Vreemd, meestal gaan ze door naar een café, lekker goedkoop bier drinken..quote:Op donderdag 6 december 2007 15:45 schreef HansU het volgende:
[..]
Good afternoon!
Er waren hier gister een stuk of 10 Zweden over de vloer, kwamen eventjes een bedrijfsbezoekje doen hier. Vlogen daarna direct weer terug, vreemde vogels die Zweden
geen idee of ze al lang in NL waren. Maar ik had het idee dat ze voor 1 dag gewoon een retourvluchtje hadden. Vind ik nou zonde van de mogelijkheid om lekker te kunnen zuipen in een vreemd land inderdaadquote:Op donderdag 6 december 2007 15:58 schreef PieterBas het volgende:
Laatste post
[..]
Vreemd, meestal gaan ze door naar een café, lekker goedkoop bier drinken..
de traditionele vooroordeelde toeristquote:Op donderdag 6 december 2007 16:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Hier waren ook wat buitenlanders op bezoek, die gingen meteen door naar Amsterdam de coffeeshop in!
In de OP hebben ze het alleen nog steeds over lijstjes, terwijl die er helemaal niet zijn in de OPquote:Op donderdag 6 december 2007 20:54 schreef MichielPH het volgende:
Zoooooo, is die OP even vet geworden!
Pieterbas en ReMcOre, zijn jullie nog altijd bezig?
Ik kom er elke dag en mis daardoor ook geen topics verdamnt!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:09 schreef ReMcOrE het volgende:
280 en 281 gemist door 1 dagje Groningen![]()
maar goed, goedenavond
Ik las het net ook ja, dat word dus een week niet slapen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:03 schreef Deansensitized het volgende:
Wendy
Rob Stenders, Michiel Veenstra en Gerard Ekdom in het glazen huis!
Voor mij. Vind dat altijd leuk om te volgen. Was ook een van de posters in het 3FM Topic, maar dat is nu op een laag pitje.quote:
Overdag staat hier arrow jazz aan, 3fm ontvangt ie hier op een of andere manier niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:07 schreef Deansensitized het volgende:
Is inderdaad erg leuk, maar volg het overdag wel. Echt wel beetje slapen 's nachts hoor
Goedemorgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:15 schreef Deansensitized het volgende:
GoeiefuckingmorgenDagcijfers van donderdag 6 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
030. 057 jackson
068. 043 Trigalti
129. 030 KaheemSaid
129. 030 Houniet
147. 028 Deansensitized
220. 022 HostiMeister
220. 022 Etcetera
220. 022 PieterBas
quote:Hallo,
DONAR heeft gewonnen vanavond!!!
Waar blijft het bericht!!!!
JEZUS zeg wordt toch weer een uptodate krant!!!
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:11 schreef Deansensitized het volgende:
Balen man
Zo nu en dan een plaatje, maar niet de hele dag
Goedemorgen HostiMeister!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
Goeiemorregguh Dean en CG
Vrijdag, bijna weekend...
Zo'n alternatieveling die zulke woorden in de mond neemt, dan moet ik toch altijd denken aan Emo's met zelfmoordnijgingen....quote:
Mornin allquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:15 schreef Deansensitized het volgende:
GoeiefuckingmorgenDagcijfers van donderdag 6 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
030. 057 jackson
068. 043 Trigalti
129. 030 KaheemSaid
129. 030 Houniet
147. 028 Deansensitized
220. 022 HostiMeister
220. 022 Etcetera
220. 022 PieterBas
Nooit van te voren erop rekenen winst te gaan maken..quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
Ja mijn cashflow is ook matigjes te noemen... Volgens mij ging ik vanavond bij iemand pokeren en daarna nog het centrum in... beter dat ik dat potje poker van te voren maar win dan
Doe ik ook niet, maar de afgelopen drie weken heb ik elke week wel een pot gewonnen van de twee die we meestal spelen. Is goed voor het psychologisch overwicht, binnenkomen en dan brullen, 'Zijn jullie wederom bereid om jullie geld aan mij te geven, of zijn jullie het inmiddels wel beu!!'quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nooit van te voren erop rekenen winst te gaan maken..
Mijn cashflow is niet matig, er gaat nog wel aardig wat in maar het gaat er ook tering snel weer uit!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
Ja mijn cashflow is ook matigjes te noemen... Volgens mij ging ik vanavond bij iemand pokeren en daarna nog het centrum in... beter dat ik dat potje poker van te voren maar win dan
En vandaag.. big loss..quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar de afgelopen drie weken heb ik elke week wel een pot gewonnen van de twee die we meestal spelen. Is goed voor het psychologisch overwicht, binnenkomen en dan brullen, 'Zijn jullie wederom bereid om jullie geld aan mij te geven, of zijn jullie het inmiddels wel beu!!'
Ik zal het je maandag laten wetenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En vandaag.. big loss..Is bijna altijd zo..
Ik krijg de mijne morgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:53 schreef Deansensitized het volgende:
Net nog een chocoladeletter van de baas gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |