ziet dr goed uit! alleen hou ik niet zo van die baggy broekenquote:Op maandag 10 december 2007 12:12 schreef Jeltos het volgende:
Today![]()
Adidas
Starfucker
Cheap monday
Nike dunk'
[ afbeelding ]
ik vind het leukquote:Op maandag 10 december 2007 13:09 schreef MelissJa het volgende:
Nou mijn outfit for today!
[ afbeelding ]
- Grijs vest van Only
- Shirtje van de Chil out
- zwart dun riempje
- Cheap monday broek
- Dc shoes
goede cardigan overhemd comboquote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
CrossPostingz
[ afbeelding ]
Base Control|American Apparel|American Apparel|Skull|Nike
quote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
CrossPostingz
[ afbeelding ]
Jij hebt wel smaak hoorquote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
CrossPostingz
[ afbeelding ]
Nou weinig les vind ik..quote:Op maandag 10 december 2007 12:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat ga je niet meemaken, vrolijke vriend.
Ik voel niet de behoefte om complimentjes noch kritiek te krijgen van een stelletje losgeslagen FOK!kertjes.
Het enige wat ik graag doe is anderen van commentaar voor zien, in de hoop dat ze er iets mee doen. Zie het niet als een aanval, maar als een les.
Met die schoenen kom je er niet in!quote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
CrossPostingz
[ afbeelding ]
Met die schoenen komt hij overal inquote:Op maandag 10 december 2007 20:55 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Met die schoenen kom je er niet in!
quote:Op maandag 10 december 2007 21:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
vind die kicks maar saai, maar me die combo kan het wel
quote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
CrossPostingz
[ afbeelding ]
Welke Napolitaanste stijl bedoel je? Die van de oudere werkende klasse die met z'n allen in het pak in de Circumvesuviana naar het werk gaan, of van de jeugd, die in Nikes rondloopt?quote:Op zondag 9 december 2007 06:27 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hehe, ik ben iemand met vele gezichten.![]()
Mijn kledingstijl is niet representatief voor velerei zaken.![]()
Ik ben iemand die de Napolitaanse stijl van kleden lief is, maar dat wil niet zeggen dat ik voor de rest in het stramien van een oud-zuid'er te vangen ben.![]()
Als mensen mij leren kennen hoor ik dikwijls: "goh,dat had ik niet achter jouw gezocht", als ik vertel dat ik een nachtje doorgehaald heb in een kraakpand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |