje wel geil klinken als het uit een vrouw komt.
ik liep laatst door Maastricht en hoorde een paar meisjes Limbo tegen elkaar kleppen, dat klonk echt zo sexyquote:Op woensdag 5 december 2007 16:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben van oorsprong Fries, tegen polen trekken elkander misschien wel aan, in dit geval de noord en de zuid pool!Ik vind het niet echt super geil klinken ofzo, al is ze ook niet echt limburgs te noemen.
Hoi Miss!quote:
Daag Tri!quote:
Mijn vriendin komt uit noord Limburg en woont nu al weer 2,5 jaar buiten Limburg. Het taaltje in Maastricht is weer heel anders. Lijkt me trouwens een fijne stad, dat Maastricht!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:16 schreef HansU het volgende:
[..]
ik liep laatst door Maastricht en hoorde een paar meisjes Limbo tegen elkaar kleppen, dat klonk echt zo sexy![]()
Misschien hielp het dat ze er ook nog eens even zeer goed uitzagen
maar ik ben dan ook een dikke negerinen kont gewent na 2,5 jaar in Rotterdam te wonen..
waar woont ze nu dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt uit noord Limburg en woont nu al weer 2,5 jaar buiten Limburg. Het taaltje in Maastricht is weer heel anders. Lijkt me trouwens een fijne stad, dat Maastricht!
In het altijd zonnige Haarlem.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In het altijd zonnige Haarlem.
Haar ouders wonen in Limburg, zei in Haarlem.
Mijn ouders vlakbij Sneek en ik in Groningen.
Trek de lijntjes en je snapt wel waar wij elkaar ontmoet hebben.
Amsterdam?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In het altijd zonnige Haarlem.
Haar ouders wonen in Limburg, zei in Haarlem.
Mijn ouders vlakbij Sneek en ik in Groningen.
Trek de lijntjes en je snapt wel waar wij elkaar ontmoet hebben.
Het was vlakbij Sneek trouwensquote:
tsja, ik heb het liefst dat ze op m'n kamerdeur bonken en zich zelf komen voorstellenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het was vlakbij Sneek trouwensIn mijn woonplaats nog wel, hoe makkelijk word het een man gemaakt.
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:38 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, ik heb het liefst dat ze op m'n kamerdeur bonken en zich zelf komen voorstellen
heb dat zelfs wel eens gehad, een huisgenote nam dronken vriendinnetjes mee
Niet mijn types helaas
Nog 1 uur en 5 minuten. Ga je vanavond St. Nicolaas vieren?!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Ik had gewoon een feestje van een vriend en daar was ze ook. Heb toen niet echt met haar gepraat trouwens (en ook niks anders gedaan).
quote]Op woensdag 5 december 2007 16:44 schreef ChatGirl het volgende:
Nog 15 min
heb vandaag de quikquote functie aangezet. Werkt niet helemaal geloof ik.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef ChatGirl het volgende:
Wat quoten jullie beroerd
Ja, vanavond uit eten bij ouders van de vriend van mn zusje.
Oh jij hebt dat ook nodigquote:Op woensdag 5 december 2007 16:46 schreef HansU het volgende:
[..]
(besloten) feestjes zijn de beste plekken om iemand te ontmoeten. Je kan daar tenminste goed met iemand praten zonder dat ze weg kunnen lopen
Daar een vriend van die heeft een neef, die Joop van Tongen heet en daarmee dezelfde naam heeft als de Joop van Tongen bij ons in de buurt. Dit terwijl het geen familie is. Wat is de wereld toch klein.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef ChatGirl het volgende:
Ja, vanavond uit eten bij ouders van de vriend van mn zusje.
Ik ga denk ik over zo'n 20 minuten!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:58 schreef HansU het volgende:
zo, ik ga naar huus!
Prettige avond en tot morgen
uhm.. Dat moet ik morgen weer aan horen van een Duitse die uit Nurnberg komt...quote:Op woensdag 5 december 2007 22:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Gaat niet echt lekker met AZ
Ze hebben daar een mooi plein liggen om het feestje op te vieren toch?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. Dat moet ik morgen weer aan horen van een Duitse die uit Nurnberg komt...
Mooie gele kikkerquote:
U riep?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:11 schreef Loontjah het volgende:
Eindhoven 2 meldt zich.
Nu alleen Eindhoven 3 nog
volgens mij was je juist redelijk druk bezigquote:Op donderdag 6 december 2007 08:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Het lijkt wel alsof ik me gister verveelde!
Hoi Trigaltiquote:Op donderdag 6 december 2007 09:43 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen
Kvoel me zwaar beroerd... neus/longen/mond/keel zitten dicht en doen pijn..
Gaar als iets...
Gister alleen thuis geweest op stklaasavond... En gewerkt..
En nu zit ik hier nog de hele dag op stage..
Toe aan weekend.. en mijn bed.. en ging gister eigenlijk al vroeg naar bed..
Wat een dip weer
Maar verder is alles goed hoor.. ik leef nog, heb de hele week gewerkt waardoor ik weer wat geld verdiend heb, ga vanavond al men haar deraf scheren... en vandaag overdag niet veel doen denk ik.
Enehm..
Morgen
Dean
Loontjah
Etc
Hosti(kzou op zich wel een tosti lusten straks.. als ik wat minder gaar ben misschien)
HansU
Chat
IsdatZo..
Jezus et wordt steeds drukkerDit ga ik dus niet iedere dag typen he
Mja... nu maar eens even aan een webshop voor een collega werken.. leer er wel wat van iig.
Haiquote:Op donderdag 6 december 2007 09:43 schreef Trigalti het volgende:
Morgen
Dean
Loontjah
Etc
Hosti(kzou op zich wel een tosti lusten straks.. als ik wat minder gaar ben misschien)
HansU
Chat
IsdatZo..
Als verrader der friezen, moet ik me hier ook onder melden, nooit leuk!quote:
Ja, dank jequote:Op donderdag 6 december 2007 09:50 schreef HansU het volgende:
beterschap voor alle zieken onder ons!
indeedquote:Op donderdag 6 december 2007 09:50 schreef HansU het volgende:
beterschap voor alle zieken onder ons!
Omg.. Kaheem.. sorry..quote:Op donderdag 6 december 2007 09:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als verrader der friezen, moet ik me hier ook onder melden, nooit leuk!
Maar trigalti, om de woorden van hippy Armand maar even in de mond te nemen 'Ben ik te min?'
Nou.. weet niet of alcohol wel zo'n goed idee is in deze staatquote:Op donderdag 6 december 2007 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Hai![]()
Komt goed... gewoon aankomend weekend lekker los gaan dan kan je er volgende week weer tegen
Snel dronkenquote:Op donderdag 6 december 2007 09:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nou.. weet niet of alcohol wel zo'n goed idee is in deze staat
en sneller aan hetquote:
Goedemorgen Trigaltiquote:Op donderdag 6 december 2007 09:56 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Omg.. Kaheem.. sorry..
En goedemorgen
Wel een mooi nummer trouwens:P
Ik krijg hier op stage als advies "je moet even een beerenburger drinken" wanneer ik een beetje griepig benquote:Op donderdag 6 december 2007 09:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nou.. weet niet of alcohol wel zo'n goed idee is in deze staat
Misschien kots je de ellende er wel uitquote:
Cognac met een rauw ei hoor ik ook wel eens vallen hier. Ik riep al dat ik dan waarschijnlijk 2 maanden ziek benquote:Op donderdag 6 december 2007 10:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik krijg hier op stage als advies "je moet even een beerenburger drinken" wanneer ik een beetje griepig ben
Niet?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:04 schreef Loontjah het volgende:
Beterschap Trig, psst je was niet aan het werk gisteren
Dan had ik ook voor de beerenburger gegaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Cognac met een rauw ei hoor ik ook wel eens vallen hier. Ik riep al dat ik dan waarschijnlijk 2 maanden ziek ben
Beetje zuipen, wat naar de hoeren en het één en ander aan drugs. Het word weer een weekend als vanouds !quote:Op donderdag 6 december 2007 10:09 schreef Trigalti het volgende:
Nja bedankt voor beterschap enzo.. maar ik ben niet zo iemand van.. thuisblijven.. Bwegh
Nog ff en dan ist weer weekend!Daar leven we naar toe!
Misschien heeft hij gister gewoon wel wat gedaan en bij de 2 AH's vlak bij ons huis staan ook altijd zwervers en van die zwerf krant verkopers!quote:Op donderdag 6 december 2007 10:10 schreef Loontjah het volgende:
Was je in het magazijn verstopt dan ??
Waarom lokt alleen de Plus die gare zwervers aan?
Wtf.. ben je gister in de PLUS geweest?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:10 schreef Loontjah het volgende:
Was je in het magazijn verstopt dan ??
Waarom lokt alleen de Plus die gare zwervers aan?
mei 2007.. Was wel een leuk (school)feestje..quote:Op donderdag 6 december 2007 10:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan had ik ook voor de beerenburger gegaan.
Over kotsen en drank, die combinatie is echt lang geleden ik denk maart 2007...
Meidjequote:Op donderdag 6 december 2007 10:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wtf.. ben je gister in de PLUS geweest?
Gister was er echt niets te doen... Maar ik was er wel..
En ik zag gister een meidje.. en toen dacht ik: is dat Loontjah niet?Maar zal wel niet
Ik heb denk ik zo'n 10 keer ofzo het probleem gehad dat ik het niet binnenhield. Meestal houdt dit in dat ik ook behoorlijk voorbij Therminaal Lam ben. Dat een fasé is aangebroken waar Coma Suipers trots op zouden zijn. Maar de laatste keer was dit niet het geval.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
mei 2007.. Was wel een leuk (school)feestje..
en dat was de enige keer tot zo ver..
Dan komen we elkaar misschien nog tegenquote:Op donderdag 6 december 2007 10:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Beetje zuipen, wat naar de hoeren en het één en ander aan drugs. Het word weer een weekend als vanouds !
Chickie, jeweetsquote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef Trigalti het volgende:
Dame?
Ik kots nooit van drank eigenlijk. Heb ook een grafhekel aan kotsen trouwens dus probeer het te allen tijden binnen te houden. Wel schijt ik de hele boel onder de volgende dag!quote:Op donderdag 6 december 2007 10:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb denk ik zo'n 10 keer ofzo het probleem gehad dat ik het niet binnenhield. Meestal houdt dit in dat ik ook behoorlijk voorbij Therminaal Lam ben. Dat een fasé is aangebroken waar Coma Suipers trots op zouden zijn. Maar de laatste keer was dit niet het geval.
Charmantquote:Op donderdag 6 december 2007 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kots nooit van drank eigenlijk. Heb ook een grafhekel aan kotsen trouwens dus probeer het te allen tijden binnen te houden. Wel schijt ik de hele boel onder de volgende dag!
Heb je ook hoerententen in Tiel?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan komen we elkaar misschien nog tegen
Je bed enzo... (denkt aan Trainspotting)quote:Op donderdag 6 december 2007 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kots nooit van drank eigenlijk. Heb ook een grafhekel aan kotsen trouwens dus probeer het te allen tijden binnen te houden. Wel schijt ik de hele boel onder de volgende dag!
Charmant is de hele boel onderschijten niet de volgende dag maar dat vind dan nog plaats op het toilet en niet in de auto van mijn moederquote:Op donderdag 6 december 2007 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Charmant
Maar, dat hele kotsen, ik weet dat ik er vroeger sowieso minder last van had, maar tegenwoordig ben ik steeds vaker het haasje. Vorig weekend nog, komt mijn moeder me een nieuwe fiets brengen en dan zou ik als 'tegenprestatie' even met haar meerijden naar huis om naar d'r computer te kijken. De dag van tevoren flink gezopen, dus kots ik zo d'r VW polo'tje onder...Zeer sneu.
Dat gelukkig nietquote:Op donderdag 6 december 2007 10:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je ook hoerententen in Tiel?
[..]
Je bed enzo... (denkt aan Trainspotting)
ik kots ook niet vaak met drank op
Daarom, zeer sneu... Maar ach, heb ik dat ook weer eens meegemaaktquote:Op donderdag 6 december 2007 10:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Charmant is de hele boel onderschijten niet de volgende dag maar dat vind dan nog plaats op het toilet en niet in de auto van mijn moeder
Loontjah? Had jij een lelijk meidje gezien?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:40 schreef eer-ik het volgende:
WIe had er een lelijk meisje in de bus?
Dat is nog het erge ervan, ik had het tegen haar gezegd en we waren al op de vluchtstrook aan het rijden om bij een tankstation te stoppen, maar het kwam te laat...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Je kan ook gewoon melden dat ze even stoppen moet! Vroeger vaak wagenziek geweest (een kartrace kan ik nog steeds niet uitrijden) maar dan stopten we even onderweg
Zo kan het je het ook zienquote:Op donderdag 6 december 2007 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom, zeer sneu... Maar ach, heb ik dat ook weer eens meegemaaktNet als mijn moeder.
Brothah.. Swa.. Smaatje.. JEweetzelluf.. Ik was die chickie!quote:Op donderdag 6 december 2007 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is nog het erge ervan, ik had het tegen haar gezegd en we waren al op de vluchtstrook aan het rijden om bij een tankstation te stoppen, maar het kwam te laat...
Maar genoeg over de gorigheid... wie was die lelijke chickie in die bus, swa?
Was volgens mij zelfspot van L, ze doelde op zichzelf geloof ikquote:
Het weekend voordat ik naar Zweden ging zag ik ook iemand op de kartbaan kotsend uit de kart stappen..quote:Op donderdag 6 december 2007 10:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Je kan ook gewoon melden dat ze even stoppen moet! Vroeger vaak wagenziek geweest (een kartrace kan ik nog steeds niet uitrijden) maar dan stopten we even onderweg
Serieus, brotha, ben jij een chickie, zweer.... what the fok, man. Helemaal loco jeweets.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Brothah.. Swa.. Smaatje.. JEweetzelluf.. Ik was die chickie!
Ik kart wel, ik kots niet, rijdt alleen geen manche uit. 1 voordeel van jarenlange ervaring met wagenziekte is dat ik volgens mij mijn misselijkheid wel aardig onder controlle hebquote:Op donderdag 6 december 2007 10:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het weekend voordat ik naar Zweden ging zag ik ook iemand op de kartbaan kotsend uit de kart stappen..
Miss!quote:
Goedemorgen Missquote:
Goedemorgenquote:
Hoi Miss!quote:
Ja ik weet niet in welke catagorie ik val, maar ik ben gewoon heel erg oud met mijn 24. Volgens mij ben ik op één gast na de oudste van mijn klas.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk in zo'n stage topic. Ben ik met 21 een oude van dagen of moet ik oppassen voor mogelijke pedofiele lurkers danwel posters?
Nog 19 dagen 22.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk in zo'n stage topic. Ben ik met 21 een oude van dagen of moet ik oppassen voor mogelijke pedofiele lurkers danwel posters?
Ik ben 23quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
24 hierquote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Al weer een paar maandjes 24.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Noemen ze je ooit wel eens Pieter de zaadschieter of roepen alleen die gekke boeren dat hier ?quote:
23 en een uitkering, menig allachtoon zou jaloers op je zijn/je op handen dragen!quote:
Ik ben 24quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb geen uitkeringquote:Op donderdag 6 december 2007 10:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
23 en een uitkering, menig allachtoon zou jaloers op je zijn/je op handen dragen!
Zo heel oud ben ik ook nog niet zo te lezen
Nee, die heb ik nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Noemen ze je ooit wel eens Pieter de zaadschieter of roepen alleen die gekke boeren dat hier ?
19 Brotah... jweetzellufquote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat ligt het aan die rare mensen hierquote:Op donderdag 6 december 2007 10:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog nooit gehoord.
Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 6 december 2007 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat ligt het aan die rare mensen hier
Had je niet al lang het idee dat iedereen hier qua kennis en ontwikkeling superieur aan jou is. Of verwacht je niet dat deze twee zaken samen gaan met leeftijd?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:01 schreef Trigalti het volgende:
Oh mijn god, ben ik nou echt de jongste?..
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Had je niet al lang het idee dat iedereen hier qua kennis en ontwikkeling superieur aan jou is.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:06 schreef Loontjah het volgende:
23 hiero!
Maaruh Trig, als het een lekker wijf was, dan was ik het niet
Die jongen die bij de kaas werkt, moest wel perse de hele tijd naar hem kijken.
Gelukkig rook hij het verschil niet tussen de schimmelkaas en mij.
Enneh bedankt...quote:Op donderdag 6 december 2007 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Had je niet al lang het idee dat iedereen hier qua kennis en ontwikkeling superieur aan jou is. Of verwacht je niet dat deze twee zaken samen gaan met leeftijd?
Het liefste kassameisje..quote:Op donderdag 6 december 2007 11:13 schreef Loontjah het volgende:
Ik stond ook bij de liefste kassameisje:Wendy
Het is de liefste en het is een heel lieve meidquote:Op donderdag 6 december 2007 11:15 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het liefste kassameisje..
En ja, ze is lief hè, Lacht altijd!
Trouwens... Nicol (die andere, is ook een schatje hoor)
Pictures or it didn't happen!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:15 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het liefste kassameisje..
En ja, ze is lief hè, Lacht altijd!
Trouwens... Nicol (die andere, is ook een schatje hoor)
Die lui reizen zo'n tering eind naar Eindhoven (ja ik weet hoever het is vanuit Groningen, ben er zondag nog geweest) met als bedoeling een training te volgen. Dan ga jij als meesteres toch niet achter fok! zitten, zo ga je toch niet met klanten om:quote:Op donderdag 6 december 2007 11:21 schreef Loontjah het volgende:
Gister lachte ze niet omdat die zwerver iets moest hebben.
Maar ze is zo
Ik was er om 17:33..
Oh ja, mensen uit het Noorden.
Ik heb onder een training lopen met een paar gasten van Gemeente Groningen.
Iedereen ziek makenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:25 schreef Loontjah het volgende:
ONDER, ik zit boven ja
Straks even kijken, en wat snot in de koffie doen.
DAT zal ze leren!!!
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:25 schreef Loontjah het volgende:
ONDER, ik zit boven ja
Straks even kijken, en wat snot in de koffie doen.
DAT zal ze leren!!!
KaheemPiet heeft er tot nog toe 4 verzonden, maar hij zal nu weer wat moeten doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:29 schreef PieterBas het volgende:
Ik kreeg een PM van de KaheemPiet
Hij is erg leuk
Dat moet door haar aanwezigheid ook wel lukken denk!quote:
En ik begon pas om 18:00 dus dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 6 december 2007 11:21 schreef Loontjah het volgende:
Gister lachte ze niet omdat die zwerver iets moest hebben.
Maar ze is zo
Ik was er om 17:33..
Oh ja, mensen uit het Noorden.
Ik heb onder een training lopen met een paar gasten van Gemeente Groningen.
Ejej.. rustig aan hèquote:Op donderdag 6 december 2007 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
Welke moederneukend kassameisje?? Ben ik even een sinterklaasneut aan het doen en meteen snap ik er weer niets van...
Doet ze haar moeder ja?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
Welke moederneukend kassameisje?? Ben ik even een sinterklaasneut aan het doen en meteen snap ik er weer niets van...
Foto's!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ejej.. rustig aan hè
Kassameisje van mijn werk.. Waar Loontjah afrekende..
En dan toch nog zo kortquote:Op donderdag 6 december 2007 11:54 schreef Loontjah het volgende:
Kon niet, en thanks Kaheem.
Je had veel info om een gedicht over mij te fabriceren.
Zonde...quote:
Zat er net wel aan te denken, maar tis misschien maar beter als ik bij Bakkertje Bart een broodje gezond oid haal..quote:Op donderdag 6 december 2007 12:02 schreef Loontjah het volgende:
Ga je naar Subway Trig?
Het is je gegunt!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Kaheem, thx man, leuk gedichtje
gezond, met extra mayonaisequote:Op donderdag 6 december 2007 12:06 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zat er net wel aan te denken, maar tis misschien maar beter als ik bij Bakkertje Bart een broodje gezond oid haal..
ja, beetje vroeg maar het geld voor dit jaar is op, gelukkig vlieg ik 8 januari 2008 weer terug naar Zweden voor nog een half jaartje plezier!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:01 schreef Trigalti het volgende:
JA soon lunch.. en dan begint et net te regenen.. terwijl ik verdorie de stad ff in moet..
Wow over 8 dagen alweer Kuno? ....
Die moet je ook niet voor 4 uur 's Middags bellen ChatGirl!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
Bah, stomme studentenverenigingen.
What about it ?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
Bah, stomme studentenverenigingen.
Daar wacht ik dan nog even een maandje opquote:Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef HansU het volgende:
[..]
kleutertje, 25! is de leeftijd to be
Vaak zo met die telefonische troep. "Als ik een band wil dan kom ik wel bij jullie en anders moet je met niet lastig vallen". Zal voor de meeste mensen wel zo zijn. De mensen die op zoek zijn naar een artiest die jullie hebben komen toch wel bij jullie uit lijkt me?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:28 schreef ChatGirl het volgende:
Bellen om te vragen of ze gebruik maken van bands, artiesten en dj's. De meeste nemen niet op, en als ze wel al opnemen, dan hebben ze al iemand of hebben ze geen interesse.
A. Bel na 15.00, dan is er wel iemand van het bestuur aanwezig en zijn ze hersteld van hun katerquote:Op donderdag 6 december 2007 12:28 schreef ChatGirl het volgende:
Bellen om te vragen of ze gebruik maken van bands, artiesten en dj's. De meeste nemen niet op, en als ze wel al opnemen, dan hebben ze al iemand of hebben ze geen interesse.
vette bak!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
Net een blokje omgeweest met de Volvo V70 D5 van de baas
Bwoooohhh wat een bakken
Dat dacht ik dus ook, maar mn begeleider wil het nu eenmaal zo. De meeste vragen om een mail te sturen, dus dan schiet het ook niet op natuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:35 schreef HansU het volgende:
[..]
B. Ze hebben al bandjes enzo geregeld, geen interesse in iets nieuws, of het moet GRATIS zijn
je baas is zeker nog nooit op zo'n vereniging geweest. Ik ben lid van een redelijk simpele vereniging. Niet zo'n ontgroenende corporale met rijkeluis kindjes dus. Maar weet wel hoe het organiseren van feestjes over het algemeen verloopt daaro.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar mn begeleider wil het nu eenmaal zo. De meeste vragen om een mail te sturen, dus dan schiet het ook niet op natuurlijk.
Toch maar Subway gedaan...quote:Op donderdag 6 december 2007 12:44 schreef Loontjah het volgende:
Broodje gezond met mayonaise.. damn !
Net of ze die bij Bart hebben.
Geef maar een Parmazaans Subway broodje met ham en bacon en kaasss.
Alle groentes, behalve olijven en pepers, en cocktailsaus aub.
Jaaa, echt zo'n heule nieuwe enzoquote:
D5, was ie te gierig voor de T5quote:Op donderdag 6 december 2007 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
Bwoooohhh wat een bakken
Ja, ik krijg ook bijna elke keer hetzelfde antwoord.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:49 schreef HansU het volgende:
[..]
je baas is zeker nog nooit op zo'n vereniging geweest. Ik ben lid van een redelijk simpele vereniging. Niet zo'n ontgroenende corporale met rijkeluis kindjes dus. Maar weet wel hoe het organiseren van feestjes over het algemeen verloopt daaro.
Nieuwe model ?!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
Bwoooohhh wat een bakken
Jup.. de nieuwe 185Pk en de oude 163Pk zo uit mijn hoofdquote:Op donderdag 6 december 2007 12:56 schreef Deansensitized het volgende:
Lease hè
D5 gaat ook hoor
Ook 5 cilinder toch??
Kaheem lid van een nog simpelere vereniging (denk ik) maar ik heb inderdaad ook een behoorlijke kijk op deze zaken. Dat bellen is niet leuk chatgirl!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:49 schreef HansU het volgende:
[..]
je baas is zeker nog nooit op zo'n vereniging geweest. Ik ben lid van een redelijk simpele vereniging. Niet zo'n ontgroenende corporale met rijkeluis kindjes dus. Maar weet wel hoe het organiseren van feestjes over het algemeen verloopt daaro.
Ik mag GVD niet in de auto van mijn schoonpa rijden (die rijdt al jaar en dag lexus elke 2 jaar een neiwue)quote:Op donderdag 6 december 2007 13:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Nieuwe model ?!
Mijn pa zijn vorige auto was ook een V70 (2.5T) . Toffe dingen
Wowquote:Op donderdag 6 december 2007 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup.. de nieuwe 185Pk en de oude 163Pk zo uit mijn hoofd
Nieuwe model wordt niet meer geleverd in de T5 vorm. Is een T6 gewordenquote:
Vorige auto van mijn vader: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/P1010022.JPGquote:Op donderdag 6 december 2007 13:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik mag GVD niet in de auto van mijn schoonpa rijden (die rijdt al jaar en dag lexus elke 2 jaar een neiwue)
Diesel pk's neem ik aan of ook nooit een snellere benzine gereden?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wow
Mijn persoonlijk pk record met 73 pk gestegen
Meteen zeiken als het onderwerp je niet aanstaat.... Optyfenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:08 schreef Loontjah het volgende:
Jezus waar gaat het nu weer over?
"Jeuh, ik heb XXX pk gereden en jij ? ... Ik XXX pk.. woeiiii"
volvo doet nooit zo moeilijk over brandstof gebruik geloof ik. 75% gaat toch naar de leasemarktquote:Op donderdag 6 december 2007 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Nieuwe model wordt niet meer geleverd in de T5 vorm. Is een T6 geworden. Een 3.2 V6 vangt het gat van de T5 op
Ze zijn niet zuiniger of minder zuinig dan andere fabrikanten met een dergelijk aantal pk's en gewicht hoor. Mijn vader reed hem gewoon privéquote:Op donderdag 6 december 2007 13:10 schreef HansU het volgende:
[..]
volvo doet nooit zo moeilijk over brandstof gebruik geloof ik. 75% gaat toch naar de leasemarkt >:)
vrouwen praten nooit zo graag over auto'squote:Op donderdag 6 december 2007 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Meteen zeiken als het onderwerp je niet aanstaat.... Optyfen
En wel verwachten dat wij meepraten over de nieuwste kralenketting bij de Hemaquote:Op donderdag 6 december 2007 13:12 schreef HansU het volgende:
[..]
vrouwen praten nooit zo graag over auto's![]()
of het moet over een roze Kia Pride gaan..
Ben van een 112pk bezine naar een 185pk diesel gegaan nuquote:Op donderdag 6 december 2007 13:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Diesel pk's neem ik aan of ook nooit een snellere benzine gereden?
Snelste diesel is voor mij een A5 geweest met 240PK
Ik snap hemquote:Op donderdag 6 december 2007 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben van een 112pk bezine naar een 185pk diesel gegaan nu
Als je begrijpt wat ik bedoel
Dan is het een 163PKquote:Op donderdag 6 december 2007 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
En zo een van de foto heb ik ook mee gehad
quote:Op donderdag 6 december 2007 13:14 schreef jackson het volgende:
[..]
En wel verwachten dat wij meepraten over de nieuwste kralenketting bij de Hema
quote:Op donderdag 6 december 2007 13:12 schreef HansU het volgende:
[..]
vrouwen praten nooit zo graag over auto's![]()
of het moet over een roze Kia Pride gaan..
kralenkettingquote:Op donderdag 6 december 2007 13:14 schreef jackson het volgende:
[..]
En wel verwachten dat wij meepraten over de nieuwste kralenketting bij de Hema
Dat sandkleurige leer? Dat zie je veel namelijkquote:Op donderdag 6 december 2007 13:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ok, ook goed
Reed evenzogoed erg lekker. Alles leer
Kisses... luv yoequote:Op donderdag 6 december 2007 13:18 schreef HansU het volgende:
[..]
oO< die heb ik ook, was maar 1,95!
leuk zeg, wat hebben wij toch een goede smaak. Girlfriends 4 life!
wat een heerlijk kinderachtige reactie !quote:Op donderdag 6 december 2007 13:32 schreef Loontjah het volgende:
Tralala OUT
Mensen die luisteren op fok!quote:Op donderdag 6 december 2007 13:32 schreef Loontjah het volgende:
Joh. ik ga al !
Veel plezier hier nog !
Mijn eigen auto is ook van die ordequote:Op donderdag 6 december 2007 13:54 schreef Trigalti het volgende:
Lol.. ik rijdt nu elke keer in de Mazda 323F uit 90.. Met zijn 64KW en 88,2 pk LIJP!
hier dusquote:Op donderdag 6 december 2007 13:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Mensen die luisteren op fok!
Waar vind je ze nog
Is mijn vader's auto..quote:Op donderdag 6 december 2007 13:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn eigen auto is ook van die orde. Bevalt me prima overigens
heb ik ook.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Is mijn vader's auto..Heb er zelf nog geen ivm geldgebrek (heb het geld wel, maar vind dat ik dan te weinig overhoud/maand)
Kenteken?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:58 schreef HansU het volgende:
[..]
heb ik ook.
Al is mijn papa's auto nog erger.. 1995 Ford Fiesta 1.1i, ik durf niet eens op te zoeken hoeveel Kw die heeft. Erg weinig namelijk.
Oohquote:Op donderdag 6 december 2007 13:56 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Is mijn vader's auto..Heb er zelf nog geen ivm geldgebrek (heb het geld wel, maar vind dat ik dan te weinig overhoud/maand)
37Kw / 50Pkquote:
55Kw = 75,9 PKquote:Op donderdag 6 december 2007 13:58 schreef HansU het volgende:
[..]
heb ik ook.
Al is mijn papa's auto nog erger.. 1995 Ford Fiesta 1.1i, ik durf niet eens op te zoeken hoeveel Kw die heeft. Erg weinig namelijk.
Huh?quote:
Lijkt me nietquote:
MOTORquote:Op donderdag 6 december 2007 14:02 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Huh?
Lol.. heb denk ik de verkeerde auto gepakt dan..
Check link hierbovenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:03 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nee klopt.. Lees post hierboven
Hm, die doet niks bij mijquote:Op donderdag 6 december 2007 14:07 schreef Trigalti het volgende:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=5306&cache=no
Oh,quote:
Ah, in IE doet hij het wel zie ik...quote:
Huidige auto van mijn vader sinds maandag: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=45233&cache=noquote:Op donderdag 6 december 2007 14:14 schreef Trigalti het volgende:
Oh.. ff checken in IE dan..
Rare is dat ik eerste keer wel jouw link zag...
Computers blijven vreemde dingenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:14 schreef Trigalti het volgende:
Oh.. ff checken in IE dan..
Rare is dat ik eerste keer wel jouw link zag...
Damn dat is niet al te zuinig..quote:Op donderdag 6 december 2007 14:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Huidige auto van mijn vader sinds maandag: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=45233&cache=no
Lease dus verbruik maakt niet uit. Volvo verbruikte hetzelfde, is ook dezelfde motorquote:Op donderdag 6 december 2007 14:20 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Damn dat is niet al te zuinig..
Een top van 240, 220 PK...
Wel veel verbruik van benzine.. 1 op 10
Zeker wel een mooi wagentje
49PK..quote:Op donderdag 6 december 2007 14:21 schreef HansU het volgende:
LN-LP-40: 36kw geen idee hoeveel pk op 860 kilo
Daar waren we al uit dattie 50pk hadquote:
Uh, welke bedoel je precies?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat voor auto is dat Jackson!
Wel met IE..quote:Op donderdag 6 december 2007 14:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Die nieuwe van je papa, de link werkt niet !
Ford mondeo, nieuwste model met volvo blok erin. 2.5T met 220Pk. Kan je zo vinden op Autoweek, het is de titanium uitvoering met nog wat extra dingenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Die nieuwe van je papa, de link werkt niet !
quote:
200 studentenverenigingen bellen.. pffquote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef ChatGirl het volgende:
Ruilen, mag je 200 studentenverenigingen bellen
Misschien, hoe goed is je Zweeds?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef ChatGirl het volgende:
hahaquote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef ChatGirl het volgende:
Good afternoon!quote:
Vreemd, meestal gaan ze door naar een café, lekker goedkoop bier drinken..quote:Op donderdag 6 december 2007 15:45 schreef HansU het volgende:
[..]
Good afternoon!
Er waren hier gister een stuk of 10 Zweden over de vloer, kwamen eventjes een bedrijfsbezoekje doen hier. Vlogen daarna direct weer terug, vreemde vogels die Zweden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |