Zonde...quote:
Zat er net wel aan te denken, maar tis misschien maar beter als ik bij Bakkertje Bart een broodje gezond oid haal..quote:Op donderdag 6 december 2007 12:02 schreef Loontjah het volgende:
Ga je naar Subway Trig?
Het is je gegunt!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Kaheem, thx man, leuk gedichtje
gezond, met extra mayonaisequote:Op donderdag 6 december 2007 12:06 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zat er net wel aan te denken, maar tis misschien maar beter als ik bij Bakkertje Bart een broodje gezond oid haal..
ja, beetje vroeg maar het geld voor dit jaar is op, gelukkig vlieg ik 8 januari 2008 weer terug naar Zweden voor nog een half jaartje plezier!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:01 schreef Trigalti het volgende:
JA soon lunch.. en dan begint et net te regenen.. terwijl ik verdorie de stad ff in moet..
Wow over 8 dagen alweer Kuno? ....
Die moet je ook niet voor 4 uur 's Middags bellen ChatGirl!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
Bah, stomme studentenverenigingen.
What about it ?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
Bah, stomme studentenverenigingen.
Daar wacht ik dan nog even een maandje opquote:Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef HansU het volgende:
[..]
kleutertje, 25! is de leeftijd to be
Vaak zo met die telefonische troep. "Als ik een band wil dan kom ik wel bij jullie en anders moet je met niet lastig vallen". Zal voor de meeste mensen wel zo zijn. De mensen die op zoek zijn naar een artiest die jullie hebben komen toch wel bij jullie uit lijkt me?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:28 schreef ChatGirl het volgende:
Bellen om te vragen of ze gebruik maken van bands, artiesten en dj's. De meeste nemen niet op, en als ze wel al opnemen, dan hebben ze al iemand of hebben ze geen interesse.
A. Bel na 15.00, dan is er wel iemand van het bestuur aanwezig en zijn ze hersteld van hun katerquote:Op donderdag 6 december 2007 12:28 schreef ChatGirl het volgende:
Bellen om te vragen of ze gebruik maken van bands, artiesten en dj's. De meeste nemen niet op, en als ze wel al opnemen, dan hebben ze al iemand of hebben ze geen interesse.
vette bak!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
Net een blokje omgeweest met de Volvo V70 D5 van de baas
Bwoooohhh wat een bakken
Dat dacht ik dus ook, maar mn begeleider wil het nu eenmaal zo. De meeste vragen om een mail te sturen, dus dan schiet het ook niet op natuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:35 schreef HansU het volgende:
[..]
B. Ze hebben al bandjes enzo geregeld, geen interesse in iets nieuws, of het moet GRATIS zijn
je baas is zeker nog nooit op zo'n vereniging geweest. Ik ben lid van een redelijk simpele vereniging. Niet zo'n ontgroenende corporale met rijkeluis kindjes dus. Maar weet wel hoe het organiseren van feestjes over het algemeen verloopt daaro.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar mn begeleider wil het nu eenmaal zo. De meeste vragen om een mail te sturen, dus dan schiet het ook niet op natuurlijk.
Toch maar Subway gedaan...quote:Op donderdag 6 december 2007 12:44 schreef Loontjah het volgende:
Broodje gezond met mayonaise.. damn !
Net of ze die bij Bart hebben.
Geef maar een Parmazaans Subway broodje met ham en bacon en kaasss.
Alle groentes, behalve olijven en pepers, en cocktailsaus aub.
Jaaa, echt zo'n heule nieuwe enzoquote:
D5, was ie te gierig voor de T5quote:Op donderdag 6 december 2007 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
Net een blokje omgeweest met de Volvo V70 D5 van de baas
Bwoooohhh wat een bakken
Ja, ik krijg ook bijna elke keer hetzelfde antwoord.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:49 schreef HansU het volgende:
[..]
je baas is zeker nog nooit op zo'n vereniging geweest. Ik ben lid van een redelijk simpele vereniging. Niet zo'n ontgroenende corporale met rijkeluis kindjes dus. Maar weet wel hoe het organiseren van feestjes over het algemeen verloopt daaro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |