super sexyquote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
Donkergrijs wollen vestje van H&M trend, steenrode tulprok van de H&M, gevlochten riempje van de H&M, zwarte dikke panty van de AA en pumps van de H&M.
30 kilo de afgelopen weekquote:
Ja, ok, maar heb je de verwarming op 25 staan dan? Op zich vind ik je outfit leuk, maar vind het zo pauper staan om in een tshirt te lopen in de winter. Daarbij krijg ik het al koud als ik naar je kijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:01 schreef saaw het volgende:
[..]
thuis heb ik de verwarming gewoon aan staan hoor en op school ook
buiten doe ik een jas aan
anders zeg ik het toch niet.quote:
hoezo is dat nouweer pauperquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, ok, maar heb je de verwarming op 25 staan dan? Op zich vind ik je outfit leuk, maar vind het zo pauper staan om in een tshirt te lopen in de winter. Daarbij krijg ik het al koud als ik naar je kijk.
Wat is dit nou voor bull.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:19 schreef Nashje het volgende:
-edit: (pics only!)
Ach d'r staat net zo goed veel onzin tussen, en dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:13 schreef schatje het volgende:
Dat zijn reacties op foto's die gepost zijn. Als iederen gaat beschrijven wat ie vandaag draagt kunnen we het topic net zo goed op slot doen. In de topictitel staat (pics only!). Duidelijker kan je het niet krijgen hoor.
wauw je bent echt veel afgevallenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
Donkergrijs wollen vestje van H&M trend, steenrode tulprok van de H&M, gevlochten riempje van de H&M, zwarte dikke panty van de AA en pumps van de H&M.
netjesquote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
die broek valt juist precies goed op mijn schoenen, lijkt misschien niet zo op de foto.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:17 schreef De_Brandweer het volgende:
grasmat: geil
warrior: die schoenen staan der niet bij vind ik, je broek moet op je schoenen vallen maar jou broek is daar net iets te kort voor. en die trui is wel erg slimfit zeg. die broek is wel mooi
bij het circus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:54 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Gast vertel mij nu wat voor kankervette nikes dat zijn!![]()
![]()
![]()
En waar ik ze kan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |