abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55006086
Het vorig deeltje is vol. Welkom bij deeltje 44.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Inekris of Emel aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55006105
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:10 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En dus? Je hioeft het niet te lezen.

Of vind jij het doodnormaal om 80 tot 100 berichtjes per dag uit te wisselen. (en dan heb ik het niet over éénregelig breezergelul.)

@ JoeyT: Thanks.
Ik heb een vreemde drang mensen te helpen, dus waarschijnlijk zou ik heet nog lezen ook

En nee ik vind dat niet doodnormaal, ik vind dat al redelijk ontspoort
En laat me raden, ze heeft geen cam of hij is stuk
Wie weet komen je berichtjes van een 53 jarige man

Jij leeft nu in een droomwereld
Veel plezier daar hoor
Maar 10 tegen 1 dat je hier over een tijdje komt vertellen hoe het misgelopen is
pi_55006117
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dan vind ik het knap dat ze welgeteld 2 dagen (5 nadat ze me de medeling geeft), niet meegeteld haar vankantie in Egypte. Iemand heeft ontmoet waarmee ze direct al op vakantie gaat. Nou dan lijk het met dat ze dus al lang aan het klooien was, en ik gewoon een 2e lijntje was voor als het toch niets zou worden ofzo.

mag ik daar beetje gepikeerd overzijn....
Wie weet was het wel waar toen ze het zei
Of niet en dan loog ze.... Dat doen mensen de hele dag tegen je hoor maar ja
En je mag er best gepikeerd over zijn, maar ik heb zo het gevoel dat het een stuk dieper gaat dan dat ze misschien niet helemaal de waarheid sprak
pi_55006147
Ik krijg steeds een beter idee waarom liefie_ single is.
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:08 schreef JoeyT het volgende:
Liefie die adviezen geeft, OJ die nog steeds humorloos is... Verder nog updates?

BTW succes RZ

Enige juiste analyse in de hele 43ste editie
A little bit hateful
pi_55006177
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:23 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik heb een vreemde drang mensen te helpen, dus waarschijnlijk zou ik heet nog lezen ook
Van de wal in de sloot waarschijnlijk
quote:
En nee ik vind dat niet doodnormaal, ik vind dat al redelijk ontspoort
En laat me raden, ze heeft geen cam of hij is stuk
Of zij een cam heeft weet ik niet. Ik heb er iig geen.
quote:
Wie weet komen je berichtjes van een 53 jarige man
Ja wie weet. Als we dan afspreken en dat blijkt eet hij wel voor de rest van zijn leven via een slangetje, dat mag duidelijk zijn.
quote:
Jij leeft nu in een droomwereld
Veel plezier daar hoor
Maar 10 tegen 1 dat je hier over een tijdje komt vertellen hoe het misgelopen is
Klopt, ik leef in een droomwereld, het is heel gezellig. Beter dan de zuurpruim uithangen.

Zal ik vast een spoorboekje en scheermesjes kopen?
pi_55006180
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:27 schreef Liquidootje het volgende:
Tja, ik schatte haar al die tijd in als een naief, labiel ding en nu gaat ze ineens iedereen uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt...

Verbazingwekkend inderdaad .
I was an atheist until I realized I was God
pi_55006182
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij zegt het , ik dacht het.
pi_55006186
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:30 schreef RealZeus het volgende:

Zal ik vast een spoorboekje en scheermesjes kopen?

Dat komt je vast van pas als je weer in je eeuwig durende depresie dondert als ze je dumpt of gewoon nooit op komt dagen
pi_55006198
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, ik schatte haar al die tijd in als een naief, labiel ding en nu gaat ze ineens iedereen uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt...

Over een paar weken geef ik het vanzelf weer op
Aan deze mensen valt toch niks te helpen
pi_55006223
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 3 december 2007 01:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Jij zegt het , ik dacht het.
Jah, al sinds het uniek-discussie had ik een donkerbruin vermoeden, maar ik dacht nèh niemand is zo doordrammerig en continue aan het pms'en.
A little bit hateful
pi_55006230
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:32 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dat komt je vast van pas als je weer in je eeuwig durende depresie dondert als ze je dumpt of gewoon nooit op komt dagen
Ja, en als ik dan twijfel dan denk ik aan jou altijd positieve posts en dat is net het duwtje in de rug wat ik nodig had.
pi_55006262
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, en als ik dan twijfel dan denk ik aan jou altijd positieve posts en dat is net het duwtje in de rug wat ik nodig had.
Yw
  maandag 3 december 2007 @ 02:15:19 #13
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55006439
Liefie, ben je laatst anaal verkracht met een tuinhekje? Sinds wanneer ben jij zou schattig pessimistisch geworden?
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55006460
Cool, kom nu al binnen en zie niks.
pi_55006473
Shittonya, bleef er stront hangen, op het tuinhek.Ik hoop dat je het leuk vond. Alleen een vagina vind ik een stuk leuker
pi_55006501
Hou er rekening mee dat je al hier voor gek verklaard bent, voordat mensen je uberhaupt kennen.Heerlijk genieten."Ik ben bang", tja als ik jullie teksten leest, zou ik zeggen zoek is wat hulp op. Jaaaaaaaaaaaaaaaaa jij bent eng.
pi_55006531
Maar ik heb een IQ van twaalf, damn. Ik heb niemand vermoord, ik heb niemand inelkaar geslagen, ik heb niet eens een strafblad. Maare hebben jullie dat wel uitgescheurd op een tuinhek, cool een echte impressie.
pi_55006542
Ach news ze vallen op Jamaai, kunnen ze later klagen.
pi_55006872
newsman, wat dacht je van gewoon één post?

Tevens TVP, in zo'n pril stadium hou ik nog even een slag om de arm. . Dat, en ik wil het verhaal van RZ volgen. Succes jongen!

[ Bericht 5% gewijzigd door MLI op 03-12-2007 04:45:59 ]
  maandag 3 december 2007 @ 09:00:18 #20
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55007642
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:24 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Wie weet was het wel waar toen ze het zei
Of niet en dan loog ze.... Dat doen mensen de hele dag tegen je hoor maar ja
En je mag er best gepikeerd over zijn, maar ik heb zo het gevoel dat het een stuk dieper gaat dan dat ze misschien niet helemaal de waarheid sprak
doh. Als je beetje weet waar ik post hier op het fora. Ik ben lekker bezig met BNW alles ier iemand weet dat mensen liegen. Ik wil en kan niet geloven dat iemand die leuk probeert met je doen vervolgens een dolksteek van achter. Daar wil ik gewoon niet aan.

Ik heb gewoon het idee dat zij eerst veel contact zocht. Dat je dan gaat happen. Het lekkerste koekje hou je dan en de rest dump je. Het voelt gewoon afgedankt.

Misschien moet ik ook wel op meer paarden te gelijk inzetten. Ik had gewoon één lijntje en dat is dus bruut doormidden geknipt. Ik ga maar het pad van list, bedrog en misleiding op om mijn eigen doelen te bereiken.
Met eerlijk en oprecht gedrag, krijg je het toch driedubbel in je gezicht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 3 december 2007 @ 09:14:53 #21
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55007778
newsman is my new hero.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55008019
Gister tijdens feestje twee dates geregeld. verder gister alleen gekletst
pi_55008254
Gister is me de liefde verklaard door een "vriend" van m'n ex

Ook heb ik heel stoer niet terug gesmst op z'n smsje
Hij belde me omdat hij een theorie had over die "vriend" + mij maar hij was heel dronken en weet 't niet meer..
Zie je wel dat ie me belde omdat ie wel iets wou vertellen
pi_55008499
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb gewoon het idee dat zij eerst veel contact zocht. Dat je dan gaat happen. Het lekkerste koekje hou je dan en de rest dump je. Het voelt gewoon afgedankt.
dat is toch alleen maar slim van haar
pi_55008891
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja en totdat jij het meemaakt, dan is het opeens kut.
pi_55009129
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gister is me de liefde verklaard door een "vriend" van m'n ex

Ook heb ik heel stoer niet terug gesmst op z'n smsje
Hij belde me omdat hij een theorie had over die "vriend" + mij maar hij was heel dronken en weet 't niet meer..
Zie je wel dat ie me belde omdat ie wel iets wou vertellen
Wat dacht je ervan om te laten kennen hoe het echt staat. Dàt is pas stoer.
Wicht.
A little bit hateful
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 december 2007 @ 10:53:27 #27
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55009169
Ah ik kom me ook weer even melden.

Gisteren geshopt bij Batavia stad en enorme sjans met één van de dames die mij hielp bij de kassa. Zij ook geintresseerd door hele tijd te vragen of ik ook daar vandaan kwam etc. Naam en woonplaats zijn voldoende om haar even terug te vinden op Hyves of iets dergelijks
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55009241
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja en totdat jij het meemaakt, dan is het opeens kut.
ik ga nooit zo wanhopig aan een persoon hangen
misschien komt het door mijn leeftijd
pi_55009375
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:51 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan om te laten kennen hoe het echt staat. Dàt is pas stoer.
Wicht.
Hoe het staat? Het is toch uit, wat valt er te vertellen.
  maandag 3 december 2007 @ 11:08:44 #30
94676 Garisson72
pi_55009437
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:00 schreef Lambiekje het volgende:

<wauwel wauwel jengel jengel>
Hou eens op met je slappe gezeik man. Zij heeft op dat moment gedacht dat het wel leuk was om zo met je te ouwehoeren. Er was nog nix gebeurd tussen jullie, behalve wat lieve woordjes over en weer. Misschien zag ze wel eventuele potentie in jullie contact, misschien ook niet. Er ging teveel tijd overheen, intussen treft ze iemand waar het beter mee klikt. Zuur voor jou, maar die dingen gebeuren - zij kiest voor zichzelf, zoals het hoort.

Het dient geen enkel nut om hier nu een schuldvraag beantwoord te krijgen, want die is er niet - niemand heeft hier schuld aan, en hoe sneller je dit accepteert, hoe beter het voor je is. Get the fuck over yourself.
pi_55009495
Ik ga vandaag naar ajax met allemaal leuke mensen en ik hou niet eens van voetbal
maar het is wel leuk om naar ze te kijken
pi_55009585
quote:
Op maandag 3 december 2007 02:15 schreef Shitonya het volgende:
Liefie, ben je laatst anaal verkracht met een tuinhekje? Sinds wanneer ben jij zou schattig pessimistisch geworden?
Ik kom gewoon te veel op fok ben ik bang
Ik word nogal allergisch van het gezeur gezeik en naive domme slachtoffer gedrag
pi_55009665
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:08 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Hou eens op met je slappe gezeik man. Zij heeft op dat moment gedacht dat het wel leuk was om zo met je te ouwehoeren. Er was nog nix gebeurd tussen jullie, behalve wat lieve woordjes over en weer. Misschien zag ze wel eventuele potentie in jullie contact, misschien ook niet. Er ging teveel tijd overheen, intussen treft ze iemand waar het beter mee klikt. Zuur voor jou, maar die dingen gebeuren - zij kiest voor zichzelf, zoals het hoort.

Het dient geen enkel nut om hier nu een schuldvraag beantwoord te krijgen, want die is er niet - niemand heeft hier schuld aan, en hoe sneller je dit accepteert, hoe beter het voor je is. Get the fuck over yourself.
Dat dus
  maandag 3 december 2007 @ 11:35:54 #34
94676 Garisson72
pi_55009819
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga vandaag naar ajax met allemaal leuke mensen en ik hou niet eens van voetbal
maar het is wel leuk om naar ze te kijken
tuurlijk, altijd leuk om naar leuke mensen te kijken.
  maandag 3 december 2007 @ 12:04:21 #35
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55010395
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is wel zo. Maar toch is het niet netjes. Ik ben dus het dupe van haar gedrag. Terwijl ze zegt dat ze voor eerlijkheid gaat. Oke ze heeft wel redelijk snel gezegd waar ik aan toe ben.
Ik had al geen hoog zelfbeeld, doordat ze me aandacht gaf, kreeg ik een boost, maar vervolgens krijg ik dus een diepere deuk. Ze is net zo snel weer uit me leven als dat ze binnen kwam.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55010491
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is wel zo. Maar toch is het niet netjes. Ik ben dus het dupe van haar gedrag. Terwijl ze zegt dat ze voor eerlijkheid gaat. Oke ze heeft wel redelijk snel gezegd waar ik aan toe ben.
Ik had al geen hoog zelfbeeld, doordat ze me aandacht gaf, kreeg ik een boost, maar vervolgens krijg ik dus een diepere deuk. Ze is net zo snel weer uit me leven als dat ze binnen kwam.
Dat bedoel ik dus met er zit meer achter dan alleen dat ze niet eerlijk was
Doe daar dan wat mee ipv blijven herhalen hoe erg het wel niet is dat ze na 2 dates (lees je even mee? 2 dates!!! nog niks dus) heeft gezegd dat ze niet verder wil en wellicht tegen je gelogen heeft over meerdere lijntjes open hebben

En hoe vaak je het ook blijft herhalen, daardoor heeft ze niet opeens niet gelogen
pi_55010765
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Hoe het staat? Het is toch uit, wat valt er te vertellen.
Hmm wacht even. Je hebt het uitgemaakt met jouw vriend. Een andere vriend van jouw ex-vriend toont interesse en jij doet stoer om niet terug te sms'en dat je niks van hem moet?
Maar er valt niks te vertellen omdat het uit is met jouw ex.

Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?
A little bit hateful
pi_55010894
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:27 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hmm wacht even. Je hebt het uitgemaakt met jouw vriend. Een andere vriend van jouw ex-vriend toont interesse en jij doet stoer om niet terug te sms'en dat je niks van hem moet?
Maar er valt niks te vertellen omdat het uit is met jouw ex.

Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?
Ik ben degumpt door m'n vriendje
een vriend van hem zei dat ie me wel leuk vond
mn ex smst me, en ik sms niet terug
pi_55011599
Ah, dan is het duidelijk. Iemand al date-plannen aan het maken voor aankomend weekend?
pi_55011657
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:13 schreef Den_Haag het volgende:
Ah, dan is het duidelijk. Iemand al date-plannen aan het maken voor aankomend weekend?

Ik zei wel dat ik niet meer ging daten dit jaar, maar ach
A little bit hateful
pi_55012671
Goede voornemens moet je in januari mee beginnen
pi_55013109
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
Goede voornemens moet je in januari mee beginnen

Goede voornemens moet je nooit aan beginnen.
pi_55013417
En weer een TVP.. Vorig deeltje ging op het laatst erg hard .
pi_55013567
BAH

Ik ben dus tijdens het -zoenmoment- afgelopen zaterdag totaaal geblokkeerd... balen!! en dát terwijl (het was de 2e date) het super leuk en gezellig was maargoed, was beetje knullig afscheid omdat we beide niet écht durfde, en toen maar beide weg gingen.. bleh kreeg de volgende zondag ochtend wél vroeg een smsje dat ze het gezellig vond

op déze manier blijf ik eeuwig single..
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_55013600
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef Sweetbeach het volgende:
BAH

Ik ben dus tijdens het -zoenmoment- afgelopen zaterdag totaaal geblokkeerd... balen!! en dát terwijl (het was de 2e date) het super leuk en gezellig was kreeg de volgende zondag ochtend ook al vroeg een smsje dat ze het gezellig vond maargoed, was beetje knullig afscheid omdat we beide niet écht durfde, en toen maar weg gingen.. bleh
Ongemakkelijk noemen ze dat.. En ja, das idd klote. Beetje alcohol erbij de volgende keer .
pi_55013690
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:57 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Ongemakkelijk noemen ze dat.. En ja, das idd klote. Beetje alcohol erbij de volgende keer .
Erg ongemakkelijk ja... ben volgens mij vrij onzeker overgekomen, en dat is juist nét wat een vrouw niet wil Aan de andere kant wil ik ook niet te opdringerig zijn en durfde gewoon het initiatief om te zoenen niet te nemen.. achteraf had ik 't wel moeten doen, of gewoon kusje op haar mond, maar niets van dat alles
pi_55014055
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

Erg ongemakkelijk ja... ben volgens mij vrij onzeker overgekomen, en dat is juist nét wat een vrouw niet wil Aan de andere kant wil ik ook niet te opdringerig zijn en durfde gewoon het initiatief om te zoenen niet te nemen.. achteraf had ik 't wel moeten doen, of gewoon kusje op haar mond, maar niets van dat alles
Maak je niet druk. Als het moment daar is gaat het altijd vanzelf. Te vroeg iemand proberen te zoenen is pas een echte flater. Niets forceren. Zorg er alleen voor dat je haar interesse niet verliest.

Wat een zure wending in dit topic trouwens. Wellicht dat zo'n Lambiekje zijn postgeschiedenis tegen zich heeft maar holy crisis verder.....

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperMocio op 03-12-2007 15:34:37 (nuances) ]
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_55014563
Damned, ik ben ook nog steeds single, dus ik meld me hier ook maar eens
Na ruim een jaar nog steeds goede vrienden met mn ex, alleen heeft zij al weer een lange tijd een vriend.
Toch zijn er steeds weer vonkjes die overspringen... zo ook dit weekend weer toen ik langskwam om gewoon gezellig wat te praten.

Vervelend die vriend
Azwethinkweiz
  maandag 3 december 2007 @ 16:55:59 #49
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55015842
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:33 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Goede voornemens moet je nooit aan beginnen.
Dat bedoelde hij ook volgens mij
  maandag 3 december 2007 @ 17:08:13 #50
172358 oddman
Introspecteur
pi_55016098
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef Sweetbeach het volgende:
BAH

Ik ben dus tijdens het -zoenmoment- afgelopen zaterdag totaaal geblokkeerd... balen!! en dát terwijl (het was de 2e date) het super leuk en gezellig was maargoed, was beetje knullig afscheid omdat we beide niet écht durfde, en toen maar beide weg gingen.. bleh kreeg de volgende zondag ochtend wél vroeg een smsje dat ze het gezellig vond

op déze manier blijf ik eeuwig single..
Laat je niet zo op je kop zitten! Het is niet jouw schuld, hoor. Jullie zijn hier nog altijd met z'n tweeën .
Je hebt toch een leuke dag/avond gehad? Da's genoeg en beloning op zich; een leuke tijd met een aantrekkelijke dame. Wat wil je nog meer? Gewoon weer doen!

En het is altijd beter dan te vroeg het bed in duiken met de dame in kwestie en merken dat je pielemans dienst weigert omdat je je eigenlijk niet goed op je gemak voelt bij haar.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_55016179
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:17 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik kom gewoon te veel op fok ben ik bang
Ik word nogal allergisch van het gezeur gezeik en naive domme slachtoffer gedrag
Dan lees je het niet.
  maandag 3 december 2007 @ 17:18:57 #52
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55016306
Nee, dan moet je juist reageren om zo van je ergernis af te komen
pi_55016308
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:08 schreef oddman het volgende:

[..]

Laat je niet zo op je kop zitten! Het is niet jouw schuld, hoor. Jullie zijn hier nog altijd met z'n tweeën .
Je hebt toch een leuke dag/avond gehad? Da's genoeg en beloning op zich; een leuke tijd met een aantrekkelijke dame. Wat wil je nog meer? Gewoon weer doen!
een leuke/romantische afscheidszoen, zodat het voor 'beide' duidelijk wordt dat we wat meer willen en niet dat klungelige gedoe.. zijn verdomme 21
  maandag 3 december 2007 @ 17:36:21 #54
172358 oddman
Introspecteur
pi_55016633
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:19 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

een leuke/romantische afscheidszoen, zodat het voor 'beide' duidelijk wordt dat we wat meer willen en niet dat klungelige gedoe.. zijn verdomme 21
Leeftijd is maar een getal . Bovendien, geniet van de spanning! Zometeen, als jullie een half jaar wat met elkaar hebben, dán heb je alle tijd om zeker te zijn van je zaak. Nu? Geniet van het om elkaar heen draaien!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_55016828
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:36 schreef oddman het volgende:
Zometeen, als jullie een half jaar wat met elkaar hebben
jij loopt wel erg op de zaken vooruit Als dat gebeurd moet er éérst nog een zoen komen, en zo angstig als ik gister al was met initiatief nemen kan dat nog wel ff duren (volgende date is al wél een feit, alleen nog ff datum afspreken, gezellig wat eten )
pi_55016896
Volgens mij heb je nog alle kansen sweetbeach, je moet jezelf gewoon niet zo opfokken.
  maandag 3 december 2007 @ 17:53:25 #57
124948 Averon
One of the good guys
pi_55016978
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:45 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

jij loopt wel erg op de zaken vooruit Als dat gebeurd moet er éérst nog een zoen komen, en zo angstig als ik gister al was met initiatief nemen kan dat nog wel ff duren (volgende date is al wél een feit, alleen nog ff datum afspreken, gezellig wat eten )
OK, ze gaat dus voor de 3de keer met je uit. Wat wil je nog meer als teken? Twee stammen wilde apachen die rooksignalen gaan sturen?

Relax meastro, na het eten, gewoon wat gaan lopen en als die onvermijdelijke hoofdtilt komt naar links, gewoon zachtjes op haar mond zoenen. Wat is het ergste wat kan gebeuren? Dat ze niet wil, je even ongemakkelijk bent en weet waar je en toe bent. Of je kijkt haar recht aan en zegt eerlijk: "Ik vraag me af hoe het zou zijn je te zoenen" tel 1-2-3 en dan gewoon proberen.

Het beste wat kan gebeuren? Iets met bloemetjes en bijtjes en dingen die je doet later-als-je-groot-bent.
True, het is scary, het is nerveus, maar hey, probeer het gewoon.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  maandag 3 december 2007 @ 18:06:04 #58
141482 Q.
JurassiQ
pi_55017218
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:48 schreef SuperMocio het volgende:
Volgens mij heb je nog alle kansen sweetbeach, je moet jezelf gewoon niet zo opfokken.
Teveel optimisme is ook dodelijk hoor.
For great justice!
  maandag 3 december 2007 @ 18:09:09 #59
124948 Averon
One of the good guys
pi_55017269
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Als je parchutespringt mischien.
Maar in dit geval, wat is het ergste wat kan gebeuren.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_55017343
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Tja, ik was er niet bij natuurlijk de vorige twee dates, dus hoe de zaken er echt voor staan kan ik niet met 100% zekerheid zeggem. Zolang er nieuwe afspraken gemaakt worden, en die zijn gezellig, heeft de poep de ventilator nog niet bereikt of wel? Super gefrusteerd zitten zijn en je maar blindstaren op een zoenmoment levert sowieso geen leuke date op. Als iemand mij wel ziet zitten voel ik dat meestal wel aan. Bij twijfel was het altijd een no-go.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')