Ik heb een vreemde drang mensen te helpen, dus waarschijnlijk zou ik heet nog lezen ookquote:Op maandag 3 december 2007 01:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dus? Je hioeft het niet te lezen.
Of vind jij het doodnormaal om 80 tot 100 berichtjes per dag uit te wisselen. (en dan heb ik het niet over éénregelig breezergelul.)
@ JoeyT: Thanks.
Wie weet was het wel waar toen ze het zeiquote:Op maandag 3 december 2007 01:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dan vind ik het knap dat ze welgeteld 2 dagen (5 nadat ze me de medeling geeft), niet meegeteld haar vankantie in Egypte. Iemand heeft ontmoet waarmee ze direct al op vakantie gaat. Nou dan lijk het met dat ze dus al lang aan het klooien was, en ik gewoon een 2e lijntje was voor als het toch niets zou worden ofzo.
mag ik daar beetje gepikeerd overzijn....
quote:Op maandag 3 december 2007 01:08 schreef JoeyT het volgende:
Liefie die adviezen geeft, OJ die nog steeds humorloos is... Verder nog updates?
BTW succes RZ
Van de wal in de sloot waarschijnlijkquote:Op maandag 3 december 2007 01:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb een vreemde drang mensen te helpen, dus waarschijnlijk zou ik heet nog lezen ook
Of zij een cam heeft weet ik niet. Ik heb er iig geen.quote:En nee ik vind dat niet doodnormaal, ik vind dat al redelijk ontspoort
En laat me raden, ze heeft geen cam of hij is stuk
Ja wie weet. Als we dan afspreken en dat blijkt eet hij wel voor de rest van zijn leven via een slangetje, dat mag duidelijk zijn.quote:Wie weet komen je berichtjes van een 53 jarige man
Klopt, ik leef in een droomwereld, het is heel gezellig. Beter dan de zuurpruim uithangen.quote:Jij leeft nu in een droomwereld
Veel plezier daar hoor
Maar 10 tegen 1 dat je hier over een tijdje komt vertellen hoe het misgelopen is
Tja, ik schatte haar al die tijd in als een naief, labiel ding en nu gaat ze ineens iedereen uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt...quote:Op maandag 3 december 2007 01:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ik krijg steeds een beter idee waarom liefie_ single is.
quote:Op maandag 3 december 2007 01:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ik krijg steeds een beter idee waarom liefie_ single is.
[..]
quote:Op maandag 3 december 2007 01:30 schreef RealZeus het volgende:
Zal ik vast een spoorboekje en scheermesjes kopen?
Over een paar weken geef ik het vanzelf weer opquote:Op maandag 3 december 2007 01:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik schatte haar al die tijd in als een naief, labiel ding en nu gaat ze ineens iedereen uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt...
Verbazingwekkend inderdaad.
quote:Op maandag 3 december 2007 01:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik schatte haar al die tijd in als een naief, labiel ding en nu gaat ze ineens iedereen uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt...
Verbazingwekkend inderdaad.
Jah, al sinds het uniek-discussie had ik een donkerbruin vermoeden, maar ik dacht nèh niemand is zo doordrammerig en continue aan het pms'en.quote:
Ja, en als ik dan twijfel dan denk ik aan jou altijd positieve posts en dat is net het duwtje in de rug wat ik nodig had.quote:Op maandag 3 december 2007 01:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat komt je vast van pas als je weer in je eeuwig durende depresie dondert als ze je dumpt of gewoon nooit op komt dagen
Ywquote:Op maandag 3 december 2007 01:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en als ik dan twijfel dan denk ik aan jou altijd positieve posts en dat is net het duwtje in de rug wat ik nodig had.
doh. Als je beetje weet waar ik post hier op het fora. Ik ben lekker bezig met BNW alles ier iemand weet dat mensen liegen. Ik wil en kan niet geloven dat iemand die leuk probeert met je doen vervolgens een dolksteek van achter. Daar wil ik gewoon niet aan.quote:Op maandag 3 december 2007 01:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wie weet was het wel waar toen ze het zei
Of niet en dan loog ze.... Dat doen mensen de hele dag tegen je hoormaar ja
En je mag er best gepikeerd over zijn, maar ik heb zo het gevoel dat het een stuk dieper gaat dan dat ze misschien niet helemaal de waarheid sprak
dat is toch alleen maar slim van haarquote:Op maandag 3 december 2007 09:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee dat zij eerst veel contact zocht. Dat je dan gaat happen. Het lekkerste koekje hou je dan en de rest dump je. Het voelt gewoon afgedankt.
Ja en totdat jij het meemaakt, dan is het opeens kut.quote:Op maandag 3 december 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is toch alleen maar slim van haar
Wat dacht je ervan om te laten kennen hoe het echt staat. Dàt is pas stoer.quote:Op maandag 3 december 2007 09:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gister is me de liefde verklaard door een "vriend" van m'n ex
Ook heb ik heel stoer niet terug gesmst op z'n smsje
Hij belde me omdat hij een theorie had over die "vriend" + mij maar hij was heel dronken en weet 't niet meer..
Zie je wel dat ie me belde omdat ie wel iets wou vertellen
ik ga nooit zo wanhopig aan een persoon hangenquote:Op maandag 3 december 2007 10:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja en totdat jij het meemaakt, dan is het opeens kut.
Hoe het staat? Het is toch uit, wat valt er te vertellen.quote:Op maandag 3 december 2007 10:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om te laten kennen hoe het echt staat. Dàt is pas stoer.
Wicht.
Hou eens op met je slappe gezeik man. Zij heeft op dat moment gedacht dat het wel leuk was om zo met je te ouwehoeren. Er was nog nix gebeurd tussen jullie, behalve wat lieve woordjes over en weer. Misschien zag ze wel eventuele potentie in jullie contact, misschien ook niet. Er ging teveel tijd overheen, intussen treft ze iemand waar het beter mee klikt. Zuur voor jou, maar die dingen gebeuren - zij kiest voor zichzelf, zoals het hoort.quote:
Ik kom gewoon te veel op fok ben ik bangquote:Op maandag 3 december 2007 02:15 schreef Shitonya het volgende:
Liefie, ben je laatst anaal verkracht met een tuinhekje? Sinds wanneer ben jij zou schattig pessimistisch geworden?
Dat dusquote:Op maandag 3 december 2007 11:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hou eens op met je slappe gezeik man. Zij heeft op dat moment gedacht dat het wel leuk was om zo met je te ouwehoeren. Er was nog nix gebeurd tussen jullie, behalve wat lieve woordjes over en weer. Misschien zag ze wel eventuele potentie in jullie contact, misschien ook niet. Er ging teveel tijd overheen, intussen treft ze iemand waar het beter mee klikt. Zuur voor jou, maar die dingen gebeuren - zij kiest voor zichzelf, zoals het hoort.
Het dient geen enkel nut om hier nu een schuldvraag beantwoord te krijgen, want die is er niet - niemand heeft hier schuld aan, en hoe sneller je dit accepteert, hoe beter het voor je is. Get the fuck over yourself.
tuurlijk, altijd leuk om naar leuke mensen te kijken.quote:Op maandag 3 december 2007 11:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga vandaag naar ajax met allemaal leuke mensen en ik hou niet eens van voetbal
maar het is wel leuk om naar ze te kijken
Dat is wel zo. Maar toch is het niet netjes. Ik ben dus het dupe van haar gedrag. Terwijl ze zegt dat ze voor eerlijkheid gaat. Oke ze heeft wel redelijk snel gezegd waar ik aan toe ben.quote:Op maandag 3 december 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is toch alleen maar slim van haar
Dat bedoel ik dus met er zit meer achter dan alleen dat ze niet eerlijk wasquote:Op maandag 3 december 2007 12:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar toch is het niet netjes. Ik ben dus het dupe van haar gedrag. Terwijl ze zegt dat ze voor eerlijkheid gaat. Oke ze heeft wel redelijk snel gezegd waar ik aan toe ben.
Ik had al geen hoog zelfbeeld, doordat ze me aandacht gaf, kreeg ik een boost, maar vervolgens krijg ik dus een diepere deuk. Ze is net zo snel weer uit me leven als dat ze binnen kwam.
Hmm wacht even. Je hebt het uitgemaakt met jouw vriend. Een andere vriend van jouw ex-vriend toont interesse en jij doet stoer om niet terug te sms'en dat je niks van hem moet?quote:Op maandag 3 december 2007 11:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hoe het staat? Het is toch uit, wat valt er te vertellen.
Ik ben degumpt door m'n vriendjequote:Op maandag 3 december 2007 12:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hmm wacht even. Je hebt het uitgemaakt met jouw vriend. Een andere vriend van jouw ex-vriend toont interesse en jij doet stoer om niet terug te sms'en dat je niks van hem moet?
Maar er valt niks te vertellen omdat het uit is met jouw ex.
Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?
quote:Op maandag 3 december 2007 13:13 schreef Den_Haag het volgende:
Ah, dan is het duidelijk. Iemand al date-plannen aan het maken voor aankomend weekend?
quote:Op maandag 3 december 2007 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
Goede voornemens moet je in januari mee beginnen
Ongemakkelijk noemen ze dat.. En ja, das idd klote. Beetje alcohol erbij de volgende keerquote:Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef Sweetbeach het volgende:
BAH
Ik ben dus tijdens het -zoenmoment- afgelopen zaterdag totaaal geblokkeerd... balen!! en dát terwijl (het was de 2e date) het super leuk en gezellig waskreeg de volgende zondag ochtend ook al vroeg een smsje dat ze het gezellig vond
maargoed, was beetje knullig afscheid omdat we beide niet écht durfde, en toen maar weg gingen.. bleh
Erg ongemakkelijk ja... ben volgens mij vrij onzeker overgekomen, en dat is juist nét wat een vrouw niet wilquote:Op maandag 3 december 2007 14:57 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ongemakkelijk noemen ze dat.. En ja, das idd klote. Beetje alcohol erbij de volgende keer.
Maak je niet druk. Als het moment daar is gaat het altijd vanzelf. Te vroeg iemand proberen te zoenen is pas een echte flater. Niets forceren. Zorg er alleen voor dat je haar interesse niet verliest.quote:Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
Erg ongemakkelijk ja... ben volgens mij vrij onzeker overgekomen, en dat is juist nét wat een vrouw niet wilAan de andere kant wil ik ook niet te opdringerig zijn en durfde gewoon het initiatief om te zoenen niet te nemen.. achteraf had ik 't wel moeten doen, of gewoon kusje op haar mond, maar niets van dat alles
![]()
Dat bedoelde hij ook volgens mijquote:Op maandag 3 december 2007 14:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goede voornemens moet je nooit aan beginnen.
Laat je niet zo op je kop zitten! Het is niet jouw schuld, hoor. Jullie zijn hier nog altijd met z'n tweeënquote:Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef Sweetbeach het volgende:
BAH
Ik ben dus tijdens het -zoenmoment- afgelopen zaterdag totaaal geblokkeerd... balen!! en dát terwijl (het was de 2e date) het super leuk en gezellig wasmaargoed, was beetje knullig afscheid omdat we beide niet écht durfde, en toen maar beide weg gingen.. bleh kreeg de volgende zondag ochtend wél vroeg een smsje dat ze het gezellig vond
![]()
op déze manier blijf ik eeuwig single..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |