je wilde het toch nog grappig proberen te maken, jammer niet gelukt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
bij het circus.
afdeling felle kleuren, om precies te zijn.![]()
Dan vraag ik me af in wat voor tent jij je schoenen haaltquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
bij het circus.
In de circustent dusquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:21 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af in wat voor tent jij je schoenen haalt
Na 10 min. een edit, en dan kom je met zoiets?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
bij het circus.
ik vind dat je het ook straat kunt houden met een wat minder te groot ogende trui, jeweetquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef Rutgerr het volgende:
Dat is urban, homie.
ze zien een beetje geel jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:34 schreef jovink het volgende:
zieke schoenen brandweer
ja hij is een beetje baggy maar dat komt door het model want het is een kutmodel truiquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:08 schreef Emmol het volgende:
[..]
tof
trui had wel maatje kleiner gemogen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:51 schreef De_Brandweer het volgende:
die broek ziet er raar uit, en die riem kleurt der mooi bij zegen vesten zonder mouwen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:06 schreef SatanicWarrior het volgende:
Broek is lelijk:
[ afbeelding ]
whaha nee ik houd de camera scheef.... en die dingen vind ik ook lelijk maar zijn van me maquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:00 schreef Viper88 het volgende:
en om het plaatje compleet te maken:
je spiegel hangt scheef, en die kandelaarachtige dingen zijn lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |