imageshack doet het niet hier op fok, anderen zien dan een gele kikker, ik heb het nog met m'n zatte hoofd voor elkaar gekregen om de url te kopieren en dan een aantal keer te refreshen, dan zijn ze wel zichtbaar, maar je kan ze dus beter ergens anders uploaden.quote:
O, stom stom stom, Ik weet dat de kikker hier weeldig tiert, was me even ontschoten met mijn eveneens onheldere geest.quote:Op zondag 9 december 2007 04:21 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
imageshack doet het niet hier op fok, anderen zien dan een gele kikker, ik heb het nog met m'n zatte hoofd voor elkaar gekregen om de url te kopieren en dan een aantal keer te refreshen, dan zijn ze wel zichtbaar, maar je kan ze dus beter ergens anders uploaden.
maar het ziet er goed uit, van welk merk zijn die schoenen op de 2e foto?
Dacht ik al, heel mooi model.quote:Op zondag 9 december 2007 04:30 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Schoenen zijn Santoni, Italiaans schoeisel. Prijzig, maar zeer de moeite waard.
Dankjewel. Schoen is onderhand 2 jaar oud, en ik onderhoud mn schoenen goed (spreidspanners van onbewerkt cederhout +poetsen moet saphir d'or), dus dit paar kan nog wel een fiks aantal jaartjes mee.quote:Op zondag 9 december 2007 04:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Dacht ik al, heel mooi model.
ik ga slapen, welterusten!![]()
Hehe, ik ben iemand met vele gezichten.quote:Op zondag 9 december 2007 06:21 schreef J.F.Sebastian het volgende:
lekker neuroje lijkt me niet iemand voor pep :p
haaha, dat verhaal had ik dus kunnen typen, geld voor mij precies het zelfdequote:Op zondag 9 december 2007 06:27 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hehe, ik ben iemand met vele gezichten.![]()
Mijn kledingstijl is niet representatief voor velerei zaken.![]()
Ik ben iemand die de Napolitaanse stijl van kleden lief is, maar dat wil niet zeggen dat ik voor de rest in het stramien van een oud-zuid'er te vangen ben.![]()
Als mensen mij leren kennen hoor ik dikwijls: "goh,dat had ik niet achter jouw gezocht", als ik vertel dat ik een nachtje doorgehaald heb in een kraakpand.
Kleding schetst idd een beeld. Maar het is imo een vooroordeel om vanuit kleding een 100% persoonlijkheid te lezen.quote:Op zondag 9 december 2007 06:40 schreef J.F.Sebastian het volgende:
maar dat zegt wat over kleding.. kleding schetst wel een bepaald beeld. ( laffe ontopic poging)
ben ik met je eens, maar door middel van kleding schets je wel een vooroordeel over iemand.. en er was toch zo'n mooie theorie dat je de eerste 10 minuten een beeld van iemand schetst, wat haast niet veranderd? maar goed, ik ben zelf niet zo ofzoh oor, ervaring heeft mijveel geleerdquote:Op zondag 9 december 2007 06:43 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Kleding schetst idd een beeld. Maar het is imo een vooroordeel om vanuit kleding een 100% persoonlijkheid te lezen.
Ik ben ook een tripper (LSD enzo), en ik ben van mening: 'never judge a book by its over.'
geilquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:44 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
ter info: h&m overhemd, WE stropdas, Vintage trui, Dr.denim Snap broek
Ik vind de combinatie formeel/informeel, mits subtiel, erg tofquote:Op zondag 9 december 2007 10:09 schreef klark het volgende:
[..]
geil![]()
een overhemd/das combi zie je trouwens stees vaker bij jongens, (of is het de tijd van het jaar? met feestdagen?) ipv alleen zakenlui
waarom niet? tenzij je wollen stropdassen draagtquote:Op zondag 9 december 2007 11:03 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Ik zou iig in de zomer mijn stropdas niet zo znel dragen tho.
Wanneer post jij weer eens iets klark?
Ik denk dat dat al lang het doel niet meer is van dit topic. Het is 9/10 keer geen kritiek dat je krijgt, maar je wordt gewoonweg afgebrand. Dus nee, van de mensen die je kledingstijl compleet affikken zou je je inderdaad niks aan moeten trekkenquote:Op zondag 9 december 2007 01:29 schreef Azaron het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan, het doel van dit soort topics is om elkaars kledingstijl te verbeteren en daarop te reageren. Als je hier iets post wat er niet uit ziet en dat iedereen zegt wat je beter kan doen en jij komt tof '' BOEIT ME NIET'' doe dan niet de moeite om te posten imo
Goed gezegd parselquote:Op zondag 9 december 2007 12:09 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al lang het doel niet meer is van dit topic. Het is 9/10 keer geen kritiek dat je krijgt, maar je wordt gewoonweg afgebrand. Dus nee, van de mensen die je kledingstijl compleet affikken zou je je inderdaad niks aan moeten trekken.
Juist, maar was 'grasmat' hier draagt is niet subtiel en evenmin tof.quote:Op zondag 9 december 2007 11:03 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie formeel/informeel, mits subtiel, erg tof. Ik zou iig in de zomer mijn stropdas niet zo znel dragen tho.
Wanneer post jij weer eens iets klark?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |