Niceeeeequote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
CrossPostingz
[ afbeelding ]
Base Control|American Apparel|American Apparel|Skull|Nike
wel leuk idd, jammer van dat sjaaltjequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:27 schreef Azaron het volgende:
Vette jas en shirt emmol
Gast echt propz voor je kledingstijl! Geweldig!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef Emmol het volgende:
[ afbeelding ]
Adidas, Selected, Cheap Monday, Converse
welke cheap monday is dat en waar gehaald??quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef Emmol het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het is gewoon absoluut niet normaal dat je iemand een complimentje geeft om z'n kledingstijl. Iemand compleet afzeiken is veel cooler, zeker als je het dan nog semi-nonchalant 'kritiek' gaat noemen. Echt jammer dat hier zoveel internetheldjes rondlopen met een grote bek, verziekt heel het topicquote:Op woensdag 12 december 2007 08:27 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Oh sorry, heb je weer wat te zeiken?
Ik ging de deur uit, en had sjaal al omquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:09 schreef invasionofheads het volgende:
[..]
wel leuk idd, jammer van dat sjaaltje
Regular, Alive 'n dryquote:Op woensdag 12 december 2007 00:09 schreef sjeppert het volgende:
[..]
welke cheap monday is dat en waar gehaald??
tijd terug bij footlockerquote:Op woensdag 12 december 2007 15:51 schreef Azaron het volgende:
Waar heb je die adidas jas/vest gekocht dan emmol?
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
H&M x H&M x Levi's 511 x Adidas ZX 600
Ik vind het tof. Alleen die Converse schoenen vind ik 3 x niets.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef Emmol het volgende:
[ afbeelding ]
w00t.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
H&M x H&M x Levi's 511 x Adidas ZX 600
draag ze ook niet zoveel, maar mn dunks paste hier niet zo goed bij, werd me allemaal iets te kleurrijkquote:Op woensdag 12 december 2007 17:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
all stars zijn zo afgezaagd, probeer eens wat anders
Roermond, Levi's outletquote:Op woensdag 12 december 2007 17:23 schreef roburt het volgende:
waar heb je die Levi's 511 vandaan, en hoe duur?
't Is dat dit op de terugweg was en ik alleen op de heenweg bij hem in de trein zat, maar anders had ik 'm wel een draai om z'n oren gegeven hoor. Zulks een schaamteloze zelfbegeiling...quote:Op woensdag 12 december 2007 17:18 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
w00t.![]()
Wat zeiden je medepassagiers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |