Goedemorgen Missquote:
Goedemorgenquote:
Hoi Miss!quote:
Ja ik weet niet in welke catagorie ik val, maar ik ben gewoon heel erg oud met mijn 24. Volgens mij ben ik op één gast na de oudste van mijn klas.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk in zo'n stage topic. Ben ik met 21 een oude van dagen of moet ik oppassen voor mogelijke pedofiele lurkers danwel posters?
Nog 19 dagen 22.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk in zo'n stage topic. Ben ik met 21 een oude van dagen of moet ik oppassen voor mogelijke pedofiele lurkers danwel posters?
Ik ben 23quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
24 hierquote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Al weer een paar maandjes 24.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Noemen ze je ooit wel eens Pieter de zaadschieter of roepen alleen die gekke boeren dat hier ?quote:
23 en een uitkering, menig allachtoon zou jaloers op je zijn/je op handen dragen!quote:
Ik ben 24quote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb geen uitkeringquote:Op donderdag 6 december 2007 10:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
23 en een uitkering, menig allachtoon zou jaloers op je zijn/je op handen dragen!
Zo heel oud ben ik ook nog niet zo te lezen
Nee, die heb ik nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Noemen ze je ooit wel eens Pieter de zaadschieter of roepen alleen die gekke boeren dat hier ?
19 Brotah... jweetzellufquote:Op donderdag 6 december 2007 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat ligt het aan die rare mensen hierquote:Op donderdag 6 december 2007 10:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog nooit gehoord.
Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 6 december 2007 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat ligt het aan die rare mensen hier
Had je niet al lang het idee dat iedereen hier qua kennis en ontwikkeling superieur aan jou is. Of verwacht je niet dat deze twee zaken samen gaan met leeftijd?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:01 schreef Trigalti het volgende:
Oh mijn god, ben ik nou echt de jongste?..
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Had je niet al lang het idee dat iedereen hier qua kennis en ontwikkeling superieur aan jou is.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:06 schreef Loontjah het volgende:
23 hiero!
Maaruh Trig, als het een lekker wijf was, dan was ik het niet
Die jongen die bij de kaas werkt, moest wel perse de hele tijd naar hem kijken.
Gelukkig rook hij het verschil niet tussen de schimmelkaas en mij.
Enneh bedankt...quote:Op donderdag 6 december 2007 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Had je niet al lang het idee dat iedereen hier qua kennis en ontwikkeling superieur aan jou is. Of verwacht je niet dat deze twee zaken samen gaan met leeftijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |