Joey's man-bag!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef grasmat het volgende:
[..]
Amsterdam, voornamelijk Zipper heeft er veel.
Oja dikke crosspost maar dit hangt er aan mn hand vandaag, voornamelijk voor schoolboeken:
[ afbeelding ]
Ik zie amper wat je aan hebt.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef invasionofheads het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg mezelf er niet geheel opdat is dus een zwarte broek en eronder witte hoge adidas gympen. en ja dikker dan parsel, brand maar los jongens!
Vooral die gympen zijn duidelijk zichtbaar.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef invasionofheads het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg mezelf er niet geheel opdat is dus een zwarte broek en eronder witte hoge adidas gympen. en ja dikker dan parsel, brand maar los jongens!
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:24 schreef Deliah het volgende:
[..]
Vooral die gympen zijn duidelijk zichtbaar.
goed werkquote:Op woensdag 12 december 2007 22:42 schreef invasionofheads het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kiek es oan
Ik ben er niet kapot van , om mezelf maar licht uit te drukken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:16 schreef Jeltos het volgende:
ff opgespaart ein zwei drei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Henk, je boord krult! Da's niet chique, vriend. Leer eens strijken en koop goede overhemden met baleinen er in.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
H&M x H&M (olé olé) en buitenbeeld nog Levi's 511 x New Balance 576
die combo in de trein vond ik wel wat mooier, niet dat dit niet kan hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
H&M x H&M (olé olé) en buitenbeeld nog Levi's 511 x New Balance 576
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:29 schreef Pie.cr het volgende:
Henk ziet er dope uit.
Én:
Beauregard moet serieus eens optiefen met zijn niet-constructieve postgedrag. Als de mods willen laten zien dat ze wel competent zijn pakken ze dit soort gedrag maar eens aan.
het valt gewoon op dat je hier alleen maar post om negatieve kritiek te leveren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:08 schreef Beauregard het volgende:
[..].
Wijs mij even aan waar ik niet-constructief postgedrag vertoon in mijn meest recente post?
Ik ben heel benieuwd waarom je zo gefrustreerd op mij reageert... Heb ik in het verleden soms kritiek op je kleedjes geleverd die iets te hard is aangekomen?Doe normaal, gast.
DAT DOE IK TOCH NIET IN M'N LAATSTE POST, FLAPDROL!quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:11 schreef grasmat het volgende:
[..]
het valt gewoon op dat je hier alleen maar post om negatieve kritiek te leveren.
Nope, op mij heb je nooit commentaar geleverd. Het probleem is ook niet dat je commentaar 'hard' aankomt op de posters hier (het is internet dus daar trekt niemand zich hier iets van aan. ) Het feit dat je alleen maar commentaar levert zonder positieve input in de vorm van jij vandaag draagt is het probleem. En daar ergert iedereen zich in dit topic aan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:08 schreef Beauregard het volgende:
[..].
Wijs mij even aan waar ik niet-constructief postgedrag vertoon in mijn meest recente post?
Ik ben heel benieuwd waarom je zo gefrustreerd op mij reageert... Heb ik in het verleden soms kritiek op je kleedjes geleverd die iets te hard was aangekomen?Doe normaal, gast.
Hmm, crybaby eerste klas als je 't mij vraagt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:24 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Nope, op mij heb je nooit commentaar geleverd. Het probleem is ook niet dat je commentaar 'hard' aankomt op de posters hier (het is internet dus daar trekt niemand zich hier iets van aan. ) Het feit dat je alleen maar commentaar levert zonder positieve input in de vorm van jij vandaag draagt is het probleem. En daar ergert iedereen zich in dit topic aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |