Lamaar doenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:55 schreef PieterBas het volgende:
Hier verder?
Vond het zo stil..quote:Op woensdag 5 december 2007 14:56 schreef ChatGirl het volgende:
Waar anders PB?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 december 2007 14:57 schreef Loontjah het volgende:
Jeuh !!
Mijn eerste SC topic aangemaakt.
Nog 10 minuten voor jou.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:02 schreef Loontjah het volgende:
Dank u, handtekeningaanvragen graag via PM !
Is postduif nieuw?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:21 schreef HansU het volgende:
mijn verzoek is via postduif onderweg. Kwam er achter dat er nieuw systeem is wat ik nog niet had geactiveerd
jep, als je fluit naar je monitor komt ie aanvliegen. Dan kan je een bericht tot 2000 tekens in zijn anusje stoppen en dat vliegt ie dan met spoed over naar een andere user. Erg leuk ook als deze gebruiker op een laptop bezig is in de trein.. hoe kan die duif hem dan vinden??quote:
Ik nog een paar.. zit op de 3734, nog een paar stagetopics, en dan zit ik er ook aan.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:21 schreef HansU het volgende:
wiehie, ik zie dat ik over de 4000 posts ben
Dan blijf je toch hangen tot 17.00quote:Op woensdag 5 december 2007 15:24 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik nog een paar.. zit op de 3734, nog een paar stagetopics, en dan zit ik er ook aan.
Ja Chatgirl, ik was net zo lekker op dreef hier
Internet in de trein komt er toch nog niet in zei de NS?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:23 schreef HansU het volgende:
[..]
jep, als je fluit naar je monitor komt ie aanvliegen. Dan kan je een bericht tot 2000 tekens in zijn anusje stoppen en dat vliegt ie dan met spoed over naar een andere user. Erg leuk ook als deze gebruiker op een laptop bezig is in de trein.. hoe kan die duif hem dan vinden??
tsja, via een gsm blijft het mogelijk natuurlijk. De dag dat ik een laptop of gsm met msn functie bezit zal ik ook wek een auto hebben. Dus van mij hoeft het nietquote:Op woensdag 5 december 2007 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Internet in de trein komt er toch nog niet in zei de NS?
* terug denkt aan die goeie oude tijdquote:Op woensdag 5 december 2007 15:21 schreef HansU het volgende:
wiehie, ik zie dat ik over de 4000 posts ben
Ik bezit een laptop (mijn MacBookquote:Op woensdag 5 december 2007 15:31 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, via een gsm blijft het mogelijk natuurlijk. De dag dat ik een laptop of gsm met msn functie bezit zal ik ook wek een auto hebben. Dus van mij hoeft het niet
in de bus zitten altijd van die slecht en slettig geklede tokkie wijfies die naar marihuana ruiken en in een plat accent met één of andere nog dommere vriendin zitten te bellen.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bezit een laptop (mijn MacBook) en een telefoon met msn functie (n73, waarvan de 4 en het sterretje niet meer werken
). Alleen nu de auto nog.... Had ik er maar één.
Verder vind ik vrouwen in auto's ook altijd aantrekkelijker dan vrouwen in bussen, vooral als ze wat door rijden
Het is dat ik mn fototoestel niet mee kan nemen, anders had ik een aantal prachtexemplaren op de foto gezet uit de Eindhovense bus.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bezit een laptop (mijn MacBook) en een telefoon met msn functie (n73, waarvan de 4 en het sterretje niet meer werken
). Alleen nu de auto nog.... Had ik er maar één.
Verder vind ik vrouwen in auto's ook altijd aantrekkelijker dan vrouwen in bussen, vooral als ze wat door rijden
Ik heb standaard elke dag een man in de bus zitten, die ik zo vies vind.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:41 schreef HansU het volgende:
[..]
in de bus zitten altijd van die slecht en slettig geklede tokkie wijfies die naar marihuana ruiken en in een plat accent met één of andere nog dommere vriendin zitten te bellen.
Ik haat de bus
Je hoeft mijn doelgroep niet meteen af te zeuren...quote:Op woensdag 5 december 2007 15:41 schreef HansU het volgende:
[..]
in de bus zitten altijd van die slecht en slettig geklede tokkie wijfies die naar marihuana ruiken en in een plat accent met één of andere nog dommere vriendin zitten te bellen.
Ik haat de bus
typisch, gaat ie ook dagelijks op het stoeltje naast je zitten en schuift ie in een donkere tunnel ietsje dichterbij?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb standaard elke dag een man in de bus zitten, die ik zo vies vind.
Zo'n lange jas aan, dunne haren, rare oogopslag, krantje en hij heeft een rugzak die ie net over zn schouders krijgt gewurmd. Hij stapt 2 haltes later in dan ik, en moet ook naar Eindhoven, dus ik zit er altijd mee opgescheept.
je had toch al een vriendin, jij ouwe viezerikquote:Op woensdag 5 december 2007 15:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hoeft mijn doelgroep niet meteen af te zeuren...
Nee, dan zit de bus altijd al vol als ie instapt. Kijk ie een keer zo heel vies de bus rond, dat ie toch moet staanquote:Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef HansU het volgende:
[..]
typisch, gaat ie ook dagelijks op het stoeltje naast je zitten en schuift ie in een donkere tunnel ietsje dichterbij?
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:53 schreef HansU het volgende:
[..]
je had toch al een vriendin, jij ouwe viezerik
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, dan zit de bus altijd al vol als ie instapt. Kijk ie een keer zo heel vies de bus rond, dat ie toch moet staan, en godzijdank hebben we geen tunnel op het traject.
ik niet, daar ik zowiezo al vanuitquote:Op woensdag 5 december 2007 15:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wie zegt dat die niet aan deze beschrijving voldoet?
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:58 schreef HansU het volgende:
[..]
arme man.. op welk forum zal hij aan het posten zijn dat ie altijd moet staan omdat er één of ander verwend nest altijd de stoeltjes in bezet heeft?
En hij best wel eens ietsjes die donkere tunnel van haar in wil schuiven?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:58 schreef HansU het volgende:
[..]
arme man.. op welk forum zal hij aan het posten zijn dat ie altijd moet staan omdat er één of ander verwend nest altijd de stoeltjes in bezet heeft?
Ze komt niet uit een tokkie familie, voor de rest ken je haar volgens mijquote:Op woensdag 5 december 2007 15:59 schreef HansU het volgende:
[..]
ik niet, daar ik zowiezo al vanuit oO<
ik ken zowiezo geen Limburgersquote:Op woensdag 5 december 2007 16:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze komt niet uit een tokkie familie, voor de rest ken je haar volgens mij
Ik ken u niet, dus geen idee!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:02 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ken zowiezo geen Limburgers >:)
wil ik die kennen?
ik ben oorspronkelijk zeeuw, zeeuwen botsen over het algemeen met Limbo's. Al vind ik dat Limbo taaltje wel geil klinken als het uit een vrouw komt.quote:
Ik ben van oorsprong Fries, tegen polen trekken elkander misschien wel aan, in dit geval de noord en de zuid pool!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:11 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben oorspronkelijk zeeuw, zeeuwen botsen over het algemeen met Limbo's. Al vind ik dat Limbo taaltje wel geil klinken als het uit een vrouw komt.
ik liep laatst door Maastricht en hoorde een paar meisjes Limbo tegen elkaar kleppen, dat klonk echt zo sexyquote:Op woensdag 5 december 2007 16:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben van oorsprong Fries, tegen polen trekken elkander misschien wel aan, in dit geval de noord en de zuid pool!Ik vind het niet echt super geil klinken ofzo, al is ze ook niet echt limburgs te noemen.
Hoi Miss!quote:
Daag Tri!quote:
Mijn vriendin komt uit noord Limburg en woont nu al weer 2,5 jaar buiten Limburg. Het taaltje in Maastricht is weer heel anders. Lijkt me trouwens een fijne stad, dat Maastricht!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:16 schreef HansU het volgende:
[..]
ik liep laatst door Maastricht en hoorde een paar meisjes Limbo tegen elkaar kleppen, dat klonk echt zo sexy![]()
Misschien hielp het dat ze er ook nog eens even zeer goed uitzagen
maar ik ben dan ook een dikke negerinen kont gewent na 2,5 jaar in Rotterdam te wonen..
waar woont ze nu dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt uit noord Limburg en woont nu al weer 2,5 jaar buiten Limburg. Het taaltje in Maastricht is weer heel anders. Lijkt me trouwens een fijne stad, dat Maastricht!
In het altijd zonnige Haarlem.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In het altijd zonnige Haarlem.
Haar ouders wonen in Limburg, zei in Haarlem.
Mijn ouders vlakbij Sneek en ik in Groningen.
Trek de lijntjes en je snapt wel waar wij elkaar ontmoet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |