abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54994030
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Daten?
nee dankjewel
pi_54994054
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:33 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Dat is gewoon een onderbewust verlangen van hen om simpele figuren af te zeiken om zo hun onderhuidse onzekerheid of frustratie te kunnen uiten. Niks van aantrekken hoor
ja dat was inderdaad al duidelijk
pi_54994172
.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_54994746
ik heb vanavond een date, ff wat drinken in Nijmegen... lekker butien wachten/naar het station lopen met dit weer (kutzooi)
Haleloeja
pi_54997836
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:48 schreef Gelderland het volgende:
ik heb vanavond een date, ff wat drinken in Nijmegen... lekker butien wachten/naar het station lopen met dit weer (kutzooi)
Suc6 met dit weer ja . Nijmegen kun je wel lekker zitten .
pi_54997839
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nooit verliefd, koppig, bot, emotieloos en slaap regelmatig bij vriendinnen (platonisch)
Klinken voor mij als alle voorwaarden om door alle vrouwen gewild te worden.
  zondag 2 december 2007 @ 20:22:59 #207
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54998383
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nooit verliefd, koppig, bot, emotieloos en slaap regelmatig bij vriendinnen (platonisch)
Het eerste klopt niet, de rest lijkt me niet al te problematisch. Je zult ook genoeg emoties hebben, maar die laat je enkel zelden toe.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54998656
Ik vind het echt lastig als we niet samen uit zouden gaan en hij juist naar die tent gaat waar ik ook ben
dan eerst toenadering zoekt van heyy ja enz
en daarna heel dronken wordt en me ontloopt
daarna me midden in de nacht 5x beld en ook naar mn huis
dan bel ik maar terug, misschien is er wat gebeurd die nacht?
hoor ik niks meer van em
dat werkt echt niet zo
pi_54998681
Bel dan niet terug
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54998995
Hijs zat, heeft niks nieuws weten te versieren en belt jou dan als backup..
pi_54999311
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:48 schreef RemcoW85 het volgende:
daar lijkt het wel op
jongens zijn niet zo moeilijk te begrijpen
pi_54999542
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:48 schreef RemcoW85 het volgende:
hij had 't ook gewoon kunnen vragen toen ik nog in de buurt stond

ik dacht dat er misschien wat aan de hand was en belde terug. niet zo raar aangezien een vriend van me gister is overvallen en zn gezicht is bewerkt met een mes
pi_54999625
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik dacht dat er misschien wat aan de hand was en belde terug. niet zo raar aangezien een vriend van me gister is overvallen en zn gezicht is bewerkt met een mes
en dan belt hij als eerste zijn ex?
lijkt me als je iemand nodig hebt dat je dan je vrienden belt
pi_54999886
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

omdat zn vrienden naar huis waren/mij naar huis aan t brengen waren?
geen idee..
pi_54999960
quote:

[..]

Dat dus
Ik weet dat je net gedumpt bent maar kom op blijf een beetje in de realiteit leven he
pi_55000180
Nou ja ik vind 't niet zo raar als iemands 5x belt je dan terug belt,
maar zal wel aan mij liggen.
pi_55000209
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ja ik vind 't niet zo raar als iemands 5x belt je dan terug belt,
maar zal wel aan mij liggen.
Het is je dronken ex!!!
Niet je moeder!!!
Dus ja het ligt aan jou
Sorry hoor
pi_55000243
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Hij was te trots om gelijk terug te vallen naar zijn ex. Vulde zijn lichaam met alcohol en kwam er aan het eind van de avond achter dat ie uiteindelijk met niets naar huis zou gaan. Om toch ff te ontladen en om tijdelijk van zijn voortplantingsdrang af te zijn dacht ie; "hey, dan toch maar dat makkelijke doelwit, mijn ex, bellen voor een leuke nacht".

Klinkt voor mij logisch zat. Maargoed, wat het ook was; hij had je dringend nodig .
pi_55000345
Ja misschien om ff gedag te zeggen. Het maakt eigenlijk ook niks uit.
pi_55000387
maar trouwens hij is niet zo met dat seks en zo
ook al klinkt het raar
juist heel gevoelig en alleen als ik t ook wil en er 100% achter staat anders had ie ook geen zin und blabla.
pi_55000436
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ook al klinkt het raar
juist heel gevoelig en alleen als ik t ook wil en er 100% achter staat anders had ie ook geen zin und blabla.
Ten eerste zegt een man die het niet kan schelen of jij er 100% achter staat niet letterlijk dingen als broek uit hoer
Die zegt het zelfde als jou geweldige ex vriendje
Ten tweede, als er echt echt echt iets was had hij zijn vrienden gebelt
Of ie nou wou neuken of alleen maar eenzaam was dat doet er niet toe maar jij trapt er met 2 benen tegelijk in
  zondag 2 december 2007 @ 21:34:21 #222
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55000463
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:25 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Het is je dronken ex!!!
Niet je moeder!!!
Dus ja het ligt aan jou
Sorry hoor
Mua dat heeft mijn ex ook wel eens. Soms bel/sms ik terug, soms ook niet. Net in welke (graf)stemming ikzelf ben
pi_55000487
ik zeg niet dat ik perfect ben of zo
maar ben nog nooit in zo een situatie geweest
is lastig voor me.
pi_55000492
Dus hijs gevoelig omdat hij jou niet wil verkrachten . Toe maar..

Maar serieus, ik snap je punt. En tsjah, mannen met bier op......
pi_55000527
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ook al klinkt het raar
dan was gewoon eenzaam
maar dan moet je er niet opreageren, het is toch uit
en niet alleen aan op de momenten dat hij dat wil
pi_55000598
ja dat is ook wel zo
ik zou denk ik het zelfde als jullie hebben gereageerd als het over iemand anders ging,
heel rationeel. ik bedenk ook wat zou logisch zijn om te doen en niet wat wil ik/wat voel ik in de hoop dat het niet erger wordt.
pi_55000630
Loop niet zo zweverig, onzeker en jankerig te doen, Princess Falafel.
Zet een punt, daadwerkelijk.
  zondag 2 december 2007 @ 21:52:28 #228
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55001002
jelle, plaag dat meisje eens niet zo
pi_55001016
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef OldJeller het volgende:
Princess Falafel.
Ik vind m grappig
pi_55001067
Daar heb je een punt.
I'll try
pi_55001289
quote:

[..]

Tnezij het voor de seks is natuurlijk.
pi_55001380
Nou een tip van die quiz tussen de oren: Als je iemand aanraakt krijg je meer gedaan
pi_55001393
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Tnezij het voor de seks is natuurlijk.
dan bel je je ex idd en niet je vrienden (hoop ik )
  zondag 2 december 2007 @ 22:07:57 #234
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_55001415
Jongens, ik heb extreem succesvol gedate de afgelopen week, dus van mij zijn jullie weer af.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 2 december 2007 @ 22:17:58 #235
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55001788
En dat was één.. next!
pi_55002744
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:06 schreef liefie_ het volgende:
Nou een tip van die quiz tussen de oren: Als je iemand aanraakt krijg je meer gedaan
Ja, dan raakt ze jou ook aan.

En dat kan twee kanten opgaan: of ze raakt je liefdevol aan of ze ramt je liedevol een slag op je harses.
pi_55002848
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:17 schreef Shitonya het volgende:
En dat was één.. next!
ik doe mijn best.

Maar one way to another heb ik het gevoel dat het zowaar goed gaat komen.
Als je elke dag berichtjes uitwisselt met als toppunt dat er al drie zondagen achter elkaar tussen de tachtig en honderd berichtjes per dag over en weer gaan is dat volgens mij geen slecht teken.

Daarbij heb ik een heel relaxed gevoel en dat heb ik normaal nooit wat dat betreft.
Maar het heeft even tijd nodig.
pi_55002909
Pas maar op dat je geen RSI-duim krijgt dan, RZ.
pi_55003046
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:48 schreef RealZeus het volgende:

[..]

ik doe mijn best.

Maar one way to another heb ik het gevoel dat het zowaar goed gaat komen.
Als je elke dag berichtjes uitwisselt met als toppunt dat er al drie zondagen achter elkaar tussen de tachtig en honderd berichtjes per dag over en weer gaan is dat volgens mij geen slecht teken.

Daarbij heb ik een heel relaxed gevoel en dat heb ik normaal nooit wat dat betreft.
Maar het heeft even tijd nodig.
Het helpt als je iemand ook echt ontmoet
  zondag 2 december 2007 @ 22:58:11 #240
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55003134
Dat vergeten computernerds nog wel eens. Hun droomvrouwen leven voornamelijk in hun fantasie
  zondag 2 december 2007 @ 23:09:31 #241
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55003385
Leuk hoor.

Eerste ontmoeting was bij een wedstrijd, ben ik wezen kijken, op haar verzoek. Dus meteen met haar vrindinnen. Leuk en aardig. Paar dagen later zou ik bij haar komen en zou ze koken voor me. Onder tussen al redelijk wat telefoongesprekken gehad (lange van ruim uur). Leuk gehad wezen slapen. Tenminste laatste trein ging wel wat vroeg.
Ze zat allemaal toekomst plannen te fantaseren (niet van trouwen ofzo) maar gewoon leuk en dan kom ik bij jouw en dan gaan we dit doen en dat doen.

Oke voordat ze me gevonden had via datesite had ze al een vakantie geboekt, tenminste ik neem aan dat dat niet gelogen is, naar Egypte voor een duikbrevet.

Maar sinds haar terugkomst doet ze anders. Ik had tijdens vakantie haar gesmsed. Niets terug. Oke kan gebeuren boeit allemaal niet zo. Maar ze had bij terugkomst in Nederland, helemaal niets van zich laten horen. Niet eens een smsje of emailtje dat ze terug is.

Dus ik zelf maar bellen, ze was op een vrijdagavond teruggekomen. Dus ik dacht ik wacht ff een dag of wat. Dus ik zondag bellen. Geen gehoor. Terwijl die week in aanloop vakantie lange gesprekken enzo. Dus ik dacht bel volgende ochtend wel al ze op haar werk is zo rond lunch. Ja wel ik krijg haar te pakken maar is redelijk kort af. Terwijl zij eerder minstens een half uur heeft gebeld met mij onder werktijd.

Dus ik vragen naar haar vakantie. Leuk verders niet zo veel response. Ik maar vragen voor een vervolg afspraak. Leuk leuk nou kom volgende weekend. Leuk. Dus ik in goede doen. Krijg ik gister een mailtje ...
quote:
Ik zal eerlijk met je zijn, ik heb onlangs een leuke jongen ontmoet in de stad. En gaat erg goed. we hebben het leuk. En ik ga samen met hem en zijn familie op wintersport. Dus het weekend lijkt me niet zo goed plan.
Nee medunkt dat het geen goed plan is.

Griebel wat moet ik hier nu mee ... 2 weken geleden was ik het helemaal. Lange gesprekken. 2 keer ontmoet. Fantasie van leuk dingen doen enzo. En krijg ik dit op me dak.

Maar nu valt het wel een paar dingen op z;n plaats. Ze is gewoon potverdorie in de wolken van iemand anders. En binnen een week ben ik gewoon exit, en in eerste instantie wil ze het nog aan houden. Ik vond het al raar dat ze niet eventjes een belletje, smsje, mailtje had gestuurd dat ze terug is van vakantie. Telefoon in eerste instantie niet opnemen.
Kennelijk heeft die ander gozer flink wat poen en meteen op vakantie. Terwijl ik het raar vind, wat tegen mij had ze gezegd dat ze met 3 vriendinnen had afgesprokken om naar London te gaan met kerst/oud&nieuw en nu loopt ze gewoon weg leuk te verkondigen dat ze met dit patser op Wintersport gaat. Aangezien ze ook al zo raar doet over de kerstvakantie. Geloof ik er niet zo in dat ze naar Egypte is geweest.

Tijdens de date heb ik natuurlijk gevraagd van heb je nog andere lijntjes open. Nee helemaal niets blabla .. nou oke.
Ze zit wel op dansen en die danspartner moest ze niets van hebben ...

Nu ze zegt dat het al heel goed gaat met die gozer, heb ik het dus zeer sterk idee dat ik gewoon een 2e wedpaard ben geweest. En aangezien ik geen plaatsgenoot ben heb ik het onderspit moeten delven. Ik weet nu du niet hoe ik het allemaal moet zien. Ik voel me een beetje gebruikt of hoe zeg je dat ... Moet ik hier nu mee. Ze had nog wel het verzoek om mailcontact te onderhouden. Nou ik vind het best.

Het helegebeuren kan me gestolen worden. Wat zijn vrouwen toch slinks soms. Want tijdens de date, was ik grappig, leuk, lief, aardig weet ik veel allemaal. Maar ondertussen zat ze wel in de wolken met die ander gast.

Het was maar een prille start .. maar het geeft wel een kutgevoel. Het voelde zo goed aan. En krijg ik het gewoon keihard in me gezicht.

Tijdens de gesprekken had ze het er over dat ze ergens voor gaat als ze ergens haar zinnen op zet. Nou zij had de zinnen op mij gezet. Maar binnen een week of wat ben ik exit voor de eerste voorblj lopende lul.

Heb er gewoon 2 uur over gedaan om een mailtje terug te sturen. Zonder verwijtend over te komen. Denk wel dat er een zwaar telleurgestelde ondertoon in zit. Ik heb natuurlijk wel gewezen op het oud&nieuw vakantie vs Wintersport.
Ze kan me wat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 02-12-2007 23:16:58 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55003408
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef Shitonya het volgende:
Dat vergeten computernerds nog wel eens. Hun droomvrouwen leven voornamelijk in hun fantasie
Maar dan heb je wel je eigen droomvrouw met alleen maar positieve eigenschappen .
  zondag 2 december 2007 @ 23:14:21 #243
141482 Q.
JurassiQ
pi_55003512
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jongens, ik heb extreem succesvol gedate de afgelopen week, dus van mij zijn jullie weer af.
Verrader!
For great justice!
  zondag 2 december 2007 @ 23:22:16 #244
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_55003743
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Verrader!
.

Voor de statistieken is het trouwens niet via internet en hebben we ook niet maandenlang op een andere manier gecommuniceerd. Gewoon ordinair ouderwets face to face contact.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_55003760
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:09 schreef Lambiekje het volgende:

Heb er gewoon 2 uur over gedaan om een mailtje terug te sturen. Zonder verwijtend over te komen. Denk wel dat er een zwaar telleurgestelde ondertoon in zit. Ik heb natuurlijk wel gewezen op het oud&nieuw vakantie vs Wintersport.
Ze kan me wat.
Dat had je moeten mailen. Nu is het slechts zonde van die 2 uur die je eraan verspild hebt.
pi_55004168
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:03 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Klinken voor mij als alle voorwaarden om door alle vrouwen gewild te worden.
Naja, er werd me zojuist nog verteld dat ze zich nog nooit zo snel bij iemand op haar gemak heeft gevoeld...

Misschien is dit dus wel hét grote geheim tot het vrouwelijke brein .
Het is totaal onlogisch en slaat nergens op, dus het zou zomaar kunnen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_55004499
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:36 schreef kastanova het volgende:
Naja, er werd me zojuist nog verteld dat ze zich nog nooit zo snel bij iemand op haar gemak heeft gevoeld...

Misschien is dit dus wel hét grote geheim tot het vrouwelijke brein .
Het is totaal onlogisch en slaat nergens op, dus het zou zomaar kunnen.
En jij vindt haar Leuk
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_55004542
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:47 schreef MNR het volgende:

[..]

En jij vindt haar Leuk
Een heel andere kant van kasta, dat we dat nog mogen meemaken.
pi_55004579
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:47 schreef MNR het volgende:

[..]

En jij vindt haar Leuk
Ik had haar gezegd bier voor me te halen... Kijk ik net in de koelkast; alleen maar blikbier...

Nee, dit gaat hem niet worden...
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 2 december 2007 @ 23:55:24 #250
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55004694
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:22 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat had je moeten mailen. Nu is het slechts zonde van die 2 uur die je eraan verspild hebt.
klopt. .. maar ik was gewoon zwaar ontdaan door het mailtje. Ik had dan wel een vermoeden dat er iets niet klopte. Nu ze dus een voorstel deed voor weekendje, dacht ik dat het wel weer goed zat. Weg twijfels snap. Maar krijg je dit in je mik. Dus vandaar ontdaan. Vervolgens heb ik zeer slecht geslapen. .. wist niet dat het me eigenlijk zou pakken. Je voelt je gewoon gebruikt ...

Uit frustratie ga je lange verhaaltjes typen. Maar bij teruglezen. Van eigenlijk kan ik het zo ook niet zeggen. Zo klinkt het verwijtend, dan is het weer te grof. Tientallen zinnen weer weggeknipt tot een kort bericht je dat ik teleurgesteld ben en dat ik wat tegenstrijdigheden had geconstateerd. En dat het toch niet geheel verrassend was dat dit er uit zo komen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')