Ik heb denk ik zo'n 10 keer ofzo het probleem gehad dat ik het niet binnenhield. Meestal houdt dit in dat ik ook behoorlijk voorbij Therminaal Lam ben. Dat een fasé is aangebroken waar Coma Suipers trots op zouden zijn. Maar de laatste keer was dit niet het geval.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
mei 2007.. Was wel een leuk (school)feestje..
en dat was de enige keer tot zo ver..
Dan komen we elkaar misschien nog tegenquote:Op donderdag 6 december 2007 10:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Beetje zuipen, wat naar de hoeren en het één en ander aan drugs. Het word weer een weekend als vanouds !
Chickie, jeweetsquote:Op donderdag 6 december 2007 10:17 schreef Trigalti het volgende:
Dame?
Ik kots nooit van drank eigenlijk. Heb ook een grafhekel aan kotsen trouwens dus probeer het te allen tijden binnen te houden. Wel schijt ik de hele boel onder de volgende dag!quote:Op donderdag 6 december 2007 10:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb denk ik zo'n 10 keer ofzo het probleem gehad dat ik het niet binnenhield. Meestal houdt dit in dat ik ook behoorlijk voorbij Therminaal Lam ben. Dat een fasé is aangebroken waar Coma Suipers trots op zouden zijn. Maar de laatste keer was dit niet het geval.
Charmantquote:Op donderdag 6 december 2007 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kots nooit van drank eigenlijk. Heb ook een grafhekel aan kotsen trouwens dus probeer het te allen tijden binnen te houden. Wel schijt ik de hele boel onder de volgende dag!
Heb je ook hoerententen in Tiel?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan komen we elkaar misschien nog tegen
Je bed enzo... (denkt aan Trainspotting)quote:Op donderdag 6 december 2007 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kots nooit van drank eigenlijk. Heb ook een grafhekel aan kotsen trouwens dus probeer het te allen tijden binnen te houden. Wel schijt ik de hele boel onder de volgende dag!
Charmant is de hele boel onderschijten niet de volgende dag maar dat vind dan nog plaats op het toilet en niet in de auto van mijn moederquote:Op donderdag 6 december 2007 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Charmant
Maar, dat hele kotsen, ik weet dat ik er vroeger sowieso minder last van had, maar tegenwoordig ben ik steeds vaker het haasje. Vorig weekend nog, komt mijn moeder me een nieuwe fiets brengen en dan zou ik als 'tegenprestatie' even met haar meerijden naar huis om naar d'r computer te kijken. De dag van tevoren flink gezopen, dus kots ik zo d'r VW polo'tje onder...Zeer sneu.
Dat gelukkig nietquote:Op donderdag 6 december 2007 10:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je ook hoerententen in Tiel?
[..]
Je bed enzo... (denkt aan Trainspotting)
ik kots ook niet vaak met drank op
Daarom, zeer sneu... Maar ach, heb ik dat ook weer eens meegemaaktquote:Op donderdag 6 december 2007 10:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Charmant is de hele boel onderschijten niet de volgende dag maar dat vind dan nog plaats op het toilet en niet in de auto van mijn moeder
Loontjah? Had jij een lelijk meidje gezien?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:40 schreef eer-ik het volgende:
WIe had er een lelijk meisje in de bus?
Dat is nog het erge ervan, ik had het tegen haar gezegd en we waren al op de vluchtstrook aan het rijden om bij een tankstation te stoppen, maar het kwam te laat...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Je kan ook gewoon melden dat ze even stoppen moet! Vroeger vaak wagenziek geweest (een kartrace kan ik nog steeds niet uitrijden) maar dan stopten we even onderweg
Zo kan het je het ook zienquote:Op donderdag 6 december 2007 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom, zeer sneu... Maar ach, heb ik dat ook weer eens meegemaaktNet als mijn moeder.
Brothah.. Swa.. Smaatje.. JEweetzelluf.. Ik was die chickie!quote:Op donderdag 6 december 2007 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is nog het erge ervan, ik had het tegen haar gezegd en we waren al op de vluchtstrook aan het rijden om bij een tankstation te stoppen, maar het kwam te laat...
Maar genoeg over de gorigheid... wie was die lelijke chickie in die bus, swa?
Was volgens mij zelfspot van L, ze doelde op zichzelf geloof ikquote:
Het weekend voordat ik naar Zweden ging zag ik ook iemand op de kartbaan kotsend uit de kart stappen..quote:Op donderdag 6 december 2007 10:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Je kan ook gewoon melden dat ze even stoppen moet! Vroeger vaak wagenziek geweest (een kartrace kan ik nog steeds niet uitrijden) maar dan stopten we even onderweg
Serieus, brotha, ben jij een chickie, zweer.... what the fok, man. Helemaal loco jeweets.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Brothah.. Swa.. Smaatje.. JEweetzelluf.. Ik was die chickie!
Ik kart wel, ik kots niet, rijdt alleen geen manche uit. 1 voordeel van jarenlange ervaring met wagenziekte is dat ik volgens mij mijn misselijkheid wel aardig onder controlle hebquote:Op donderdag 6 december 2007 10:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het weekend voordat ik naar Zweden ging zag ik ook iemand op de kartbaan kotsend uit de kart stappen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |