Het liefste kassameisje..quote:Op donderdag 6 december 2007 11:13 schreef Loontjah het volgende:
Ik stond ook bij de liefste kassameisje:Wendy
Het is de liefste en het is een heel lieve meidquote:Op donderdag 6 december 2007 11:15 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het liefste kassameisje..
En ja, ze is lief hè, Lacht altijd!
Trouwens... Nicol (die andere, is ook een schatje hoor)
Pictures or it didn't happen!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:15 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Het liefste kassameisje..
En ja, ze is lief hè, Lacht altijd!
Trouwens... Nicol (die andere, is ook een schatje hoor)
Die lui reizen zo'n tering eind naar Eindhoven (ja ik weet hoever het is vanuit Groningen, ben er zondag nog geweest) met als bedoeling een training te volgen. Dan ga jij als meesteres toch niet achter fok! zitten, zo ga je toch niet met klanten om:quote:Op donderdag 6 december 2007 11:21 schreef Loontjah het volgende:
Gister lachte ze niet omdat die zwerver iets moest hebben.
Maar ze is zo
Ik was er om 17:33..
Oh ja, mensen uit het Noorden.
Ik heb onder een training lopen met een paar gasten van Gemeente Groningen.
Iedereen ziek makenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:25 schreef Loontjah het volgende:
ONDER, ik zit boven ja
Straks even kijken, en wat snot in de koffie doen.
DAT zal ze leren!!!
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:25 schreef Loontjah het volgende:
ONDER, ik zit boven ja
Straks even kijken, en wat snot in de koffie doen.
DAT zal ze leren!!!
KaheemPiet heeft er tot nog toe 4 verzonden, maar hij zal nu weer wat moeten doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:29 schreef PieterBas het volgende:
Ik kreeg een PM van de KaheemPiet
Hij is erg leuk
Dat moet door haar aanwezigheid ook wel lukken denk!quote:
En ik begon pas om 18:00 dus dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 6 december 2007 11:21 schreef Loontjah het volgende:
Gister lachte ze niet omdat die zwerver iets moest hebben.
Maar ze is zo
Ik was er om 17:33..
Oh ja, mensen uit het Noorden.
Ik heb onder een training lopen met een paar gasten van Gemeente Groningen.
Ejej.. rustig aan hèquote:Op donderdag 6 december 2007 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
Welke moederneukend kassameisje?? Ben ik even een sinterklaasneut aan het doen en meteen snap ik er weer niets van...
Doet ze haar moeder ja?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
Welke moederneukend kassameisje?? Ben ik even een sinterklaasneut aan het doen en meteen snap ik er weer niets van...
Foto's!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ejej.. rustig aan hè
Kassameisje van mijn werk.. Waar Loontjah afrekende..
En dan toch nog zo kortquote:Op donderdag 6 december 2007 11:54 schreef Loontjah het volgende:
Kon niet, en thanks Kaheem.
Je had veel info om een gedicht over mij te fabriceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |