beter van welquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:23 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
whaha nee ik houd de camera scheef.... en die dingen vind ik ook lelijk maar zijn van me ma![]()
ennnu haha comentaar is leuk maar toch trek ik me er niks van aan
Het commentaar op fok is altijd leukquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:23 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
whaha nee ik houd de camera scheef.... en die dingen vind ik ook lelijk maar zijn van me ma![]()
m00ib0yY, einzweidreizumquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:43 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Pet : chasin
koptelefoon : sennheiser px100
wit gestreept shirt : H&M
vest zonder mouwen: H&M
Riem : Jack and jones
broek : jack and jones
Schoenen: witte lage all-stars
het totaalplaatje is echt lelijk, die schoenen passen er al helemaal niet bij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:44 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
ter info: h&m overhemd, WE stropdas, Vintage trui, Dr.denim Snap broek
die broek staat er totaal niet bij, daar kan je beter iets boven dragen wat minder formeel oogt, daardoor staan die schoenen er ook niet bij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:48 schreef parselmouth het volgende:
Waarom zou dat niet bij elkaar passen?
nee hoeft ook niet, dat vind ik ook wel leuk, maar die broek staat er gewoon niet bij, zat andere jeans die er waarschijnlijk wel bij passen, en andere schoenen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:56 schreef NoralyZ het volgende:
daarom vind ik het juist wel leuk.
Je hoeft toch niet of formeel/netjes of casual/chill/sneakers enzo
Ik vind het juist een toffe combinatie. Hij een formele broek er onder had gedragen had ik het geen goeie combi gevonden, dan was het te stijf geweest. Als ie de stropdas had weggelaten was het veel minder origineel/apart geweest.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die broek staat er totaal niet bij, daar kan je beter iets boven dragen wat minder formeel oogt, daardoor staan die schoenen er ook niet bij.
ik hou ook van jou parselquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:08 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik vind het juist een toffe combinatie. Hij een formele broek er onder had gedragen had ik het geen goeie combi gevonden, dan was het te stijf geweest. Als ie de stropdas had weggelaten was het veel minder origineel/apart geweest.Grasmat's kledingstijl
Bullshit, zijn style is gewoon dope.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
nee hoeft ook niet, dat vind ik ook wel leuk, maar die broek staat er gewoon niet bij, zat andere jeans die er waarschijnlijk wel bij passen, en andere schoenen.
ik neem mijn woorden ook terug dat zijn broek lelijk is, het spijt me dat ik dat gezegd heb.. ik heb mn dag gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:24 schreef Pie.cr het volgende:
Volgens mij is het ook een beetje een emotionele/persoonlijke aanval.....
mooie brede heupen heb jijquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:43 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Pet : chasin
koptelefoon : sennheiser px100
wit gestreept shirt : H&M
vest zonder mouwen: H&M
Riem : Jack and jones
broek : jack and jones
Schoenen: witte lage all-stars
Waarom post je hier dan, het doel van dit soort topics is om elkaars kledingstijl te verbeteren en daarop te reageren. Als je hier iets post wat er niet uit ziet en dat iedereen zegt wat je beter kan doen en jij komt tof '' BOEIT ME NIET'' doe dan niet de moeite om te posten imoquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:23 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
whahaha wat een onzin, niets van te zien bij die broek dat ik er zogenaamd te dik voor zou zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:29 schreef grasmat het volgende:
[..]
ik neem mijn woorden ook terug dat zijn broek lelijk is, het spijt me dat ik dat gezegd heb.. ik heb mn dag gewoon niet.
Na nog een keer het geheel objectief te bekijken ben ik van mening dat zijn broek wel zou staan bij iemand die minder dik was geweest, koop voortaan gewoon een maatje groter joh
kan ik wel een keer maken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:48 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
i like van Lier,
heb je er mischien een pic van?
heb je van die suede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |