Je neemt het in mijn ogen veel te serieus.quote:Op zondag 2 december 2007 23:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
klopt. .. maar ik was gewoon zwaar ontdaan door het mailtje. Ik had dan wel een vermoeden dat er iets niet klopte. Nu ze dus een voorstel deed voor weekendje, dacht ik dat het wel weer goed zat. Weg twijfels snap. Maar krijg je dit in je mik. Dus vandaar ontdaan. Vervolgens heb ik zeer slecht geslapen. .. wist niet dat het me eigenlijk zou pakken. Je voelt je gewoon gebruikt ...
Uit frustratie ga je lange verhaaltjes typen. Maar bij teruglezen. Van eigenlijk kan ik het zo ook niet zeggen. Zo klinkt het verwijtend, dan is het weer te grof. Tientallen zinnen weer weggeknipt tot een kort bericht je dat ik teleurgesteld ben en dat ik wat tegenstrijdigheden had geconstateerd. En dat het toch niet geheel verrassend was dat dit er uit zo komen.
Tjsa.. je hebt gelijk, dat is ècht een fatale fout. Dit kan echt nooit iets wordenquote:Op zondag 2 december 2007 23:51 schreef kastanova het volgende:
Ik had haar gezegd bier voor me te halen... Kijk ik net in de koelkast; alleen maar blikbier...
Nee, dit gaat hem niet worden...
1/2 liter hollandia zekerquote:Op zondag 2 december 2007 23:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had haar gezegd bier voor me te halen... Kijk ik net in de koelkast; alleen maar blikbier...
Nee, dit gaat hem niet worden...
Dat weet ik maar zolang zij dat nog niet wil houdt het even op, hè?quote:Op zondag 2 december 2007 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het helpt als je iemand ook echt ontmoet
Hoe sms je zonder nr?quote:Op maandag 3 december 2007 00:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik maar zolang zij dat nog niet wil houdt het even op, hè?
Ik probeer haar eerst wel eens zo gek te krijgen dat ze belt.
(ik heb haar nummer niet en ik heb mijn nummer, natuurlijk per ongeluk, eens genoemd)
Oke ik zal het maar anders zeggen, het is niet geheel via een datesite gegaan. Maar op een andere manier. Zij heeft contact gezocht met mij via een redactie. Wat heen en weer gemaild. En zij wilde contact. Zij gaf haar nummer, vervolgens ik de mijne. Prompt belt ze de volgende ochtend op. Wil je stemmen horen. Dat was op het werk. Even kwartiertje gebeld. Savonds belt ze weer. Ruim anderhalf gebeld. volgende dag weer een ruim driekwartier. Toen kwam het verzoek om eens op visite te komen en zou ze koken. Later die week tijdens weer een van de tel.gesprekken zegt ze van oh ik heb zaterdag wedstrijd in Amsterdam. Zin om te komen kijken. Ik denk vind het best.quote:Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Je neemt het in mijn ogen veel te serieus.
Wat een hoop blaquote:Op maandag 3 december 2007 00:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oke ik zal het maar anders zeggen, het is niet geheel via een datesite gegaan. Maar op een andere manier. Zij heeft contact gezocht met mij via een redactie. Wat heen en weer gemaild. En zij wilde contact. Zij gaf haar nummer, vervolgens ik de mijne. Prompt belt ze de volgende ochtend op. Wil je stemmen horen. Dat was op het werk. Even kwartiertje gebeld. Savonds belt ze weer. Ruim anderhalf gebeld. volgende dag weer een ruim driekwartier. Toen kwam het verzoek om eens op visite te komen en zou ze koken. Later die week tijdens weer een van de tel.gesprekken zegt ze van oh ik heb zaterdag wedstrijd in Amsterdam. Zin om te komen kijken. Ik denk vind het best.
Misschien til ik er wat zwaar aan. Maar aan de andere kant zij liet er geen gras over groeien om elkaar beter te leren kennen. Die date overigens was ik ook bljven slapen. En ik was de man, ik was grappig en ik was dit. Ze wat ik dus net al zei allerlei dingen te fantaseren over leuke dingen doen samen.
Ik hield mezelf in reserve, maar toch geeft het gewoon een kutgevoel. Dat je zo makkelijk hupsakee. Zeker in mijn geval aangezien zij mij steeds belde en mailde en afspraakjes maakte. Ik was dus niet diegene die toenadering zocht, maar gewoon instemde met haar plannen....
Ze heeft dus gewoon valse hoop gegenereerd.
Nou nee, nog wel gewoon Grolsch, dus ze had wel geluisterd...quote:
Ze wilde je beter leren kennen en nu ze je beter heeft leren kennen heeft ze zich bedacht. Dat kan, dat gebeurt. Wat kan en wil je daar niet aan accepteren?quote:Op maandag 3 december 2007 00:10 schreef Lambiekje het volgende:
<lang verhaal>
Mag ik ...quote:Op maandag 3 december 2007 00:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat een hoop bla
Je tilt er nog steeds te zwaar aan
Ik accepteer het wel. Alleen het voelt gewoon kut en gebruikt. Ik vind het anders dan dat jy diegene bent, als man zijnde , die de boel in gaan zet en het backfires. In mijn geval was het dat dame in kwestie de boel ingang heeft gezet.quote:Op maandag 3 december 2007 00:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ze wilde je beter leren kennen en nu ze je beter heeft leren kennen heeft ze zich bedacht. Dat kan, dat gebeurt. Wat kan en wil je daar niet aan accepteren?
Daarmee leg je de bal bij haar neer, terwijl je het juist bij jezelf behoort te houden. Jij mag zeker kwaad, gefrustreerd enz enz.. zijn. Dat hoor je niemand zeggen, maar het punt is dat je het beste anders tegen dit soort momenten aan kunt kijken.quote:Ze heeft dus gewoon valse hoop gegenereerd.
Als jij het intiatief had genomen had je wel wat anders gevonden om over te zeurenquote:Op maandag 3 december 2007 00:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik accepteer het wel. Alleen het voelt gewoon kut en gebruikt. Ik vind het anders dan dat jy diegene bent, als man zijnde , die de boel in gaan zet en het backfires. In mijn geval was het dat dame in kwestie de boel ingang heeft gezet.
het kan natuurlijk nog steeds, maar toch.
Now we're talkingquote:Op maandag 3 december 2007 00:29 schreef Lambiekje het volgende:
Alleen het voelt gewoon kut en gebruikt.
Lees mijn laatste post nog maar een keer, want dat was niet wat ik bij je teweeg wilde brengen.quote:Op maandag 3 december 2007 00:37 schreef Lambiekje het volgende:
pfff leuk hoor, ff me frusty hier weg typen.
Oke voortaan maar lekker binnenvetten dan maar. Kennelijk mag je niet je mening/gevoel over iets kwijt. Daar wordt je op afgeblaft
Niet zeuren ik help jequote:Op maandag 3 december 2007 00:37 schreef Lambiekje het volgende:
pfff leuk hoor, ff me frusty hier weg typen.
Oke voortaan maar lekker binnenvetten dan maar. Kennelijk mag je niet je mening/gevoel over iets kwijt. Daar wordt je op afgeblaft
Ik geef helemaal niemand de schuld. Ik voel me alleen gefrustreerd.quote:Op maandag 3 december 2007 00:32 schreef MNR het volgende:
Dag mag best. Alleen dit:
[..]
Daarmee leg je de bal bij haar neer, terwijl je het juist bij jezelf behoort te houden. Jij mag zeker kwaad, gefrustreerd enz enz.. zijn. Dat hoor je niemand zeggen, maar het punt is dat je het beste anders tegen dit soort momenten aan kunt kijken.
Wat schiet je er daadwerkelijk mee op om haar de schuld te geven (en al die andere meiden for that matter). Niets! Zij is er niet verantwoordelijk voor dat jij je nu zo voelt. Je kunt beter bij jezelf te rade gaan hoe je het beste met de situatie om kunt gaan. En dat zie ik jou niet doen.
Gebuik het als een leer momentquote:Op maandag 3 december 2007 00:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niemand de schuld. Ik voel me alleen gefrustreerd.
Ik vind het alleen raar van haar kant. Zij zegt van als je er geen zin meer in hebt, of mij dumpt dan wil ik het face to face horen. maar ik krijg gewoon een flauw mailtje en dat is het dan.
Oh, hulp is altijd goed, met blote hand mag ook hoorquote:Op maandag 3 december 2007 00:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Niet zeuren ik help je
Niet met zulke zachte handschoentjes als je zou willen misschien maar daar heb ik vandaag geen zin in
Sorry hoor maar ik moest de op ff quotenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:24 schreef OldJeller het volgende:
[b]Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic.
ja daar ben ik ook inmiddels wel achter ...quote:Op maandag 3 december 2007 00:44 schreef MNR het volgende:
Als we je af zouden willen blaffen, zouden we dat een stuk heftiger aanpakken. You can count on that
Bekijk het positief. Veel duidelijker dan dat ga je het nooit krijgen. Iedereen verdient beter dan een hypocriet mormel tenslotte.quote:Op maandag 3 december 2007 00:40 schreef Lambiekje het volgende:
Ik vind het alleen raar van haar kant. Zij zegt van als je er geen zin meer in hebt, of mij dumpt dan wil ik het face to face horen. maar ik krijg gewoon een flauw mailtje en dat is het dan.
Alles okay daar?quote:Op maandag 3 december 2007 00:46 schreef Lambiekje het volgende:
ja daar ben ik ook inmiddels wel achter ...
En beter dat je het nu weet dan over 2 maandenquote:Op maandag 3 december 2007 00:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekijk het positief. Veel duidelijker dan dat ga je het nooit krijgen. Iedereen verdient beter dan een hypocriet mormel tenslotte.
Waar heb ik het over sms gehad?quote:Op maandag 3 december 2007 00:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hoe sms je zonder nr?
Dit is hoe ik het zie, er kunnen 3 dingen gebeuren:
1. Ze stelt het ontmoeten maar uit en uit, de smsjes worden minder, tot je elkaar niet eens meer op msn spreekt
2. Jullie spreken af en er is geen klik en je fantasie spat uitelkaar als een luchtbel
3. Jullie spreken af er is een klik (en dan is ze je waarschijnlijk nog beu na een paar dates)
Ow jeetje zijn jullie nog niet eens toe aan de smsquote:Op maandag 3 december 2007 00:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waar heb ik het over sms gehad?
En waarom eindigt het allemaal zo negatief volgens jou?
daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 3 december 2007 00:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
En beter dat je het nu weet dan over 2 maanden
Maar daaom ook: til er niet zo zwaar aanquote:
Wacht, ik bel MUUS wel ffquote:Op maandag 3 december 2007 00:44 schreef MNR het volgende:
Als we je af zouden willen blaffen, zouden we dat een stuk heftiger aanpakken. You can count on that
Nee het punt is dat ze zei dat er geen andere gegadigden waren. Maar dat het dus wel zo is. Ik ben gewoon al bij dag 1 genept . Oke ik ben niet lang aan het lijntje gehouden. Dat vind ik gewoon jammer.quote:Op maandag 3 december 2007 00:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar daaom ook: til er niet zo zwaar aan
Er was nog geen zak.... je hebt er meer van gemaakt in je hoofd gok ik maar om hoeveel dates ging het? 2 of zo?
Hoe maakt dat verschil in het feit dat jij meer zag in iets wat eigenlijk maar 2 dates waren?quote:Op maandag 3 december 2007 00:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee het punt is dat ze zei dat er geen andere gegadigden waren. Maar dat het dus wel zo is. Ik ben gewoon al bij dag 1 genept . Oke ik ben niet lang aan het lijntje gehouden. Dat vind ik gewoon jammer.
Mag ik voor één keer eens echt het idee hebben dat het goed gaat?quote:Op maandag 3 december 2007 00:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow jeetje zijn jullie nog niet eens toe aan de sms
Omdat het in 90% van de gevallen zo gaat
En jij het te positief in schat en ik ff tegenkleur of hoe je dat ook zegt geef
Ik zeg niet dat je op moet geven en ik zeg niet dat je moet denken dat het fout gaatquote:Op maandag 3 december 2007 01:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mag ik voor één keer eens echt het idee hebben dat het goed gaat?
Normaal is het altijd:"ja, als je denkt dat het fout gaat gaat het ook fout." en nu denk ik eens een keer niet dat het fout gaat , dan zit er hier wel weer zo'n zure muts te miepen dat het wel fout zal lopen.
En waarom moet je persé smsen, in een mail kun je meer kwijt.
Buiten dat, als we alles wat we mailen per sms gaan doen krijg ik waarschijnlijk een kerstpakket van mijn provider. en zij één van de hare.
Ze heeft slechte ervaringen met daten dus ik heb gewoon geduld en probeer het dan nog eens.
En natuurlijk, misschien heb je wel gelijk maar moet ik daarom gelijk maar opgeven? Zoals het nu gaat gaat het leuk en zolang het leuk blijft is het prima.
Afblaffen? Komt niet in m'n vocabulaire voor.quote:Op maandag 3 december 2007 00:44 schreef MNR het volgende:
Ik zou dat dus nooit doen, maar kennelijk is dat mijn manco.quote:Op maandag 3 december 2007 00:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hoe maakt dat verschil in het feit dat jij meer zag in iets wat eigenlijk maar 2 dates waren?
Als het al zo was dat die kerel al eerder in beeld was (dat weet je niet, dat heb je er zelf bij verzonnen eigenlijk) dan heeft ze gelogen
Ja en? Dat doen mensen
Welkom in de echte wereld
Ja ik zeg dat alle vrouwen liegenquote:Op maandag 3 december 2007 01:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zou dat dus nooit doen, maar kennelijk is dat mijn manco.
Nu geef je dus mooi aan dat jullie vrouwen, met korrelzout genomen moeten worden, als dus op andere lijntjes aankomt.
Ach, als we je wereldbeeld toch al shockeren? Dat is niet voorbehouden aan vrouwenquote:Op maandag 3 december 2007 01:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zou dat dus nooit doen, maar kennelijk is dat mijn manco.
Nu geef je dus mooi aan dat jullie vrouwen, met korrelzout genomen moeten worden, als dus op andere lijntjes aankomt.
Blaf jij lambiekje maar eens goed volquote:Op maandag 3 december 2007 01:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Afblaffen? Komt niet in m'n vocabulaire voor.
Volblaffen daarentegen..
10 tegen 1 dat de juiste benoeming 'afblaffen' is. Of je zit me nu uit de tent te lokken, maar ik kan de glimlach niet aflezen van je gezicht.quote:Op maandag 3 december 2007 01:04 schreef OldJeller het volgende:
Afblaffen? Komt niet in m'n vocabulaire voor.
Volblaffen daarentegen..
En dus? Je hioeft het niet te lezen.quote:Op maandag 3 december 2007 01:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je op moet geven en ik zeg niet dat je moet denken dat het fout gaat
Ik zeggen alleen dat ook jij veel meer zoekt achter iets wat nog niks is
Dat is pas funest mocht je willen dat het echt nog wat word
En dan ga je hier straks ook alleen maar depresieve lappen tekst lopen posten
dan vind ik het knap dat ze welgeteld 2 dagen (5 nadat ze me de medeling geeft), niet meegeteld haar vankantie in Egypte. Iemand heeft ontmoet waarmee ze direct al op vakantie gaat. Nou dan lijk het met dat ze dus al lang aan het klooien was, en ik gewoon een 2e lijntje was voor als het toch niets zou worden ofzo.quote:Op maandag 3 december 2007 01:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja ik zeg dat alle vrouwen liegen
Le-zen
Ten eerste weet je helemaal niet of ze liegt! Dat denk jij (misschien omdat het dan dragelijker word voor je?)
Ten tweede ja er zijn mensen die liegen!! Get over it jezus!
Kom je hier voor m'n humor?quote:Op maandag 3 december 2007 01:08 schreef JoeyT het volgende:
Liefie die adviezen geeft, OJ die nog steeds humorloos is... Verder nog updates?
BTW succes RZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |