Leuk hoor.
Eerste ontmoeting was bij een wedstrijd, ben ik wezen kijken, op haar verzoek. Dus meteen met haar vrindinnen. Leuk en aardig. Paar dagen later zou ik bij haar komen en zou ze koken voor me. Onder tussen al redelijk wat telefoongesprekken gehad (lange van ruim uur). Leuk gehad wezen slapen. Tenminste laatste trein ging wel wat vroeg.
Ze zat allemaal toekomst plannen te fantaseren (niet van trouwen ofzo) maar gewoon leuk en dan kom ik bij jouw en dan gaan we dit doen en dat doen.
Oke voordat ze me gevonden had via datesite had ze al een vakantie geboekt, tenminste ik neem aan dat dat niet gelogen is, naar Egypte voor een duikbrevet.
Maar sinds haar terugkomst doet ze anders. Ik had tijdens vakantie haar gesmsed. Niets terug. Oke kan gebeuren boeit allemaal niet zo. Maar ze had bij terugkomst in Nederland, helemaal niets van zich laten horen. Niet eens een smsje of emailtje dat ze terug is.
Dus ik zelf maar bellen, ze was op een vrijdagavond teruggekomen. Dus ik dacht ik wacht ff een dag of wat. Dus ik zondag bellen. Geen gehoor. Terwijl die week in aanloop vakantie lange gesprekken enzo. Dus ik dacht bel volgende ochtend wel al ze op haar werk is zo rond lunch. Ja wel ik krijg haar te pakken maar is redelijk kort af. Terwijl zij eerder minstens een half uur heeft gebeld met mij onder werktijd.
Dus ik vragen naar haar vakantie. Leuk verders niet zo veel response. Ik maar vragen voor een vervolg afspraak. Leuk leuk nou kom volgende weekend. Leuk. Dus ik in goede doen. Krijg ik gister een mailtje ...
quote:
Ik zal eerlijk met je zijn, ik heb onlangs een leuke jongen ontmoet in de stad. En gaat erg goed. we hebben het leuk. En ik ga samen met hem en zijn familie op wintersport. Dus het weekend lijkt me niet zo goed plan.
Nee medunkt dat het geen goed plan is.
Griebel wat moet ik hier nu mee ... 2 weken geleden was ik het helemaal. Lange gesprekken. 2 keer ontmoet. Fantasie van leuk dingen doen enzo. En krijg ik dit op me dak.
Maar nu valt het wel een paar dingen op z;n plaats. Ze is gewoon potverdorie in de wolken van iemand anders. En binnen een week ben ik gewoon exit, en in eerste instantie wil ze het nog aan houden. Ik vond het al raar dat ze niet eventjes een belletje, smsje, mailtje had gestuurd dat ze terug is van vakantie. Telefoon in eerste instantie niet opnemen.
Kennelijk heeft die ander gozer flink wat poen en meteen op vakantie. Terwijl ik het raar vind, wat tegen mij had ze gezegd dat ze met 3 vriendinnen had afgesprokken om naar London te gaan met kerst/oud&nieuw en nu loopt ze gewoon weg leuk te verkondigen dat ze met dit patser op Wintersport gaat. Aangezien ze ook al zo raar doet over de kerstvakantie. Geloof ik er niet zo in dat ze naar Egypte is geweest.
Tijdens de date heb ik natuurlijk gevraagd van heb je nog andere lijntjes open. Nee helemaal niets blabla .. nou oke.
Ze zit wel op dansen en die danspartner moest ze niets van hebben ...
Nu ze zegt dat het al heel goed gaat met die gozer, heb ik het dus zeer sterk idee dat ik gewoon een 2e wedpaard ben geweest. En aangezien ik geen plaatsgenoot ben heb ik het onderspit moeten delven. Ik weet nu du niet hoe ik het allemaal moet zien. Ik voel me een beetje gebruikt of hoe zeg je dat ... Moet ik hier nu mee. Ze had nog wel het verzoek om mailcontact te onderhouden. Nou ik vind het best.
Het helegebeuren kan me gestolen worden. Wat zijn vrouwen toch slinks soms. Want tijdens de date, was ik grappig, leuk, lief, aardig weet ik veel allemaal. Maar ondertussen zat ze wel in de wolken met die ander gast.
Het was maar een prille start .. maar het geeft wel een kutgevoel. Het voelde zo goed aan. En krijg ik het gewoon keihard in me gezicht.
Tijdens de gesprekken had ze het er over dat ze ergens voor gaat als ze ergens haar zinnen op zet. Nou zij had de zinnen op mij gezet. Maar binnen een week of wat ben ik exit voor de eerste voorblj lopende lul.
Heb er gewoon 2 uur over gedaan om een mailtje terug te sturen. Zonder verwijtend over te komen. Denk wel dat er een zwaar telleurgestelde ondertoon in zit. Ik heb natuurlijk wel gewezen op het oud&nieuw vakantie vs Wintersport.
Ze kan me wat.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 02-12-2007 23:16:58 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.