klik hierquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Als je 'm toch alleen onder een trui wil dragen is natuurlijk je boord het belangrijkste. Wat dat betreft kan ik je een wit overhemd van Jack & Jones aanraden. Normaal kom ik er niet, maar die overhemden hebben echt een fraaie boord. Stevig materiaal, vaste baleinen (kunnen er niet uit), stijf en hoog.
In die hemden waar ik het over heb zitten ook echte baleinen, dat dat even duidelijk is. Alleen kun je die er bij de meeste overhemden uithalen, bij die dus niet. Da's alleen maar handig, man.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:06 schreef klark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wil echte balleinen maar vandaag benik nog even een een aan lager wal geraakte yuppie....
ik dacht datze daar alleen maar hippe trendy overhemden hadden. ik zal eens kijken. thanks.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
In die hemden waar ik het over heb zitten ook echte baleinen, dat dat even duidelijk is. Alleen kun je die er bij de meeste overhemden uithalen, bij die dus niet. Da's alleen maar handig, man.
Hmm, doorgaans wel. Maar dat type overhemd is er in effen wit, zwart en lichtblauw. Check 't maar eens. En nu stop ik met deze SC-achtige conversatie voordat ik weer een van de kereltjes op de penis trap.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:20 schreef klark het volgende:
[..]
ik dacht datze daar alleen maar hippe trendy overhemden hadden. ik zal eens kijken. thanks.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, doorgaans wel. Maar dat type overhemd is er in effen wit, zwart en lichtblauw. Check 't maar eens. En nu stop ik met deze SC-achtige conversatie voordat ik weer een van de kereltjes op de penis trap.
]quote:
dat lijkt zo volgens mij doordie stropdas die er insteekt en de hals wijder maakt, verder zie ik niks.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:12 schreef grasmat het volgende:
[..]
denk dat je trui iets te groot is
2 wasjes en hij is okequote:Op zaterdag 15 december 2007 20:12 schreef grasmat het volgende:
[..]
het kan wel, maar hij krimpt toch wat in de wasquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:12 schreef grasmat het volgende:
[..]
scapino's finestquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:04 schreef jovink het volgende:
waar heb je die schoenen vandaan?
is dat van spaanse makelij?
draag ik wel vakerquote:Op zondag 16 december 2007 20:42 schreef klark het volgende:
[..]
en was dit nou feestdagen stijl of draag je dit vaker?
Sorry, maar ik kan als arme scholier niet alleen dure dingen kopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:00 schreef Rutgerr het volgende:
Kom op man die merken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |