Nee uit is uitquote:Op donderdag 29 november 2007 00:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja nou ja t gaat al de hele tijd matigjes
spreken we af om filmpje te kijken
komen we elkaar halverwege tegemoet
heb ik net hele dag schule, gewerkt tot laat..
we staan gewoon buiten enz
hij vet sip
zegt ie
blabla ja het is uit
mag ik er ook nog ff over na denken?
ik heb ook tegen hem gezegdquote:Op donderdag 29 november 2007 00:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee uit is uit
Door nadenken of het niet vertellen is het niet weer opeens aan
Kijk eens naar je eigen sig ding of zo
Maar waar moet je met hem dan nog over pratenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb ook tegen hem gezegd
uit is uit
maar het aan de wereld openbaar maken hoeft van mij niet meteen
moet ik weer stomme vragen beantwoorden en zo
Dat blijf je toch wel houden, das toch geen reden om het aan te houden of aan te kloten verder.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb ook tegen hem gezegd
uit is uit
maar het aan de wereld openbaar maken hoeft van mij niet meteen
moet ik weer stomme vragen beantwoorden en zo
hmm jaquote:Op donderdag 29 november 2007 00:29 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat blijf je toch wel houden, das toch geen reden om het aan te houden of aan te kloten verder.
Tis geen rijexamen waar je netjes je mond dicht kan houden tegen iedereen en zodra je zakt hoef je niet uit te leggen waarom je bent gezakt. Helaas gaat dat voor een relatie niet op
.
vriend van hem droomde dat wij 2 seks hadden gehadquote:Op donderdag 29 november 2007 00:29 schreef OldJeller het volgende:
Neuk één van z'n vrienden, hoef je ook geen vragen te beantwoorden, is het voor iedereen duidelijk en kan jij met die vriendengroep om blijven gaan; iedereen blij.
Zo gaat het helaasquote:Op donderdag 29 november 2007 00:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm ja
ik vind t gewoon irritant dat ik dan een x een relatie had
iedereen weet t
moet ik t nu weer afzeggen
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmm ja
ik vind t gewoon irritant dat ik dan een x een relatie had
iedereen weet t
moet ik t nu weer afzeggen
Je wil het heel graag.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
vriend van hem droomde dat wij 2 seks hadden gehad
en heeft me wel eens proberen te zoenen
dat is wel een makkelijk doelwit
3 maandjes maarquote:Op donderdag 29 november 2007 00:30 schreef RemcoW85 het volgende:
Hoe lang heeft die relatie geduurd dan?
hm ja wel soort van goede bewoordingquote:Op donderdag 29 november 2007 00:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je wil het heel graag.
En geef toe, je bent er niet kapot van.. het stelde namelijk vrij weinig voor.
Neukertjes heeft men nodig af en toe, dit leek meer, maar uiteindelijk.. zozo, dat was kort.
Lachertje dus.. Tsjah is wel jammer dat je dan zo snel moet melden aan iedereen dat het uit is, maargoed.quote:
okeequote:Op donderdag 29 november 2007 00:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zo gaat het helaas
Je bent niet de enige die wel eens gedumpt word
elke relatie begint met eerste 3 maandenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:35 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Lachertje dus.. Tsjah is wel jammer dat je dan zo snel moet melden aan iedereen dat het uit is, maargoed.
3 maandjes.. En hij maakt het spontaan uit. Jij vond de sex al niks meer en het zoenen ook niet. Dat zijn dingen waar je de eerste 3 maanden toch juist volop mee bezig bent.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
elke relatie begint met eerste 3 maanden
hoeft t niet meteen lachtertje te zijn..
Vergeet de pauze niet halverwegequote:Op donderdag 29 november 2007 00:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
3 maandjes.. En hij maakt het spontaan uit. Jij vond de sex al niks meer en het zoenen ook niet. Dat zijn dingen waar je de eerste 3 maanden toch juist volop mee bezig bent.
Die hele relatie is dus gewoon een lachertje geweest.
ja de laatste 2 wekenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
3 maandjes.. En hij maakt het spontaan uit. Jij vond de sex al niks meer en het zoenen ook niet. Dat zijn dingen waar je de eerste 3 maanden toch juist volop mee bezig bent.
Die hele relatie is dus gewoon een lachertje geweest.
Ook al??quote:Op donderdag 29 november 2007 00:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Vergeet de pauze niet halverwege
Die eerste 3 maanden van een langdurige relatie hebben er iets stabieler uit gezien dan jouw relatie. Dat het dan uiteindelijk mis gaat kan gebeuren. Maar mijn god, wat verwacht je van een relatie als je al vanaf het begin af aan aan loopt te kloten met zijn twee-en. Uitstel van executie als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja de laatste 2 weken
hij heeft t niet spontaan uitgemaakt maar had niet verwacht dat ie/we het zou doen
ik wil alleen maar zeggen elke langdurige relatie heeft de eerste 3 maanden gehad
dus als je er van uitgaat dat t sowieso al niks kan worden kan je er misschien maar beter niet aan beginnen of zo?
maar ja heb geen zin om me te verantwoorden
Het gaat niet om de pauze maar om de twijfelquote:Op donderdag 29 november 2007 00:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
voorstel tot pauze
maar geen daadwerkelijk pauze
maar er had een lampje moeten gaan branden ja
quote:Op donderdag 29 november 2007 01:25 schreef Steve_I. het volgende:
Flikker toch op man, zeker als je dus niet helemaal tevreden met jezelf bent zoals ze hierboven zegt, kan je in het begin flink twijfelen over een relatie, en dat kan nog best goed komen. Om het dan gelijk af te doen als een lachtertje vind ik zo kinderachtig. Laat dat mens lekker....
Al vind ik 't wel sad als je na 3 maanden 't zoenen en seksen niet leuk meer vind
edit;
omg kutik heb gepost in R&P. En dan nog in singles-topic ook
ik kon er niets aan doen, eerlijk waar niet, hij stond op de frontpage
![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:58 schreef Sweetbeach het volgende:
Ik zit alleen nu al te denken van ; wanneer is er een ideaal zoenmoment om het te proberen. Want als het nu niet op zoenen uitdraait weet ik het ook niet...
... dus je bent morgen jarig?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:17 schreef Shitonya het volgende:
Ik heb een vriend gevraagd voor mijn verjaardag...Hij heeft nog minder dan een dag om in mijn armen te springen -_-
Als ik zo af en toe hier in deze reeks langskom lijkt het toch echt dat je per week minstens 3 dates hebt met allemaal verschillende mensen wat een terugkerend fenomeen is... welk succes heb je als je steeds met anderen date en het gaat je niet om iets voor een avondje maar je hoopt op meer?quote:Op donderdag 29 november 2007 07:32 schreef Miss_S het volgende:
gedate zonder succes?
volgens mij had ik toch een goede date
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:58 schreef Sweetbeach het volgende:
Ik zit alleen nu al te denken van ; wanneer is er een ideaal zoenmoment om het te proberen. Want als het nu niet op zoenen uitdraait weet ik het ook niet....
Ik vind je reacties meer dan regelmatig op die van Joey lijken. En dat is geen compliment.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als ik zo af en toe hier in deze reeks langskom lijkt het toch echt dat je per week minstens 3 dates hebt met allemaal verschillende mensen wat een terugkerend fenomeen is... welk succes heb je als je steeds met anderen date en het gaat je niet om iets voor een avondje maar je hoopt op meer?
IK verontschuldig me niet als ik hier wat post.quote:
dat inderdaad. Elke keer weer. Ik vind het, en dat meen ik, echt eng om te merken dat ik iemand leuk vind. Je weet hoe diep je kunt vallen als je weer op je bek gaat en als dat gebeurt voel je je de grootste loser die er rond loopt.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:55 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo, maar ik kan me goed voorstellen dat je behoorlijk moedeloos kunt worden als de dingen die je mist steeds maar buiten handbereik blijven ook al doe je nog zo je best. De behoefte aan een partner is nu eenmaal niet triviaal genoeg om rationeel weg te kunnen denken. Stel je eens voor dat alle mannen/vrouwen waar jij ooit verliefd op bent geworden dat niet op jou konden worden . Allemaal. Keer op keer.
Dat is wel beter inderdaad. Maar het zit zo diep in me. Elk huwelijk, elke kerst, elk stelletje confornteert je met je verlangens. Een stemmetje dat zegt:"Dat wil ik ook."quote:Op woensdag 28 november 2007 19:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar niet de enige manier om de spiraal te verbreken
En ook hoef je niet direct iets te verbeteren op het gebied van vrouwen om je beter te voelen
Sterker nog, ik denk dat als het daar niet lukt je het beter even een tijdje los kunt laten
Dat is het punt. Ik heb teveel het idee dat ik er wat voor doen moet. Ik heb er geen controle over en dat vind ik irritant. Nu ook, er is iemand waar ik ongelovelijk veel berichtjes mee uitwissel. Alleen verder dan dat komt het nog niet.Ze heeft mijn telefoonnummer, maar door eerdere ervaringen wil ze niet daten. Ik zou dus niet weten wat ik nu moet dioen. Aan de andere kant: we hebben elkaar zoveel te vertellen en we hebben ook best veel overeenkomsten, dus als we voor elkaar bestemd zijn gebeurt dat vanzelf. En nee, ik ben niet de knapste, maar ik durf rustig te stelleb dat ik vrouwen genoeg te bieden heb. Maar ja, er zijn er meer die haar leuk vinden en dan komen die nare gedachten weer: ik ben niet mooi genoeg, etc.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vanzelf
Niets gebeurt vanzelf. Als je er geen moeite voor doet gebeurt het niet. En als je er teveel moeite voor doet ook niet. Zo heb ik jaaren gewacht tot het vanzelf kwam. En toen dat niet gebeurde de ene datingsite na de ander geprobeerd. Beiden niets... 't is een dun lijntje blijkbaar en de een kan daar beter op wandelen dan de ander blijkt maar weer.
Dat is zo waar. je hebt het over totaal andere dingen en de meeste stellen zitten graag aan elkaar waardoor je je vreselijk overbodig voelt.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:21 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Liefie, wij zijn 30ers, dan kun je het niet zomaar meer een tijdje loslaten. Het klokje tik door namelijk. Het voelt aardig kut als de meeste vrienden om je heen ziet settelen in huisje boompje babietje en van je ziet vervreemden. Dat gebeurt gewoon en kun je niet tegenhouden. De leefwereld van een alleenstaande 30er is totaal en compleet anders dan die van een koppeltje met kids.
Wat werkt dan wel? Ik heb van alles geprobeerd. Vrienden met ze worden werkt niet dus dan geen vrienden worden werkt ook niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:08 schreef liefie_ het volgende:
Ja sorry hoor maar dat komt doordat ze al jaaaaren op dezelfde manier te werk gaan, die niet werkt, en niets veranderen en niet aan zichzelf veranderen
de 20rs hier die dat ook niet doen piepen waarschijnlijk over een aantal jaar het zelfde
Die dat wel doen en wel suc6 hebben bij de rest gaan in die jaren babys maken en hebben geen tijd voor fok of gaan naar OUD
ik heb sinds februari niet meer gedate dus weet niet waar je die wijsheid vandaan haaltquote:Op donderdag 29 november 2007 15:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als ik zo af en toe hier in deze reeks langskom lijkt het toch echt dat je per week minstens 3 dates hebt met allemaal verschillende mensen wat een terugkerend fenomeen is... welk succes heb je als je steeds met anderen date en het gaat je niet om iets voor een avondje maar je hoopt op meer?
Je praat veel over daten. Maar uiteindelijk zeg je altijd af, toch? Mensen trekken wel vaker verkeerde conclusies. OJ denkt dat hij alle wijsheid in pacht heeftquote:Op donderdag 29 november 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb sinds februari niet meer gedate dus weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt
ik heb het wel al zo'n 2 weken over deze date gehad misschien dat het daarom zo lijktquote:Op donderdag 29 november 2007 19:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Je praat veel over daten. Maar uiteindelijk zeg je altijd af, toch? Mensen trekken wel vaker verkeerde conclusies. OJ denkt dat hij alle wijsheid in pacht heeft.
dat is geen liefde dat is sexquote:Op donderdag 29 november 2007 20:52 schreef kastanova het volgende:
Zo, ook maar weer even een update:
Komend weekend een date afgesproken met een meid met een meid uit Den Haag die ik al een flink aantal jaartjes ken.
Tof, lekker en gek wijf, dus dat gaat vast een wilde avond worden.
Maarrrrrr... Haar Finse oma ligt op sterven en ze zit dus al anderhalve week in Finland, dus geen idee of ze nog op tijd thuis.
Anyway, via RP meldde zich iemand op m'n PF en die is bereid haar plaats in te nemen, mocht ze dit weekend nog in Finland zitten.
Eveneens een toffe vrouw, kort haar (. ), intelligent, kan masseren en we gaan een avondje flink doorhalen, dus dat ook per definitie een toffe avond worden.
En bij allebei boden aan om te blijven slapen, dus ongeacht wie het worden gaat, daar ben ik wel weer een weekendje zoet mee.
1. De seks is nog niet concreet afgesproken, dus da's nog helemaal niet 100% zekerquote:
De jacht kan ook interessant zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 21:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
1. De seks is nog niet concreet afgesproken, dus da's nog helemaal niet 100% zeker.
2. Uberhaupt wil ik voordat ik eventueel een relatie met ieman aanga / er sprake kan zijn van liefde weten hoe iemand in bed presteert.
3. Het boeit mij in feite niet of er geneukt wordt of niet, als ik maar een toffe avond/weekend heb (en ja, ik ben 1 van de weinige mannen waarbij je dat mag geloven)
Nah, als ik persé zou willen neuken heb ik nog wel een paar adressen, dus nee, ik meen het daadwerkelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:05 schreef MLI het volgende:
[..]
De jacht kan ook interessant zijn. En punt 2 ben ik persoonlijk ook wel een voorstander van geworden. Punt 3 lijkt me bullshit, het zal misschien niet zo'n grote teleurstelling zijn als er niet geneukt wordt maar als je wel gaat neuken, dan is dat vast wel iets meer dan alleen mooi meegenomen.
Oh, vrees niet... Als we sowieso al niet de hele avond/nacht als twee hitsige puppies heen hebben zitten draaien, duw ik haar sowieso wel van me af.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef MNR het volgende:
Mwa... ik duik niet snel met iemand het bed in. Dat gaat me allemaal veel te snel en daar heb ik geen zin in. Vind het wel belangrijk dat er een vonk overspringt (vlak voor) het zoenen. Anders vind ik er gewoon niets aan.
Vrees? Hoezo vrees?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:43 schreef kastanova het volgende:
Oh, vrees niet...
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n laatste date met een relatief onbekende vrouw eindigde ook met seks en mijn god, wat maakte dat de rest van de avond voor me kapot.
Ben je een vrouw?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:12 schreef MNR het volgende:
En kastanova: ik heb niet eerder echt een post van je gelezen, dus ik snap je suggestieve begin niet.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Details, details, details! [ afbeelding ]
Nieuw topic met de exacte dialogen, foto's, plattegrondjes en tekeningen die de situatie goed weergeven. NU!
Wat heeft mijn vibrator hier nou weer mee te maken?quote:
Woon jij niet in Den Haag en ken je Kasta al jaaaaren?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Details, details, details! [ afbeelding ]
Nieuw topic met de exacte dialogen, foto's, plattegrondjes en tekeningen die de situatie goed weergeven. NU!
Ik dacht ook dat het over mij ging.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Woon jij niet in Den Haag en ken je Kasta al jaaaaren?
Die om duidelijkheid vraagt ja.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:16 schreef kastanova het volgende:
Ben je een vrouw?
En als je ook nog een stervende oma in Finland hebt, kun je me dan vast even vertellen of je dit weekend nog gaat redden?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het over mij ging.. 'Huh, wtf?'
Jellerquote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef OldJeller het volgende:
moes, als je een man was had ik gezegd: 'wat loop jij je pik achterna zeg!'.
Fijn! Ga je nu nog op mijn vraag in? Of blijf je hem ontwijken?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:26 schreef kastanova het volgende:
Dat verklaart al wel waarom je me niet snapt dan.
Meh, ik struikelde al bij 'tof, lekker en gek'.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
En als je ook nog een stervende oma in Finland hebt, kun je me dan vast even vertellen of je dit weekend nog gaat redden?
Zo dan, vanwaar eigelijk die nu al obsessief aandoende interesse voor zo'n simpel catchfraseje?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:28 schreef MNR het volgende:
Fijn! Ga je nu nog op mijn vraag in? Of blijf je hem ontwijken?
Boeien, als je maar masseert...quote:Op donderdag 29 november 2007 22:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Meh, ik struikelde al bij 'tof, lekker en gek'.
Het gaat me niet meer om het antwoordquote:Op donderdag 29 november 2007 22:32 schreef kastanova het volgende:
Zo dan, vanwaar eigelijk die nu al obsessief aandoende interesse voor zo'n simpel catchfraseje?
As always: on top of things.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Jeller
Hoest met jou en de vrouwtjes? Still being sarcastic and things?
Waar wel om dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Het gaat me niet meer om het antwoord
Ah okay, relaterend aan TT dusquote:Op donderdag 29 november 2007 22:44 schreef OldJeller het volgende:
As always: on top of things.
Hahaha! Okquote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef OldJeller het volgende:
Hmm, ik was erg letterlijk ditmaal. Van onsuccesvol kan ik dus niet spreken.
Hij gebruikt je goed hard en jij vindt de aandacht wel lekker.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef MNR het volgende:
Hoe zouden jullie dat aanpakken? Ik denk dat ik maar gewoon toenadering zoek.. maar weet niet of dat verstandig is.
Hij doet vaag omdat hij geen relatie met je wil. Hij wil sex met je, no strings attached, en hij probeert je die kant op te manouvreren door er wijn in te gieten en je dan te gaan zoenen. En vragen te blijven slapen.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef MNR het volgende:
Hij neigde ernaar om een relatie met me aan te gaan, maar daar nam ik geen genoegen mee. Ben dus naar huis gegaan vroeg in de morgen.
Hoe zouden jullie dat aanpakken? Ik denk dat ik maar gewoon toenadering zoek.. maar weet niet of dat verstandig is.
kom bij de singles-club en ontvang korting op de aanschaf van je eerste Fleshlight(tm) !!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:39 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
mijn rechterhand wordt moe, en mijn linker nu ook
wat nu? (maria weet raad?)
dat is jammerquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:58 schreef Den_Haag het volgende:
weet nog niet of de date vanavond doorgaat. ze reageerde een beetje vaag gister.
We zien wel. Zal straks nog even polsen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is jammer
hopelijk gaat de date toch nog door
Wowh! Even rectificatie: als het hem om de seks te doen is, kan hij beter op een ander z'n geld zetten (laat daarmee mijn statement duidelijk zijn).quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:58 schreef Garisson72 het volgende:
Hij doet vaag omdat hij geen relatie met je wil. Hij wil sex met je, no strings attached, en hij probeert je die kant op te manouvreren door er wijn in te gieten en je dan te gaan zoenen. En vragen te blijven slapen.
had van jou niet zo verwacht dat je er zo in zou tuinen MNR...![]()
Het was toch uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
pff.. wat moet ik er mee als t maar half uit is
ik baseerde mijn 'in tuinen'-opmerking op deze opmerking van jou:quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:41 schreef MNR het volgende:
Wowh! Even rectificatie: als het hem om de seks te doen is, kan hij beter op een ander z'n geld zetten (laat daarmee mijn statement duidelijk zijn).
En ik ben er niet in getuind, want ik ben opgestapt. Ben niet op mijn knieen gegaan, heb geen please gedrag vertoond en heb me ook niet vol in zijn armen geworpen. En hell ja laat ik me zoenen, zou jij ook doen als een aantrekkelijke vrouw tegenover je zou zitten.
Had ook kunnen denken van: "okay, ik blijf slapen, verleid hem in de hoop dat daarna niet meer zonder me kan". Of m'n kop in t zand kunnen steken, heb ik ook niet gedaan.
Zo, voor zover mijn felle reactie. Ik vind best dat ik even een moment van zwakte mag hebben en anticipeer gewoon nog steeds op mijn gevoel (of iemand het oprecht meent of niet).
Maar bedankt voor de tegenwerping, die wordt gewaardeerd
Die lijkt nl aan te geven dat je tegen beter weten in meegaat in zijn spelletje, omdat je stiekem toch hoopt dat hij kiest voor een relatie met jou. Klassieke valkuil.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef MNR het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon toenadering zoek.. maar weet niet of dat verstandig is.
welke helft is er uit dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
pff.. wat moet ik er mee als t maar half uit is
uhm nou jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het was toch uit
En ander kiezen, uit is uit en aan is aan
Maar ik gok dat jullie beter kunnen gaan voor uit
Klasiek geval van ik wil de leuke dingen behouden en de dingen die ik niet leuk vond weg gooien en de vrijheid om andere te neukenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
uhm nou ja
eerst komt ie overstuur vertellen dat ie t zo niet meer wil (dus het is uit)
volgende dag vraagt ie me mee naar t zwemparadijs en of ik zaterdag mee uitga
ik weet niet, als je het eerst uitmaakt kan je niet daarna vragen of iemand mee gaat zwemmen
en we hebben t aan niemand verteld vinden elkaar leuk maarrr
en hij geeft nog veel om me en het contact hoeft toch niet te stoppen
denk k ook van.. hoe kan ik me er overheen zetten als het maar zo half uit is
k denk zo vanquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
uhm nou ja
eerst komt ie overstuur vertellen dat ie t zo niet meer wil (dus het is uit)
volgende dag vraagt ie me mee naar t zwemparadijs en of ik zaterdag mee uitga
ik weet niet, als je het eerst uitmaakt kan je niet daarna vragen of iemand mee gaat zwemmen
en we hebben t aan niemand verteld vinden elkaar leuk maarrr
en hij geeft nog veel om me en het contact hoeft toch niet te stoppen
denk k ook van.. hoe kan ik me er overheen zetten als het maar zo half uit is
okee maar seks is voor hem helemaal niet zo belangrijk, zegt hij. misschien ook wel..quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:44 schreef oddman het volgende:
[..]
k denk zo van
tja misschien is t beter als je woorden afmaakt en interpunctie gebruikt en minder smiley=
![]()
![]()
t zou je posts in ieder geval moor mij leesbaarder maken
Okee, on topic en weer met fatsoenlijk taal- en leestekengebruik.
Hij wil wel met je naar bed maar geen relatie. Simpel. Heb je daar zin in? Meegaan. Geen zin in? Afstand houden.
Hij wil geen relatie met je!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij gaat ie niet met een ander neuken/zoenen
dus ik snap niet echt wat het probleem is als ie me toch nog wil blijven zien
ga em vanavond wel ff de waarheid vertellen of zo
want dit kan niet..
Het was een twijfel.. I admitquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:25 schreef Garisson72 het volgende:
Die lijkt nl aan te geven dat je tegen beter weten in meegaat in zijn spelletje, omdat je stiekem toch hoopt dat hij kiest voor een relatie met jou. Klassieke valkuil.
Hockeyquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hij wil geen relatie met je!!!!!!!!!
Dat is niet leuk om te horen, maar wel waar anders was het niet uit
Nu is het idd aan jou om te beslissen of mee gaat in zijn ik-wil-wel-de-voordelen-niet-de-nadelen (dat kunnen ook andere dingen zijn, bv naar je hockey wedstrijden komen kijken of zaterag weet ik het)
En hij gaat vanzelf wel met een ander zoenen of naar bed en dan sta je als nog in de kou
ik zou zeggen hou de eer aan jezelf
En dat is ook nog een stuk makkelijker, gewoon nu af kappen ipv jezelf mee laten slepen
Eh, sorry?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:32 schreef OldJeller het volgende:
Hockeyvrouwen zijn goed.
Jammer dat de meeste mensen hier zitten te wachten op een Singleton van een compatible klassequote:Op vrijdag 30 november 2007 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
ik, als java-programmeur, heb het toch makkelijk. dan tik ik:
Date mijnSpannendeDate = new Date();
en dan heb ik zomaar een date! en die zegt nooit af!
"Tot de volgende keer in.. Goede Tijden, Slechte Tijden!"quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:43 schreef MLI het volgende:
Het was ontzettend liefmaar nu ben ik bang geworden
. Jesus christ, het kan ook nooit goed zijn. Ik zat stiekem te wachten op deze verklaring maar nu ik 'm heb gaat het me iets te snel.
zondag weer hockeyfeestjequote:Op vrijdag 30 november 2007 15:32 schreef OldJeller het volgende:
Hockeyvrouwen zijn goed.
Nee, jouw posts hier zijn van niveauquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Tot de volgende keer in.. Goede Tijden, Slechte Tijden!"
Is het soms leuk om telkens maar een miniscule update te plaatsen van je privé-leven? Informatie a la "Oh ghihi! Hij glimlachte naar me!" is nogal van het niveau soapserie.Zou me heerlijk typisch lijken om hem te laten vallen nu dat je hem volledig lekker gemaakt en ingepakt hebt.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, jouw posts hier zijn van niveau!
misschien moet je hem vragen of hij je terug wil?quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
blegh. ik droom er nu heel veel over en dan word ik wakker en dan voel ik me kut
het was niet echt serieus bedoeltquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja misschien wel
maar dan moet er eerst echt iets gaan veranderen aan de houding tov elkaar
misschien dat ik gewoon mis dat er iemand niet meer is ipv de persoon
waarom weten zijn vrienden van niets?quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja dat zal ik dan maar doen
ik zou met zn vrienden + mijn vrienden + enz uitgaan naar t zelfde
maar ja het leek ons beide vreemden alleen weten/wisten zijn vrienden van niks
het is niet alleen dat ik het erg vind dat we niks hebben maar dat ik ook vooral bang ben een vriend te verliezen.
Is dat niet gewoon liefdesverdriet in vermomming?quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het is niet alleen dat ik het erg vind dat we niks hebben maar dat ik ook vooral bang ben een vriend te verliezen.
Serieus met elke post schat ik je jonger inquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zodat ik 't niet per ongeluk aan kan maken
Ik vind prinesje eigenlijk gewoon overkomen als een schattig verliefd meisje die ik graag een aai over de bol wil geven.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Serieus met elke post schat ik je jonger in
Nu gok ik dat je zo'n 9 bent?
Ik als wereldvreemd en onvolwassenquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:10 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik vind prinesje eigenlijk gewoon overkomen als een schattig verliefd meisje die ik graag een aai over de bol wil geven.
Waar niks mis mee is als je 19(toch) bentquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik als wereldvreemd en onvolwassen
Jeetje 19 al!quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:16 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Waar niks mis mee is als je 19(toch) bent
nou ik hoop toch dat ik iets anders over komquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:16 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Waar niks mis mee is als je 19(toch) bent
Nee hoor. Ik ben vandaag in een aai over de bol stemming.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou ik hoop toch dat ik iets anders over kom
maar probleem is toch dat je ex daar ook is? dan is het toch geen afleidingquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben 20..
vandaag ga ik naar 2 feestjes, bowlen, uit, afterparty @ 1e feestje. kom net terug van werken ga zo eten en meteen naar vrienden. afleiding genoeg
waarom vraag je zelf een man dan niet op date?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:09 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand hierop een goed antwoord weet.
Ik vraag me namelijk af waarom ik nooit een date heb.
Voor zover ik weet (heb het ook nagevraagd) ben ik niet lelijk, stink ik niet, niet onaardig, gemeen, etc.
Maar waarom heb ik nou nooit een date? Er word altijd erg snel geroepen door de mannen dat vrouwen het zo makkelijk hebben en er niks voor hoeven te doen. Maar waarom vraagt iemand mij dan nooit mee uit?
Hopelijk heeft een vrouw (of man) hier ervaring mee of gewoon een goede tip. Alvast bedankt!
hij gaat uitquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar probleem is toch dat je ex daar ook is? dan is het toch geen afleiding
Zegt de analfabeet van FOK!.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jeetje 19 al!
Dan verwacht ik toch wel meer van iemand
Als je gewoon goed in je vel zit dan komt dat vanzelf, geloof me.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom vraag je zelf een man dan niet op date?
dat je een man op date vraagt of dat je gevraagd wordt?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je gewoon goed in je vel zit dan komt dat vanzelf, geloof me.
LOL!!! Ja, misschien dat jij het nu niet ziet, maar je laatste zinquote:Op zondag 2 december 2007 12:42 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik heb nu een soort ruzie met een kennis van me...
hij is boos dat ik een vrouw heb afgewezen waarmee hij goed bevriend is....
moet eerlijk zeggen dat waarop ik haar afwees niet zo netjes was, maar 180 kilo is mij toch echt iets teveel...
ontzettend slecht verkapte ik-kan-heus-wel-vrouwen-krijgen-en-een-semi-stoere-botte-lul-zijn-postquote:Op zondag 2 december 2007 12:42 schreef EdwinHeijmen het volgende:
moet eerlijk zeggen dat waarop ik haar afwees niet zo netjes was, maar 180 kilo is mij toch echt iets teveel...
nee hoor... ik kan niet de vrouwen krijgen die ik zou willen...quote:Op zondag 2 december 2007 13:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ontzettend slecht verkapte ik-kan-heus-wel-vrouwen-krijgen-en-een-semi-stoere-botte-lul-zijn-post
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hij gaat uit
maar ik weet waar hij uitgaat
dus ga ik ergens anders heen..
Ook ooit eens zoiets meegemaakt. Vriendin van me nam het me enigzins kwalijk dat ik niks met haar ook ongeveer 180 kilo wegende vriendin wou beginnen. Toen maar even subtiel uitgelegd dat ik het daar echt niet op zou kunnen. Daar kon ze dan wel weer begrip voor opbrengen gelukkigquote:Op zondag 2 december 2007 12:42 schreef EdwinHeijmen het volgende:
Je komt over als iemand met hele hoge eisen. Zeker als je ^ stukje post. Als ik haar was zou ik jou nog niet dusdanig vertrouwen dat je in m'n huis mocht verblijven.quote:
Zijn het echt zijn 'vrienden' ?quote:Op zondag 2 december 2007 13:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maar hij heeft wel hele lieve vrienden die de hele avond bij me hebben gestaan, gevraagd hebben hoe t gaat en me thuis gebracht. en "wat een homo is ie zeg jeetje" ()
ja dat waren echt zijn vrienden, ken ik ook niet supergoed of zoquote:Op zondag 2 december 2007 13:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zijn het echt zijn 'vrienden' ?
Waar zijn jouw vrienden, de mensen waar je hiervóór mee omging?
Volgens mij is kasta niet het type wat je hele huis leeg jat. Koelkast misschien...quote:Op zondag 2 december 2007 13:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Je komt over als iemand met hele hoge eisen. Zeker als je ^ stukje post. Als ik haar was zou ik jou nog niet dusdanig vertrouwen dat je in m'n huis mocht verblijven.
In real life maak ik een dusdanig betrouwbare indruk dat mensen me in feite al na 1 dag hun kinderen toe zouden vertrouwen.quote:Op zondag 2 december 2007 13:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Je komt over als iemand met hele hoge eisen. Zeker als je ^ stukje post. Als ik haar was zou ik jou nog niet dusdanig vertrouwen dat je in m'n huis mocht verblijven.
Je hebt gelijk, van wat ik vanaf hier in kan schatten is hij idd niet het type dat misbruik maakt van iemands gastvrijheid door de kiet leeg te halenquote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens mij is kasta niet het type wat je hele huis leeg jat. Koelkast misschien...
En ik heb weleens in huizen gezeten waar meer te halen viel, dus tja, ik zie het nut sowieso nietquote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij is kasta niet het type wat je hele huis leeg jat. Koelkast misschien...
Behoudend als in?quote:Op zondag 2 december 2007 14:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, van wat ik vanaf hier in kan schatten is hij idd niet het type dat misbruik maakt van iemands gastvrijheid door de kiet leeg te halenMaar hij komt in zijn post wel over als iemand die heel behoudend is.
Dat neem ik ook direct van je aan.quote:Op zondag 2 december 2007 13:59 schreef kastanova het volgende:
In real life maak ik een dusdanig betrouwbare indruk dat mensen me in feite al na 1 dag hun kinderen toe zouden vertrouwen.
En ik ben ook zeer betrouwbaar, dus dat komt goed uit.
Ik heb haar bij het weggaan ook verteld dat ze m'n creditcard en bankpas (incl. pin) mee mocht nemen als dat haar een prettiger gevoel zou geven, maar dat vond ze niet nodig.
M'n ogen schijnen nu eenmaal heel open en sprekend te zijn (haar woorden).
Je gevoelens.quote:Op zondag 2 december 2007 14:01 schreef kastanova het volgende:
Behoudend als in?
Correct.. En dat weet ze ook...quote:Op zondag 2 december 2007 14:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Je gevoelens.
Edit: als dat je je op ieder gewenst moment nog steeds terug kunt trekken, zonder echte reden.
Dat maakt toch ni uit...quote:Op zondag 2 december 2007 12:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat je een man op date vraagt of dat je gevraagd wordt?
zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, hé..quote:Op zondag 2 december 2007 14:01 schreef liefie_ het volgende:
Pfff ik laat mn vriendinnen nog niet alleen achter in mn huis
Laat staan een vreemde knul
Dan heb je een dame getroffen die jou oprecht leuk vindt en het beste met je voor heeft. Leukquote:Op zondag 2 december 2007 14:07 schreef kastanova het volgende:
Correct.. En dat weet ze ook...
Standaard bij een date: Ik vertel direct al m'n eventueel voor haar nadelig uitpakkende eigenschappen unieke principes.
En dan is de keuze aan haar om er mee te doen wat ze wil.
Tja, zo eindigt elke date... Misschien een tip voor de rest: Vertel op de 1e date je meest fucked up anekdotes, horrorverhalen en freaky principes en het is altijd prijsquote:Op zondag 2 december 2007 14:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan heb je een dame getroffen die jou oprecht leuk vindt en het beste met je voor heeft. Leuk
Of niet iedereen date met dat type damesquote:Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, zo eindigt elke date... Misschien een tip voor de rest: Vertel op de 1e date je meest fucked up anekdotes, horrorverhalen en freaky principes en het is altijd prijs.
muus zegt:quote:Op zondag 2 december 2007 15:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Of niet iedereen date met dat type dames
dat kan ik ook wel doen zonder jou te daten hoorquote:Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
muus zegt:
En ik vind dat je Miss_S moet gaan daten.
Mattieman - Up Up & Away @ Date zegt:
als ik dat doe pleegt ze binnen anderhalf maand zelfmoord
muus zegt:
Daarom..
Neh, heeft niks met FOK te maken.quote:
heel stoer hoorquote:Op zondag 2 december 2007 15:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neh, heeft niks met FOK te maken.
Zo zijn we altijd al geweest..
Mee eens. Je weet nooit wie je in huis haalt. Iemand na een dag al vertrouwen is werkelijk het toppunt van naiviteit. Laat staan degene in je huis laten zonder dat je er zelf bent. Betwijfel of er potentie in die date van Kasta zit. Zo'n naieve vrouw zou ik nooit willen ( al zou ik een man zijn ). Als ze jou al na een dag vertrouwt, kan ze dus ook gemakkelijk "verkeerde" gasten vertrouwen.quote:Op zondag 2 december 2007 14:01 schreef liefie_ het volgende:
Pfff ik laat mn vriendinnen nog niet alleen achter in mn huis
Laat staan een vreemde knul
Er is een grote kans dat Miss_S hem na een half uur de strot wil afknijpen en voor veel mensen is dat ook wel een tof vooruitzicht.quote:
Nu nog Sunchaser die er achteraan hobbelt met een cameraploeg en we hebben dé Youtube-hit van 2008quote:Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Er is een grote kans dat Miss_S hem na een half uur de strot wil afknijpen en voor veel mensen is dat ook wel een tof vooruitzicht.
Win-win, imo..
Dat is gewoon een onderbewust verlangen van hen om simpele figuren af te zeiken om zo hun onderhuidse onzekerheid of frustratie te kunnen uiten. Niks van aantrekken hoorquote:Op zondag 2 december 2007 15:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat kan ik ook wel doen zonder jou te daten hoor
wel weer echt een fok niveau jullie
Drie opties:quote:Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mee eens. Je weet nooit wie je in huis haalt. Iemand na een dag al vertrouwen is werkelijk het toppunt van naiviteit. Laat staan degene in je huis laten zonder dat je er zelf bent. Betwijfel of er potentie in die date van Kasta zit. Zo'n naieve vrouw zou ik nooit willen ( al zou ik een man zijn ). Als ze jou al na een dag vertrouwt, kan ze dus ook gemakkelijk "verkeerde" gasten vertrouwen.
1: als ik je verhaal zo lees, dan klopt dit. Als jij daar van houdt, leef je uit. Maar als iemand mij al na één avond zo vertrouwd dat hij me in zijn huis laat, dan weet ik zeker dat hij even makkelijk een ander vertrouwd en ik val niet op zulke naieve, goed gelovige jongetjes.quote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Drie opties:
1. Ik date alleen naieve vrouwen.
2. Ik hypnotiseer ze.
3. Je kent me niet, maar gezien de behaalde resultaten uit het verleden is de kans 99,99% dat je hetzelfde zou doen.
Oh nee, tuurlijk niet, jullie zijn immers totaal anders en uniek...
Ze heeft jarenlang een stalker gehad, dus ik vermoed, inderdaad slechts een vermoeden, echt een fingerspitzengefühl, puur een subjectieve conclusie, dat ze echt niet zomaar iedereen vertrouwt.quote:Op zondag 2 december 2007 15:43 schreef Shitonya het volgende:
1: als ik je verhaal zo lees, dan klopt dit. Als jij daar van houdt, leef je uit. Maar als iemand mij al na één avond zo vertrouwd dat hij me in zijn huis laat, dan weet ik zeker dat hij even makkelijk een ander vertrouwd en ik val niet op zulke naieve, goed gelovige jongetjes.
Als ik voor mezelf spreek, heb inmiddels een goed ontwikkelde intuitie om dat aan te voelen. Denk dat iedereen wel een soort voorgevoel heeft of iets wel of niet klopt.quote:Op zondag 2 december 2007 15:52 schreef liefie_ het volgende:
Je kunt ook loyaal blijven aan jezelf en open zijn en zo zonder naief te zijn
Een beetje naiviteit is goed en schattig
Maar er zijn grenzen, ook gewoon voor je eigen bestwil
Ik denk dat veel mensen op deze wereld ten eerste slechter zijn dan jij denkt, en dat er ten tweede ook nog een groep is die een stuk naiever is dan jij denkt...quote:Op zondag 2 december 2007 16:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek, heb inmiddels een goed ontwikkelde intuitie om dat aan te voelen. Denk dat iedereen wel een soort voorgevoel heeft of iets wel of niet klopt.
wat zijn die nadelig uitpakkende eigenschappen van je danquote:Op zondag 2 december 2007 14:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Correct.. En dat weet ze ook...
Standaard bij een date: Ik vertel direct al m'n eventueel voor haar nadelig uitpakkende eigenschappen unieke principes.
En dan is de keuze aan haar om er mee te doen wat ze wil.
Nooit verliefd, koppig, bot, emotieloos en slaap regelmatig bij vriendinnen (platonisch)quote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
wat zijn die nadelig uitpakkende eigenschappen van je dan
Over de eerste groep: je kunt een soort vangnet creeren waardoor je niet de dupe wordt van zo iemand. Voorbeeld: je mag iemand heel graag, maar je voelt dat de intenties van die ander niet helemaal okay zijn (legio redenen). Dan kun je met jezelf afspreken dat zolang je dat ervaart, je een bepaalde reserve houdt. Dat kun je makkelijk sturen. Zelfs als je verliefd bent, kun je dat (dan kun je alleen maar beter meer afstand nemen/houden).quote:Op zondag 2 december 2007 16:04 schreef liefie_ het volgende:
Ik denk dat veel mensen op deze wereld ten eerste slechter zijn dan jij denkt, en dat er ten tweede ook nog een groep is die een stuk naiever is dan jij denkt...
Dat werkt idd goed voor iemand die niet integer met je gevoelens om gaan, helaas zijn er ook nog mensen die nog slechter zijn en ergere dingen doen dan alleen niet integer met je gevoelens om gaan...quote:Op zondag 2 december 2007 16:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Over de eerste groep: je kunt een soort vangnet creeren waardoor je niet de dupe wordt van zo iemand. Voorbeeld: je mag iemand heel graag, maar je voelt dat de intenties van die ander niet helemaal okay zijn (legio redenen). Dan kun je met jezelf afspreken dat zolang je dat ervaart, je een bepaalde reserve houdt. Dat kun je makkelijk sturen. Zelfs als je verliefd bent, kun je dat (dan kun je alleen maar beter meer afstand nemen/houden).
Ah, zo bedoel je. Ja.. dan sta je idd machteloos.quote:Op zondag 2 december 2007 16:22 schreef liefie_ het volgende:
Dat werkt idd goed voor iemand die niet integer met je gevoelens om gaan, helaas zijn er ook nog mensen die nog slechter zijn en ergere dingen doen dan alleen niet integer met je gevoelens om gaan...
ja dat was inderdaad al duidelijkquote:Op zondag 2 december 2007 15:33 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat is gewoon een onderbewust verlangen van hen om simpele figuren af te zeiken om zo hun onderhuidse onzekerheid of frustratie te kunnen uiten. Niks van aantrekken hoor
Suc6 met dit weer jaquote:Op zondag 2 december 2007 17:48 schreef Gelderland het volgende:
ik heb vanavond een date, ff wat drinken in Nijmegen... lekker butien wachten/naar het station lopen met dit weer(kutzooi)
Klinken voor mij als alle voorwaarden om door alle vrouwen gewild te worden.quote:Op zondag 2 december 2007 16:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nooit verliefd, koppig, bot, emotieloos en slaap regelmatig bij vriendinnen (platonisch)
Het eerste klopt niet, de rest lijkt me niet al te problematisch. Je zult ook genoeg emoties hebben, maar die laat je enkel zelden toe.quote:Op zondag 2 december 2007 16:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nooit verliefd, koppig, bot, emotieloos en slaap regelmatig bij vriendinnen (platonisch)
quote:Op zondag 2 december 2007 20:48 schreef RemcoW85 het volgende:
Hijs zat, heeft niks nieuws weten te versieren en belt jou dan als backup..
hij had 't ook gewoon kunnen vragen toen ik nog in de buurt stondquote:Op zondag 2 december 2007 20:48 schreef RemcoW85 het volgende:
Hijs zat, heeft niks nieuws weten te versieren en belt jou dan als backup..
en dan belt hij als eerste zijn ex?quote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hij had 't ook gewoon kunnen vragen toen ik nog in de buurt stond
ik dacht dat er misschien wat aan de hand was en belde terug. niet zo raar aangezien een vriend van me gister is overvallen en zn gezicht is bewerkt met een mes
omdat zn vrienden naar huis waren/mij naar huis aan t brengen waren?quote:Op zondag 2 december 2007 21:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dan belt hij als eerste zijn ex?
lijkt me als je iemand nodig hebt dat je dan je vrienden belt
Dat dusquote:Op zondag 2 december 2007 21:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is je dronken ex!!!quote:Op zondag 2 december 2007 21:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ja ik vind 't niet zo raar als iemands 5x belt je dan terug belt,
maar zal wel aan mij liggen.
Hij was te trots om gelijk terug te vallen naar zijn ex. Vulde zijn lichaam met alcohol en kwam er aan het eind van de avond achter dat ie uiteindelijk met niets naar huis zou gaan. Om toch ff te ontladen en om tijdelijk van zijn voortplantingsdrang af te zijn dacht ie; "hey, dan toch maar dat makkelijke doelwit, mijn ex, bellen voor een leuke nacht".quote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hij had 't ook gewoon kunnen vragen toen ik nog in de buurt stond
Ten eerste zegt een man die het niet kan schelen of jij er 100% achter staat niet letterlijk dingen als broek uit hoerquote:Op zondag 2 december 2007 21:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar trouwens hij is niet zo met dat seks en zo
ook al klinkt het raar
juist heel gevoelig en alleen als ik t ook wil en er 100% achter staat anders had ie ook geen zin und blabla.
Mua dat heeft mijn ex ook wel eens. Soms bel/sms ik terug, soms ook niet. Net in welke (graf)stemming ikzelf benquote:Op zondag 2 december 2007 21:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het is je dronken ex!!!
Niet je moeder!!!
Dus ja het ligt aan jou
Sorry hoor
dan was gewoon eenzaamquote:Op zondag 2 december 2007 21:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar trouwens hij is niet zo met dat seks en zo
ook al klinkt het raar
juist heel gevoelig en alleen als ik t ook wil en er 100% achter staat anders had ie ook geen zin und blabla.
Ik vind m grappigquote:Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef OldJeller het volgende:
Princess Falafel.
Tnezij het voor de seks is natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2007 21:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan bel je je ex idd en niet je vrienden (hoop ikquote:Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tnezij het voor de seks is natuurlijk.
Ja, dan raakt ze jou ook aan.quote:Op zondag 2 december 2007 22:06 schreef liefie_ het volgende:
Nou een tip van die quiz tussen de oren: Als je iemand aanraakt krijg je meer gedaan
ik doe mijn best.quote:Op zondag 2 december 2007 22:17 schreef Shitonya het volgende:
En dat was één.. next!
Het helpt als je iemand ook echt ontmoetquote:Op zondag 2 december 2007 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik doe mijn best.
Maar one way to another heb ik het gevoel dat het zowaar goed gaat komen.
Als je elke dag berichtjes uitwisselt met als toppunt dat er al drie zondagen achter elkaar tussen de tachtig en honderd berichtjes per dag over en weer gaan is dat volgens mij geen slecht teken.
Daarbij heb ik een heel relaxed gevoel en dat heb ik normaal nooit wat dat betreft.
Maar het heeft even tijd nodig.
Nee medunkt dat het geen goed plan is.quote:Ik zal eerlijk met je zijn, ik heb onlangs een leuke jongen ontmoet in de stad. En gaat erg goed. we hebben het leuk. En ik ga samen met hem en zijn familie op wintersport. Dus het weekend lijkt me niet zo goed plan.
Maar dan heb je wel je eigen droomvrouw met alleen maar positieve eigenschappenquote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef Shitonya het volgende:
Dat vergeten computernerds nog wel eens. Hun droomvrouwen leven voornamelijk in hun fantasie
Verrader!quote:Op zondag 2 december 2007 22:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jongens, ik heb extreem succesvol gedate de afgelopen week, dus van mij zijn jullie weer af.
quote:
Dat had je moeten mailen. Nu is het slechts zonde van die 2 uur die je eraan verspild hebt.quote:Op zondag 2 december 2007 23:09 schreef Lambiekje het volgende:
Heb er gewoon 2 uur over gedaan om een mailtje terug te sturen. Zonder verwijtend over te komen. Denk wel dat er een zwaar telleurgestelde ondertoon in zit. Ik heb natuurlijk wel gewezen op het oud&nieuw vakantie vs Wintersport.
Ze kan me wat.
Naja, er werd me zojuist nog verteld dat ze zich nog nooit zo snel bij iemand op haar gemak heeft gevoeld...quote:Op zondag 2 december 2007 20:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klinken voor mij als alle voorwaarden om door alle vrouwen gewild te worden.
En jij vindt haar Leukquote:Op zondag 2 december 2007 23:36 schreef kastanova het volgende:
Naja, er werd me zojuist nog verteld dat ze zich nog nooit zo snel bij iemand op haar gemak heeft gevoeld...
Misschien is dit dus wel hét grote geheim tot het vrouwelijke brein.
Het is totaal onlogisch en slaat nergens op, dus het zou zomaar kunnen.
Ik had haar gezegd bier voor me te halen... Kijk ik net in de koelkast; alleen maar blikbier...quote:
klopt. .. maar ik was gewoon zwaar ontdaan door het mailtje. Ik had dan wel een vermoeden dat er iets niet klopte. Nu ze dus een voorstel deed voor weekendje, dacht ik dat het wel weer goed zat. Weg twijfels snap. Maar krijg je dit in je mik. Dus vandaar ontdaan. Vervolgens heb ik zeer slecht geslapen. .. wist niet dat het me eigenlijk zou pakken. Je voelt je gewoon gebruikt ...quote:Op zondag 2 december 2007 23:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat had je moeten mailen. Nu is het slechts zonde van die 2 uur die je eraan verspild hebt.
Je neemt het in mijn ogen veel te serieus.quote:Op zondag 2 december 2007 23:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
klopt. .. maar ik was gewoon zwaar ontdaan door het mailtje. Ik had dan wel een vermoeden dat er iets niet klopte. Nu ze dus een voorstel deed voor weekendje, dacht ik dat het wel weer goed zat. Weg twijfels snap. Maar krijg je dit in je mik. Dus vandaar ontdaan. Vervolgens heb ik zeer slecht geslapen. .. wist niet dat het me eigenlijk zou pakken. Je voelt je gewoon gebruikt ...
Uit frustratie ga je lange verhaaltjes typen. Maar bij teruglezen. Van eigenlijk kan ik het zo ook niet zeggen. Zo klinkt het verwijtend, dan is het weer te grof. Tientallen zinnen weer weggeknipt tot een kort bericht je dat ik teleurgesteld ben en dat ik wat tegenstrijdigheden had geconstateerd. En dat het toch niet geheel verrassend was dat dit er uit zo komen.
Tjsa.. je hebt gelijk, dat is ècht een fatale fout. Dit kan echt nooit iets wordenquote:Op zondag 2 december 2007 23:51 schreef kastanova het volgende:
Ik had haar gezegd bier voor me te halen... Kijk ik net in de koelkast; alleen maar blikbier...
Nee, dit gaat hem niet worden...
1/2 liter hollandia zekerquote:Op zondag 2 december 2007 23:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik had haar gezegd bier voor me te halen... Kijk ik net in de koelkast; alleen maar blikbier...
Nee, dit gaat hem niet worden...
Dat weet ik maar zolang zij dat nog niet wil houdt het even op, hè?quote:Op zondag 2 december 2007 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het helpt als je iemand ook echt ontmoet
Hoe sms je zonder nr?quote:Op maandag 3 december 2007 00:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik maar zolang zij dat nog niet wil houdt het even op, hè?
Ik probeer haar eerst wel eens zo gek te krijgen dat ze belt.
(ik heb haar nummer niet en ik heb mijn nummer, natuurlijk per ongeluk, eens genoemd)
Oke ik zal het maar anders zeggen, het is niet geheel via een datesite gegaan. Maar op een andere manier. Zij heeft contact gezocht met mij via een redactie. Wat heen en weer gemaild. En zij wilde contact. Zij gaf haar nummer, vervolgens ik de mijne. Prompt belt ze de volgende ochtend op. Wil je stemmen horen. Dat was op het werk. Even kwartiertje gebeld. Savonds belt ze weer. Ruim anderhalf gebeld. volgende dag weer een ruim driekwartier. Toen kwam het verzoek om eens op visite te komen en zou ze koken. Later die week tijdens weer een van de tel.gesprekken zegt ze van oh ik heb zaterdag wedstrijd in Amsterdam. Zin om te komen kijken. Ik denk vind het best.quote:Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Je neemt het in mijn ogen veel te serieus.
Wat een hoop blaquote:Op maandag 3 december 2007 00:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oke ik zal het maar anders zeggen, het is niet geheel via een datesite gegaan. Maar op een andere manier. Zij heeft contact gezocht met mij via een redactie. Wat heen en weer gemaild. En zij wilde contact. Zij gaf haar nummer, vervolgens ik de mijne. Prompt belt ze de volgende ochtend op. Wil je stemmen horen. Dat was op het werk. Even kwartiertje gebeld. Savonds belt ze weer. Ruim anderhalf gebeld. volgende dag weer een ruim driekwartier. Toen kwam het verzoek om eens op visite te komen en zou ze koken. Later die week tijdens weer een van de tel.gesprekken zegt ze van oh ik heb zaterdag wedstrijd in Amsterdam. Zin om te komen kijken. Ik denk vind het best.
Misschien til ik er wat zwaar aan. Maar aan de andere kant zij liet er geen gras over groeien om elkaar beter te leren kennen. Die date overigens was ik ook bljven slapen. En ik was de man, ik was grappig en ik was dit. Ze wat ik dus net al zei allerlei dingen te fantaseren over leuke dingen doen samen.
Ik hield mezelf in reserve, maar toch geeft het gewoon een kutgevoel. Dat je zo makkelijk hupsakee. Zeker in mijn geval aangezien zij mij steeds belde en mailde en afspraakjes maakte. Ik was dus niet diegene die toenadering zocht, maar gewoon instemde met haar plannen....
Ze heeft dus gewoon valse hoop gegenereerd.
Nou nee, nog wel gewoon Grolsch, dus ze had wel geluisterd...quote:
Ze wilde je beter leren kennen en nu ze je beter heeft leren kennen heeft ze zich bedacht. Dat kan, dat gebeurt. Wat kan en wil je daar niet aan accepteren?quote:Op maandag 3 december 2007 00:10 schreef Lambiekje het volgende:
<lang verhaal>
Mag ik ...quote:Op maandag 3 december 2007 00:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat een hoop bla
Je tilt er nog steeds te zwaar aan
Ik accepteer het wel. Alleen het voelt gewoon kut en gebruikt. Ik vind het anders dan dat jy diegene bent, als man zijnde , die de boel in gaan zet en het backfires. In mijn geval was het dat dame in kwestie de boel ingang heeft gezet.quote:Op maandag 3 december 2007 00:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ze wilde je beter leren kennen en nu ze je beter heeft leren kennen heeft ze zich bedacht. Dat kan, dat gebeurt. Wat kan en wil je daar niet aan accepteren?
Daarmee leg je de bal bij haar neer, terwijl je het juist bij jezelf behoort te houden. Jij mag zeker kwaad, gefrustreerd enz enz.. zijn. Dat hoor je niemand zeggen, maar het punt is dat je het beste anders tegen dit soort momenten aan kunt kijken.quote:Ze heeft dus gewoon valse hoop gegenereerd.
Als jij het intiatief had genomen had je wel wat anders gevonden om over te zeurenquote:Op maandag 3 december 2007 00:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik accepteer het wel. Alleen het voelt gewoon kut en gebruikt. Ik vind het anders dan dat jy diegene bent, als man zijnde , die de boel in gaan zet en het backfires. In mijn geval was het dat dame in kwestie de boel ingang heeft gezet.
het kan natuurlijk nog steeds, maar toch.
Now we're talkingquote:Op maandag 3 december 2007 00:29 schreef Lambiekje het volgende:
Alleen het voelt gewoon kut en gebruikt.
Lees mijn laatste post nog maar een keer, want dat was niet wat ik bij je teweeg wilde brengen.quote:Op maandag 3 december 2007 00:37 schreef Lambiekje het volgende:
pfff leuk hoor, ff me frusty hier weg typen.
Oke voortaan maar lekker binnenvetten dan maar. Kennelijk mag je niet je mening/gevoel over iets kwijt. Daar wordt je op afgeblaft
Niet zeuren ik help jequote:Op maandag 3 december 2007 00:37 schreef Lambiekje het volgende:
pfff leuk hoor, ff me frusty hier weg typen.
Oke voortaan maar lekker binnenvetten dan maar. Kennelijk mag je niet je mening/gevoel over iets kwijt. Daar wordt je op afgeblaft
Ik geef helemaal niemand de schuld. Ik voel me alleen gefrustreerd.quote:Op maandag 3 december 2007 00:32 schreef MNR het volgende:
Dag mag best. Alleen dit:
[..]
Daarmee leg je de bal bij haar neer, terwijl je het juist bij jezelf behoort te houden. Jij mag zeker kwaad, gefrustreerd enz enz.. zijn. Dat hoor je niemand zeggen, maar het punt is dat je het beste anders tegen dit soort momenten aan kunt kijken.
Wat schiet je er daadwerkelijk mee op om haar de schuld te geven (en al die andere meiden for that matter). Niets! Zij is er niet verantwoordelijk voor dat jij je nu zo voelt. Je kunt beter bij jezelf te rade gaan hoe je het beste met de situatie om kunt gaan. En dat zie ik jou niet doen.
Gebuik het als een leer momentquote:Op maandag 3 december 2007 00:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niemand de schuld. Ik voel me alleen gefrustreerd.
Ik vind het alleen raar van haar kant. Zij zegt van als je er geen zin meer in hebt, of mij dumpt dan wil ik het face to face horen. maar ik krijg gewoon een flauw mailtje en dat is het dan.
Oh, hulp is altijd goed, met blote hand mag ook hoorquote:Op maandag 3 december 2007 00:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Niet zeuren ik help je
Niet met zulke zachte handschoentjes als je zou willen misschien maar daar heb ik vandaag geen zin in
Sorry hoor maar ik moest de op ff quotenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:24 schreef OldJeller het volgende:
[b]Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic.
ja daar ben ik ook inmiddels wel achter ...quote:Op maandag 3 december 2007 00:44 schreef MNR het volgende:
Als we je af zouden willen blaffen, zouden we dat een stuk heftiger aanpakken. You can count on that
Bekijk het positief. Veel duidelijker dan dat ga je het nooit krijgen. Iedereen verdient beter dan een hypocriet mormel tenslotte.quote:Op maandag 3 december 2007 00:40 schreef Lambiekje het volgende:
Ik vind het alleen raar van haar kant. Zij zegt van als je er geen zin meer in hebt, of mij dumpt dan wil ik het face to face horen. maar ik krijg gewoon een flauw mailtje en dat is het dan.
Alles okay daar?quote:Op maandag 3 december 2007 00:46 schreef Lambiekje het volgende:
ja daar ben ik ook inmiddels wel achter ...
En beter dat je het nu weet dan over 2 maandenquote:Op maandag 3 december 2007 00:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekijk het positief. Veel duidelijker dan dat ga je het nooit krijgen. Iedereen verdient beter dan een hypocriet mormel tenslotte.
Waar heb ik het over sms gehad?quote:Op maandag 3 december 2007 00:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hoe sms je zonder nr?
Dit is hoe ik het zie, er kunnen 3 dingen gebeuren:
1. Ze stelt het ontmoeten maar uit en uit, de smsjes worden minder, tot je elkaar niet eens meer op msn spreekt
2. Jullie spreken af en er is geen klik en je fantasie spat uitelkaar als een luchtbel
3. Jullie spreken af er is een klik (en dan is ze je waarschijnlijk nog beu na een paar dates)
Ow jeetje zijn jullie nog niet eens toe aan de smsquote:Op maandag 3 december 2007 00:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waar heb ik het over sms gehad?
En waarom eindigt het allemaal zo negatief volgens jou?
daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 3 december 2007 00:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
En beter dat je het nu weet dan over 2 maanden
Maar daaom ook: til er niet zo zwaar aanquote:
Wacht, ik bel MUUS wel ffquote:Op maandag 3 december 2007 00:44 schreef MNR het volgende:
Als we je af zouden willen blaffen, zouden we dat een stuk heftiger aanpakken. You can count on that
Nee het punt is dat ze zei dat er geen andere gegadigden waren. Maar dat het dus wel zo is. Ik ben gewoon al bij dag 1 genept . Oke ik ben niet lang aan het lijntje gehouden. Dat vind ik gewoon jammer.quote:Op maandag 3 december 2007 00:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar daaom ook: til er niet zo zwaar aan
Er was nog geen zak.... je hebt er meer van gemaakt in je hoofd gok ik maar om hoeveel dates ging het? 2 of zo?
Hoe maakt dat verschil in het feit dat jij meer zag in iets wat eigenlijk maar 2 dates waren?quote:Op maandag 3 december 2007 00:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee het punt is dat ze zei dat er geen andere gegadigden waren. Maar dat het dus wel zo is. Ik ben gewoon al bij dag 1 genept . Oke ik ben niet lang aan het lijntje gehouden. Dat vind ik gewoon jammer.
Mag ik voor één keer eens echt het idee hebben dat het goed gaat?quote:Op maandag 3 december 2007 00:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ow jeetje zijn jullie nog niet eens toe aan de sms
Omdat het in 90% van de gevallen zo gaat
En jij het te positief in schat en ik ff tegenkleur of hoe je dat ook zegt geef
Ik zeg niet dat je op moet geven en ik zeg niet dat je moet denken dat het fout gaatquote:Op maandag 3 december 2007 01:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mag ik voor één keer eens echt het idee hebben dat het goed gaat?
Normaal is het altijd:"ja, als je denkt dat het fout gaat gaat het ook fout." en nu denk ik eens een keer niet dat het fout gaat , dan zit er hier wel weer zo'n zure muts te miepen dat het wel fout zal lopen.
En waarom moet je persé smsen, in een mail kun je meer kwijt.
Buiten dat, als we alles wat we mailen per sms gaan doen krijg ik waarschijnlijk een kerstpakket van mijn provider. en zij één van de hare.
Ze heeft slechte ervaringen met daten dus ik heb gewoon geduld en probeer het dan nog eens.
En natuurlijk, misschien heb je wel gelijk maar moet ik daarom gelijk maar opgeven? Zoals het nu gaat gaat het leuk en zolang het leuk blijft is het prima.
Afblaffen? Komt niet in m'n vocabulaire voor.quote:Op maandag 3 december 2007 00:44 schreef MNR het volgende:
Ik zou dat dus nooit doen, maar kennelijk is dat mijn manco.quote:Op maandag 3 december 2007 00:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hoe maakt dat verschil in het feit dat jij meer zag in iets wat eigenlijk maar 2 dates waren?
Als het al zo was dat die kerel al eerder in beeld was (dat weet je niet, dat heb je er zelf bij verzonnen eigenlijk) dan heeft ze gelogen
Ja en? Dat doen mensen
Welkom in de echte wereld
Ja ik zeg dat alle vrouwen liegenquote:Op maandag 3 december 2007 01:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zou dat dus nooit doen, maar kennelijk is dat mijn manco.
Nu geef je dus mooi aan dat jullie vrouwen, met korrelzout genomen moeten worden, als dus op andere lijntjes aankomt.
Ach, als we je wereldbeeld toch al shockeren? Dat is niet voorbehouden aan vrouwenquote:Op maandag 3 december 2007 01:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zou dat dus nooit doen, maar kennelijk is dat mijn manco.
Nu geef je dus mooi aan dat jullie vrouwen, met korrelzout genomen moeten worden, als dus op andere lijntjes aankomt.
Blaf jij lambiekje maar eens goed volquote:Op maandag 3 december 2007 01:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Afblaffen? Komt niet in m'n vocabulaire voor.
Volblaffen daarentegen..
10 tegen 1 dat de juiste benoeming 'afblaffen' is. Of je zit me nu uit de tent te lokken, maar ik kan de glimlach niet aflezen van je gezicht.quote:Op maandag 3 december 2007 01:04 schreef OldJeller het volgende:
Afblaffen? Komt niet in m'n vocabulaire voor.
Volblaffen daarentegen..
En dus? Je hioeft het niet te lezen.quote:Op maandag 3 december 2007 01:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je op moet geven en ik zeg niet dat je moet denken dat het fout gaat
Ik zeggen alleen dat ook jij veel meer zoekt achter iets wat nog niks is
Dat is pas funest mocht je willen dat het echt nog wat word
En dan ga je hier straks ook alleen maar depresieve lappen tekst lopen posten
dan vind ik het knap dat ze welgeteld 2 dagen (5 nadat ze me de medeling geeft), niet meegeteld haar vankantie in Egypte. Iemand heeft ontmoet waarmee ze direct al op vakantie gaat. Nou dan lijk het met dat ze dus al lang aan het klooien was, en ik gewoon een 2e lijntje was voor als het toch niets zou worden ofzo.quote:Op maandag 3 december 2007 01:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja ik zeg dat alle vrouwen liegen
Le-zen
Ten eerste weet je helemaal niet of ze liegt! Dat denk jij (misschien omdat het dan dragelijker word voor je?)
Ten tweede ja er zijn mensen die liegen!! Get over it jezus!
Kom je hier voor m'n humor?quote:Op maandag 3 december 2007 01:08 schreef JoeyT het volgende:
Liefie die adviezen geeft, OJ die nog steeds humorloos is... Verder nog updates?
BTW succes RZ
quote:Op maandag 3 december 2007 01:08 schreef MNR het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat de juiste benoeming 'afblaffen' is. Of je zit me nu uit de tent te lokken, maar ik kan de glimlach niet aflezen van je gezicht.
*off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |