Hoi Trigaltiquote:Op donderdag 6 december 2007 09:43 schreef Trigalti het volgende:
Goedemorgen
Kvoel me zwaar beroerd... neus/longen/mond/keel zitten dicht en doen pijn..
Gaar als iets...
Gister alleen thuis geweest op stklaasavond... En gewerkt..
En nu zit ik hier nog de hele dag op stage..
Toe aan weekend.. en mijn bed.. en ging gister eigenlijk al vroeg naar bed..
Wat een dip weer
Maar verder is alles goed hoor.. ik leef nog, heb de hele week gewerkt waardoor ik weer wat geld verdiend heb, ga vanavond al men haar deraf scheren... en vandaag overdag niet veel doen denk ik.
Enehm..
Morgen
Dean
Loontjah
Etc
Hosti(kzou op zich wel een tosti lusten straks.. als ik wat minder gaar ben misschien)
HansU
Chat
IsdatZo..
Jezus et wordt steeds drukkerDit ga ik dus niet iedere dag typen he
Mja... nu maar eens even aan een webshop voor een collega werken.. leer er wel wat van iig.
Haiquote:Op donderdag 6 december 2007 09:43 schreef Trigalti het volgende:
Morgen
Dean
Loontjah
Etc
Hosti(kzou op zich wel een tosti lusten straks.. als ik wat minder gaar ben misschien)
HansU
Chat
IsdatZo..
Als verrader der friezen, moet ik me hier ook onder melden, nooit leuk!quote:
Ja, dank jequote:Op donderdag 6 december 2007 09:50 schreef HansU het volgende:
beterschap voor alle zieken onder ons!
indeedquote:Op donderdag 6 december 2007 09:50 schreef HansU het volgende:
beterschap voor alle zieken onder ons!
Omg.. Kaheem.. sorry..quote:Op donderdag 6 december 2007 09:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als verrader der friezen, moet ik me hier ook onder melden, nooit leuk!
Maar trigalti, om de woorden van hippy Armand maar even in de mond te nemen 'Ben ik te min?'
Nou.. weet niet of alcohol wel zo'n goed idee is in deze staatquote:Op donderdag 6 december 2007 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Hai![]()
Komt goed... gewoon aankomend weekend lekker los gaan dan kan je er volgende week weer tegen
Snel dronkenquote:Op donderdag 6 december 2007 09:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nou.. weet niet of alcohol wel zo'n goed idee is in deze staat
en sneller aan hetquote:
Goedemorgen Trigaltiquote:Op donderdag 6 december 2007 09:56 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Omg.. Kaheem.. sorry..
En goedemorgen
Wel een mooi nummer trouwens:P
Ik krijg hier op stage als advies "je moet even een beerenburger drinken" wanneer ik een beetje griepig benquote:Op donderdag 6 december 2007 09:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nou.. weet niet of alcohol wel zo'n goed idee is in deze staat
Misschien kots je de ellende er wel uitquote:
Cognac met een rauw ei hoor ik ook wel eens vallen hier. Ik riep al dat ik dan waarschijnlijk 2 maanden ziek benquote:Op donderdag 6 december 2007 10:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik krijg hier op stage als advies "je moet even een beerenburger drinken" wanneer ik een beetje griepig ben
Niet?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:04 schreef Loontjah het volgende:
Beterschap Trig, psst je was niet aan het werk gisteren
Dan had ik ook voor de beerenburger gegaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Cognac met een rauw ei hoor ik ook wel eens vallen hier. Ik riep al dat ik dan waarschijnlijk 2 maanden ziek ben
Beetje zuipen, wat naar de hoeren en het één en ander aan drugs. Het word weer een weekend als vanouds !quote:Op donderdag 6 december 2007 10:09 schreef Trigalti het volgende:
Nja bedankt voor beterschap enzo.. maar ik ben niet zo iemand van.. thuisblijven.. Bwegh
Nog ff en dan ist weer weekend!Daar leven we naar toe!
Misschien heeft hij gister gewoon wel wat gedaan en bij de 2 AH's vlak bij ons huis staan ook altijd zwervers en van die zwerf krant verkopers!quote:Op donderdag 6 december 2007 10:10 schreef Loontjah het volgende:
Was je in het magazijn verstopt dan ??
Waarom lokt alleen de Plus die gare zwervers aan?
Wtf.. ben je gister in de PLUS geweest?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:10 schreef Loontjah het volgende:
Was je in het magazijn verstopt dan ??
Waarom lokt alleen de Plus die gare zwervers aan?
mei 2007.. Was wel een leuk (school)feestje..quote:Op donderdag 6 december 2007 10:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan had ik ook voor de beerenburger gegaan.
Over kotsen en drank, die combinatie is echt lang geleden ik denk maart 2007...
Meidjequote:Op donderdag 6 december 2007 10:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wtf.. ben je gister in de PLUS geweest?
Gister was er echt niets te doen... Maar ik was er wel..
En ik zag gister een meidje.. en toen dacht ik: is dat Loontjah niet?Maar zal wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |