abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55006086
Het vorig deeltje is vol. Welkom bij deeltje 44.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Inekris of Emel aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55006105
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:10 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En dus? Je hioeft het niet te lezen.

Of vind jij het doodnormaal om 80 tot 100 berichtjes per dag uit te wisselen. (en dan heb ik het niet over éénregelig breezergelul.)

@ JoeyT: Thanks.
Ik heb een vreemde drang mensen te helpen, dus waarschijnlijk zou ik heet nog lezen ook

En nee ik vind dat niet doodnormaal, ik vind dat al redelijk ontspoort
En laat me raden, ze heeft geen cam of hij is stuk
Wie weet komen je berichtjes van een 53 jarige man

Jij leeft nu in een droomwereld
Veel plezier daar hoor
Maar 10 tegen 1 dat je hier over een tijdje komt vertellen hoe het misgelopen is
pi_55006117
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dan vind ik het knap dat ze welgeteld 2 dagen (5 nadat ze me de medeling geeft), niet meegeteld haar vankantie in Egypte. Iemand heeft ontmoet waarmee ze direct al op vakantie gaat. Nou dan lijk het met dat ze dus al lang aan het klooien was, en ik gewoon een 2e lijntje was voor als het toch niets zou worden ofzo.

mag ik daar beetje gepikeerd overzijn....
Wie weet was het wel waar toen ze het zei
Of niet en dan loog ze.... Dat doen mensen de hele dag tegen je hoor maar ja
En je mag er best gepikeerd over zijn, maar ik heb zo het gevoel dat het een stuk dieper gaat dan dat ze misschien niet helemaal de waarheid sprak
pi_55006147
Ik krijg steeds een beter idee waarom liefie_ single is.
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:08 schreef JoeyT het volgende:
Liefie die adviezen geeft, OJ die nog steeds humorloos is... Verder nog updates?

BTW succes RZ

Enige juiste analyse in de hele 43ste editie
A little bit hateful
pi_55006177
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:23 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik heb een vreemde drang mensen te helpen, dus waarschijnlijk zou ik heet nog lezen ook
Van de wal in de sloot waarschijnlijk
quote:
En nee ik vind dat niet doodnormaal, ik vind dat al redelijk ontspoort
En laat me raden, ze heeft geen cam of hij is stuk
Of zij een cam heeft weet ik niet. Ik heb er iig geen.
quote:
Wie weet komen je berichtjes van een 53 jarige man
Ja wie weet. Als we dan afspreken en dat blijkt eet hij wel voor de rest van zijn leven via een slangetje, dat mag duidelijk zijn.
quote:
Jij leeft nu in een droomwereld
Veel plezier daar hoor
Maar 10 tegen 1 dat je hier over een tijdje komt vertellen hoe het misgelopen is
Klopt, ik leef in een droomwereld, het is heel gezellig. Beter dan de zuurpruim uithangen.

Zal ik vast een spoorboekje en scheermesjes kopen?
pi_55006180
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:27 schreef Liquidootje het volgende:
Tja, ik schatte haar al die tijd in als een naief, labiel ding en nu gaat ze ineens iedereen uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt...

Verbazingwekkend inderdaad .
I was an atheist until I realized I was God
pi_55006182
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij zegt het , ik dacht het.
pi_55006186
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:30 schreef RealZeus het volgende:

Zal ik vast een spoorboekje en scheermesjes kopen?

Dat komt je vast van pas als je weer in je eeuwig durende depresie dondert als ze je dumpt of gewoon nooit op komt dagen
pi_55006198
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, ik schatte haar al die tijd in als een naief, labiel ding en nu gaat ze ineens iedereen uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt...

Over een paar weken geef ik het vanzelf weer op
Aan deze mensen valt toch niks te helpen
pi_55006223
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 3 december 2007 01:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Jij zegt het , ik dacht het.
Jah, al sinds het uniek-discussie had ik een donkerbruin vermoeden, maar ik dacht nèh niemand is zo doordrammerig en continue aan het pms'en.
A little bit hateful
pi_55006230
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:32 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dat komt je vast van pas als je weer in je eeuwig durende depresie dondert als ze je dumpt of gewoon nooit op komt dagen
Ja, en als ik dan twijfel dan denk ik aan jou altijd positieve posts en dat is net het duwtje in de rug wat ik nodig had.
pi_55006262
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, en als ik dan twijfel dan denk ik aan jou altijd positieve posts en dat is net het duwtje in de rug wat ik nodig had.
Yw
  maandag 3 december 2007 @ 02:15:19 #13
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55006439
Liefie, ben je laatst anaal verkracht met een tuinhekje? Sinds wanneer ben jij zou schattig pessimistisch geworden?
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55006460
Cool, kom nu al binnen en zie niks.
pi_55006473
Shittonya, bleef er stront hangen, op het tuinhek.Ik hoop dat je het leuk vond. Alleen een vagina vind ik een stuk leuker
pi_55006501
Hou er rekening mee dat je al hier voor gek verklaard bent, voordat mensen je uberhaupt kennen.Heerlijk genieten."Ik ben bang", tja als ik jullie teksten leest, zou ik zeggen zoek is wat hulp op. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa jij bent eng.
pi_55006531
Maar ik heb een IQ van twaalf, damn. Ik heb niemand vermoord, ik heb niemand inelkaar geslagen, ik heb niet eens een strafblad. Maare hebben jullie dat wel uitgescheurd op een tuinhek, cool een echte impressie.
pi_55006542
Ach news ze vallen op Jamaai, kunnen ze later klagen.
pi_55006872
newsman, wat dacht je van gewoon één post?

Tevens TVP, in zo'n pril stadium hou ik nog even een slag om de arm. . Dat, en ik wil het verhaal van RZ volgen. Succes jongen!

[ Bericht 5% gewijzigd door MLI op 03-12-2007 04:45:59 ]
  maandag 3 december 2007 @ 09:00:18 #20
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55007642
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:24 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Wie weet was het wel waar toen ze het zei
Of niet en dan loog ze.... Dat doen mensen de hele dag tegen je hoor maar ja
En je mag er best gepikeerd over zijn, maar ik heb zo het gevoel dat het een stuk dieper gaat dan dat ze misschien niet helemaal de waarheid sprak
doh. Als je beetje weet waar ik post hier op het fora. Ik ben lekker bezig met BNW alles ier iemand weet dat mensen liegen. Ik wil en kan niet geloven dat iemand die leuk probeert met je doen vervolgens een dolksteek van achter. Daar wil ik gewoon niet aan.

Ik heb gewoon het idee dat zij eerst veel contact zocht. Dat je dan gaat happen. Het lekkerste koekje hou je dan en de rest dump je. Het voelt gewoon afgedankt.

Misschien moet ik ook wel op meer paarden te gelijk inzetten. Ik had gewoon één lijntje en dat is dus bruut doormidden geknipt. Ik ga maar het pad van list, bedrog en misleiding op om mijn eigen doelen te bereiken.
Met eerlijk en oprecht gedrag, krijg je het toch driedubbel in je gezicht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 3 december 2007 @ 09:14:53 #21
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55007778
newsman is my new hero.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55008019
Gister tijdens feestje twee dates geregeld. verder gister alleen gekletst
pi_55008254
Gister is me de liefde verklaard door een "vriend" van m'n ex

Ook heb ik heel stoer niet terug gesmst op z'n smsje
Hij belde me omdat hij een theorie had over die "vriend" + mij maar hij was heel dronken en weet 't niet meer..
Zie je wel dat ie me belde omdat ie wel iets wou vertellen
pi_55008499
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb gewoon het idee dat zij eerst veel contact zocht. Dat je dan gaat happen. Het lekkerste koekje hou je dan en de rest dump je. Het voelt gewoon afgedankt.
dat is toch alleen maar slim van haar
pi_55008891
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja en totdat jij het meemaakt, dan is het opeens kut.
pi_55009129
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gister is me de liefde verklaard door een "vriend" van m'n ex

Ook heb ik heel stoer niet terug gesmst op z'n smsje
Hij belde me omdat hij een theorie had over die "vriend" + mij maar hij was heel dronken en weet 't niet meer..
Zie je wel dat ie me belde omdat ie wel iets wou vertellen
Wat dacht je ervan om te laten kennen hoe het echt staat. Dàt is pas stoer.
Wicht.
A little bit hateful
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 december 2007 @ 10:53:27 #27
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55009169
Ah ik kom me ook weer even melden.

Gisteren geshopt bij Batavia stad en enorme sjans met één van de dames die mij hielp bij de kassa. Zij ook geintresseerd door hele tijd te vragen of ik ook daar vandaan kwam etc. Naam en woonplaats zijn voldoende om haar even terug te vinden op Hyves of iets dergelijks
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55009241
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja en totdat jij het meemaakt, dan is het opeens kut.
ik ga nooit zo wanhopig aan een persoon hangen
misschien komt het door mijn leeftijd
pi_55009375
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:51 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan om te laten kennen hoe het echt staat. Dàt is pas stoer.
Wicht.
Hoe het staat? Het is toch uit, wat valt er te vertellen.
  maandag 3 december 2007 @ 11:08:44 #30
94676 Garisson72
pi_55009437
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:00 schreef Lambiekje het volgende:

<wauwel wauwel jengel jengel>
Hou eens op met je slappe gezeik man. Zij heeft op dat moment gedacht dat het wel leuk was om zo met je te ouwehoeren. Er was nog nix gebeurd tussen jullie, behalve wat lieve woordjes over en weer. Misschien zag ze wel eventuele potentie in jullie contact, misschien ook niet. Er ging teveel tijd overheen, intussen treft ze iemand waar het beter mee klikt. Zuur voor jou, maar die dingen gebeuren - zij kiest voor zichzelf, zoals het hoort.

Het dient geen enkel nut om hier nu een schuldvraag beantwoord te krijgen, want die is er niet - niemand heeft hier schuld aan, en hoe sneller je dit accepteert, hoe beter het voor je is. Get the fuck over yourself.
pi_55009495
Ik ga vandaag naar ajax met allemaal leuke mensen en ik hou niet eens van voetbal
maar het is wel leuk om naar ze te kijken
pi_55009585
quote:
Op maandag 3 december 2007 02:15 schreef Shitonya het volgende:
Liefie, ben je laatst anaal verkracht met een tuinhekje? Sinds wanneer ben jij zou schattig pessimistisch geworden?
Ik kom gewoon te veel op fok ben ik bang
Ik word nogal allergisch van het gezeur gezeik en naive domme slachtoffer gedrag
pi_55009665
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:08 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Hou eens op met je slappe gezeik man. Zij heeft op dat moment gedacht dat het wel leuk was om zo met je te ouwehoeren. Er was nog nix gebeurd tussen jullie, behalve wat lieve woordjes over en weer. Misschien zag ze wel eventuele potentie in jullie contact, misschien ook niet. Er ging teveel tijd overheen, intussen treft ze iemand waar het beter mee klikt. Zuur voor jou, maar die dingen gebeuren - zij kiest voor zichzelf, zoals het hoort.

Het dient geen enkel nut om hier nu een schuldvraag beantwoord te krijgen, want die is er niet - niemand heeft hier schuld aan, en hoe sneller je dit accepteert, hoe beter het voor je is. Get the fuck over yourself.
Dat dus
  maandag 3 december 2007 @ 11:35:54 #34
94676 Garisson72
pi_55009819
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga vandaag naar ajax met allemaal leuke mensen en ik hou niet eens van voetbal
maar het is wel leuk om naar ze te kijken
tuurlijk, altijd leuk om naar leuke mensen te kijken.
  maandag 3 december 2007 @ 12:04:21 #35
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55010395
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is wel zo. Maar toch is het niet netjes. Ik ben dus het dupe van haar gedrag. Terwijl ze zegt dat ze voor eerlijkheid gaat. Oke ze heeft wel redelijk snel gezegd waar ik aan toe ben.
Ik had al geen hoog zelfbeeld, doordat ze me aandacht gaf, kreeg ik een boost, maar vervolgens krijg ik dus een diepere deuk. Ze is net zo snel weer uit me leven als dat ze binnen kwam.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55010491
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is wel zo. Maar toch is het niet netjes. Ik ben dus het dupe van haar gedrag. Terwijl ze zegt dat ze voor eerlijkheid gaat. Oke ze heeft wel redelijk snel gezegd waar ik aan toe ben.
Ik had al geen hoog zelfbeeld, doordat ze me aandacht gaf, kreeg ik een boost, maar vervolgens krijg ik dus een diepere deuk. Ze is net zo snel weer uit me leven als dat ze binnen kwam.
Dat bedoel ik dus met er zit meer achter dan alleen dat ze niet eerlijk was
Doe daar dan wat mee ipv blijven herhalen hoe erg het wel niet is dat ze na 2 dates (lees je even mee? 2 dates!!! nog niks dus) heeft gezegd dat ze niet verder wil en wellicht tegen je gelogen heeft over meerdere lijntjes open hebben

En hoe vaak je het ook blijft herhalen, daardoor heeft ze niet opeens niet gelogen
pi_55010765
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Hoe het staat? Het is toch uit, wat valt er te vertellen.
Hmm wacht even. Je hebt het uitgemaakt met jouw vriend. Een andere vriend van jouw ex-vriend toont interesse en jij doet stoer om niet terug te sms'en dat je niks van hem moet?
Maar er valt niks te vertellen omdat het uit is met jouw ex.

Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?
A little bit hateful
pi_55010894
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:27 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hmm wacht even. Je hebt het uitgemaakt met jouw vriend. Een andere vriend van jouw ex-vriend toont interesse en jij doet stoer om niet terug te sms'en dat je niks van hem moet?
Maar er valt niks te vertellen omdat het uit is met jouw ex.

Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?
Ik ben degumpt door m'n vriendje
een vriend van hem zei dat ie me wel leuk vond
mn ex smst me, en ik sms niet terug
pi_55011599
Ah, dan is het duidelijk. Iemand al date-plannen aan het maken voor aankomend weekend?
pi_55011657
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:13 schreef Den_Haag het volgende:
Ah, dan is het duidelijk. Iemand al date-plannen aan het maken voor aankomend weekend?

Ik zei wel dat ik niet meer ging daten dit jaar, maar ach
A little bit hateful
pi_55012671
Goede voornemens moet je in januari mee beginnen
pi_55013109
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
Goede voornemens moet je in januari mee beginnen

Goede voornemens moet je nooit aan beginnen.
pi_55013417
En weer een TVP.. Vorig deeltje ging op het laatst erg hard .
pi_55013567
BAH

Ik ben dus tijdens het -zoenmoment- afgelopen zaterdag totaaal geblokkeerd... balen!! en dát terwijl (het was de 2e date) het super leuk en gezellig was maargoed, was beetje knullig afscheid omdat we beide niet écht durfde, en toen maar beide weg gingen.. bleh kreeg de volgende zondag ochtend wél vroeg een smsje dat ze het gezellig vond

op déze manier blijf ik eeuwig single..
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_55013600
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef Sweetbeach het volgende:
BAH

Ik ben dus tijdens het -zoenmoment- afgelopen zaterdag totaaal geblokkeerd... balen!! en dát terwijl (het was de 2e date) het super leuk en gezellig was kreeg de volgende zondag ochtend ook al vroeg een smsje dat ze het gezellig vond maargoed, was beetje knullig afscheid omdat we beide niet écht durfde, en toen maar weg gingen.. bleh
Ongemakkelijk noemen ze dat.. En ja, das idd klote. Beetje alcohol erbij de volgende keer .
pi_55013690
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:57 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Ongemakkelijk noemen ze dat.. En ja, das idd klote. Beetje alcohol erbij de volgende keer .
Erg ongemakkelijk ja... ben volgens mij vrij onzeker overgekomen, en dat is juist nét wat een vrouw niet wil Aan de andere kant wil ik ook niet te opdringerig zijn en durfde gewoon het initiatief om te zoenen niet te nemen.. achteraf had ik 't wel moeten doen, of gewoon kusje op haar mond, maar niets van dat alles
pi_55014055
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

Erg ongemakkelijk ja... ben volgens mij vrij onzeker overgekomen, en dat is juist nét wat een vrouw niet wil Aan de andere kant wil ik ook niet te opdringerig zijn en durfde gewoon het initiatief om te zoenen niet te nemen.. achteraf had ik 't wel moeten doen, of gewoon kusje op haar mond, maar niets van dat alles
Maak je niet druk. Als het moment daar is gaat het altijd vanzelf. Te vroeg iemand proberen te zoenen is pas een echte flater. Niets forceren. Zorg er alleen voor dat je haar interesse niet verliest.

Wat een zure wending in dit topic trouwens. Wellicht dat zo'n Lambiekje zijn postgeschiedenis tegen zich heeft maar holy crisis verder.....

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperMocio op 03-12-2007 15:34:37 (nuances) ]
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_55014563
Damned, ik ben ook nog steeds single, dus ik meld me hier ook maar eens
Na ruim een jaar nog steeds goede vrienden met mn ex, alleen heeft zij al weer een lange tijd een vriend.
Toch zijn er steeds weer vonkjes die overspringen... zo ook dit weekend weer toen ik langskwam om gewoon gezellig wat te praten.

Vervelend die vriend
Azwethinkweiz
  maandag 3 december 2007 @ 16:55:59 #49
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55015842
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:33 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Goede voornemens moet je nooit aan beginnen.
Dat bedoelde hij ook volgens mij
  maandag 3 december 2007 @ 17:08:13 #50
172358 oddman
Introspecteur
pi_55016098
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef Sweetbeach het volgende:
BAH

Ik ben dus tijdens het -zoenmoment- afgelopen zaterdag totaaal geblokkeerd... balen!! en dát terwijl (het was de 2e date) het super leuk en gezellig was maargoed, was beetje knullig afscheid omdat we beide niet écht durfde, en toen maar beide weg gingen.. bleh kreeg de volgende zondag ochtend wél vroeg een smsje dat ze het gezellig vond

op déze manier blijf ik eeuwig single..
Laat je niet zo op je kop zitten! Het is niet jouw schuld, hoor. Jullie zijn hier nog altijd met z'n tweeën .
Je hebt toch een leuke dag/avond gehad? Da's genoeg en beloning op zich; een leuke tijd met een aantrekkelijke dame. Wat wil je nog meer? Gewoon weer doen!

En het is altijd beter dan te vroeg het bed in duiken met de dame in kwestie en merken dat je pielemans dienst weigert omdat je je eigenlijk niet goed op je gemak voelt bij haar.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_55016179
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:17 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik kom gewoon te veel op fok ben ik bang
Ik word nogal allergisch van het gezeur gezeik en naive domme slachtoffer gedrag
Dan lees je het niet.
  maandag 3 december 2007 @ 17:18:57 #52
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55016306
Nee, dan moet je juist reageren om zo van je ergernis af te komen
pi_55016308
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:08 schreef oddman het volgende:

[..]

Laat je niet zo op je kop zitten! Het is niet jouw schuld, hoor. Jullie zijn hier nog altijd met z'n tweeën .
Je hebt toch een leuke dag/avond gehad? Da's genoeg en beloning op zich; een leuke tijd met een aantrekkelijke dame. Wat wil je nog meer? Gewoon weer doen!
een leuke/romantische afscheidszoen, zodat het voor 'beide' duidelijk wordt dat we wat meer willen en niet dat klungelige gedoe.. zijn verdomme 21
  maandag 3 december 2007 @ 17:36:21 #54
172358 oddman
Introspecteur
pi_55016633
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:19 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

een leuke/romantische afscheidszoen, zodat het voor 'beide' duidelijk wordt dat we wat meer willen en niet dat klungelige gedoe.. zijn verdomme 21
Leeftijd is maar een getal . Bovendien, geniet van de spanning! Zometeen, als jullie een half jaar wat met elkaar hebben, dán heb je alle tijd om zeker te zijn van je zaak. Nu? Geniet van het om elkaar heen draaien!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_55016828
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:36 schreef oddman het volgende:
Zometeen, als jullie een half jaar wat met elkaar hebben
jij loopt wel erg op de zaken vooruit Als dat gebeurd moet er éérst nog een zoen komen, en zo angstig als ik gister al was met initiatief nemen kan dat nog wel ff duren (volgende date is al wél een feit, alleen nog ff datum afspreken, gezellig wat eten )
pi_55016896
Volgens mij heb je nog alle kansen sweetbeach, je moet jezelf gewoon niet zo opfokken.
  maandag 3 december 2007 @ 17:53:25 #57
124948 Averon
One of the good guys
pi_55016978
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:45 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

jij loopt wel erg op de zaken vooruit Als dat gebeurd moet er éérst nog een zoen komen, en zo angstig als ik gister al was met initiatief nemen kan dat nog wel ff duren (volgende date is al wél een feit, alleen nog ff datum afspreken, gezellig wat eten )
OK, ze gaat dus voor de 3de keer met je uit. Wat wil je nog meer als teken? Twee stammen wilde apachen die rooksignalen gaan sturen?

Relax meastro, na het eten, gewoon wat gaan lopen en als die onvermijdelijke hoofdtilt komt naar links, gewoon zachtjes op haar mond zoenen. Wat is het ergste wat kan gebeuren? Dat ze niet wil, je even ongemakkelijk bent en weet waar je en toe bent. Of je kijkt haar recht aan en zegt eerlijk: "Ik vraag me af hoe het zou zijn je te zoenen" tel 1-2-3 en dan gewoon proberen.

Het beste wat kan gebeuren? Iets met bloemetjes en bijtjes en dingen die je doet later-als-je-groot-bent.
True, het is scary, het is nerveus, maar hey, probeer het gewoon.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  maandag 3 december 2007 @ 18:06:04 #58
141482 Q.
JurassiQ
pi_55017218
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:48 schreef SuperMocio het volgende:
Volgens mij heb je nog alle kansen sweetbeach, je moet jezelf gewoon niet zo opfokken.
Teveel optimisme is ook dodelijk hoor.
For great justice!
  maandag 3 december 2007 @ 18:09:09 #59
124948 Averon
One of the good guys
pi_55017269
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Als je parchutespringt mischien.
Maar in dit geval, wat is het ergste wat kan gebeuren.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
pi_55017343
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Tja, ik was er niet bij natuurlijk de vorige twee dates, dus hoe de zaken er echt voor staan kan ik niet met 100% zekerheid zeggem. Zolang er nieuwe afspraken gemaakt worden, en die zijn gezellig, heeft de poep de ventilator nog niet bereikt of wel? Super gefrusteerd zitten zijn en je maar blindstaren op een zoenmoment levert sowieso geen leuke date op. Als iemand mij wel ziet zitten voel ik dat meestal wel aan. Bij twijfel was het altijd een no-go.
pi_55017469
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:09 schreef Averon het volgende:

[..]

Je raakt bedroeft. Je begint aan de alcohol. Je redenatie verliest zijn logica. Je steekt je laatste jointje op en opeens lijkt rattengif op de lekkerste snoepjes die je at toen je klein was.... tot ziens... vaarwel...
A little bit hateful
pi_55019186
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:09 schreef Averon het volgende:

[..]

maandag 3 december 2007 @ 22:31:45 #63
124948 Averon
One of the good guys
pi_55022606
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:19 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Je raakt bedroeft. Je begint aan de alcohol. Je redenatie verliest zijn logica. Je steekt je laatste jointje op en opeens lijkt rattengif op de lekkerste snoepjes die je at toen je klein was.... tot ziens... vaarwel...
Ik moet ook beter weten dan te vragen naar 'het ergste'
pi_55024090
ik heb a.s mijn 2e date. Deze staat nu al gepland (inclusief tijd/dag etc)... .wat is nou leuk om 'tussendoor' te sturen om het contact deze week niet al te veel te verliezen.... dat ik er zin in heb, of komt dat wanhopig over
pi_55024205
gewoon leuk berichtje sturen kan altijd.
pi_55024208
en dan bedoel ik met mijn post hierboven vooral een luchtig smsje om de spanning er een beetje in te houden Of komt dat wanhopig over?
pi_55024262
TVP.

En nog steeds single. Er gebeurt bij mij ook niet zoveel op dat gebied.
pi_55024292
quote:
kheb r onwijs vl zin in! kan nie w88. Neem u cndms mee of i?
A little bit hateful
pi_55024310
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:36 schreef oddman het volgende:

[..]

Geniet van het om elkaar heen draaien!
Maar huil heel hard als-ie er uiteindelijk met iemand anders vandoor gaat.
pi_55024327
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:40 schreef Liquidootje het volgende:

[..]
. Eens wat anders dan 'een dvdtje kijken'.
pi_55024435
Okee... ik ben dus gebeld nadat ik heel bewust het contact ging afhouden. Kwartier gebeld hij vet aardig en excuses aanbieden. En hij via msn contact zoeken en zo.
Nou ja normaal omgaan kan geen kwaad, maar ik ga voorlopig even geen contact meer zoeken uit m'n zelf

Heb trouwens veel leuke feestjes in de planning van leuke jongens !
pi_55024912
Ik volg dit topic nu al een tijdje. Soms is het lachen, soms is het huilen, maar vaak is het een bron van irritatie en frustratie. We zijn single. Sommige happy single andere miserable as hell.

Toch hebben we met z'n alle iets gemeen. Ieder van ons heeft zo zijn eigenaardigheden in het Single zijn.
Een aantal topics geleden werd er gesproken over uniekheid. De individuele unieke persoon en de hokjes toepassing op de mens. Vandaag dacht ik hier weer aan toen ik wat aan het bladeren R&P.

Door de schare vreugde topics en door de zelfmedelijden en misery. Toch kwamen er namen voorbij
die uiteindelijk toch weer wederkeren in Singles. Mijn punt is dat er volgens mij in dit topic zeer goede koppels gevormd kunnen worden en ik ga een poging doen om dat schriftelijk te vast te leggen.

MNR & RealZeus
Met alle respect, maar ze zijn echt de veteranen in ontmoeten en contact maken met de onjuiste ersonen. Het liefst zoeken ze beide gewoon naar betrouwbaarheid en volledige zekerheid. Huisje boompje beestje, lekker nadenken over hypotheken en hoeveel juniors er rond moeten rennen.

Princess Falavel & Kastanova
Princess & Kasta voor de duidelijke reden dat ze beide vrij vol van zichzelf zijn. Dumpen, rond sletten, laten zien hoe gewild ze zijn en altijd weer een vermakelijke anekdotes over verloren afgestoten liefdes. Die zullen wel mooie arrogante kindjes krijgen.

Friek_ & Shitonya
Beide ongelovelijk pessimistisch ondanks hun jeugdige jaren. Samen kunnen ze lekker in een donkere off-center kroegje zitten en wallelen over filosofische levensvragen. Converseren in metaforen die nergens op slaan, maar in hun eigen oren ongelovelijk intelligent klinken.

Liefie_ & Garrison72
Garrison72 is voor rechtvaardigheid. Politiek correct ingesteld en bij het boekje. Zo gezegd wat algemeen geaccepteerd is. Liefie_ is dit in haar eigen manier ook, maar ipv wat algemeen geaccepteerd is, is het wat Liefie_ denkt dat de wereld moet zijn. Maar haar koppigheid en zijn welwillendheid zie ik een voorspoedige toekomst.

OldJeller & MLI
OldJeller. Zeer anoniem op fok. Maar heeft vrij grote praatjes altijd over de datingsleven. Weet precies hoe het moet, weet precies hoe de vrouw denkt en weet blijkbaar elk weekend met gemak een vrouw in bed te praten; Mocht hij dat willen, maar hij doet dat natuurlijk niet. MLI is de vrouwelijke variant ervan. Ook zeer anoniem, maar ook zeer uitgesproken over het jagen naar mannen. Samen kunnen ze waarschijnlijk zelfs met Kasta en Princess overtuigen tot een swingersparty.

Over andere regulars zoals Miss_S, JoeyT, Emel, Q en Lambiekje ben ik nog niet helemaal uit hiervoor ga ik Singles nog een aantal maanden observeren.
A little bit hateful
pi_55024950
Geweldige koppels .
pi_55025009
Zo'n vriendin als falaffel heb ik al eens gehad en dat leverde iets van 16 topics op...

Been there, done that, please don't.
pi_55025077
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef Liquidootje het volgende:

Friek_ & Shitonya
quote:
Converseren in metaforen die nergens op slaan, maar in hun eigen oren ongelovelijk intelligent klinken.
Hou je bek. Serieus. Ik praat werkelijk nooit in metaforen.

Precies de reden ook waarom ik niet van Spaanse films houdt. Te hoog metafoor-/CKV-gehalte.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 00:28:47 ]
pi_55025101
oor de duidelijke reden dat ze beide vrij vol van zichzelf zijn. Dumpen, rond sletten, laten zien hoe gewild ze zijn en altijd weer een vermakelijke anekdotes over verloren afgestoten liefdes. Die zullen wel mooie arrogante kindjes krijgen.

ik ben zelf net gedumpt en slet helemaal niet rond. maar goed wel schattig.
en kastanova is ook wel schattig
pi_55025141
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:22 schreef kastanova het volgende:
Zo'n vriendin als falaffel heb ik al eens gehad en dat leverde iets van 16 topics op...

Been there, done that, please don't.
Ah de welbekende anekdote over wat q-base/qlimax kaartjes ofzo die van je gestolen werden door je ex
A little bit hateful
pi_55025146
Samen kunnen ze waarschijnlijk zelfs met Kasta en Princess overtuigen tot een swingersparty

!

hear hear
pi_55025147
Haha, ik ben blij dat ik niet prominent genoeg ben in dit topic om Liquidootjes shortlist te halen. Ik kan me trouwens alleen echt in de beschrijving van OldJeller vinden. Maar die doet dan ook erg zijn best om een stripfiguur te zijn.
pi_55025179
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ah de welbekende anekdote over wat q-base/qlimax kaartjes ofzo die van je gestolen werden door je ex
o noes zo ben ik niet
ik moet me beter leren verwoorden of zo

het is weer slaapies tijd, was gezellig
pi_55025210
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:28 schreef Friek_ het volgende:

[..]

[..]

Hou je bek. Serieus. Ik praat werkelijk nooit in metaforen.

Precies de reden ook waarom ik niet van Spaanse films houdt. Te hoog metafoor-/CKV-gehalte.
Maar je probeert altijd wel dingen zoals Plato, psychologie en de Sermon on the Mount of whatever erbij te halen. Als het maar wel leert klinkt

Ik zweer, jullie zijn voor elkaar gesmeden in heaven.
A little bit hateful
pi_55025222
volgens mij is oldjeller ergens wel schattig
en heeft liefie een hekele//irritatie aan me maar vind er stiekem wel lief hoe ze op een gemene toon toch wel dingen goed bedoeld.

bij miss s kan ik t volgens mij altijd alleen maar verkeerd doen maar vind t we een leuk meisje

en shitonya klinkt wel gemeen maar dat valt volgens mij ook wel mee
pi_55025241
Ik vind dat RealZeus en Memento-Mori trouwens beter bij elkaar passen. Beiden heftig op zoek naar de liefde om slechts van een koude kermis thuis te komen. Kastanova zou ik eerder koppelen aan een vrouwelijke equivalent van hem (Principessa.Farfalla is dat echt niet), maar die komen hier niet bijzonder veel (hebben waarschijnlijk wel wat beters te doen).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 00:44:31 ]
pi_55025266
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij is oldjeller ergens wel schattig
en heeft liefie een hekele//irritatie aan me maar vind er stiekem wel lief hoe ze op een gemene toon toch wel dingen goed bedoeld.

bij miss s kan ik t volgens mij altijd alleen maar verkeerd doen maar vind t we een leuk meisje

en shitonya klinkt wel gemeen maar dat valt volgens mij ook wel mee
Precies, Liefie_ bedoelt het altijd goed. Maar goede bedoelingen hoef je niet te forceren op mensen.

Miss_s ziet jou en kasta ook als eenzelfde en friends of the enemy is your enemy

Shitonya is gewoon gemeen/bot
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:39 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind dat [b]RealZeus en Memento-Mori[b/] trouwens beter bij elkaar passen. Beiden heftig op zoek naar de liefde om slechts van een koude kermis thuis te komen. Kastanova zou ik eerder koppelen aan een vrouwelijke equivalent van hem (Principessa.Farfalla is dat echt niet), maar die komen hier niet bijzonder veel (hebben waarschijnlijk wel wat beters te doen).
Ik sta natuurlijk open voor suggesties he. Memento-Mori komt mij niet zo bekent voor.
A little bit hateful
pi_55025302
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:37 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Maar je probeert altijd wel dingen zoals Plato, psychologie en de Sermon on the Mount of whatever erbij te halen. Als het maar wel leert klinkt

Ik zweer, jullie zijn voor elkaar gesmeden in heaven.
Ik heb een hekel aan Plato (tè idealistisch), psychologie geef ik je gelijk in en een citaat van de bergrede heb ik toevallig in m'n fotoboek. Maar vooruit maar weer.

Heb je jezelf wel gekoppeld aan iemand?
pi_55025372
waar is darkvenco of zo eigenlijk?
pi_55025379
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:44 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan Plato (tè idealistisch), psychologie geef ik je gelijk in en een citaat van de bergrede heb ik toevallig in m'n fotoboek. Maar vooruit maar weer.

Heb je jezelf wel gekoppeld aan iemand?

Ik had niet eens in jou fotoboek gekeken. Het is dat ik net de film The Man From Earth heb gekeken

Nee, ik behoor tot het overige lijstje.
A little bit hateful
pi_55025405
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waar is darkvenco of zo eigenlijk?
DarkVenco heeft de hoop opgegeven en ik heb besloten om haar niet in te delen. Zij zou er niet tegen kunnen en het heel persoonlijk nemen ook al zou ze het niet laten blijken
Al zou Knipoogje een ideale kandidaat zijn
A little bit hateful
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:52:41 #89
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025428
quote:
blaaaat
Hm...en jij kunt beter aan niemand gekoppeld worden, want zelfs de meest domme koeien hier op fok zou ik dit niet aan willen doen. En metaforen? Right.. Koppels gaan vormen op basis van gedrag op een forum. Als dat niet uiterst bedroevend is weet ik het ook niet meer. Geen enkel koppel vond ik overigens bij elkaar passen.
pi_55025465
@ shitonya

en nu ga ik echt slapen en eindelijk een keer niet over mn ex dromen
pi_55025472
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:52 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Hm...en jij kunt beter aan niemand gekoppeld worden, want zelfs de meest domme koeien hier op fok zou ik dit niet aan willen doen. En metaforen? Right.. Koppels gaan vormen op basis van gedrag op een forum. Als dat niet uiterst bedroevend is weet ik het ook niet meer. Geen enkel koppel vond ik overigens bij elkaar passen.
Het slaat als een fokspeen op een koeievlaai he
A little bit hateful
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:56:08 #92
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025487
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:41 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Precies, Liefie_ bedoelt het altijd goed. Maar goede bedoelingen hoef je niet te forceren op mensen.

Miss_s ziet jou en kasta ook als eenzelfde en friends of the enemy is your enemy

Shitonya is gewoon gemeen/bot
[..]

Ik sta natuurlijk open voor suggesties he. Memento-Mori komt mij niet zo bekent voor.
Gemeen niet, bot soms. Ik noem het liever direct.
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:58:23 #93
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025520
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:55 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Het slaat als een fokspeen op een koeievlaai he
Jouw hele onzin verhaal kun je wel zo ongeveer samenvatten ja.
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:58:58 #94
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025526
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ shitonya

en nu ga ik echt slapen en eindelijk een keer niet over mn ex dromen
Zit je me nu te verleiden?
pi_55025571
quote:

[..]

Koppels gaan vormen op basis van gedrag op een forum. Als dat niet uiterst bedroevend is weet ik het ook niet meer.
Dat jij een forumpost zo serieus neemt zegt ook weer wat over jou.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 01:01:48 ]
  dinsdag 4 december 2007 @ 01:04:02 #96
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025611
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik gaf gewoon mijn mening over het idee om zo'n post te posten en te bedenken, ook al was het natuurlijk niet serieus bedoeld. Ik vind het daarom nog wel treurig.
pi_55026950
En ik blijf weer alleen
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:46:12 #98
94676 Garisson72
pi_55027438
woar is Liefie_ !!!
my new luvver!
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:48:28 #99
94676 Garisson72
pi_55027460
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:04 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Ik gaf gewoon mijn mening over het idee om zo'n post te posten en te bedenken, ook al was het natuurlijk niet serieus bedoeld. Ik vind het daarom nog wel treurig.
ach Shitonya, tis toch hartverwarmend dat wij deze meneer kennelijk zo intrigeren dat hij er zoveel moeite in wil steken?
ik word er iig behoorlijk weeiig van.
pi_55027663
quote:

Over andere regulars zoals Miss_S, JoeyT, Emel, Q en Lambiekje ben ik nog niet helemaal uit hiervoor ga ik Singles nog een aantal maanden observeren.
over paar maanden ben ik hier niet meer
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:41:12 #101
124948 Averon
One of the good guys
pi_55028090
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

over paar maanden ben ik hier niet meer
Positieve instelling, halve werk is al klaar dan.
pi_55028602
of over een paar weken. Je weet maar nooit toch
pi_55029709
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Vrouwen en humor....het blijft vaak een hele moeilijke combinatie.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:45:20 #104
124948 Averon
One of the good guys
pi_55030298
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Vrouwen en humor....het blijft vaak een hele moeilijke combinatie.
Moah, je kan vaak wel met ze lachen, of ze lachen om jou, of ze lachen naar je. Maar waarom ze wanneer nu lachen, tja.
pi_55030408
quote:

OldJeller & MLI
OldJeller. Zeer anoniem op fok. Maar heeft vrij grote praatjes altijd over de datingsleven. Weet precies hoe het moet, weet precies hoe de vrouw denkt en weet blijkbaar elk weekend met gemak een vrouw in bed te praten; Mocht hij dat willen, maar hij doet dat natuurlijk niet. MLI is de vrouwelijke variant ervan. Ook zeer anoniem, maar ook zeer uitgesproken over het jagen naar mannen. Samen kunnen ze waarschijnlijk zelfs met Kasta en Princess overtuigen tot een swingersparty.

Kon je me niet aan Garrister koppelen? Die mag ik tenminste .

Verder true. Alleen ik dump niet alles (maar wel té veel) op fok dus of het alleen bij erover praten blijft, is voor veel mensen een vraag. Als je hier elke maand komt verkondigen dat je weer seks hebt gehad of het tijdelijk doet met iemand, dan krijg je ook rare reacties. Van OJ betreft het wel gewoon een grote mond, dat weet ik wel zeker.
pi_55030458
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Samen kunnen ze waarschijnlijk zelfs met Kasta en Princess overtuigen tot een swingersparty

!

hear hear
Jeuj! Laten we maar eens een datum prikken dan!
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:53:10 #107
124948 Averon
One of the good guys
pi_55030487
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:51 schreef MLI het volgende:

[..]

Jeuj! Laten we maar eens een datum prikken dan!
Okay, dat klinkt op zoveel niveaus fout.
pi_55031332
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef MLI het volgende:

[..]

Als je hier elke maand komt verkondigen dat je weer seks hebt gehad of het tijdelijk doet met iemand, dan krijg je ook rare reacties.

Wat is er leuker als rare reacties? op een i-netforum gaat het daar toch vooral om? zodat je na het lezen van al die onzin met een glimlach rond je mond de pc weer af kunt sluiten.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:51:04 #109
94676 Garisson72
pi_55031847
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef MLI het volgende:

Kon je me niet aan Garrister koppelen? Die mag ik tenminste .

OJ met Liefie_ lijkt mij trouwens ook een Match Made in Heaven!
pi_55032161
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:51 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

OJ met Liefie_ lijkt mij trouwens ook een Match Made in Heaven!
Mij ook! Beter plan zo. Het is dat we hier niet om dates mogen vragen .
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:08:50 #111
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_55032299
Single zijn

Het hoeft van mij al een tijdje niet meer. Maar op de een of andere manier is de toestroom leuke dames een beetje verdwenen...
pi_55032674
quote:
Mijn punt is dat er volgens mij in dit topic zeer goede koppels gevormd kunnen worden en ik ga een poging doen om dat schriftelijk te vast te leggen.
Je beschrijving voor mij klopt deels wel, deels niet. Je hebt het dus nog niet helemaal in de vingers en het is dan ook lomp om dan zo'n uitspraak te doen. Al moet ik je wel even nageven dat je compleet de plank misslaat voor wat betreft je match met RZ en mij.

Mijn advies aan jou: niet meer doen. Je haalt jezelf ermee naar beneden.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_55032865
MNR: niet té serieus nemen he?
pi_55032909
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Single zijn

Het hoeft van mij al een tijdje niet meer. Maar op de een of andere manier is de toestroom leuke dames een beetje verdwenen...
Same here.
I am the Alpha and the Omega
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:34:10 #115
159979 G.Fawkes
pi_55033000
Vreemd is dat. Op een gegeven moment denk je: Ik ontmoet de laatste tijd wel weinig leuke vrouwen.
pi_55033115
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:34 schreef G.Fawkes het volgende:
Vreemd is dat. Op een gegeven moment denk je: Ik ontmoet de laatste tijd wel weinig leuke vrouwen.
Ja precies, en het is ook niet bepaald dat ik mijn best niet doe of iets dergelijks.
Ik ga elke week minimaal 1 avond uit naar een tent waar toch wel redelijk wat dames rondlopen.
Zie er verder netjes en verzorgt uit. Over uiterlijk doe ik geen uitspraken, maar het zou niet zo moeten zijn dat ik helemaal niemand tegen kom. Maar het gebeurd gewoon echt niet, en het is heel erg frustrerend.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:43:09 #117
159979 G.Fawkes
pi_55033298
sad but true. Maarja wellicht trekt het weer aan....
pi_55033380
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:29 schreef MLI het volgende:
MNR: niet té serieus nemen he?
Zie PM
pi_55033419
Laten we het hopen.
Maar merk ook dat nu ik wat ouder ben steeds minder vrouwen oprecht iets boeiends te melden hebben. Het kan ook nog liggen aan de plaatsen waar ik uit ga maar het is echt allemaal zinloos gebrabbel zonder enige inhoud wat er 9 van de 10 keer uit komt. Nou wil ik niet zeggen dat ik qua intelligentie hele hoge eisen stel, maar ik wil toch wel een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren.
pi_55033458
Wel grappig dat het de heren die genoemd zijn het wel grappig vinden en het er bij laten. De vrouwelijke (wederhelften) vindt het óf hilarisch óf te erg/pijnlijk voor woorden.

Maar voor wie zich te aangesproken voelt. Het is allemaal niet zo serieus bedoelt. Het is wat Shitonya (en Friek_ ) zeg(t)(en), op basis van forumgedrag kun je vrijwel niet bepalen wie bij wie past. Hooguit dat bepaalde karakters zich op een soortgelijke manier manifesteren. Daarbij krijg ik niet altijd alles mee en lees ik ook nog eens selectief door de topics heen. Toch krijgt iedereen gegeven moment een sfeerbeeld van bepaalde anderen die in het oogspringen. Van sommige andere namen die hier vaker posten en genoemd zijn, wist ik bijvoorbeeld niet eens het bestaan ervan.

Oh en je hoeft dus echt niet te onderhands te verklaren dat je walgt van de persoon waarmee ik je "gekoppeld" heb.

Al met al. Don't worry Be Happy en neem een Rohypnol met Lithium.
A little bit hateful
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:50:05 #121
159979 G.Fawkes
pi_55033513
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef BossFight het volgende:
Laten we het hopen.
Maar merk ook dat nu ik wat ouder ben steeds minder vrouwen oprecht iets boeiends te melden hebben. Het kan ook nog liggen aan de plaatsen waar ik uit ga maar het is echt allemaal zinloos gebrabbel zonder enige inhoud wat er 9 van de 10 keer uit komt. Nou wil ik niet zeggen dat ik qua intelligentie hele hoge eisen stel, maar ik wil toch wel een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren.
Nu wordt het eng. You are reading my mind!

In de pubertijd worden vrouwen sneller volwassen, maar het lijkt wel alsof het ergens stagneert bij sommigen. Je kunt geen normaal gesprek voeren. Soms verbaas ik me over welke onderwerpen ze niets weten.

Voor alle dames in het topic: Dit geld voor de vrouwen die ik tegen kom. Niet voor vrouwen in het algemeen.
pi_55033674
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Nu wordt het eng. You are reading my mind!

In de pubertijd worden vrouwen sneller volwassen, maar het lijkt wel alsof het ergens stagneert bij sommigen. Je kunt geen normaal gesprek voeren. Soms verbaas ik me over welke onderwerpen ze niets weten.

Voor alle dames in het topic: Dit geld voor de vrouwen die ik tegen kom. Niet voor vrouwen in het algemeen.
De leeftijd van de dames die ik tegenkom in het uitgaansleven zijn meestal ergens tussen de 18 en de 24 ongeveer en ik weet niet of de vrouwen stagneren of dat ik in 1 klap volwassen ben geworden op mijn 23ste maar het is uiterest vervelend om heel de avond naar gezeik te moeten staan luisteren wat ik om acht uur 's avonds ook in GTST kan horen.

Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat ik GTST kijk, ik veracht het programma.
pi_55033913
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef BossFight het volgende:
Laten we het hopen.
Ik persoonlijk vind dat dus een heel belangrijk punt. Ik moet met iemand op 1 lijn liggen, qua intelligentie en humor. Dus dat hoeven geen toppers te zijn, maar een raakvlak is belangrijk. Probleem in Nederland is dat de muziek in de cafés zo gruwelijk hard staat dat er ook echt geen fatsoenlijk gesprek te voeren is.
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:08:34 #124
159979 G.Fawkes
pi_55034013
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind dat dus een heel belangrijk punt. Ik moet met iemand op 1 lijn liggen, qua intelligentie en humor. Dus dat hoeven geen toppers te zijn, maar een raakvlak is belangrijk. Probleem in Nederland is dat de muziek in de cafés zo gruwelijk hard staat dat er ook echt geen fatsoenlijk gesprek te voeren is.
true maar ook wordt het vaak vreemd gevonden als je een vrouw aanspreekt in een cafe. Vaak krijg je dan gewoon een droog antwoord en dan druip je af. Teminste zo ervaar ik het. Het is Nederland soms not done of een gesprek te willen starten met de mensen om je heen.
pi_55034024
quote:

[..]

Humor in een vrouw is ook wel belangrijk vind ik. Je hebt van die huppelkutjes die nergens om kunnen lachen, bah. Ik prefereer ook wel een rustig bruin cafe boven een bar of discotheek waar de muziek veel te hard staat om te converseren met het andere geslacht(oeh dat klinkt duur!). Alleen ja daar lopen dan ook minder vrouwen rond die de moeite willen doen om nieuwe mensen te leren kennen.
pi_55034050
In het algemeen lijkt het steeds lastiger te worden om nieuwe mensen te leren kennen in het uitgaansleven, het lijkt wel of mensen er geen behoefte meer aan hebben. Tenminste, zo ervaar ik het op het ogenblik. Misschien eens van omgeving veranderen.
pi_55034207
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

true maar ook wordt het vaak vreemd gevonden als je een vrouw aanspreekt in een cafe. Vaak krijg je dan gewoon een droog antwoord en dan druip je af. Teminste zo ervaar ik het. Het is Nederland soms not done of een gesprek te willen starten met de mensen om je heen.
Ja, gaat nergens over in Nederland. De vrouwen zijn daar ook zo defensief, vind ik. Hier in België zijn de vrouwen nog erger, mannen hier zijn allang blij dat er af en toe vrolijke open meiden langskomen die niet als een idioot dichtklappen zodra ze een gesprekje aangaan.
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef BossFight het volgende:

[..]

Humor in een vrouw is ook wel belangrijk vind ik. Je hebt van die huppelkutjes die nergens om kunnen lachen, bah. Ik prefereer ook wel een rustig bruin cafe boven een bar of discotheek waar de muziek veel te hard staat om te converseren met het andere geslacht(oeh dat klinkt duur!). Alleen ja daar lopen dan ook minder vrouwen rond die de moeite willen doen om nieuwe mensen te leren kennen.
Ligt eraan. Dat is dus in elk café anders. In mijn stamcafé komen toevallig meer mannen dan vrouwen. Toevallig zijn dat ook veel single mannen. Die staan wel open voor een praatje. Je moet gewoon het juiste café uitzoeken, denk ik.
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:20:06 #128
159979 G.Fawkes
pi_55034316
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef BossFight het volgende:

[..]

Een huppelkutje dat overal om lacht is ook niet alles
pi_55034398
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:20 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Een huppelkutje dat overal om lacht is ook niet alles
Heb je ook gelijk in, maar dan val je weer terug op de zinloze discussies met dames met het iq van amoebe.
pi_55034425
quote:
Ik volg dit topic nu al een tijdje. Soms is het lachen, soms is het huilen, maar vaak is het een bron van irritatie en frustratie.

OldJeller & MLI

Kan je gefrustreerd raken door wat onbekenden op een (anoniem) forum posten? Bizar..

Naast het stukje 'anoniem' is het een falende pyschoanalyse.
Je hebt FOK! (als elke andere internetsite, informatie opdoen en geven) en je hebt je eigen leven dat volkomen los daarvan staat. Meer blootgeven kan dan ook niet m.i., daarnaast: 'ik weet precies hoe het moet' dus persoonlijk worden hier met iemand is niet nodig.

[ Bericht 8% gewijzigd door OldJeller op 04-12-2007 14:31:57 ]
pi_55035536
Wat een ontzettend slechte koppeldinges
Zelfs qua internetpersonen aan elkaar matchen sla je hem volgens mij echt compleet mis!
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:08:17 #132
124948 Averon
One of the good guys
pi_55035619
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:05 schreef liefie_ het volgende:
Wat een ontzettend slechte koppeldinges
Zelfs qua internetpersonen aan elkaar matchen sla je hem volgens mij echt compleet mis!
Publiceer jij een alternatieve lijst? Ben wel benieuwd.
pi_55035796
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:08 schreef Averon het volgende:

[..]

Publiceer jij een alternatieve lijst? Ben wel benieuwd.
Nee pas als jullie je onderwerpen aan het idee dat ik het ook het beste weet en eens een keer gaan doen wat ik zeg
Dan kom ik met mn lijst en dan hoeven de mensen alleen nog maar even afgesproken en dan is het klaar
Anders is het zo'n verspilde moeite
pi_55035908
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:14 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Nee pas als jullie je onderwerpen aan het idee dat ik het ook het beste weet en eens een keer gaan doen wat ik zeg
Dan kom ik met mn lijst en dan hoeven de mensen alleen nog maar even afgesproken en dan is het klaar
Tuurlijk en dan koppel je jezelf aan de grootste hunk van fok.
En ik mag een avondje MacDonalds doen met MissHoney ofzo
A little bit hateful
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:18:25 #135
124948 Averon
One of the good guys
pi_55035929
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:14 schreef liefie_ het volgende:
Vergat ik daar bijna het vrouwelijk voorrecht altijd gelijk te hebben. Schande over mij.
pi_55035947
Waar verwachten jullie (mannen) dan over te praten als je uitgaat?
Als ik beschonken ben kan ik amper meer hoofdrekenen e.d. dus verwacht niet dat de gesprekken dan beter worden Ik persoonlijk denk dat ik wel een vrij goede ontwikkelde algemene kennis heb maar lijkt het me met uitgaan niet echt de plek om dat te etaleren?

Nou ja, noem eens voorbeelden over waar je het wel en niet zou willen hebben. Dan kan ik kijken of ik je punt snap of bij de meisjes hoor die er niks van snappen
pi_55035997
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:17 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Tuurlijk en dan koppel je jezelf aan de grootste hunk van fok.
En ik mag een avondje MacDonalds doen met MissHoney ofzo
Ik weet niet wie misshoney is maar je krijgt wat je verdient
pi_55036124
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als ik beschonken ben kan ik amper meer hoofdrekenen e.d. dus verwacht niet dat de gesprekken dan beter worden Ik persoonlijk denk dat ik wel een vrij goede ontwikkelde algemene kennis heb maar lijkt het me met uitgaan niet echt de plek om dat te etaleren?

Nou ja, noem eens voorbeelden over waar je het wel en niet zou willen hebben. Dan kan ik kijken of ik je punt snap of bij de meisjes hoor die er niks van snappen
Ik verwacht gewoon een leuk gesprek, de echte details komen de volgende ochtend wel.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:33:40 #139
159979 G.Fawkes
pi_55036220
quote:

Ook ik verwacht een leuk gesprek met betere antwoorden dan: Ja echt he. Sow echt vervelend
pi_55036244
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:20 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik weet niet wie misshoney is maar je krijgt wat je verdient
pi_55036270
quote:

Nou er is een verschil tussen elkaar leren kennen en een gevorderde date natuurlijk. De eerste keren wil je natuurlijk elkaar leren kennen wat leuk is en boeiend, hoewel ik niet een half uur wil luisteren naar hoe je die dag hebt lopen shoppen met je moeder. Leren kennen is gewoon de basics, die kent iedereen wel.

Maar in een later stadium wil ik toch ook wel kunnen praten over dingen die mij bezig houden in bijvoorbeeld het nieuws, nieuwe ontwikkelingen in de wetenschap, films, muziek enz. Gewoon leuke discussie en gesprekken die boeiend zijn en waar je misschien een ander beeld van kan krijgen als je het er over hebt. Literatuur en filosofie boeien me bijvoorbeeld helemaal niet. Dus het is niet zo dat ik idioot intelligent wil gaan zitten doen. Maar gewoon gesprekken over dingen die "ons" bezig houden in het leven.

Ik heb vaak genoeg mee gemaakt dat ik een leuk gesprek probeer aan te knopen en dat ik echt aangekeken word van waar heb jij het over!? En dat het heldere licht dan vervolgens begint te vertellen over hoe de vriend van haar beste vriendin haar zo kwalijk gedumpt heeft ofzo. Om te janken.
pi_55036291
quote:

No offence en dit vind iedereen vast weer gemeen maar ja jij hoort nog wel een beetje bij de meisjes die er niks van snappen... Volgens mij heb je nog veel te leren op het gebied van daten en zo

Maar het gaat er toch om waar jij het over wil hebben? Ik bedoel je kunt wel geintereseert doen over iets wat niks voor jou is en dan hopen dat het wat word, maar dan ben je totaal niet jezelf...
Dat gaat niet werken
Je moet het er gewoon over hebben waar jij het over wil hebben
En als het dan klikt is dat tof
pi_55036343
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:35 schreef BossFight het volgende:

[..]

Nou er is een verschil tussen elkaar leren kennen en een gevorderde date natuurlijk. De eerste keren wil je natuurlijk elkaar leren kennen wat leuk is en boeiend, hoewel ik niet een half wil luisteren naar hoe je die dag hebt lopen shoppen met je moeder. Leren kennen is gewoon de basics, die kent iedereen wel. Maar in een later stadium wil ik toch ook wel kunnen praten over dingen die mij bezig houden in bijvoorbeeld het nieuws, nieuwe ontwikkelingen in de wetenschap, films, muziek enz. Gewoon leuke discussie en gesprekken die boeiend zijn en waar je misschien een ander beeld van kan krijgen als je het er over hebt. Literatuur en filosofie boeien me bijvoorbeeld helemaal niet. Dus het is niet zo dat ik idioot intelligent wil gaan zitten doen. Maar gewoon gesprekken over dingen die "ons" bezig houden in het leven.
Ik heb vaak genoeg mee gemaakt dat ik een leuk gesprek probeer aan te knopen en dat ik echt aangekeken word van waar heb jij het over!? En dat het heldere licht dan vervolgens begint te vertellen over hoe de vriend van haar beste vriendin haar zo kwalijk gedumpt heeft ofzo. Om te janken.
Maar dat is wat jij wil horen, een ander heeft het graag over voetbal of zo en weer een ander heeft het graag over zijn werk als timmerman/arts
Er is geen pijl op te trekken wie wat wil horen
Daar moet je niet aan beginnen... Gewoon praten over wat jij leuk vind en dan is het gewoon tof als dat hetzelfde blijkt als wat de ander leuk vind
pi_55036347
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:33 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Ook ik verwacht een leuk gesprek met betere antwoorden dan: Ja echt he. Sow echt vervelend
Maar kom eens met concrete voorbeelden
pi_55036417
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:39 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Maar dat is wat jij wil horen, een ander heeft het graag over voetbal of zo en weer een ander heeft het graag over zijn werk als timmerman/arts
Er is geen pijl op te trekken wie wat wil horen
Daar moet je niet aan beginnen... Gewoon praten over wat jij leuk vind en dan is het gewoon tof als dat hetzelfde blijkt als wat de ander leuk vind
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen nu.
Ik zeg net waar ik het graag over heb, dingen die ik boeiend vind. Als zij dat niet vind is het sowieso al een beetje een verloren zaak toch. Ik zal het er toch over moeten hebben om te kijken of zij dezelfde intresses heeft of niet?
pi_55036424
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:36 schreef liefie_ het volgende:

[..]

No offence en dit vind iedereen vast weer gemeen maar ja jij hoort nog wel een beetje bij de meisjes die er niks van snappen... Volgens mij heb je nog veel te leren op het gebied van daten en zo

Maar het gaat er toch om waar jij het over wil hebben? Ik bedoel je kunt wel geintereseert doen over iets wat niks voor jou is en dan hopen dat het wat word, maar dan ben je totaal niet jezelf...
Dat gaat niet werken
Je moet het er gewoon over hebben waar jij het over wil hebben
En als het dan klikt is dat tof
Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt.

Ben gewoon benieuwd wat ze bedoelden, ik vind 't idd ook fijn om gemeenschappelijke interesses te hebben en doe mezelf sowieso niet anders voor. Snap je punt, maar volgens mij bedoeldn die dudes het net anders.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:44:50 #147
159979 G.Fawkes
pi_55036462
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Iets concreets weet ik nu even niet maar dat we een film hebben gekeken. En ik zeg: was een hele goede film, vooral deze scene blablabla. En dan krijg je: ja echt sow he.
pi_55036480
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt.

Ben gewoon benieuwd wat ze bedoelden, ik vind 't idd ook fijn om gemeenschappelijke interesses te hebben en doe mezelf sowieso niet anders voor. Snap je punt, maar volgens mij bedoeldn die dudes het net anders.
Ja ze hebben een discussie /gesprek over hun voorkeuren
Dat wil niet zeggen dat die voor alle mannen gelden of voor jou op moeten gaan
pi_55036489
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

lees die lap text van mij dan eens als je tijd hebt.
pi_55036532
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:42 schreef BossFight het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf behoorlijk tegen nu.
Ik zeg net waar ik het graag over heb, dingen die ik boeiend vind. Als zij dat niet vind is het sowieso al een beetje een verloren zaak toch. Ik zal het er toch over moeten hebben om te kijken of zij dezelfde intresses heeft of niet?
Hoe spreek ik mezelf nou weer tegen

Ik zeg alleen dat iedereen zo zn voorkeuren heeft over waar hij/zij het over wil hebben
En dat je niet moet denken dat er een standaard lijst gespreksonderwerpen is waar mannen het over willen hebben in de kroeg en je je zeker niet daar in moet gaan vormen om een vent te versieren
pi_55036552
Waar het op neer komt. Iemand die actief mee doet aan een conversatie en niet passief gaat zitten zijn met het "lachen en ja-knikken. En ook niet bang is om zelf het ergens over te willen hebben. Daarnaast wil ik ook wel een meisje met een eigen mening. Geen zak meel die het eens is met alles wat ik zeg. Dat is lame namelijk.
pi_55036565
ja die stond er nog niet toen ik mijn reactie typte
pi_55036596
mijn computer is een beetje traag dus dan tegen de tijd dat ik mijn reactie op reactie 1 heb getypt staan er alweer 5 anderen
maar ik lees ze allemaal;

no worries

volgens mij wil iedereen wel iemand met een eigen mening ?
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:51:54 #154
124948 Averon
One of the good guys
pi_55036636
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef liefie_ het volgende:
Ik zeg alleen dat iedereen zo zn voorkeuren heeft over waar hij/zij het over wil hebben
En dat je niet moet denken dat er een standaard lijst gespreksonderwerpen is waar mannen het over willen hebben in de kroeg en je je zeker niet daar in moet gaan vormen om een vent te versieren
Das trouwens een heel ander ding, vrouwen die mannen versieren. Waarom komt dat zo weinig voor?
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:51:59 #155
159979 G.Fawkes
pi_55036640
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:45 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik heb het niet alleen over voorkeuren. Fictief senario:

Ik vraag madame wat voor muziek ze graag luistert waarop zij antwoord. En de vraag retourneert. Op de retourvraag antwoord ik met het antwoord: Heel veel soorten maar het meest luister ik naar Metal. Dan krijgen ze eerst een rare kop alsof ze een ruft aan het inhouden zijn waarna ze dus zeggen: Ik snap niet hoe je daar naar kan luisteren.

Van binnen ben ik haar dan aan het knuppelen als een klein zeehondje is met kostbare vacht.

Zo alle frustratie eruit!

PS: en dan heb je een dame die metal begrijpt maar die loopt weer rond in zwarte gewaden en pantys aan haar handen
pi_55036655
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Oke ik volg jou niet.
Maar dan ook echt helemaal niet.

Er word mij gevraagd of ik wil zeggen wat ik leuke gesprekken vind om het over te hebben.
En vervolgens begin jij over een standaard lijst?!
Waar de neuk heb je het over, ik spreek niet voor elke man die er rond loopt.
pi_55036662
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:45 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dat is juist het leuke, als iedereen 't zelfde zou vinden/denken/blabla
pi_55036667
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:51 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Ik vraag madame wat voor muziek ze graag luistert waarop zij antwoord. En de vraag retourneert. Op de retourvraag antwoord ik met het antwoord: Heel veel soorten maar het meest luister ik naar Metal. Dan krijgen ze eerst een rare kop alsof ze een ruft aan het inhouden zijn waarna ze dus zeggen: Ik snap niet hoe je daar naar kan luisteren.

Van binnen ben ik haar dan aan het knuppelen als een klein zeehondje is met kostbare vacht.

PS: en dan heb je een dame die metal begrijpt maar die loopt weer rond in zwarte gewaden en pantys aan haar handen
En een muzieksmaak is geen voorkeur
pi_55036680
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:44 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Iets concreets weet ik nu even niet maar dat we een film hebben gekeken. En ik zeg: was een hele goede film, vooral deze scene blablabla. En dan krijg je: ja echt sow he.
Haha, de ja knikker

Jij hoopt dan dat ze zegt: ja sowe he, maar die scene dat ze dit en dit deden was ook subliem
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:54:49 #160
159979 G.Fawkes
pi_55036703
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:53 schreef liefie_ het volgende:

[..]

En een muzieksmaak is geen voorkeur
het probleem is niet dat haar voorkeur ergens anders ligt. Het probleem is dat ze kijkt alsof ze een ruft moet bedwingen en daarna zegt: Ik snap niet hoe je daar naar kan luisteren. Met de gebruikelijke giechel erachteraan natuurlijk
pi_55036720
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dat is juist het leuke, als iedereen 't zelfde zou vinden/denken/blabla
Idd
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat continue inspringen op wat je lief/scharrel zegt echt totaal niks uit haalt
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:55:33 #162
159979 G.Fawkes
pi_55036727
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Haha, de ja knikker

Jij hoopt dan dat ze zegt: ja sowe he, maar die scene dat ze dit en dit deden was ook subliem
Correct of dat ze zegt: mwah ik had beter verwacht. Alles beter dan: ja ech wel!
pi_55036757
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:54 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

het probleem is niet dat haar voorkeur ergens anders ligt. Het probleem is dat ze kijkt alsof ze een ruft moet bedwingen en daarna zegt: Ik snap niet hoe je daar naar kan luisteren. Met de gebruikelijke giechel erachteraan natuurlijk
Maw het probleem is dat ze jou voorkeur niet begrijpt

Jij zult het zelfde kijken als ze zegt ik hou van justin timberlake en dolly parton (ik noem maar wat... ik kan niet helemaal inschatten wat jij verschrikkelijk vind)
pi_55036794
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:51 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Voor jou is het dus heel belangrijk om dezelfde interesses te hebben en dan vooral qua muziek?

- Het is bot om zo iemands muzieksmaak af te kraken
- Jij weet wel meteen waar je aan toe bent
- Ik zou dan eerst wat nummers willen horen die jij goed vind voor metal in zn algeheel af te kraken. Zoveel metal nummers ken ik nu ook weer niet.

Heeel lang geleden Zei een jongen.. ja ik hou van technooo !
En ik: techno ?!
En hij: schat, die muziek waar je op los gaat nu IS techno
en ik: *okee eerst verdiepen dan oordelen*
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:58:48 #165
159979 G.Fawkes
pi_55036808
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:56 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Maw het probleem is dat ze jou voorkeur niet begrijpt

Jij zult het zelfde kijken als ze zegt ik hou van justin timberlake en dolly parton (ik noem maar wat... ik kan niet helemaal inschatten wat jij verschrikkelijk vind)
ik moet een vrouw die open staat voor dingen maar die wel een mening heeft. En als ik de vraag stel: Waar zullen we eten. Wil ik nooit het antwoord. Maak mij nie uit, zeg jij het maar
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:59:46 #166
159979 G.Fawkes
pi_55036829
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Voor jou is het dus heel belangrijk om dezelfde interesses te hebben en dan vooral qua muziek?

- Het is bot om zo iemands muzieksmaak af te kraken
- Jij weet wel meteen waar je aan toe bent
- Ik zou dan eerst wat nummers willen horen die jij goed vind voor metal in zn algeheel af te kraken. Zoveel metal nummers ken ik nu ook weer niet.

Heeel lang geleden Zei een jongen.. ja ik hou van technooo !
En ik: techno ?!
En hij: schat, die muziek waar je op los gaat nu IS techno
en ik: *okee eerst verdiepen dan oordelen*
ze hoeft zeker niet mijn muziek smaak te hebben. Maar iemand waarmee ik ben moet me wel accepteren zoals ik ben. Dus geen gezeik allen begrip, van beide kanten.
pi_55036840
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:55 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Idd
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat continue inspringen op wat je lief/scharrel zegt echt totaal niks uit haalt
Eensch Maar dat heeft hier iederen wel door in dit topic alleen anders verwoord.
pi_55036873
quote:

[..]

dinsdag 4 december 2007 @ 16:01:35 #169
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_55036875
quote:

Precies .

Fatsoenlijke gesprekken voeren tijdens het uitgaan kost teveel tijd joh, gewoon dansen .
There is no rehab for stupidity.
pi_55036877
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:58 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

ik moet een vrouw die open staat voor dingen maar die wel een mening heeft. En als ik de vraag stel: Waar zullen we eten. Wil ik nooit het antwoord. Maak mij nie uit, zeg jij het maar
Daar ben ik het mee eens, maar dat is wat anders dan zeggen dat je metal stom vind
pi_55036927
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:21 schreef MNR het volgende:

[..]

Je beschrijving voor mij klopt deels wel, deels niet. Je hebt het dus nog niet helemaal in de vingers en het is dan ook lomp om dan zo'n uitspraak te doen. Al moet ik je wel even nageven dat je compleet de plank misslaat voor wat betreft je match met RZ en mij.

Mijn advies aan jou: niet meer doen. Je haalt jezelf ermee naar beneden.
Tsss. Zelfs bij fictieve relaties word ik al afgewezen.

* kras.

dinsdag 4 december 2007 @ 16:05:50 #172
159979 G.Fawkes
pi_55036966
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:01 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, maar dat is wat anders dan zeggen dat je metal stom vind
Na vooruit je mag zeggen dat metal stom is. Gaat mij erom dat veel mensen heel bekrompen zijn. Als je het over politiek hebt, denk je te veel na. Als je van metal houdt, haat je jezelf. Als je filosofeert, snap je de wereld niet.

Dat soort dingen...
pi_55037019
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:58 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Maar stel nou, stel nou, dat het niet hypotetisch was

Zou je het ook erg vinden als iemand zegt: Ik heb nu geen voorkeur, misschien weet jij iets leuks?
Dan sta je (in mijn ogen) juist voor iets open.

Ik vind het persoonlijk vreselijk asl ik me nog aan het oriënteren ben, tuurlijk heb ik ook voorkeuren maar sta altijd open voor iets nieuws/beters/anders leuks. En iemand dan zijn overduidelijke mening van DAAR is het leuk DAAR is het goed.. Op een voorstel van mij: nee DAT is echt vreselijk..
En dat jij dan nog in je oriënterende fase zit en je er niet meer tussen komt want meneer met "ik heb een mening en mijn menig is leuk" zo nodig zijn mening moet verkondigen
pi_55037060
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:05 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Na vooruit je mag zeggen dat metal stom is. Gaat mij erom dat veel mensen heel bekrompen zijn. Als je het over politiek hebt, denk je te veel na. Als je van metal houdt, haat je jezelf. Als je filosofeert, snap je de wereld niet.

Dat soort dingen...
Ja maar aan de andere kant: als je iemand met de zelfde intresses vind en dezelfde mind set zal die dat niet vinden
(en als je zo wel denkt nou dan vind je ook vast iemand met de zelfde mind set en kun je samen in hokjes denken)
Je komt gewoon de verkeerde vrouwen tegen (kort gezegd)
pi_55037063
quote:

[..]

Dat soort dingen...
Maar dan kom je relatief veel domme meisjes tegen Kijk eens verder dan die dikke tieten zou ik zeggen
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:09:40 #176
159979 G.Fawkes
pi_55037064
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Zou je het ook erg vinden als iemand zegt: Ik heb nu geen voorkeur, misschien weet jij iets leuks?
Dan sta je (in mijn ogen) juist voor iets open.

Ik vind het persoonlijk vreselijk asl ik me nog aan het oriënteren ben, tuurlijk heb ik ook voorkeuren maar sta altijd open voor iets nieuws/beters/anders leuks. En iemand dan zijn overduidelijke mening van DAAR is het leuk DAAR is het goed.. Op een voorstel van mij: nee DAT is echt vreselijk..
En dat jij dan nog in je oriënterende fase zit en je er niet meer tussen komt want meneer met "ik heb een mening en mijn menig is leuk" zo nodig zijn mening moet verkondigen
Ik vind het niet erg nee te horen. En orienteren mag maar: Ik wil gewoon niet dat onverschillig antwoord horen. Klinkt als: who cares...
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:10:46 #177
159979 G.Fawkes
pi_55037091
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Maar dan kom je relatief veel domme meisjes tegen Kijk eens verder dan die dikke tieten zou ik zeggen
Dat doe ik. Maar soms is het natuurlijk wel moeilijk gezien de tieten wel eens allesomvattend kunnen zijn. Dat je net een klein beetje van haar voorhoofd kunt zien en de puntjes van haar schoenen.

indrukwekkend, dat wel
pi_55039595
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Oh, doe ik dat verkeerd?

Moet toegeven dat ik als eerste naar huis uiterlijk kijk. maar een domme koe kan ik ook niks mee.
en ja-knikkers zijn nog erger, dat was mijn ex. Was nooit een beetje leven in te krijgen.
pi_55041245
quote:

[..]

Alsof ik in een café m'n intelligentie ga gebruiken. Die intelligente of goede gesprekken bewaar ik liever voor plaatsen waarvoor dat beter geschikt is. Ik heb er altijd een hekel aan als mensen met hun problemen naar je toekomen tijdens het uitgaan. Spreek dan een keer met me af, ofzo.
pi_55041302
quote:

[..]

Als vrouwen dat soort dingen tegen me zeggen is het gesprek al vroeg ten einde. Kortzichtige of domme opmerkingen zijn echt de grootste afknappers ooit. Naast dik en lelijk zijn dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 19:17:44 ]
pi_55042638
quote:
Kastanova zou ik eerder koppelen aan een vrouwelijke equivalent van hem (Principessa.Farfalla is dat echt niet), maar die komen hier niet bijzonder veel (hebben waarschijnlijk wel wat beters te doen).
Mogen we drie keer raden? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:17:12 #182
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_55042775
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dit soort shit in een 1e gesprek is

Ik denk ik doe maar weer es posten want niemand luistert naar Liefie's advies dus daar moest iets van gezegd worden. Bye !
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_55044056
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:11 schreef MUUS het volgende:

[..]

Mogen we drie keer raden? .
Nee. Jij niet.
A little bit hateful
pi_55044423
de 16e naar de winterefteling
pi_55044805
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:07 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nee. Jij niet.
Wel man!
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:51:51 #186
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_55046630
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

Herkenbaar . Ik sprak al enige tijd met een meisje die mij wel zag zitten, en gezien ik al een eeuwigheid single ben leek het me wel leuk om eens met haar af te spreken. Zo gezegd, zo gedaan. Was opzich wel gezellig (en dat vond zij ook), maar dankzij mijn onzekerheid en geslotenheid heeft zij voornamelijk het initiatief genomen die keer dat we daten, waardoor ik in de wel bekende 'friends zone' ben beland.

Kortom; ik heb het weer verknald. Ik heb haar nadien nog uitgelegd dat ik wel gedurfder en open kan zijn maar gezien de vele slechte ervaringen (onzekerheid opgebouwd) duurt dat eventjes bij mij. (Zeker niet meteen bij de eerste date). Helaas, maarja, goed om aan te denken de volgende keer.... gewoon meer durven, eerder het initatief nemen, eventueel wat alcohol om de onzekerheid wat in te dempen .

Wat dat betreft was 2007 een goed leerjaar. Veel verknalt, verprutst, veel pijn gehad (en nog steeds) maar ook veel ontdekt, geprobeerd en geleerd. Moed en geduld zijn belangrijk, en dat weet ik nu maar al te goed. Hopelijk volgend jaar wat meer geluk in de liefde. 'Nieuwe ronde, nieuwe kansen'.
  woensdag 5 december 2007 @ 08:56:22 #187
159979 G.Fawkes
pi_55050635
Goede morgen medereizigers des leves
pi_55051249
Goedemorgen,
Hrmmm, gisteren sex gehad met mijn ex. Waar natuurlijk niets mis mee is.
Maargoed, was niet helemaal de planning.
  woensdag 5 december 2007 @ 09:41:35 #189
159979 G.Fawkes
pi_55051313
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:38 schreef BossFight het volgende:
Goedemorgen,
Hrmmm, gisteren sex gehad met mijn ex. Waar natuurlijk niets mis mee is.
Maargoed, was niet helemaal de planning.
Heb donderdag afgesproken met een ex. Bij haar thuis. Moet de drang verkroppen. Can... not... have... sex with... my ex
pi_55051407
Ik heb er gisteren toch nogal wat frustratie uit gewerkt, dus zo erg vind ik het niet.
  woensdag 5 december 2007 @ 09:48:53 #191
159979 G.Fawkes
pi_55051464
Mwah mijn ex en ik hebben al een paar keer als vrienden proberen verder te gaan maar ook dat lukt niet. Dus als er iets zou gebeuren morgen dan komt daar weer een hele nasleep van. Daar heb ik echt geen zin in....
pi_55051550
Vijf keer masturberen voor je gaat.
Dan is de drang waarschijnlijk niet echt meer aanwezig!
  woensdag 5 december 2007 @ 09:57:44 #193
159979 G.Fawkes
pi_55051611
Goed idee
  woensdag 5 december 2007 @ 10:43:55 #194
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_55052520
There is no rehab for stupidity.
pi_55052931
pi_55053260
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:04 schreef RealZeus het volgende:
Tsss. Zelfs bij fictieve relaties word ik al afgewezen.

* kras.

Niet zo zeuren RZ.
pi_55053560
quote:
Op woensdag 5 december 2007 09:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Mwah mijn ex en ik hebben al een paar keer als vrienden proberen verder te gaan maar ook dat lukt niet. Dus als er iets zou gebeuren morgen dan komt daar weer een hele nasleep van. Daar heb ik echt geen zin in....
Het liefste zou ik zien dat mijn ex mijn ex niet was.
pi_55055514
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef MNR het volgende:

[..]

Geen relaties meer aan gaan, dan wordt je wens vanzelf vervuld.
  woensdag 5 december 2007 @ 13:02:46 #199
94676 Garisson72
pi_55055724
quote:

[..]

dan ben je hier: De kunst van het loslaten van je ex! #55 nog niet klaar
  woensdag 5 december 2007 @ 13:05:14 #200
159979 G.Fawkes
pi_55055791
quote:

[..]

Ik zou het liefst willen dat ik haar nooit had gekend. Of dat ze verhuisde naar antartica, eigenlijk
pi_55055823
Al mijn ex-en in de zee gooien, laatje zand er over dan is er weer extra land en dat is goed en dan kan ik daar een huis op bouwen
pi_55055984
Verkapte ik-heb-genoeg-mannen-versleten-om-een-eiland-op-te-bouwen-post!
pi_55056008
Zo bedoelde ik het niet
Meer zo van ze mogen wel dood en zo hebben ze nog hun nut
pi_55056042
Van mij hoeven ze niet allemaal dood, mijn diepvries en magnetron zijn niet groot genoeg om dan nog fatsoenlijk gebruik van ze te maken.
  woensdag 5 december 2007 @ 13:39:14 #205
159979 G.Fawkes
pi_55056474
Dood is ook weer zo zielig. Zolang ik ze op feestjes niet meer hoef tegen te komen en om de maand geen berichtje krijg over hoe het met me is. Dus men zou exen moeten verbieden feestjes bij te wonen of mobiele telefoons te dragen.
  woensdag 5 december 2007 @ 14:20:56 #206
172358 oddman
Introspecteur
pi_55057421
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:54 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Heh. Ik heb mijn vriendin ontmoet tijdens het dansen op Stinkfist [insert 'throw the horns'-smiley hier].
- Bertrand Russell
pi_55058704
als je een 2e date met een leuke dame hebt, is het dan raar/wanhopig om een dag of 2 van te voren te smsen dat je er zin in hebt? . Of kunnen dames dit ook wel waarderen...

of bijv. via hyves een leuke korte krabbel/TIK achterlaten.. met een leuke hint....

[ Bericht 8% gewijzigd door Sweetbeach op 05-12-2007 15:48:15 ]
  woensdag 5 december 2007 @ 15:45:24 #208
94676 Garisson72
pi_55059242
kerel doe toch eens rustig...
als jij zo'n berichtje wil sturen, dan doe je dat. Je moet je helemaal niet drukmaken over de manier waarop het overkomt; als zij er een enorm probleem mee heeft past ze toch niet bij je, en nog belangrijker: als zij het wel leuk vindt is het mooi om te weten dat jullie daarin overeenkomen!
Kortom- jij wil dat bericht sturen, wat zij er dan vervolgens mee doet is aan haar.
  woensdag 5 december 2007 @ 15:57:48 #209
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55059529
quote:
Op woensdag 5 december 2007 15:16 schreef Sweetbeach het volgende:
als je een 2e date met een leuke dame hebt, is het dan raar/wanhopig om een dag of 2 van te voren te smsen dat je er zin in hebt? . Of kunnen dames dit ook wel waarderen...

of bijv. via hyves een leuke korte krabbel/TIK achterlaten.. met een leuke hint....
Kan. Wanneer je 's avonds laat kiezelsteentjes tegen haar slaapkamerraam gooit gaat het te ver..
pi_55059693
quote:

Als ze je leuk vindt dan zal ze het vast leuk vinden dat je laat blijken dat je aan haar denkt. Vindt ze je niet leuk dan kan ze denken dat je opdringerig bent en te hard van stapel loopt. Doorhalen wat niet van toepassing is.
pi_55060391
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:06 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Als ze je leuk vindt dan zal ze het vast leuk vinden dat je laat blijken dat je aan haar denkt. Vindt ze je niet leuk dan kan ze denken dat je opdringerig bent en te hard van stapel loopt. Doorhalen wat niet van toepassing is.
idd, dit is precies mijn antwoord. Je moet niet zo onzeker zijn en het hier neerplempen, maar gewoon doen wat je gevoel zegt. Ik heb meer reacties ook uit andere topics gelezen en volgens mij ga je al voor de 3e of 4e keer afspreken toch? dan zal ze je heus wel 'wat' leuk vinden en interesse hebben, dus SMS of krabbel oid gewoon!! Zou jij toch ook leuk vinden , als zij dat bij jouw zou doen??
pi_55060416
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:18 schreef MNR het volgende:

[..]

Niet zo zeuren RZ.
Je hebt de onderaan mijn post ook gezien?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 december 2007 @ 16:42:11 #213
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55060484
Nog goede date verhalen?
pi_55060807
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:39 schreef RealZeus het volgende:
Je hebt de onderaan mijn post ook gezien?
Ja en ik was niet onder de indruk.
pi_55060833
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog goede date verhalen?
Jij begint?
  woensdag 5 december 2007 @ 16:59:08 #216
141482 Q.
JurassiQ
pi_55060913
quote:
Nog goede date verhalen?
Over een tijd misschien weer. Je weet het nooit.
For great justice!
  woensdag 5 december 2007 @ 17:07:06 #217
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55061101
quote:
Nog goede date verhalen?
neuh
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 december 2007 @ 17:09:00 #218
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55061150
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:56 schreef MNR het volgende:

[..]

Jij begint?
Eens denken, wat heb ik afgelopen dagen gedaan. Maandagavond PUB-Quiz en daarna met al mijn vriendjes dronken geworden, daarna was het alweer dinsdag en had ik gedate in de bios, en vandaag is alweer vandaag en vandaag wilde niemand daten. Althans ik had geen zin want ik ben moe. Morgen weer daten en lekker uit eten enzo
pi_55061866
quote:
Zelf doe ik dat nooit zo. Het is natuurlijk lief bedoeld, maar grote kans is er dan een vrouw het weer zwaar oppakt. Dan maakt ze van de date een big deal, voelt ze zich niet meer relaxed en mag jij thuis rukken.
pi_55061946
ik sms nu ook gewoon de hele tijd met mijn date hoor
duurt nog een week voordat we een 2e date hebben vind het zo juist wel gezellig
pi_55061980
quote:
Nog goede date verhalen?
Als de komende date van zaterdag haar grote bek waar kan maken, kan dat nog weleens leuke anekdotes op gaan leveren .

Gisteren leren kennen en haar eerste binnenkomer was om met een goede uitdaging te komen aangezien ze dacht gewaagd aan me te zijn, dus dit zijn ze geworden:
1. Voorkomen dat ik binnen een uur al weer in de auto stap
2. Haar bek zien te houden wanneer ik Dit was het nieuws aan het kijken ben
3c. Me verbaal bijhouden
3b. Me mentaal boeien
4. Van me winnen met poolen
5. Me onder tafel zuipen
6. De volgende morgen naar haar werk zien te komen zonder me wakker te maken

En ze denkt me op alle fronten makkelijk bij te kunnen houden, dus ben benieuwd of het deze keer eindelijk een vrouw is die het ook daadwerkelijk doet in plaats van allemaal maar te blaten.
Als ik echter puur op het uiterlijk afga kan het echter weleens een behoorlijk pittig en vurig typje zijn .

En Vrijdag is er nog een met behoorlijk wat relatiepotentieel aangezien ik haar wél langer dan een uur ken en ze me nog steeds behoorlijk boeit .
Daarnaast heeft ze ook nog eens een verdomd leuk koppie en een schitterend bekkie, dus behoorlijk interessant.
pi_55062035
wat praat je liefdevol over haar bek
beetje sm type?
pi_55062089
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:17 schreef Miss_S het volgende:
wat praat je liefdevol over haar bek
beetje sm type?
Ze gaf inderdaad aan wel van een beetje spanking te houden .
Maar nee, in dit geval ging het om haar volle lippen om een mooie, (fysiek) grote mond...
Als ik érgens op kick is het dat wel .
pi_55062608
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:12 schreef kastanova het volgende:
Gisteren leren kennen
waar leer jij al die dames kennen? wat is je versiertruc ?
pi_55062644
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:00 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Zelf doe ik dat nooit zo. Het is natuurlijk lief bedoeld, maar grote kans is er dan een vrouw het weer zwaar oppakt. Dan maakt ze van de date een big deal, voelt ze zich niet meer relaxed en mag jij thuis rukken.
haha ja zo kan je het ook bekijken. Maar we hebben al paar keer eerder afgesproken dus kennen elkaar wel wat meer..
pi_55062702
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:01 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

waar leer jij al die dames kennen? wat is je versiertruc ?
RP.. En ik heb geen versiertruuk, ik reply simpelweg alleen op vrouwen die me interesseren en bij me lijken te passen; zowel qua uiterlijk als innerlijk .

Vanaf dat punt is het vaak appeltje, eitje .
pi_55065618
Ik ga volgend weekend weer daten denk ik. Sinterklaas/kerstetentje met een dameshockeyteam
pi_55065821
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

RP..
Huh? Hier? Of is dit de afkorting voor iets anders?
pi_55066084
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Friek_ het volgende:
Huh? Hier? Of is dit de afkorting voor iets anders?
Relatieplanet dude... Ooit eens via het datingtopic beland... En als je de berichtjes van kansloze en clichématige vrouwen direct delete is het best goed te doen daar .
pi_55066980
Ik heb het filmpje "Irita" tóch maar van Youtube verwijderd.
pi_55068364
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

En als je de berichtjes van kansloze en clichématige vrouwen direct delete is het best goed te doen daar .
Ik denk altijd dat je met dergelijke sites dan niets meer overhoudt...
Ik weiger!
pi_55068375
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:11 schreef StilteStilte het volgende:
Ik heb het filmpje "Irita" tóch maar van Youtube verwijderd.
Jij weer
Ik val met mn neus in de boter
pi_55068390
quote:
Ik vind dat RealZeus en Memento-Mori trouwens beter bij elkaar passen. Beiden heftig op zoek naar de liefde om slechts van een koude kermis thuis te komen. Kastanova zou ik eerder koppelen aan een vrouwelijke equivalent van hem (Principessa.Farfalla is dat echt niet), maar die komen hier niet bijzonder veel (hebben waarschijnlijk wel wat beters te doen).
ik heftig op zoek naar liefde? *lacht heeeeeel hard*
pi_55068433
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:58 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik denk altijd dat je met dergelijke sites dan niets meer overhoudt...
Ik weiger!
Nah, 2.312.393 actieve leden zeggen ze te hebben... Laat er 5 tot 10 geschikte tussen zitten en je hebt in ieder geval een paar leuke maanden .
pi_55068473
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, 2.312.393 actieve leden zeggen ze te hebben... Laat er 5 tot 10 geschikte tussen zitten en je hebt in ieder geval een paar leuke maanden .
Dat is waar.
Maar in je stad/ op werk / opleiding / vereniging kan je toch nooit uitgekeken raken.
Althans, m'n bron is behoorlijk onuitputtelijk tot nu toe.
pi_55068675
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:59 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Jij weer
Ik val met mn neus in de boter
Ach ja, een filmpje dat ik maakte in een opwelling, in een vlaag van verstandsverbijstering. Als je je gevoelens voor iemand opkropt zodat je er geen kant meer mee op kunt, krijg je soms dit soort 'creatieve' uitbarstingen.
pi_55068698
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:03 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat is waar.
Maar in je stad/ op werk / opleiding / vereniging kan je toch nooit uitgekeken raken.
Althans, m'n bron is behoorlijk onuitputtelijk tot nu toe.
Ik heb reeds een vrij euuuh "omstreden" leven gehad met vrouwen in m'n omgeving.
Oftewel, het koren is op, slechts het kaf is over .

Tuurlijk kom ik nog regelmatig wat leuks tegen, maar gezien de reputatie die ik in korte tijd op m'n werk heb opgebouwd lijkt het me met het oog op eventuele promoties verstandiger dat ik me even in ga houden.
pi_55068713
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:13 schreef StilteStilte het volgende:

[..]

Ach ja, een filmpje dat ik maakte in een opwelling, in een vlaag van verstandsverbijstering. Als je je gevoelens voor iemand opkropt zodat je er geen kant meer mee op kunt, krijg je soms dit soort 'creatieve' uitbarstingen.
You're a sad, sad man...
pi_55068731
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:13 schreef StilteStilte het volgende:

[..]

Enge uitbarstingen bedoel je
Misschien moet je het dan niet opkroppen he
pi_55068806
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:15 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Enge uitbarstingen bedoel je
Misschien moet je het dan niet opkroppen he
Dus ik moet het haar gewoon vertellen? Ik zou willen dat ik dat kon... Bovendien heeft ze al een vriend. Dus nee, dat gaat niet lukken. Hopelijk gaat die verliefdheid weer snel voorbij, beter voor mij.
pi_55068841
Kan mij niet schelen wat je doet
Maar die filmpjes zijn iig eng
En veel mensen zitten in het zelfde schuitje en die worden ook geen halve stalkers
pi_55068910
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:19 schreef liefie_ het volgende:
Kan mij niet schelen wat je doet
Maar die filmpjes zijn iig eng
En veel mensen zitten in het zelfde schuitje en die worden ook geen halve stalkers
Ik stalk haar niet. Het was alleen maar dat ene filmpje. En wat is er zo eng aan? Ik ben geen psychopaat hoor.
pi_55068931
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:22 schreef StilteStilte het volgende:

[..]

Ik stalk haar niet. Het was alleen maar dat ene filmpje. En wat is er zo eng aan? Ik ben geen psychopaat hoor.
Gezond is anders
pi_55069079
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:23 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Gezond is anders
Nou ja, zo (negatief bevooroordeeld) denk jij erover. Alles over één kam scheren. Een mens is nou eenmaal complex, alleen denken mensen vaak veel te simpel over bepaalde dingen.
Wat ik bedoel: jij kent mij niet eens en tóch oordeel je zo over mij wat je alleen maar baseert op dat filmpje. Mensen hebben uit blinde liefde veel gekkere dingen gedaan. Maar toch beweer je dat ik ongezond ben? Je moet mensen niet te snel in hokjes plaatsen waar ze niet thuis horen.
pi_55069779
Waar gaat dit topic eigenlijk over? Wat moet men hier posten?
pi_55070487
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

RP.. En ik heb geen versiertruuk,
Wat kun je toch ook slecht liegen ...
pi_55070520
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:12 schreef kastanova het volgende:
Als de komende date van zaterdag haar grote bek waar kan maken, kan dat nog weleens leuke anekdotes op gaan leveren .

Enz.. enz..

En Vrijdag is er nog een met behoorlijk wat relatiepotentieel aangezien ik haar wél langer dan een uur ken en ze me nog steeds behoorlijk boeit .
Daarnaast heeft ze ook nog eens een verdomd leuk koppie en een schitterend bekkie, dus behoorlijk interessant.
Man, man, man... jij bent echt een breinbreker.
pi_55070536
je moet hier gewoon je levensverhaal posten
en dan reageert de ene helft dat ze het zielig vinden en de andere helft zegt dat je je niet zo moet aanstellen
pi_55070948
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:56 schreef MNR het volgende:
Man, man, man... jij bent echt een breinbreker.
Hoezo dat dan? .
pi_55071592
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik heftig op zoek naar liefde? *lacht heeeeeel hard*
Je posts laten me toch anders denken.
pi_55072130
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je moet hier gewoon je levensverhaal posten
en dan reageert de ene helft dat ze het zielig vinden en de andere helft zegt dat je je niet zo moet aanstellen

En daarna willen wij de verhalen horen van alle mislukte dates.
  donderdag 6 december 2007 @ 09:01:23 #252
159979 G.Fawkes
pi_55072181
goede morgen singles. Vandaag is de dag dat ik ga eten bij mijn ex
pi_55072327
Succes dan maar!
  donderdag 6 december 2007 @ 09:59:03 #254
94676 Garisson72
pi_55072961
hoezo? kookt die ex zo slecht dan?
pi_55073077
Nee hij gaat proberen zijn snikkel in zijn broek te houden.
  donderdag 6 december 2007 @ 10:11:05 #256
159979 G.Fawkes
pi_55073137
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:07 schreef BossFight het volgende:
Nee hij gaat proberen zijn snikkel in zijn broek te houden.
ik ga iig proberen mijn snikkel niet in haar te stoppen MIsschien doe ik dr huisgenote wel
  donderdag 6 december 2007 @ 10:13:38 #257
94676 Garisson72
pi_55073177
precies, je hoeft hem niet je broek te houden. je kunt desnoods gewoon gaan helicopteren natuurlijk.
  donderdag 6 december 2007 @ 10:15:19 #258
159979 G.Fawkes
pi_55073202
nee BF heeft gelijk. Hij blijft vandaag achter slot en grendel!. Ik ga me gedragen en geen domme dingen doen. Ik heb het immers voor een goede reden uit gemaakt, ooit.
pi_55073398
quote:
Op donderdag 6 december 2007 01:50 schreef kastanova het volgende:
Hoezo dat dan? .
Heb op dit moment geen idee hoe ik dat objectief kan verwoorden, dus kom er later op terug.
pi_55074348
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:15 schreef G.Fawkes het volgende:
nee BF heeft gelijk. Hij blijft vandaag achter slot en grendel!. Ik ga me gedragen en geen domme dingen doen. Ik heb het immers voor een goede reden uit gemaakt, ooit.
en van te voren goed die redenen in je hoofd prenten zodat je niet weer in de verleiding komt.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:18:41 #261
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_55075661
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:18 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

en van te voren goed die redenen in je hoofd prenten zodat je niet weer in de verleiding komt.
Denk dat je op het moment zelf meer aan de andere redenen denkt waardoor je ooit voor dr gevallen was
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_55078673
quote:
Op donderdag 6 december 2007 07:43 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je posts laten me toch anders denken.
Er was 1 jongen die ik tegen gekomen ben en die liet eerst de schijn op en liet me keihard vallen, dat is het enige dat ik meegemaakt heb op liefdesgebied lately, Ik zit niet op rp of whatever dates te zoeken, het komt wel of niet, maar hard op zoek? eigenlijk kan het hard ook wel weg, nee echt niet geloof me
pi_55078706
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Er was 1 jongen die ik tegen gekomen ben en die liet eerst de schijn op en liet me keihard vallen, dat is het enige dat ik meegemaakt heb op liefdesgebied lately, Ik zit niet op rp of whatever dates te zoeken, het komt wel of niet, maar hard op zoek? eigenlijk kan het hard ook wel weg, nee echt niet geloof me
Toch niet die jongen van het kaartje?
pi_55079217
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:46 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Toch niet die jongen van het kaartje?
jawel
pi_55079329
Ow bah!
pi_55081974
Ik ruik een mooi verhaal
pi_55083197
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:26 schreef MNR het volgende:

[..]

Heb op dit moment geen idee hoe ik dat objectief kan verwoorden, dus kom er later op terug.
Ik heb nog steeds de eerste keer dat je er op terug zou komen tegoed .
pi_55083217
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:54 schreef -PRAES- het volgende:

[..]

Wat kun je toch ook slecht liegen ...
Ik lieg principieel niet .
pi_55084166
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:11 schreef StilteStilte het volgende:
Ik heb het filmpje &quot;Irita&quot; tóch maar van Youtube verwijderd.
Goeie actie. Ik had binnen 2 tellen haar hyves-profiel tevoorschijn. Een kwaadwillend bijdehandje had best eens wat linkjes kunnen achter laten tussen haar krabbels. Vergis je niet in dat soort internet detectives. Die zijn best in voor een lolletje ten koste van een ander. Dus: spelende vrouw, wat hebben we geleerd?
pi_55086832
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:01 schreef G.Fawkes het volgende:
goede morgen singles. Vandaag is de dag dat ik ga eten bij mijn ex
Und? Geneukt?
pi_55089612
En jij MLI?
pi_55092713
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:45 schreef Den_Haag het volgende:
En jij MLI?

Die had ik aan moeten zien komen.
pi_55096260
Duhhhh
pi_55101058
Maar ondertussen ben ik wel benieuwd.
pi_55101216
Hij heeft niet geneukt
pi_55103638
En jij hebt de vraag niet beantwoord MLI
pi_55103726
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:00 schreef Den_Haag het volgende:
Waarom ben je zo geinteresseerd in haar antwoord?
pi_55107500
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:00 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb een soort van vriendje, dus ja. We'll see, ik krijg koudwatervrees nu, naarstig op zoek naar afknappers enzo. Maar die kan ik maar niet vinden . Vooralsnog hou ik er sterk rekening mee dat ik het over een tijdje zat ben en dat ik het alom bekende excuus ga gebruiken. 'Ik ben niet toe aan een relatie'. Hij weet overigens wel hoe de vork in de steel zit. Zo eerlijk ben ik dan wel weer.
pi_55108747
Zo, ik ga ook maar eens naar m'n date! .

Morgenavond heeft ze een duffe verjaardag, dus rond die tijd zal ik wel weer een klein verslagje doen .
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 december 2007 @ 19:34:26 #280
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55108772
Ik ben benieuwd Kasta
pi_55109933
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:05 schreef MNR het volgende:

[..]

Waarom ben je zo geinteresseerd in haar antwoord?

Neu, maar als je vraagt moet je ook zelf antwoord willen geven op dezelfde vraag
pi_55114285
vanmiddag een date gehad .... (2e) ... lekker wat gedronken, daarna een ander kroegje in gegaan, en het werd later en later. Daarna haar naar huis gebracht en daar kwam dé kus in de auto (bracht haar weg) ..... pakte haar gewoon maar op de mond ze vond het denk ik wel aardig.. .daarna kwam stamelend 'zie je weer' en stapte ze de auto uit

mmmm nu denken hoe ik het verder moet aanpakken
pi_55114503
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben benieuwd Kasta
ik las 'ik ben de nieuwe Kasta'
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:25:59 #284
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_55120822
Ik zie de kerstdagen al weer komen, gezellig met de familie lekker eten ed. Maar ik ben dan weer de enige op het eind. Ik bedoel ik ben nog steeds singel... Als een jonge homosexuele jongen valt het, in iedergeval, voor mij niet mee om een leuke gozer tegen te komen die niet alleen maar oppervlakkig zijn pik achterna loopt. Ik wil gewoon een normale jongen met wie ik serieus kan zijn, of af en toe mee kan lachen. Gesprekken over het geloof, ipv de lengte van je lul..
Zo af en toe zet ik wel eens een advertentie, maar durf uiteindelijk nooit het woord bij de daad te voegen dus dat word niks. In de homo kroeg kom ik niet omdat ik mij er niet op mijn gemak voel. In de gewone kroeg zijn ze allemaal hetro dus daar heb ik ook niks aan.
Mijn enigste kerstwens zou zijn: Een lief vriendje onder de kerstboom met wie ik gelukkig oud kan worden.

Ik moest ff mijn verhaal kwijt.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_55122129
No offence
Maar je wil nog niet graag genoeg want anders zou je wens groter zijn dan je angst en zou je wel reageren op die advertenteis en wel naar een gay-kroeg gaan etc
pi_55122192
Ja en als je wens zo héél groot zou zijn, dus écht heeeeeeel groot, dan krijg je er toch een van de kerstman
A little bit hateful
pi_55122993
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:25 schreef hierissieweer het volgende:
In de homo kroeg kom ik niet omdat ik mij er niet op mijn gemak voel.
Hoe komt het dat je je daar niet op je gemak voelt?
pi_55123504
Hij geeft liever dan hij neemt?
pi_55123724
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:40 schreef Den_Haag het volgende:
Hij geeft liever dan hij neemt?
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
pi_55123972
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:01 schreef WinnarJ het volgende:
vanmiddag een date gehad .... (2e) ... lekker wat gedronken, daarna een ander kroegje in gegaan, en het werd later en later. Daarna haar naar huis gebracht en daar kwam dé kus in de auto (bracht haar weg) ..... pakte haar gewoon maar op de mond ze vond het denk ik wel aardig.. .daarna kwam stamelend 'zie je weer' en stapte ze de auto uit

mmmm nu denken hoe ik het verder moet aanpakken
Je zoent haar en ze zegt alleen 'zie je weer'? Ze vond het 'wel aardig'?

Dat klinkt niet best.
Oi!
pi_55124167
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef MUUS het volgende:

[..]

Je zoent haar en ze zegt alleen 'zie je weer'? Ze vond het 'wel aardig'?

Dat klinkt niet best.
het was juist lekker en ik zei idd zoiets van 'zie/spreek je weer' Was ff hoteldebotel , kwam niet meer uit vanochtend stuurde ze me een smsje dat ze het leuk vond 'gister'...
pi_55124209
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:32 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

het was juist lekker en ik zei idd zoiets van 'zie/spreek je weer' Was ff hoteldebotel , kwam niet meer uit vanochtend stuurde ze me een smsje dat ze het leuk vond 'gister'...
Oh, dat klinkt al wat beter.

Als iemand na het zoenen met mij alleen zegt dat het 'wel aardig' was om vervolgens met een zuinige 'zie je weer' de auto uit te vallen, zou ik 'm toch het lazerus laten krijgen.
Maar goed, da's mijn mening, whehehehe. .
Oi!
pi_55124792
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:32 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

Was het net zo'n innige kus als op jouw plaatje?
pi_55125168
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:12 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

damn die kus ziet er wél goed uit ja!
pi_55125196
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:12 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

nja, nóg niet... zijn beide nog niet zó 'ervaren' op dit gebied (ben 21 en pas 3x met een meisje gezoent geen vriendin gehad oid)..... en de afscheidskus was in mijn peugeotje (auto), én het was onze 1e zoen dus allemaal nog wat erg spannend en daardoor ook ongemakklijk
pi_55125474
Ja potverdikke, wat is dat nou? . Een zoen is goed of niet! Een eerste zoen in een auto kan prima. Onwennig, nog geen ervaring, blabla, het is lekker of niet.

Hè MUUS, doe niet zo zwart-wit en negatief enzo.

Mja, nee, maar ik wilde het toch even kwijt. .
Oi!
pi_55125815
Haha eindigen met een onzekere kus

Nou een kus hoeft niet meteen raak te zijn hoor. Ik vind het onwennige wel spannend, dat je verder gaat en het steeds fijner en intenser wordt is trouwens wle een must bij een eerste kus met iemand die je leuk vindt
pi_55125877
De eerste kus is altijd een beetje onwennig toch? De tweede......die is belangrijk.
pi_55125909
Maar als een eerste kus al slecht is word het toch niet beter
Onzeker is niet erg maar hij moet je wel een ooeeeh brrrr gevoel geven zeg maar
pi_55126230
Nou... Dit was toch wel met stip de meest vage 1e date die ik ooit heb gehad...

21:30 zou ik bij haar zijn, werd ik net voor vertrek door een goede vriendin gebeld die me nodig had.
Tja, de date opgebeld, verhaal uitgelegd, ze had er op zich wel begrip voor totdat ik vertelde dat die vriendin op zo'n 3 uur rijden afstand woont .

Anyway, afgesproken dat ik dan maar wat later zou komen, dat zij vast zou gaan slapen en ik haar dan wel wakker zou bellen zodra ik terug was.
Het was echter verdomd leuk en gezellig met de vriendin in kwestie, we waren naar Scheveningen gereden en hadden besloten meerdere ererondjes te doen langs kerstboomverlichting en dat liep dus nogal uit...

Werd ik rond 3:30 dus opgebeld door m'n date met de vraag waar ik in godsnaam bleef .
Tja, vrouwen kunnen dus niet slapen als ze op een date wachten, weet ik dat ook weer...
Toen dus maar naar m'n date teruggereden en daar rond 5:30 aangekomen.

Heb haar 3 kussen gegeven waarop ik zei nu toch echt te willen slapen .
Zij was ook doodmoe, dus trokken we onze kleertjes uit, gingen slapen en hebben elkaar de volgende morgen om 11:30 leren kennen.
Op zich best origineel bij een date, eerst met elkaar slapen en je daarna pas voorstellen.

Anyway, leuke meid, wel behoorlijk zoals ik haar ingeschat had en ze heeft zelfs het squashen deze middag voor me afgezegd !
Komende avond en morgen nog maar even kijken of het ook daadwerkelijk relatiepotentieel heeft .

[ Bericht 1% gewijzigd door kastanova op 08-12-2007 16:59:56 ]
pi_55126269
Noem je dat een date
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')