Amsterdam?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In het altijd zonnige Haarlem.
Haar ouders wonen in Limburg, zei in Haarlem.
Mijn ouders vlakbij Sneek en ik in Groningen.
Trek de lijntjes en je snapt wel waar wij elkaar ontmoet hebben.
Het was vlakbij Sneek trouwensquote:
tsja, ik heb het liefst dat ze op m'n kamerdeur bonken en zich zelf komen voorstellenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het was vlakbij Sneek trouwensIn mijn woonplaats nog wel, hoe makkelijk word het een man gemaakt.
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:38 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, ik heb het liefst dat ze op m'n kamerdeur bonken en zich zelf komen voorstellen
heb dat zelfs wel eens gehad, een huisgenote nam dronken vriendinnetjes mee
Niet mijn types helaas
Nog 1 uur en 5 minuten. Ga je vanavond St. Nicolaas vieren?!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Ik had gewoon een feestje van een vriend en daar was ze ook. Heb toen niet echt met haar gepraat trouwens (en ook niks anders gedaan).
quote]Op woensdag 5 december 2007 16:44 schreef ChatGirl het volgende:
Nog 15 min
heb vandaag de quikquote functie aangezet. Werkt niet helemaal geloof ik.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef ChatGirl het volgende:
Wat quoten jullie beroerd
Ja, vanavond uit eten bij ouders van de vriend van mn zusje.
Oh jij hebt dat ook nodigquote:Op woensdag 5 december 2007 16:46 schreef HansU het volgende:
[..]
(besloten) feestjes zijn de beste plekken om iemand te ontmoeten. Je kan daar tenminste goed met iemand praten zonder dat ze weg kunnen lopen
Daar een vriend van die heeft een neef, die Joop van Tongen heet en daarmee dezelfde naam heeft als de Joop van Tongen bij ons in de buurt. Dit terwijl het geen familie is. Wat is de wereld toch klein.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef ChatGirl het volgende:
Ja, vanavond uit eten bij ouders van de vriend van mn zusje.
Ik ga denk ik over zo'n 20 minuten!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:58 schreef HansU het volgende:
zo, ik ga naar huus!
Prettige avond en tot morgen
uhm.. Dat moet ik morgen weer aan horen van een Duitse die uit Nurnberg komt...quote:Op woensdag 5 december 2007 22:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Gaat niet echt lekker met AZ
Ze hebben daar een mooi plein liggen om het feestje op te vieren toch?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. Dat moet ik morgen weer aan horen van een Duitse die uit Nurnberg komt...
Mooie gele kikkerquote:
U riep?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:11 schreef Loontjah het volgende:
Eindhoven 2 meldt zich.
Nu alleen Eindhoven 3 nog
volgens mij was je juist redelijk druk bezigquote:Op donderdag 6 december 2007 08:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Het lijkt wel alsof ik me gister verveelde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |