abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55140021

Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 9 december 2007 @ 04:21:58 #152
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55140035
quote:
Op zondag 9 december 2007 04:18 schreef Neuroscience het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
imageshack doet het niet hier op fok, anderen zien dan een gele kikker, ik heb het nog met m'n zatte hoofd voor elkaar gekregen om de url te kopieren en dan een aantal keer te refreshen, dan zijn ze wel zichtbaar, maar je kan ze dus beter ergens anders uploaden.

maar het ziet er goed uit, van welk merk zijn die schoenen op de 2e foto?
The truth is relative, pick one that works!
pi_55140074
quote:
Op zondag 9 december 2007 04:21 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

imageshack doet het niet hier op fok, anderen zien dan een gele kikker, ik heb het nog met m'n zatte hoofd voor elkaar gekregen om de url te kopieren en dan een aantal keer te refreshen, dan zijn ze wel zichtbaar, maar je kan ze dus beter ergens anders uploaden.

maar het ziet er goed uit, van welk merk zijn die schoenen op de 2e foto?
O, stom stom stom, Ik weet dat de kikker hier weeldig tiert, was me even ontschoten met mijn eveneens onheldere geest.

Schoenen zijn Santoni, Italiaans schoeisel. Prijzig, maar zeer de moeite waard.
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 9 december 2007 @ 04:35:03 #154
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55140098
quote:
Op zondag 9 december 2007 04:30 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Schoenen zijn Santoni, Italiaans schoeisel. Prijzig, maar zeer de moeite waard.
Dacht ik al, heel mooi model.

ik ga slapen, welterusten!
The truth is relative, pick one that works!
pi_55140240
quote:
Op zondag 9 december 2007 04:35 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Dacht ik al, heel mooi model.

ik ga slapen, welterusten!
Dankjewel. Schoen is onderhand 2 jaar oud, en ik onderhoud mn schoenen goed (spreidspanners van onbewerkt cederhout +poetsen moet saphir d'or), dus dit paar kan nog wel een fiks aantal jaartjes mee.
pi_55140248

pi_55140251
Dat was van vrijdag! Vand donderdag ook maar even.

pi_55140259
lekker neuro je lijkt me niet iemand voor pep :p
so how's your evening so far?
pi_55140264
quote:
Op zondag 9 december 2007 06:21 schreef J.F.Sebastian het volgende:
lekker neuro je lijkt me niet iemand voor pep :p
Hehe, ik ben iemand met vele gezichten.

Mijn kledingstijl is niet representatief voor velerei zaken.

Ik ben iemand die de Napolitaanse stijl van kleden lief is, maar dat wil niet zeggen dat ik voor de rest in het stramien van een oud-zuid'er te vangen ben.

Als mensen mij leren kennen hoor ik dikwijls: "goh,dat had ik niet achter jouw gezocht", als ik vertel dat ik een nachtje doorgehaald heb in een kraakpand.
pi_55140272
quote:
Op zondag 9 december 2007 06:27 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Hehe, ik ben iemand met vele gezichten.

Mijn kledingstijl is niet representatief voor velerei zaken.

Ik ben iemand die de Napolitaanse stijl van kleden lief is, maar dat wil niet zeggen dat ik voor de rest in het stramien van een oud-zuid'er te vangen ben.

Als mensen mij leren kennen hoor ik dikwijls: "goh,dat had ik niet achter jouw gezocht", als ik vertel dat ik een nachtje doorgehaald heb in een kraakpand.
haaha, dat verhaal had ik dus kunnen typen, geld voor mij precies het zelfde
pi_55140274
maar dat zegt wat over kleding.. kleding schetst wel een bepaald beeld. ( laffe ontopic poging )
pi_55140275
quote:
Op zondag 9 december 2007 06:40 schreef J.F.Sebastian het volgende:
maar dat zegt wat over kleding.. kleding schetst wel een bepaald beeld. ( laffe ontopic poging )
Kleding schetst idd een beeld. Maar het is imo een vooroordeel om vanuit kleding een 100% persoonlijkheid te lezen.

Ik ben ook een tripper (LSD enzo), en ik ben van mening: 'never judge a book by its over.'
pi_55140282
Eén van m'n lievelings schoenen met een lievelings slanke jeans er op

pi_55140283
quote:
Op zondag 9 december 2007 06:43 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Kleding schetst idd een beeld. Maar het is imo een vooroordeel om vanuit kleding een 100% persoonlijkheid te lezen.

Ik ben ook een tripper (LSD enzo), en ik ben van mening: 'never judge a book by its over.'
ben ik met je eens, maar door middel van kleding schets je wel een vooroordeel over iemand.. en er was toch zo'n mooie theorie dat je de eerste 10 minuten een beeld van iemand schetst, wat haast niet veranderd? maar goed, ik ben zelf niet zo ofzoh oor, ervaring heeft mijveel geleerd
pi_55140285
Deze kleding is 'gewoon' een hobby van mij. Ik kleed mij niet zo om me een pose aan te meten, maar puur vanuit een esthetisch oogunt.
pi_55140718
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:44 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]

ter info: h&m overhemd, WE stropdas, Vintage trui, Dr.denim Snap broek
geil

een overhemd/das combi zie je trouwens stees vaker bij jongens, (of is het de tijd van het jaar? met feestdagen?) ipv alleen zakenlui
pi_55141153
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:09 schreef klark het volgende:

[..]

geil

een overhemd/das combi zie je trouwens stees vaker bij jongens, (of is het de tijd van het jaar? met feestdagen?) ipv alleen zakenlui
Ik vind de combinatie formeel/informeel, mits subtiel, erg tof . Ik zou iig in de zomer mijn stropdas niet zo znel dragen tho.

Wanneer post jij weer eens iets klark?
pi_55141830
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:03 schreef Pie.cr het volgende:

[..]

Ik zou iig in de zomer mijn stropdas niet zo znel dragen tho.

waarom niet? tenzij je wollen stropdassen draagt

een overhemd draag je toch ook in dezomer?
pi_55142087
quote:
Op zondag 9 december 2007 01:29 schreef Azaron het volgende:

[..]

Waarom post je hier dan, het doel van dit soort topics is om elkaars kledingstijl te verbeteren en daarop te reageren. Als je hier iets post wat er niet uit ziet en dat iedereen zegt wat je beter kan doen en jij komt tof '' BOEIT ME NIET'' doe dan niet de moeite om te posten imo
Ik denk dat dat al lang het doel niet meer is van dit topic. Het is 9/10 keer geen kritiek dat je krijgt, maar je wordt gewoonweg afgebrand. Dus nee, van de mensen die je kledingstijl compleet affikken zou je je inderdaad niks aan moeten trekken .
  zondag 9 december 2007 @ 13:07:44 #170
198767 Subzero_X
Fok spammer
pi_55143184
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:09 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Ik denk dat dat al lang het doel niet meer is van dit topic. Het is 9/10 keer geen kritiek dat je krijgt, maar je wordt gewoonweg afgebrand. Dus nee, van de mensen die je kledingstijl compleet affikken zou je je inderdaad niks aan moeten trekken .
Goed gezegd parsel

Sowieso op fok niet teveel letten op wat andere mensen over je te zeiken hebben, staat vaak een hoop onzin tussen
Nike SB ftw!
  zondag 9 december 2007 @ 13:11:32 #171
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_55143263
mag ik er even wijzen dat dit topic in beginsel bedoeld is om kleding te showen?
ik bedoel, het staat in de topictitel hoor

dus laten we een beetje respect voor elkaar hebben, en de slowchat naar het slowchat topic verplaatsen, daar is die tenslotte voor in het leven geroepen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 9 december 2007 @ 19:01:58 #172
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_55151113
grasmat en satanicwarrior, willen jullie dit verder per pm uitvechten?
ik heb het hier wat opgeschoond.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_55162983
quote:
Op zondag 9 december 2007 04:18 schreef Neuroscience het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar heb je dat overhemd vandaan?

Ik ben ineens overhemden.
pi_55164964
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:03 schreef Pie.cr het volgende:

[..]

Ik vind de combinatie formeel/informeel, mits subtiel, erg tof . Ik zou iig in de zomer mijn stropdas niet zo znel dragen tho.

Juist, maar was 'grasmat' hier draagt is niet subtiel en evenmin tof.

Kom op, allereerst die trui, wat een sissy kleurtje. En dat stropdasje. Qua bovenhelft ben je precies zo'n personage dat thuishoort op de afdeling Transploft, als je begrijpt wat ik bedoel.

Formeel/informeel is fraai, maar doe het dan wel goed. En dhr. grasmat, doe ook eens iets aan je houding, je lijkt net een lijk wat met touwtjes aan het plafond vast zit zodat het net lijkt of het nog kan lopen.
pi_55165820
Today
Adidas
Starfucker
Cheap monday
Nike dunk'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')