slim fitquote:Op donderdag 6 december 2007 12:30 schreef Jeltos het volgende:
Today![]()
[ afbeelding ]
V hals shirt
Vintage levi grijze slim fit jeans
adidas point guard lo
LOL...een manbag!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef grasmat het volgende:
[..]
Amsterdam, voornamelijk Zipper heeft er veel.
Oja dikke crosspost maar dit hangt er aan mn hand vandaag, voornamelijk voor schoolboeken:
[ afbeelding ]
Oversize broekenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:29 schreef jovink het volgende:
@ grasmat dat ding heeft mn oma ook, op marktplaats staan veulll mooiere vintutsj spul zoals karate school rambam ofzo die was vet
@ jeltos ik weet niet wat jij dr onder aan hebt maar dat is defneintienely niet slim fit he
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:15 schreef Rutgerr het volgende:
Broeken waarbij knappe meiden gelijk kunnen zien hoe ik over ze denk zijn veel toffer...sowieso Overzeas...koop je kleding dan gewoon vier maten te groot.
en zij vinden jouw srakke broeken waarschijnlijk lelijkquote:Op donderdag 6 december 2007 18:22 schreef Rutgerr het volgende:
Nee even serieus, waarom zou je niet slanke meuk dragen? Vind dat wijde, afzakkende spul altijd zo lelijk.
Omdat je dan bij een subcultuur wilt horen: gothics, skaters en alle andere klapmongolen uit die richting. Behalve emo's. Die kunnen beide dragen.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:22 schreef Rutgerr het volgende:
Nee even serieus, waarom zou je niet slanke meuk dragen? Vind dat wijde, afzakkende spul altijd zo lelijk.
Nou ja, ik vind eigenlijk iets pas strak wanneer je het eigenlijk niet past. Bijvoorbeeld een vet wijf in skinny, net een rollade. Maar ja ieder z'n smaak en over smaak valt wel te twistenquote:Op donderdag 6 december 2007 18:27 schreef saaw het volgende:
[..]
en zij vinden jouw srakke broeken waarschijnlijk lelijk
ieder zijn smaak toch?
Gast echt propz voor je style manquote:Op donderdag 6 december 2007 12:30 schreef Jeltos het volgende:
Today![]()
[ afbeelding ]
V hals shirt
adidas point guard lo
iiee wat een mooie sleutelbeenderen voor een jongenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:30 schreef Jeltos het volgende:
Today![]()
[ afbeelding ]
V hals shirt
adidas point guard lo
vind je dat mooi?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:16 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
iiee wat een mooie sleutelbeenderen voor een jongen
ik wil niet zo'n grote tas vandaar dat ik deze perfect bij me past.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:29 schreef jovink het volgende:
@ grasmat dat ding heeft mn oma ook, op marktplaats staan veulll mooiere vintutsj spul zoals karate school rambam ofzo die was vet
@ jeltos ik weet niet wat jij dr onder aan hebt maar dat is defneintienely niet slim fit he
thuis heb ik de verwarming gewoon aan staan hoor en op school ookquote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef mirannie het volgende:
@ Jay-T, Jeltos en Saaw: waarom korte mouwen? Het is december!!! Overigens vind ik je outfit wel leuk Saaw, maar krijg het al koud als ik er naar kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |