das een dure naam voor wat wij vroeger een spijkerbroek noemden.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
Mijn mooie Nudie Regular Alf Dry Greycast:
[ afbeelding ]
eurotje of 120?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:13 schreef BillGates het volgende:
[..]
das een dure naam voor wat wij vroeger een spijkerbroek noemden.
hoe lang moet je daar nou voor werken tegenwoordig ?
hehehe...ja ik dacht ik noem gewoon even de volledige naam op.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:13 schreef BillGates het volgende:
[..]
das een dure naam voor wat wij vroeger een spijkerbroek noemden.
hoe lang moet je daar nou voor werken tegenwoordig ?
mooie trui, mooie kleur.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
De dag is nog maar net voorbij dus het mag nog even
omgeslagen pijpen zijn een beetje jammer hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
Mijn mooie Nudie Regular Alf Dry Greycast:
[ afbeelding ]
waar woon jij dat het om 00.15 nog licht is!?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
De dag is nog maar net voorbij dus het mag nog even
niet als je Nudie draagt!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:34 schreef Provincie het volgende:
Omgeslagen pijpen is zo 1982.
Ik heb gewoon een boel licht in mijn kamerquote:Op woensdag 5 december 2007 09:11 schreef stijn_ het volgende:
[..]
waar woon jij dat het om 00.15 nog licht is!?
ja een dry, die was je pas minimaal na 6 maanden na veel dragen.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:31 schreef Nashje het volgende:
pijpen kunnen best mooi zijn.. maar ook lekker voor vrouwen
Maar is dat zo een Nudie die je nooit uitwast?
raarquote:Op woensdag 5 december 2007 16:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja een dry, die was je pas minimaal na 6 maanden na veel dragen.
zo'n dry is nog nooit eerder gewassen, ook niet in de fabriek, de bedoeling hiervan is dat wanneer je hem veel draagt je de slijtage heel goed kan zien na de eerste keer dat je hem hebt gewassen, dan krijg je een heel mooi effect. je kan dan zien dat er in geleeft is. je creeert je iegen gemaakte wassing laat maar zeggen in plaats van dat je een prewashed broek koopt.quote:
Ga je zo echt over straat?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
HOM
Nudie RRDS
En de Bjorn Borg extra hoog uit de broek
*kuch*gay*kuch*quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
HOM
Nudie RRDS
Heb je nog een betere foto van die schoenen?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:21 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
beetje onduidelijke foto maargoed
zelfgebreide sjaal
my little pony shirt van de Zipper
casettebandjes shirt van H&M
donkerblauwe skinny van H&M
knalroze glimmende schoenen van H&M [net gekocht]
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef JAY-T het volgende:
Draag ze alleen omdat ik ze ontzettend goed vind zitten, en ik ze met korting krijg (in een heren ondermode zaak, dus geen via via nep zooi oid) Je zal ze bij mij overigens ook nooit boven mn broek uit zien steken ofzo, en van die velle kleuren en allerlei motieven moet ik ook niks hebben..
leuukquote:Op woensdag 5 december 2007 18:21 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
beetje onduidelijke foto maargoed
zelfgebreide sjaal
my little pony shirt van de Zipper
casettebandjes shirt van H&M
donkerblauwe skinny van H&M
knalroze glimmende schoenen van H&M [net gekocht]
Ik maak er een foto van, en zet er ook nog eens expres bij dat ik hem hoog uit mn broek draag.. ZIen jullie de sarcasme in mn post niet ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Emmol - Leuk, alleen die schoenen staan der niet bij.
DoimeN - Ziet er goed uit.
JAY-T -
[..]!
!
! Gayste outfit ooit.
saaw - ziet er leuk uit
Haha, de eerste die het ziet, maar deze is van de hema van 15 euro....quote:Op woensdag 5 december 2007 19:56 schreef Rutgerr het volgende:
Geen clipbretels aub -> associeert men met oude dikke mannen.
Wel leren uiteinden bretels aub -> associeert men met JK en maffia.
Bovendien ziet het er ook beter uit, en het zit veel fijner.
Shirt heeft wel mooie pasvorm en contrastboord en manchetten is iets dat mij wel kan bekoren.
Zo loop ik erbij asl het buiten 30 graden is. Jezus dat trek je toch niet aan als het 6 graden ofzo is.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
HOM
Nudie RRDS
Neen, de bretelsquote:Op woensdag 5 december 2007 20:31 schreef Rutgerr het volgende:
Dat shirt bij de HEMA :S?
Oh, dat kan me niet zoveel boeien, mierenneukerig gedoe.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:33 schreef DoimeN het volgende:
Er zitten trouwens ook riemlusjes op mijn broek
Ik zal binnenkort eens posten met een wit of lichtblauw overhemd waar ik deze bretels eigenlijk voor gekocht had om te kijken of het stond. Meer foto's van de week dus...quote:Op woensdag 5 december 2007 20:38 schreef Subzero_X het volgende:
Saaw, je ziet der onwijs goed uit!
En @ Doimen: Bretels zijn echt dope, jeweetzelluf
Maar leren zijn mooier, deze zien er vrij goedkoop uit.
Ben ook niet echt gecharmeerd van je overhemd, maar bretels zijn top!
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:40 schreef Rutgerr het volgende:
Die van Dutchties.com vind ik wel prima, zelfde prijs.
Als ik thuis ben loop ik eigenlijk altijd in t-shirtquote:Op woensdag 5 december 2007 20:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Zo loop ik erbij asl het buiten 30 graden is. Jezus dat trek je toch niet aan als het 6 graden ofzo is.
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
HOM
Nudie RRDS
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:11 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
HOM
Nudie RRDS
Amsterdam, voornamelijk Zipper heeft er veel.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:13 schreef Subzero_X het volgende:
Waaro vinden jullie ergens vintage cardigans?
Moet toevallig deze maand nog naar antwerpen, weet iemand daar misschien een winkel?
slim fitquote:Op donderdag 6 december 2007 12:30 schreef Jeltos het volgende:
Today![]()
[ afbeelding ]
V hals shirt
Vintage levi grijze slim fit jeans
adidas point guard lo
LOL...een manbag!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef grasmat het volgende:
[..]
Amsterdam, voornamelijk Zipper heeft er veel.
Oja dikke crosspost maar dit hangt er aan mn hand vandaag, voornamelijk voor schoolboeken:
[ afbeelding ]
Oversize broekenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:29 schreef jovink het volgende:
@ grasmat dat ding heeft mn oma ook, op marktplaats staan veulll mooiere vintutsj spul zoals karate school rambam ofzo die was vet
@ jeltos ik weet niet wat jij dr onder aan hebt maar dat is defneintienely niet slim fit he
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:15 schreef Rutgerr het volgende:
Broeken waarbij knappe meiden gelijk kunnen zien hoe ik over ze denk zijn veel toffer...sowieso Overzeas...koop je kleding dan gewoon vier maten te groot.
en zij vinden jouw srakke broeken waarschijnlijk lelijkquote:Op donderdag 6 december 2007 18:22 schreef Rutgerr het volgende:
Nee even serieus, waarom zou je niet slanke meuk dragen? Vind dat wijde, afzakkende spul altijd zo lelijk.
Omdat je dan bij een subcultuur wilt horen: gothics, skaters en alle andere klapmongolen uit die richting. Behalve emo's. Die kunnen beide dragen.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:22 schreef Rutgerr het volgende:
Nee even serieus, waarom zou je niet slanke meuk dragen? Vind dat wijde, afzakkende spul altijd zo lelijk.
Nou ja, ik vind eigenlijk iets pas strak wanneer je het eigenlijk niet past. Bijvoorbeeld een vet wijf in skinny, net een rollade. Maar ja ieder z'n smaak en over smaak valt wel te twistenquote:Op donderdag 6 december 2007 18:27 schreef saaw het volgende:
[..]
en zij vinden jouw srakke broeken waarschijnlijk lelijk
ieder zijn smaak toch?
Gast echt propz voor je style manquote:Op donderdag 6 december 2007 12:30 schreef Jeltos het volgende:
Today![]()
[ afbeelding ]
V hals shirt
adidas point guard lo
iiee wat een mooie sleutelbeenderen voor een jongenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:30 schreef Jeltos het volgende:
Today![]()
[ afbeelding ]
V hals shirt
adidas point guard lo
vind je dat mooi?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:16 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
iiee wat een mooie sleutelbeenderen voor een jongen
ik wil niet zo'n grote tas vandaar dat ik deze perfect bij me past.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:29 schreef jovink het volgende:
@ grasmat dat ding heeft mn oma ook, op marktplaats staan veulll mooiere vintutsj spul zoals karate school rambam ofzo die was vet
@ jeltos ik weet niet wat jij dr onder aan hebt maar dat is defneintienely niet slim fit he
thuis heb ik de verwarming gewoon aan staan hoor en op school ookquote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef mirannie het volgende:
@ Jay-T, Jeltos en Saaw: waarom korte mouwen? Het is december!!! Overigens vind ik je outfit wel leuk Saaw, maar krijg het al koud als ik er naar kijk.
super sexyquote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
Donkergrijs wollen vestje van H&M trend, steenrode tulprok van de H&M, gevlochten riempje van de H&M, zwarte dikke panty van de AA en pumps van de H&M.
30 kilo de afgelopen weekquote:
Ja, ok, maar heb je de verwarming op 25 staan dan? Op zich vind ik je outfit leuk, maar vind het zo pauper staan om in een tshirt te lopen in de winter. Daarbij krijg ik het al koud als ik naar je kijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:01 schreef saaw het volgende:
[..]
thuis heb ik de verwarming gewoon aan staan hoor en op school ook
buiten doe ik een jas aan
anders zeg ik het toch niet.quote:
hoezo is dat nouweer pauperquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, ok, maar heb je de verwarming op 25 staan dan? Op zich vind ik je outfit leuk, maar vind het zo pauper staan om in een tshirt te lopen in de winter. Daarbij krijg ik het al koud als ik naar je kijk.
Wat is dit nou voor bull.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:19 schreef Nashje het volgende:
-edit: (pics only!)
Ach d'r staat net zo goed veel onzin tussen, en dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:13 schreef schatje het volgende:
Dat zijn reacties op foto's die gepost zijn. Als iederen gaat beschrijven wat ie vandaag draagt kunnen we het topic net zo goed op slot doen. In de topictitel staat (pics only!). Duidelijker kan je het niet krijgen hoor.
wauw je bent echt veel afgevallenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
Donkergrijs wollen vestje van H&M trend, steenrode tulprok van de H&M, gevlochten riempje van de H&M, zwarte dikke panty van de AA en pumps van de H&M.
netjesquote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
die broek valt juist precies goed op mijn schoenen, lijkt misschien niet zo op de foto.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:17 schreef De_Brandweer het volgende:
grasmat: geil
warrior: die schoenen staan der niet bij vind ik, je broek moet op je schoenen vallen maar jou broek is daar net iets te kort voor. en die trui is wel erg slimfit zeg. die broek is wel mooi
bij het circus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:54 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Gast vertel mij nu wat voor kankervette nikes dat zijn!![]()
![]()
![]()
En waar ik ze kan halen
je wilde het toch nog grappig proberen te maken, jammer niet gelukt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
bij het circus.
afdeling felle kleuren, om precies te zijn.![]()
Dan vraag ik me af in wat voor tent jij je schoenen haaltquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
bij het circus.
In de circustent dusquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:21 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af in wat voor tent jij je schoenen haalt
Na 10 min. een edit, en dan kom je met zoiets?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
bij het circus.
ik vind dat je het ook straat kunt houden met een wat minder te groot ogende trui, jeweetquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef Rutgerr het volgende:
Dat is urban, homie.
ze zien een beetje geel jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:34 schreef jovink het volgende:
zieke schoenen brandweer
ja hij is een beetje baggy maar dat komt door het model want het is een kutmodel truiquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:08 schreef Emmol het volgende:
[..]
tof
trui had wel maatje kleiner gemogen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:51 schreef De_Brandweer het volgende:
die broek ziet er raar uit, en die riem kleurt der mooi bij zegen vesten zonder mouwen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
Broek is lelijk:
[ afbeelding ]
whaha nee ik houd de camera scheef.... en die dingen vind ik ook lelijk maar zijn van me maquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:00 schreef Viper88 het volgende:
en om het plaatje compleet te maken:
je spiegel hangt scheef, en die kandelaarachtige dingen zijn lelijk
beter van welquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:23 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
whaha nee ik houd de camera scheef.... en die dingen vind ik ook lelijk maar zijn van me ma![]()
ennnu haha comentaar is leuk maar toch trek ik me er niks van aan
Het commentaar op fok is altijd leukquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:23 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
whaha nee ik houd de camera scheef.... en die dingen vind ik ook lelijk maar zijn van me ma![]()
m00ib0yY, einzweidreizumquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:43 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Pet : chasin
koptelefoon : sennheiser px100
wit gestreept shirt : H&M
vest zonder mouwen: H&M
Riem : Jack and jones
broek : jack and jones
Schoenen: witte lage all-stars
het totaalplaatje is echt lelijk, die schoenen passen er al helemaal niet bij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:44 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
ter info: h&m overhemd, WE stropdas, Vintage trui, Dr.denim Snap broek
die broek staat er totaal niet bij, daar kan je beter iets boven dragen wat minder formeel oogt, daardoor staan die schoenen er ook niet bij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:48 schreef parselmouth het volgende:
Waarom zou dat niet bij elkaar passen?
nee hoeft ook niet, dat vind ik ook wel leuk, maar die broek staat er gewoon niet bij, zat andere jeans die er waarschijnlijk wel bij passen, en andere schoenen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:56 schreef NoralyZ het volgende:
daarom vind ik het juist wel leuk.
Je hoeft toch niet of formeel/netjes of casual/chill/sneakers enzo
Ik vind het juist een toffe combinatie. Hij een formele broek er onder had gedragen had ik het geen goeie combi gevonden, dan was het te stijf geweest. Als ie de stropdas had weggelaten was het veel minder origineel/apart geweest.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die broek staat er totaal niet bij, daar kan je beter iets boven dragen wat minder formeel oogt, daardoor staan die schoenen er ook niet bij.
ik hou ook van jou parselquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:08 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik vind het juist een toffe combinatie. Hij een formele broek er onder had gedragen had ik het geen goeie combi gevonden, dan was het te stijf geweest. Als ie de stropdas had weggelaten was het veel minder origineel/apart geweest.Grasmat's kledingstijl
Bullshit, zijn style is gewoon dope.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
nee hoeft ook niet, dat vind ik ook wel leuk, maar die broek staat er gewoon niet bij, zat andere jeans die er waarschijnlijk wel bij passen, en andere schoenen.
ik neem mijn woorden ook terug dat zijn broek lelijk is, het spijt me dat ik dat gezegd heb.. ik heb mn dag gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:24 schreef Pie.cr het volgende:
Volgens mij is het ook een beetje een emotionele/persoonlijke aanval.....
mooie brede heupen heb jijquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:43 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Pet : chasin
koptelefoon : sennheiser px100
wit gestreept shirt : H&M
vest zonder mouwen: H&M
Riem : Jack and jones
broek : jack and jones
Schoenen: witte lage all-stars
Waarom post je hier dan, het doel van dit soort topics is om elkaars kledingstijl te verbeteren en daarop te reageren. Als je hier iets post wat er niet uit ziet en dat iedereen zegt wat je beter kan doen en jij komt tof '' BOEIT ME NIET'' doe dan niet de moeite om te posten imoquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:23 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
whahaha wat een onzin, niets van te zien bij die broek dat ik er zogenaamd te dik voor zou zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:29 schreef grasmat het volgende:
[..]
ik neem mijn woorden ook terug dat zijn broek lelijk is, het spijt me dat ik dat gezegd heb.. ik heb mn dag gewoon niet.
Na nog een keer het geheel objectief te bekijken ben ik van mening dat zijn broek wel zou staan bij iemand die minder dik was geweest, koop voortaan gewoon een maatje groter joh
kan ik wel een keer maken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:48 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
i like van Lier,
heb je er mischien een pic van?
heb je van die suede?
imageshack doet het niet hier op fok, anderen zien dan een gele kikker, ik heb het nog met m'n zatte hoofd voor elkaar gekregen om de url te kopieren en dan een aantal keer te refreshen, dan zijn ze wel zichtbaar, maar je kan ze dus beter ergens anders uploaden.quote:
O, stom stom stom, Ik weet dat de kikker hier weeldig tiert, was me even ontschoten met mijn eveneens onheldere geest.quote:Op zondag 9 december 2007 04:21 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
imageshack doet het niet hier op fok, anderen zien dan een gele kikker, ik heb het nog met m'n zatte hoofd voor elkaar gekregen om de url te kopieren en dan een aantal keer te refreshen, dan zijn ze wel zichtbaar, maar je kan ze dus beter ergens anders uploaden.
maar het ziet er goed uit, van welk merk zijn die schoenen op de 2e foto?
Dacht ik al, heel mooi model.quote:Op zondag 9 december 2007 04:30 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Schoenen zijn Santoni, Italiaans schoeisel. Prijzig, maar zeer de moeite waard.
Dankjewel. Schoen is onderhand 2 jaar oud, en ik onderhoud mn schoenen goed (spreidspanners van onbewerkt cederhout +poetsen moet saphir d'or), dus dit paar kan nog wel een fiks aantal jaartjes mee.quote:Op zondag 9 december 2007 04:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Dacht ik al, heel mooi model.
ik ga slapen, welterusten!![]()
Hehe, ik ben iemand met vele gezichten.quote:Op zondag 9 december 2007 06:21 schreef J.F.Sebastian het volgende:
lekker neuroje lijkt me niet iemand voor pep :p
haaha, dat verhaal had ik dus kunnen typen, geld voor mij precies het zelfdequote:Op zondag 9 december 2007 06:27 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hehe, ik ben iemand met vele gezichten.![]()
Mijn kledingstijl is niet representatief voor velerei zaken.![]()
Ik ben iemand die de Napolitaanse stijl van kleden lief is, maar dat wil niet zeggen dat ik voor de rest in het stramien van een oud-zuid'er te vangen ben.![]()
Als mensen mij leren kennen hoor ik dikwijls: "goh,dat had ik niet achter jouw gezocht", als ik vertel dat ik een nachtje doorgehaald heb in een kraakpand.
Kleding schetst idd een beeld. Maar het is imo een vooroordeel om vanuit kleding een 100% persoonlijkheid te lezen.quote:Op zondag 9 december 2007 06:40 schreef J.F.Sebastian het volgende:
maar dat zegt wat over kleding.. kleding schetst wel een bepaald beeld. ( laffe ontopic poging)
ben ik met je eens, maar door middel van kleding schets je wel een vooroordeel over iemand.. en er was toch zo'n mooie theorie dat je de eerste 10 minuten een beeld van iemand schetst, wat haast niet veranderd? maar goed, ik ben zelf niet zo ofzoh oor, ervaring heeft mijveel geleerdquote:Op zondag 9 december 2007 06:43 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Kleding schetst idd een beeld. Maar het is imo een vooroordeel om vanuit kleding een 100% persoonlijkheid te lezen.
Ik ben ook een tripper (LSD enzo), en ik ben van mening: 'never judge a book by its over.'
geilquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:44 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
ter info: h&m overhemd, WE stropdas, Vintage trui, Dr.denim Snap broek
Ik vind de combinatie formeel/informeel, mits subtiel, erg tofquote:Op zondag 9 december 2007 10:09 schreef klark het volgende:
[..]
geil![]()
een overhemd/das combi zie je trouwens stees vaker bij jongens, (of is het de tijd van het jaar? met feestdagen?) ipv alleen zakenlui
waarom niet? tenzij je wollen stropdassen draagtquote:Op zondag 9 december 2007 11:03 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Ik zou iig in de zomer mijn stropdas niet zo znel dragen tho.
Wanneer post jij weer eens iets klark?
Ik denk dat dat al lang het doel niet meer is van dit topic. Het is 9/10 keer geen kritiek dat je krijgt, maar je wordt gewoonweg afgebrand. Dus nee, van de mensen die je kledingstijl compleet affikken zou je je inderdaad niks aan moeten trekkenquote:Op zondag 9 december 2007 01:29 schreef Azaron het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan, het doel van dit soort topics is om elkaars kledingstijl te verbeteren en daarop te reageren. Als je hier iets post wat er niet uit ziet en dat iedereen zegt wat je beter kan doen en jij komt tof '' BOEIT ME NIET'' doe dan niet de moeite om te posten imo
Goed gezegd parselquote:Op zondag 9 december 2007 12:09 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al lang het doel niet meer is van dit topic. Het is 9/10 keer geen kritiek dat je krijgt, maar je wordt gewoonweg afgebrand. Dus nee, van de mensen die je kledingstijl compleet affikken zou je je inderdaad niks aan moeten trekken.
Juist, maar was 'grasmat' hier draagt is niet subtiel en evenmin tof.quote:Op zondag 9 december 2007 11:03 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie formeel/informeel, mits subtiel, erg tof. Ik zou iig in de zomer mijn stropdas niet zo znel dragen tho.
Wanneer post jij weer eens iets klark?
ziet dr goed uit! alleen hou ik niet zo van die baggy broekenquote:Op maandag 10 december 2007 12:12 schreef Jeltos het volgende:
Today![]()
Adidas
Starfucker
Cheap monday
Nike dunk'
[ afbeelding ]
ik vind het leukquote:Op maandag 10 december 2007 13:09 schreef MelissJa het volgende:
Nou mijn outfit for today!
[ afbeelding ]
- Grijs vest van Only
- Shirtje van de Chil out
- zwart dun riempje
- Cheap monday broek
- Dc shoes
goede cardigan overhemd comboquote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
CrossPostingz
[ afbeelding ]
Base Control|American Apparel|American Apparel|Skull|Nike
quote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
CrossPostingz
[ afbeelding ]
Jij hebt wel smaak hoorquote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
CrossPostingz
[ afbeelding ]
Nou weinig les vind ik..quote:Op maandag 10 december 2007 12:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat ga je niet meemaken, vrolijke vriend.
Ik voel niet de behoefte om complimentjes noch kritiek te krijgen van een stelletje losgeslagen FOK!kertjes.
Het enige wat ik graag doe is anderen van commentaar voor zien, in de hoop dat ze er iets mee doen. Zie het niet als een aanval, maar als een les.
Met die schoenen kom je er niet in!quote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
CrossPostingz
[ afbeelding ]
Met die schoenen komt hij overal inquote:Op maandag 10 december 2007 20:55 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Met die schoenen kom je er niet in!
quote:Op maandag 10 december 2007 21:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
vind die kicks maar saai, maar me die combo kan het wel
quote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
CrossPostingz
[ afbeelding ]
Welke Napolitaanste stijl bedoel je? Die van de oudere werkende klasse die met z'n allen in het pak in de Circumvesuviana naar het werk gaan, of van de jeugd, die in Nikes rondloopt?quote:Op zondag 9 december 2007 06:27 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hehe, ik ben iemand met vele gezichten.![]()
Mijn kledingstijl is niet representatief voor velerei zaken.![]()
Ik ben iemand die de Napolitaanse stijl van kleden lief is, maar dat wil niet zeggen dat ik voor de rest in het stramien van een oud-zuid'er te vangen ben.![]()
Als mensen mij leren kennen hoor ik dikwijls: "goh,dat had ik niet achter jouw gezocht", als ik vertel dat ik een nachtje doorgehaald heb in een kraakpand.
Niceeeeequote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
CrossPostingz
[ afbeelding ]
wel leuk idd, jammer van dat sjaaltjequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:27 schreef Azaron het volgende:
Vette jas en shirt emmol
Gast echt propz voor je kledingstijl! Geweldig!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef Emmol het volgende:
[ afbeelding ]
Adidas, Selected, Cheap Monday, Converse
welke cheap monday is dat en waar gehaald??quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef Emmol het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het is gewoon absoluut niet normaal dat je iemand een complimentje geeft om z'n kledingstijl. Iemand compleet afzeiken is veel cooler, zeker als je het dan nog semi-nonchalant 'kritiek' gaat noemen. Echt jammer dat hier zoveel internetheldjes rondlopen met een grote bek, verziekt heel het topicquote:Op woensdag 12 december 2007 08:27 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Oh sorry, heb je weer wat te zeiken?
Ik ging de deur uit, en had sjaal al omquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:09 schreef invasionofheads het volgende:
[..]
wel leuk idd, jammer van dat sjaaltje
Regular, Alive 'n dryquote:Op woensdag 12 december 2007 00:09 schreef sjeppert het volgende:
[..]
welke cheap monday is dat en waar gehaald??
tijd terug bij footlockerquote:Op woensdag 12 december 2007 15:51 schreef Azaron het volgende:
Waar heb je die adidas jas/vest gekocht dan emmol?
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
H&M x H&M x Levi's 511 x Adidas ZX 600
Ik vind het tof. Alleen die Converse schoenen vind ik 3 x niets.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef Emmol het volgende:
[ afbeelding ]
w00t.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
H&M x H&M x Levi's 511 x Adidas ZX 600
draag ze ook niet zoveel, maar mn dunks paste hier niet zo goed bij, werd me allemaal iets te kleurrijkquote:Op woensdag 12 december 2007 17:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
all stars zijn zo afgezaagd, probeer eens wat anders
Roermond, Levi's outletquote:Op woensdag 12 december 2007 17:23 schreef roburt het volgende:
waar heb je die Levi's 511 vandaan, en hoe duur?
't Is dat dit op de terugweg was en ik alleen op de heenweg bij hem in de trein zat, maar anders had ik 'm wel een draai om z'n oren gegeven hoor. Zulks een schaamteloze zelfbegeiling...quote:Op woensdag 12 december 2007 17:18 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
w00t.![]()
Wat zeiden je medepassagiers?
Joey's man-bag!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef grasmat het volgende:
[..]
Amsterdam, voornamelijk Zipper heeft er veel.
Oja dikke crosspost maar dit hangt er aan mn hand vandaag, voornamelijk voor schoolboeken:
[ afbeelding ]
Ik zie amper wat je aan hebt.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef invasionofheads het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg mezelf er niet geheel opdat is dus een zwarte broek en eronder witte hoge adidas gympen. en ja dikker dan parsel, brand maar los jongens!
Vooral die gympen zijn duidelijk zichtbaar.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef invasionofheads het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg mezelf er niet geheel opdat is dus een zwarte broek en eronder witte hoge adidas gympen. en ja dikker dan parsel, brand maar los jongens!
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef Deliah het volgende:
[..]
Vooral die gympen zijn duidelijk zichtbaar.
goed werkquote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef invasionofheads het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kiek es oan
Ik ben er niet kapot van , om mezelf maar licht uit te drukken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:16 schreef Jeltos het volgende:
ff opgespaart ein zwei drei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Henk, je boord krult! Da's niet chique, vriend. Leer eens strijken en koop goede overhemden met baleinen er in.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
H&M x H&M (olé olé) en buitenbeeld nog Levi's 511 x New Balance 576
die combo in de trein vond ik wel wat mooier, niet dat dit niet kan hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
H&M x H&M (olé olé) en buitenbeeld nog Levi's 511 x New Balance 576
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:29 schreef Pie.cr het volgende:
Henk ziet er dope uit.
Én:
Beauregard moet serieus eens optiefen met zijn niet-constructieve postgedrag. Als de mods willen laten zien dat ze wel competent zijn pakken ze dit soort gedrag maar eens aan.
het valt gewoon op dat je hier alleen maar post om negatieve kritiek te leveren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:08 schreef Beauregard het volgende:
[..].
Wijs mij even aan waar ik niet-constructief postgedrag vertoon in mijn meest recente post?
Ik ben heel benieuwd waarom je zo gefrustreerd op mij reageert... Heb ik in het verleden soms kritiek op je kleedjes geleverd die iets te hard is aangekomen?Doe normaal, gast.
DAT DOE IK TOCH NIET IN M'N LAATSTE POST, FLAPDROL!quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:11 schreef grasmat het volgende:
[..]
het valt gewoon op dat je hier alleen maar post om negatieve kritiek te leveren.
Nope, op mij heb je nooit commentaar geleverd. Het probleem is ook niet dat je commentaar 'hard' aankomt op de posters hier (het is internet dus daar trekt niemand zich hier iets van aan. ) Het feit dat je alleen maar commentaar levert zonder positieve input in de vorm van jij vandaag draagt is het probleem. En daar ergert iedereen zich in dit topic aan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:08 schreef Beauregard het volgende:
[..].
Wijs mij even aan waar ik niet-constructief postgedrag vertoon in mijn meest recente post?
Ik ben heel benieuwd waarom je zo gefrustreerd op mij reageert... Heb ik in het verleden soms kritiek op je kleedjes geleverd die iets te hard was aangekomen?Doe normaal, gast.
Hmm, crybaby eerste klas als je 't mij vraagt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:24 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Nope, op mij heb je nooit commentaar geleverd. Het probleem is ook niet dat je commentaar 'hard' aankomt op de posters hier (het is internet dus daar trekt niemand zich hier iets van aan. ) Het feit dat je alleen maar commentaar levert zonder positieve input in de vorm van jij vandaag draagt is het probleem. En daar ergert iedereen zich in dit topic aan.
Boeind 9 van de 10 keer heeft hij gelijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:24 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Nope, op mij heb je nooit commentaar geleverd. Het probleem is ook niet dat je commentaar 'hard' aankomt op de posters hier (het is internet dus daar trekt niemand zich hier iets van aan. ) Het feit dat je alleen maar commentaar levert zonder positieve input in de vorm van jij vandaag draagt is het probleem. En daar ergert iedereen zich in dit topic aan.
Plaats dan geen foto'squote:Op zaterdag 15 december 2007 15:00 schreef klark het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
formeel/informeel gecombineerd met ultra-crap fototoestel.
post je hoofd er gewoon bij op! meisjes met rode haren en sproetenquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:27 schreef NoralyZ het volgende:
Nou ik ga lekker ook een brakke foto posten want je ziet nog wel wat het is![]()
/edit: even foto ergens anders uploaden
[ afbeelding ]
H&M Divided jurkje, hema maillot, vintetsj bruine lak met suede pumps maar die zie je niet.
Staat je goedquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:27 schreef NoralyZ het volgende:
Nou ik ga lekker ook een brakke foto posten want je ziet nog wel wat het is![]()
/edit: even foto ergens anders uploaden
[ afbeelding ]
H&M Divided jurkje, hema maillot, vintetsj bruine lak met suede pumps maar die zie je niet.
Ik vind het wel een ok combinatie grijs met wit. En dat je boordje ff niet goed zit boeit niet zo lijkt me.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
boordkrul == dikke care, ik moest plaatjes draaien dus had koptelefoon om mn nek
geel of een lichtere kleur blauw, zou ik doenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:26 schreef klark het volgende:
[ afbeelding ]
velours sweaters warm en zacht
een yuppie boordje voor het preppy effect![]()
wat draag je bij groen?
tja..een geel overhemd lijkt me niksquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:29 schreef grasmat het volgende:
[..]
geel of een lichtere kleur blauw, zou ik doen
die sweater is trouwens wel dope!
moet ook nog een keer zo'n trui hebben met fluweelachtige stof, waar heb je deze trui gekocht?
ja deze boord is al wit...en de rest van het overhempje is lichtbluawe streepjes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:38 schreef Beauregard het volgende:
Geel of lichtblauw bij groen!?
Er zijn natuurlijk vele tinten groen, maar dat combineren met bovenstaande kleuren is nooit mooi!
Wil je er niet als een clown of derdegraads fashion victim uitzien, dan zou ik bij groen gewoon gaan voor wit. Ik neem aan dat je zoekt naar een kleur overhemd voor onder je trui, right?
Als je 'm toch alleen onder een trui wil dragen is natuurlijk je boord het belangrijkste. Wat dat betreft kan ik je een wit overhemd van Jack & Jones aanraden. Normaal kom ik er niet, maar die overhemden hebben echt een fraaie boord. Stevig materiaal, vaste baleinen (kunnen er niet uit), stijf en hoog.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:40 schreef klark het volgende:
[..]
ja deze boord is al wit...en de rest van het overhempje is lichtbluawe streepjes.
heel lichtgeel lijkt me ook nog kunnen.
maar een netjes overhemd wit is natuurijk "da bomb"
ja hoge boord wil ik graag. waar kan je nog meer hjoge boorden krijgen? heb lange nek. vind het ook mooi.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Als je 'm toch alleen onder een trui wil dragen is natuurlijk je boord het belangrijkste. Wat dat betreft kan ik je een wit overhemd van Jack & Jones aanraden. Normaal kom ik er niet, maar die overhemden hebben echt een fraaie boord. Stevig materiaal, vaste baleinen (kunnen er niet uit), stijf en hoog.
klik hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Als je 'm toch alleen onder een trui wil dragen is natuurlijk je boord het belangrijkste. Wat dat betreft kan ik je een wit overhemd van Jack & Jones aanraden. Normaal kom ik er niet, maar die overhemden hebben echt een fraaie boord. Stevig materiaal, vaste baleinen (kunnen er niet uit), stijf en hoog.
In die hemden waar ik het over heb zitten ook echte baleinen, dat dat even duidelijk is. Alleen kun je die er bij de meeste overhemden uithalen, bij die dus niet. Da's alleen maar handig, man.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:06 schreef klark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wil echte balleinen maar vandaag benik nog even een een aan lager wal geraakte yuppie....
ik dacht datze daar alleen maar hippe trendy overhemden hadden. ik zal eens kijken. thanks.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
In die hemden waar ik het over heb zitten ook echte baleinen, dat dat even duidelijk is. Alleen kun je die er bij de meeste overhemden uithalen, bij die dus niet. Da's alleen maar handig, man.
Hmm, doorgaans wel. Maar dat type overhemd is er in effen wit, zwart en lichtblauw. Check 't maar eens. En nu stop ik met deze SC-achtige conversatie voordat ik weer een van de kereltjes op de penis trap.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:20 schreef klark het volgende:
[..]
ik dacht datze daar alleen maar hippe trendy overhemden hadden. ik zal eens kijken. thanks.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, doorgaans wel. Maar dat type overhemd is er in effen wit, zwart en lichtblauw. Check 't maar eens. En nu stop ik met deze SC-achtige conversatie voordat ik weer een van de kereltjes op de penis trap.
]quote:
dat lijkt zo volgens mij doordie stropdas die er insteekt en de hals wijder maakt, verder zie ik niks.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:12 schreef grasmat het volgende:
[..]
denk dat je trui iets te groot is
2 wasjes en hij is okequote:Op zaterdag 15 december 2007 20:12 schreef grasmat het volgende:
[..]
het kan wel, maar hij krimpt toch wat in de wasquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:12 schreef grasmat het volgende:
[..]
scapino's finestquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:04 schreef jovink het volgende:
waar heb je die schoenen vandaan?
is dat van spaanse makelij?
draag ik wel vakerquote:Op zondag 16 december 2007 20:42 schreef klark het volgende:
[..]
en was dit nou feestdagen stijl of draag je dit vaker?
Sorry, maar ik kan als arme scholier niet alleen dure dingen kopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:00 schreef Rutgerr het volgende:
Kom op man die merken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |