abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54910460
Het vorig deeltje is vol. Welkom bij deeltje 43.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Inekris of Emel aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------
pi_54910478
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja nou ja t gaat al de hele tijd matigjes
spreken we af om filmpje te kijken
komen we elkaar halverwege tegemoet

heb ik net hele dag schule, gewerkt tot laat..
we staan gewoon buiten enz
hij vet sip
zegt ie
blabla ja het is uit

mag ik er ook nog ff over na denken ?
Nee uit is uit
Door nadenken of het niet vertellen is het niet weer opeens aan

Kijk eens naar je eigen sig ding of zo
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54910484
Ik vond neuken niet zo leuk (meer) met hem
en zoenen ook niet (meer)

dus dat gedeelte zit er niet zo in
pi_54910490
TVP dan maar .
pi_54910502
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:25 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Nee uit is uit
Door nadenken of het niet vertellen is het niet weer opeens aan

Kijk eens naar je eigen sig ding of zo
ik heb ook tegen hem gezegd
uit is uit

maar het aan de wereld openbaar maken hoeft van mij niet meteen
moet ik weer stomme vragen beantwoorden en zo
pi_54910526
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

uit is uit

Maar waar moet je met hem dan nog over praten
pi_54910555
Lekkere sarcastische TT weer.
pi_54910558
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

uit is uit

Dat blijf je toch wel houden, das toch geen reden om het aan te houden of aan te kloten verder.

Tis geen rijexamen waar je netjes je mond dicht kan houden tegen iedereen en zodra je zakt hoef je niet uit te leggen waarom je bent gezakt . Helaas gaat dat voor een relatie niet op .
pi_54910559
ja dat is wel een goede..

maar gewoon als vrienden denk ik
pi_54910566
Neuk één van z'n vrienden, hoef je ook geen vragen te beantwoorden, is het voor iedereen duidelijk en kan jij met die vriendengroep om blijven gaan; iedereen blij.
pi_54910570
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:29 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Dat blijf je toch wel houden, das toch geen reden om het aan te houden of aan te kloten verder.

Tis geen rijexamen waar je netjes je mond dicht kan houden tegen iedereen en zodra je zakt hoef je niet uit te leggen waarom je bent gezakt . Helaas gaat dat voor een relatie niet op .
hmm ja
ik vind t gewoon irritant dat ik dan een x een relatie had
iedereen weet t
moet ik t nu weer afzeggen
pi_54910585
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:29 schreef OldJeller het volgende:
Neuk één van z'n vrienden, hoef je ook geen vragen te beantwoorden, is het voor iedereen duidelijk en kan jij met die vriendengroep om blijven gaan; iedereen blij.
vriend van hem droomde dat wij 2 seks hadden gehad
en heeft me wel eens proberen te zoenen
dat is wel een makkelijk doelwit
pi_54910588
Hoe lang heeft die relatie geduurd dan?
pi_54910596
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

hmm ja
iedereen weet t
Zo gaat het helaas
Je bent niet de enige die wel eens gedumpt word
pi_54910616
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

hmm ja
iedereen weet t

Dus je bent weer in de markt?
pi_54910624
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

vriend van hem droomde dat wij 2 seks hadden gehad
en heeft me wel eens proberen te zoenen
dat is wel een makkelijk doelwit
Je wil het heel graag.
En geef toe, je bent er niet kapot van.. het stelde namelijk vrij weinig voor.
Neukertjes heeft men nodig af en toe, dit leek meer, maar uiteindelijk.. zozo, dat was kort.
pi_54910636
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:30 schreef RemcoW85 het volgende:
Hoe lang heeft die relatie geduurd dan?
3 maandjes maar
pi_54910652
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:32 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Je wil het heel graag.
En geef toe, je bent er niet kapot van.. het stelde namelijk vrij weinig voor.
Neukertjes heeft men nodig af en toe, dit leek meer, maar uiteindelijk.. zozo, dat was kort.
hm ja wel soort van goede bewoording
pi_54910666
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

3 maandjes maar
Lachertje dus.. Tsjah is wel jammer dat je dan zo snel moet melden aan iedereen dat het uit is, maargoed.
pi_54910670
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:31 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Zo gaat het helaas
Je bent niet de enige die wel eens gedumpt word
okee
nou ja
het zij zo.......

ik ga zo slapen
fijn dromen
en dan ben ik morgen weer blij
pi_54910679
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:35 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Lachertje dus.. Tsjah is wel jammer dat je dan zo snel moet melden aan iedereen dat het uit is, maargoed.
elke relatie begint met eerste 3 maanden
hoeft t niet meteen lachtertje te zijn..
pi_54910687
Hoe oud ben je?
pi_54910721
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

elke relatie begint met eerste 3 maanden
hoeft t niet meteen lachtertje te zijn..
3 maandjes.. En hij maakt het spontaan uit. Jij vond de sex al niks meer en het zoenen ook niet. Dat zijn dingen waar je de eerste 3 maanden toch juist volop mee bezig bent.

Die hele relatie is dus gewoon een lachertje geweest.
pi_54910726
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:39 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

3 maandjes.. En hij maakt het spontaan uit. Jij vond de sex al niks meer en het zoenen ook niet. Dat zijn dingen waar je de eerste 3 maanden toch juist volop mee bezig bent.

Vergeet de pauze niet halverwege
pi_54910764
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:39 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

ja de laatste 2 weken

hij heeft t niet spontaan uitgemaakt maar had niet verwacht dat ie/we het zou doen
ik wil alleen maar zeggen elke langdurige relatie heeft de eerste 3 maanden gehad
dus als je er van uitgaat dat t sowieso al niks kan worden kan je er misschien maar beter niet aan beginnen of zo?

maar ja heb geen zin om me te verantwoorden
pi_54910815
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:39 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Vergeet de pauze niet halverwege
Ook al??
pi_54910850
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ja de laatste 2 weken

hij heeft t niet spontaan uitgemaakt maar had niet verwacht dat ie/we het zou doen
ik wil alleen maar zeggen elke langdurige relatie heeft de eerste 3 maanden gehad
dus als je er van uitgaat dat t sowieso al niks kan worden kan je er misschien maar beter niet aan beginnen of zo?

maar ja heb geen zin om me te verantwoorden
Die eerste 3 maanden van een langdurige relatie hebben er iets stabieler uit gezien dan jouw relatie. Dat het dan uiteindelijk mis gaat kan gebeuren. Maar mijn god, wat verwacht je van een relatie als je al vanaf het begin af aan aan loopt te kloten met zijn twee-en. Uitstel van executie als je het mij vraagt.
pi_54910889
ik heb niet gezegd dat het de hele tijd kut was?
pi_54910911
Nee maar als het de eerste 3 maanden al wel vaak kut is (ookal is het niet de hele tijd) dan zegt dat al best wat
Meestal zijn de eerste 3 maanden nog van het leuke dingen aan elkaar ondekken, elkaar het einde en super interesant vind
Als je al door de leuke dingen heen bent zo snel....
pi_54910953
ik vind mezelf niet zo leuk nu
dus dan is t ook moeilijker iemand anders wel leuk te vinden
pi_54910958
Pauze halverwege.. Das na 1,5 maand al. Kan aan mij liggen, maar ik vind de relatie op dat moment behoorlijk vers. Daarom gebruikte ik "vanaf het begin aan". Nouja ieder zijn ding. Moet er niet aan denken om na 1,5 maand al met pauzes te beginnen. Dan zit je nog in de periode dat je niet van elkaar af kan blijven .

Maargoed, je zal er wel je redenen voor hebben gehad om te denken dat het uiteindelijk allemaal toch wel goed zou komen. Jammer iig dat het fout is gelopen, volgende keer beter .

Luister maar niet naar mij.. Ik gok maar wat, wat weet ik er nou van
pi_54910973
we hadden geen pauze trouwens
pi_54910987
Dat kwam je hier nog vertellen!
En toen zei ik iets slims
pi_54910998
voorstel tot pauze
maar geen daadwerkelijk pauze
maar er had een lampje moeten gaan branden ja
pi_54911028
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
voorstel tot pauze
maar geen daadwerkelijk pauze
maar er had een lampje moeten gaan branden ja
Het gaat niet om de pauze maar om de twijfel
  donderdag 29 november 2007 @ 01:25:53 #36
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54911269
Flikker toch op man, zeker als je dus niet helemaal tevreden met jezelf bent zoals ze hierboven zegt, kan je in het begin flink twijfelen over een relatie, en dat kan nog best goed komen. Om het dan gelijk af te doen als een lachtertje vind ik zo kinderachtig. Laat dat mens lekker....

Al vind ik 't wel sad als je na 3 maanden 't zoenen en seksen niet leuk meer vind

edit;
omg kut ik heb gepost in R&P. En dan nog in singles-topic ook ik kon er niets aan doen, eerlijk waar niet, hij stond op de frontpage
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 29 november 2007 @ 06:34:28 #37
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_54912039
TVP
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_54912096
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:25 schreef Steve_I. het volgende:
Flikker toch op man, zeker als je dus niet helemaal tevreden met jezelf bent zoals ze hierboven zegt, kan je in het begin flink twijfelen over een relatie, en dat kan nog best goed komen. Om het dan gelijk af te doen als een lachtertje vind ik zo kinderachtig. Laat dat mens lekker....

Al vind ik 't wel sad als je na 3 maanden 't zoenen en seksen niet leuk meer vind

edit;
omg kut ik heb gepost in R&P. En dan nog in singles-topic ook ik kon er niets aan doen, eerlijk waar niet, hij stond op de frontpage

betrapt!
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
pi_54912182
gedate zonder succes?
volgens mij had ik toch een goede date
pi_54912417
Feli Miss_S

Ik zie het morgen wel. Gezellig drankje doen. Hoef nu nog niet zo snel een nieuwe relatie.
pi_54914918
Ik ga zaterdag naar de bios voor de 2e date.... 1e date was erg gezellig maar sprong de vonk wat mij betreft niet echt over.... maargoed dat hoeft ook niet toch? We willen allebei nog wel een keer afspreken , tóch!

Ik zit alleen nu al te denken van ; wanneer is er een ideaal zoenmoment om het te proberen. Want als het nu niet op zoenen uitdraait weet ik het ook niet.... en zoenen in de bios vind ik niet fijn! NJa ik ga nu maar even kijken of er nog leuke films draaien
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 29 november 2007 @ 11:14:00 #42
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54915213
vanavond naar THe Veils in Delft
zaterdag nog wat gezelligheid

wie weet wat er komen gaat
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 29 november 2007 @ 12:37:41 #43
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54917239
quote:
Op donderdag 29 november 2007 07:01 schreef snarfbreda het volgende:

[..]

betrapt!

nouja jij ook
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:58 schreef Sweetbeach het volgende:
Ik zit alleen nu al te denken van ; wanneer is er een ideaal zoenmoment om het te proberen. Want als het nu niet op zoenen uitdraait weet ik het ook niet...
  donderdag 29 november 2007 @ 13:17:21 #44
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54918106
Ik heb een vriend gevraagd voor mijn verjaardag...Hij heeft nog minder dan een dag om in mijn armen te springen -_-
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54918538
*springt*
  donderdag 29 november 2007 @ 14:12:34 #46
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_54919325
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:17 schreef Shitonya het volgende:
Ik heb een vriend gevraagd voor mijn verjaardag...Hij heeft nog minder dan een dag om in mijn armen te springen -_-
... dus je bent morgen jarig?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_54920823
quote:
Op donderdag 29 november 2007 07:32 schreef Miss_S het volgende:
gedate zonder succes?
volgens mij had ik toch een goede date
Als ik zo af en toe hier in deze reeks langskom lijkt het toch echt dat je per week minstens 3 dates hebt met allemaal verschillende mensen wat een terugkerend fenomeen is... welk succes heb je als je steeds met anderen date en het gaat je niet om iets voor een avondje maar je hoopt op meer?

pi_54921987
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:58 schreef Sweetbeach het volgende:
Ik zit alleen nu al te denken van ; wanneer is er een ideaal zoenmoment om het te proberen. Want als het nu niet op zoenen uitdraait weet ik het ook niet....
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_54922909
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:22 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als ik zo af en toe hier in deze reeks langskom lijkt het toch echt dat je per week minstens 3 dates hebt met allemaal verschillende mensen wat een terugkerend fenomeen is... welk succes heb je als je steeds met anderen date en het gaat je niet om iets voor een avondje maar je hoopt op meer?

Ik vind je reacties meer dan regelmatig op die van Joey lijken. En dat is geen compliment.
pi_54923570
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:37 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

nouja jij ook
IK verontschuldig me niet als ik hier wat post.
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
pi_54924282
Nog even een paar dingen uit het vorige deel waar ik op wil reageren:
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:55 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel zo, maar ik kan me goed voorstellen dat je behoorlijk moedeloos kunt worden als de dingen die je mist steeds maar buiten handbereik blijven ook al doe je nog zo je best. De behoefte aan een partner is nu eenmaal niet triviaal genoeg om rationeel weg te kunnen denken. Stel je eens voor dat alle mannen/vrouwen waar jij ooit verliefd op bent geworden dat niet op jou konden worden . Allemaal. Keer op keer.
dat inderdaad. Elke keer weer. Ik vind het, en dat meen ik, echt eng om te merken dat ik iemand leuk vind. Je weet hoe diep je kunt vallen als je weer op je bek gaat en als dat gebeurt voel je je de grootste loser die er rond loopt.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:08 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Maar niet de enige manier om de spiraal te verbreken
En ook hoef je niet direct iets te verbeteren op het gebied van vrouwen om je beter te voelen
Sterker nog, ik denk dat als het daar niet lukt je het beter even een tijdje los kunt laten
Dat is wel beter inderdaad. Maar het zit zo diep in me. Elk huwelijk, elke kerst, elk stelletje confornteert je met je verlangens. Een stemmetje dat zegt:"Dat wil ik ook."
En ik weet dat dat vrouwen afschrikt. Maar ik krijg het er niet uit.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Vanzelf

Niets gebeurt vanzelf. Als je er geen moeite voor doet gebeurt het niet. En als je er teveel moeite voor doet ook niet. Zo heb ik jaaren gewacht tot het vanzelf kwam. En toen dat niet gebeurde de ene datingsite na de ander geprobeerd. Beiden niets... 't is een dun lijntje blijkbaar en de een kan daar beter op wandelen dan de ander blijkt maar weer.
Dat is het punt. Ik heb teveel het idee dat ik er wat voor doen moet. Ik heb er geen controle over en dat vind ik irritant. Nu ook, er is iemand waar ik ongelovelijk veel berichtjes mee uitwissel. Alleen verder dan dat komt het nog niet.Ze heeft mijn telefoonnummer, maar door eerdere ervaringen wil ze niet daten. Ik zou dus niet weten wat ik nu moet dioen. Aan de andere kant: we hebben elkaar zoveel te vertellen en we hebben ook best veel overeenkomsten, dus als we voor elkaar bestemd zijn gebeurt dat vanzelf. En nee, ik ben niet de knapste, maar ik durf rustig te stelleb dat ik vrouwen genoeg te bieden heb. Maar ja, er zijn er meer die haar leuk vinden en dan komen die nare gedachten weer: ik ben niet mooi genoeg, etc.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:21 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Liefie, wij zijn 30ers, dan kun je het niet zomaar meer een tijdje loslaten. Het klokje tik door namelijk. Het voelt aardig kut als de meeste vrienden om je heen ziet settelen in huisje boompje babietje en van je ziet vervreemden. Dat gebeurt gewoon en kun je niet tegenhouden. De leefwereld van een alleenstaande 30er is totaal en compleet anders dan die van een koppeltje met kids.
Dat is zo waar. je hebt het over totaal andere dingen en de meeste stellen zitten graag aan elkaar waardoor je je vreselijk overbodig voelt.
Toen al mijn "vrienden" nog vrijgezel waren kon ik er een stuk beter mee omgaan, omdat je elk weekend wel weer ergens zat te knutselen aan van alles en nog wat en je ging met elkaar op stap.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:08 schreef liefie_ het volgende:
Ja sorry hoor maar dat komt doordat ze al jaaaaren op dezelfde manier te werk gaan, die niet werkt, en niets veranderen en niet aan zichzelf veranderen
de 20rs hier die dat ook niet doen piepen waarschijnlijk over een aantal jaar het zelfde
Die dat wel doen en wel suc6 hebben bij de rest gaan in die jaren babys maken en hebben geen tijd voor fok of gaan naar OUD
Wat werkt dan wel? Ik heb van alles geprobeerd. Vrienden met ze worden werkt niet dus dan geen vrienden worden werkt ook niet.
Op alle mogelijke manieren heb ik het geprobeerd maar het eindigt steevast hetzelfde.
Ik ben bij een psychologe geweest, ik heb gesport, het hielp allemaal geen flikker.

Sorry voor die lange post.
pi_54925563
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:22 schreef OldJeller het volgende:

[..]

ik heb sinds februari niet meer gedate dus weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt
pi_54925745
Ondertussen een paar dagen verder. Regelmatig vlinders, op de één of andere manier ben ik deze keer helemaal niet bang om gekwetst te worden. Niet te twijfels of hij me nou leuk vindt of niet want ik weet het antwoord al. Geen twijfels of het wel of niet doorzet, niet dat ik zeker van mijn zaak ben dat het wél doorzet maar toch. Het spookt in ieder geval nooit door mijn hoofd. Hij blijft me opzoeken en ik hem. Ik kan niets bedenken wat me niet bevalt aan hem. Het zal ongetwijfeld aan de roze bril liggen. Met de fysieke verschijnselen van verliefd zijn, is een rust over me heen gekomen en ik barst van de energie. Ik kan me ineens weer aanzetten tot studeren en dingen ondernemen, hoewel ik me niet goed kan concentreren.

pi_54925784
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb sinds februari niet meer gedate dus weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt
Je praat veel over daten. Maar uiteindelijk zeg je altijd af, toch? Mensen trekken wel vaker verkeerde conclusies. OJ denkt dat hij alle wijsheid in pacht heeft .
pi_54926064
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:05 schreef MLI het volgende:

[..]

Je praat veel over daten. Maar uiteindelijk zeg je altijd af, toch? Mensen trekken wel vaker verkeerde conclusies. OJ denkt dat hij alle wijsheid in pacht heeft .
ik heb het wel al zo'n 2 weken over deze date gehad misschien dat het daarom zo lijkt
over die dates die ik afzeg zeg ik meestal ook niet al te veel online
pi_54929108
Zo, ook maar weer even een update:

Komend weekend een date afgesproken met een meid met een meid uit Den Haag die ik al een flink aantal jaartjes ken.
Tof, lekker en gek wijf, dus dat gaat vast een wilde avond worden.

Maarrrrrr... Haar Finse oma ligt op sterven en ze zit dus al anderhalve week in Finland, dus geen idee of ze nog op tijd thuis.

Anyway, via RP meldde zich iemand op m'n PF en die is bereid haar plaats in te nemen, mocht ze dit weekend nog in Finland zitten.
Eveneens een toffe vrouw, kort haar ( . ), intelligent, kan masseren en we gaan een avondje flink doorhalen, dus dat ook per definitie een toffe avond worden.

En bij allebei boden aan om te blijven slapen, dus ongeacht wie het worden gaat, daar ben ik wel weer een weekendje zoet mee .
I was an atheist until I realized I was God
pi_54929183
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:52 schreef kastanova het volgende:
Zo, ook maar weer even een update:

Komend weekend een date afgesproken met een meid met een meid uit Den Haag die ik al een flink aantal jaartjes ken.
Tof, lekker en gek wijf, dus dat gaat vast een wilde avond worden.

Maarrrrrr... Haar Finse oma ligt op sterven en ze zit dus al anderhalve week in Finland, dus geen idee of ze nog op tijd thuis.

Anyway, via RP meldde zich iemand op m'n PF en die is bereid haar plaats in te nemen, mocht ze dit weekend nog in Finland zitten.
Eveneens een toffe vrouw, kort haar ( . ), intelligent, kan masseren en we gaan een avondje flink doorhalen, dus dat ook per definitie een toffe avond worden.

En bij allebei boden aan om te blijven slapen, dus ongeacht wie het worden gaat, daar ben ik wel weer een weekendje zoet mee .
dat is geen liefde dat is sex
pi_54929354
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is geen liefde dat is sex
1. De seks is nog niet concreet afgesproken, dus da's nog helemaal niet 100% zeker .
2. Uberhaupt wil ik voordat ik eventueel een relatie met ieman aanga / er sprake kan zijn van liefde weten hoe iemand in bed presteert.
3. Het boeit mij in feite niet of er geneukt wordt of niet, als ik maar een toffe avond/weekend heb (en ja, ik ben 1 van de weinige mannen waarbij je dat mag geloven)
pi_54929376
Go kasta!

Hehehe, altijd makkelijk, als mensen zich zo makkelijk lenen voor seks . Trouwens, ik persoonlijk heb steeds minder met seks buiten relaties.
pi_54929444
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

1. De seks is nog niet concreet afgesproken, dus da's nog helemaal niet 100% zeker .
2. Uberhaupt wil ik voordat ik eventueel een relatie met ieman aanga / er sprake kan zijn van liefde weten hoe iemand in bed presteert.
3. Het boeit mij in feite niet of er geneukt wordt of niet, als ik maar een toffe avond/weekend heb (en ja, ik ben 1 van de weinige mannen waarbij je dat mag geloven)
De jacht kan ook interessant zijn . En punt 2 ben ik persoonlijk ook wel een voorstander van geworden. Punt 3 lijkt me bullshit, het zal misschien niet zo'n grote teleurstelling zijn als er niet geneukt wordt maar als je wel gaat neuken, dan is dat vast wel iets meer dan alleen mooi meegenomen.
pi_54930129
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:05 schreef MLI het volgende:

[..]

De jacht kan ook interessant zijn . En punt 2 ben ik persoonlijk ook wel een voorstander van geworden. Punt 3 lijkt me bullshit, het zal misschien niet zo'n grote teleurstelling zijn als er niet geneukt wordt maar als je wel gaat neuken, dan is dat vast wel iets meer dan alleen mooi meegenomen.
Nah, als ik persé zou willen neuken heb ik nog wel een paar adressen, dus nee, ik meen het daadwerkelijk.
M'n laatste date met een relatief onbekende vrouw eindigde ook met seks en mijn god, wat maakte dat de rest van de avond voor me kapot .

Dan nog liever pas de 2e keer seks en elkaar dáárna nooit meer zien .
pi_54930376
Mwa... ik duik niet snel met iemand het bed in. Dat gaat me allemaal veel te snel en daar heb ik geen zin in. Vind het wel belangrijk dat er een vonk overspringt (vlak voor) het zoenen. Anders vind ik er gewoon niets aan.

Mijn update: leuke jongen van paar weken terug, gedraagt zich zeer tegenstrijdig. Ben er 3x blijven slapen, laatste keer hebben we nog uitgesproken dat we elkaar ontzettend leuk vinden en er sprake is van verliefdheid. 2 Dagen later was hij opeens een stuk afstandelijker en kwam "ik ben bang dat ik geen tijd heb voor een relatie" om de hoek kijken. Zijn laatste 2 relaties zijn daarop stukgelopen.

Toen heb ik 1,5 week geen contact gezocht. Hij zoch toen weer toenadering.. maar ik had er op dat moment niet echt een boodschap aan. Later ben ik bij hem langsgegaan. Hij hield voet bij stuk (over zijn argument), daarna trekt hij een fles wijn open... na de tweede fles wijn pakt hij me vol op mijn bek, zoenen we heftig en vroeg hij of ik bleef slapen. Heb gezegd dat ik dat niet doe: wil duidelijkheid. Kon hij niet geven. Hij neigde ernaar om een relatie met me aan te gaan, maar daar nam ik geen genoegen mee. Ben dus naar huis gegaan vroeg in de morgen.

Sindsdien niets meer gehoord. Vanavond zie ik hem ws weer. Wil hem niet loslaten.. daarvoor is hij te leuk.

Hoe zouden jullie dat aanpakken? Ik denk dat ik maar gewoon toenadering zoek.. maar weet niet of dat verstandig is.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_54930621
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef MNR het volgende:
Mwa... ik duik niet snel met iemand het bed in. Dat gaat me allemaal veel te snel en daar heb ik geen zin in. Vind het wel belangrijk dat er een vonk overspringt (vlak voor) het zoenen. Anders vind ik er gewoon niets aan.
Oh, vrees niet... Als we sowieso al niet de hele avond/nacht als twee hitsige puppies heen hebben zitten draaien, duw ik haar sowieso wel van me af.
Er dient minimaal een leuke spanningsboog gespannen zijn gedurende de date anders hoeft het per definitie al niet van mij.
pi_54930847
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:43 schreef kastanova het volgende:
Oh, vrees niet...
Vrees? Hoezo vrees?
pi_54931637
Heb inmiddels maar besloten dat ik het allemaal wel bezie.

En kastanova: ik heb niet eerder echt een post van je gelezen, dus ik snap je suggestieve begin niet.
pi_54931690
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

M'n laatste date met een relatief onbekende vrouw eindigde ook met seks en mijn god, wat maakte dat de rest van de avond voor me kapot .
Details, details, details!

Nieuw topic met de exacte dialogen, foto's, plattegrondjes en tekeningen die de situatie goed weergeven. NU!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_54931780
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:12 schreef MNR het volgende:
En kastanova: ik heb niet eerder echt een post van je gelezen, dus ik snap je suggestieve begin niet.
Ben je een vrouw?
pi_54931835
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Details, details, details! [ afbeelding ]

Nieuw topic met de exacte dialogen, foto's, plattegrondjes en tekeningen die de situatie goed weergeven. NU!
.

Kutkabouter.
pi_54931870
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

.

Kutkabouter.
Wat heeft mijn vibrator hier nou weer mee te maken?
Oi!
pi_54931945
moes, als je een man was had ik gezegd: 'wat loop jij je pik achterna zeg!'.
pi_54931954
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Details, details, details! [ afbeelding ]

Woon jij niet in Den Haag en ken je Kasta al jaaaaren?
pi_54931997
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Woon jij niet in Den Haag en ken je Kasta al jaaaaren?
Ik dacht ook dat het over mij ging. . 'Huh, wtf?'
Oi!
pi_54932084
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:16 schreef kastanova het volgende:
Ben je een vrouw?
Die om duidelijkheid vraagt ja.
pi_54932118
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het over mij ging. . 'Huh, wtf?'
En als je ook nog een stervende oma in Finland hebt, kun je me dan vast even vertellen of je dit weekend nog gaat redden?
pi_54932126
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:24 schreef MNR het volgende:

[..]

Die om duidelijkheid vraagt ja.
Dat verklaart al wel waarom je me niet snapt dan.
pi_54932129
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef OldJeller het volgende:
moes, als je een man was had ik gezegd: 'wat loop jij je pik achterna zeg!'.
Jeller
Hoest met jou en de vrouwtjes? Still being sarcastic and things?
  donderdag 29 november 2007 @ 22:28:32 #77
81237 releaze
best of both worlds
pi_54932210
ook hier is het grote single zijn al weer een paar weken op gang mooi, hormonen gieren voor het eerst sinds tijden weer eens door mn lijf, maar da's minder mooi want ik kom tegenwoordig zo weinig buiten naast werk, studie, vrienden. bleh
pi_54932224
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:26 schreef kastanova het volgende:
Dat verklaart al wel waarom je me niet snapt dan.
Fijn! Ga je nu nog op mijn vraag in? Of blijf je hem ontwijken?
pi_54932302
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

En als je ook nog een stervende oma in Finland hebt, kun je me dan vast even vertellen of je dit weekend nog gaat redden?
Meh, ik struikelde al bij 'tof, lekker en gek'.
Oi!
pi_54932327
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:28 schreef MNR het volgende:
Fijn! Ga je nu nog op mijn vraag in? Of blijf je hem ontwijken?
Zo dan, vanwaar eigelijk die nu al obsessief aandoende interesse voor zo'n simpel catchfraseje?
pi_54932358
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:31 schreef MUUS het volgende:

[..]

Meh, ik struikelde al bij 'tof, lekker en gek'.
Boeien, als je maar masseert...
pi_54932699
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:32 schreef kastanova het volgende:
Zo dan, vanwaar eigelijk die nu al obsessief aandoende interesse voor zo'n simpel catchfraseje?
Het gaat me niet meer om het antwoord
pi_54932715
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:26 schreef MNR het volgende:

[..]

Jeller
Hoest met jou en de vrouwtjes? Still being sarcastic and things?
As always: on top of things.
pi_54932719
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:43 schreef MNR het volgende:

[..]

Het gaat me niet meer om het antwoord
Waar wel om dan? .
pi_54932913
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:44 schreef OldJeller het volgende:
As always: on top of things.
Ah okay, relaterend aan TT dus
pi_54933084
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef MNR het volgende:

[..]

Ah okay, relaterend aan TT dus
Hmm, ik was erg letterlijk ditmaal. Van onsuccesvol kan ik dus niet spreken.
pi_54935421
En is Muus wel vrijgezel?
pi_54935940
mijn rechterhand wordt moe, en mijn linker nu ook

wat nu? (maria weet raad?)
pi_54937234
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef OldJeller het volgende:
Hmm, ik was erg letterlijk ditmaal. Van onsuccesvol kan ik dus niet spreken.
Hahaha! Ok
pi_54937664
quote:
Hoe zouden jullie dat aanpakken? Ik denk dat ik maar gewoon toenadering zoek.. maar weet niet of dat verstandig is.
Hij gebruikt je goed hard en jij vindt de aandacht wel lekker.
pi_54937861
Morguh! Gaat er nog gedate worden vanavond.
  vrijdag 30 november 2007 @ 07:58:34 #92
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_54938021
quote:
Hij neigde ernaar om een relatie met me aan te gaan, maar daar nam ik geen genoegen mee. Ben dus naar huis gegaan vroeg in de morgen.

Hij doet vaag omdat hij geen relatie met je wil. Hij wil sex met je, no strings attached, en hij probeert je die kant op te manouvreren door er wijn in te gieten en je dan te gaan zoenen. En vragen te blijven slapen.
had van jou niet zo verwacht dat je er zo in zou tuinen MNR...

Enfin, wat Friek_ zegt, dus eigenlijk overbodig. Zie het maar als een aangeklede TVP.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_54938133
Ben ook single, maar al heel lang niet meer op zoek. Ik denk dat het heel raar moet lopen wil ik nog eens een relatie beginnen. Single zijn heeft ook wel zo z'n voordelen.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:25:46 #94
94676 Garisson72
pi_54939143
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:39 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
mijn rechterhand wordt moe, en mijn linker nu ook

wat nu? (maria weet raad?)
kom bij de singles-club en ontvang korting op de aanschaf van je eerste Fleshlight(tm) !!
pi_54941142
weet nog niet of de date vanavond doorgaat. ze reageerde een beetje vaag gister.
pi_54941167
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:58 schreef Den_Haag het volgende:
weet nog niet of de date vanavond doorgaat. ze reageerde een beetje vaag gister.
dat is jammer
hopelijk gaat de date toch nog door
pi_54942772
ik ga zaterdag naar de bios voor een 2e date.. de eerste date niet gezoent, dus ik be nbenieuwd.. .Welke film is aan te raden voor de 'singles'? Alles is Liefde ? (haha, ik weet het niet, i kga nooit naar de bios eigenlijk)
Love is in the air!
pi_54944281
Daten? Onzin, daar doe ik niet aan!
For great justice!
pi_54944296
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is jammer
hopelijk gaat de date toch nog door
We zien wel. Zal straks nog even polsen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:35:05 #100
94676 Garisson72
pi_54944730
ik, als java-programmeur, heb het toch makkelijk. dan tik ik:

Date mijnSpannendeDate = new Date();

en dan heb ik zomaar een date! en die zegt nooit af!
pi_54944894
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 07:58 schreef Garisson72 het volgende:
Hij doet vaag omdat hij geen relatie met je wil. Hij wil sex met je, no strings attached, en hij probeert je die kant op te manouvreren door er wijn in te gieten en je dan te gaan zoenen. En vragen te blijven slapen.
had van jou niet zo verwacht dat je er zo in zou tuinen MNR...
Wowh! Even rectificatie: als het hem om de seks te doen is, kan hij beter op een ander z'n geld zetten (laat daarmee mijn statement duidelijk zijn).
En ik ben er niet in getuind, want ik ben opgestapt. Ben niet op mijn knieen gegaan, heb geen please gedrag vertoond en heb me ook niet vol in zijn armen geworpen. En hell ja laat ik me zoenen, zou jij ook doen als een aantrekkelijke vrouw tegenover je zou zitten.

Had ook kunnen denken van: "okay, ik blijf slapen, verleid hem in de hoop dat daarna niet meer zonder me kan". Of m'n kop in t zand kunnen steken, heb ik ook niet gedaan.

Zo, voor zover mijn felle reactie. Ik vind best dat ik even een moment van zwakte mag hebben en anticipeer gewoon nog steeds op mijn gevoel (of iemand het oprecht meent of niet).

Maar bedankt voor de tegenwerping, die wordt gewaardeerd
pi_54945902
pff.. wat moet ik er mee als t maar half uit is
pi_54945995
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het was toch uit
En ander kiezen, uit is uit en aan is aan
Maar ik gok dat jullie beter kunnen gaan voor uit
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:25:30 #104
94676 Garisson72
pi_54946006
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:41 schreef MNR het volgende:
Wowh! Even rectificatie: als het hem om de seks te doen is, kan hij beter op een ander z'n geld zetten (laat daarmee mijn statement duidelijk zijn).
En ik ben er niet in getuind, want ik ben opgestapt. Ben niet op mijn knieen gegaan, heb geen please gedrag vertoond en heb me ook niet vol in zijn armen geworpen. En hell ja laat ik me zoenen, zou jij ook doen als een aantrekkelijke vrouw tegenover je zou zitten.

Had ook kunnen denken van: "okay, ik blijf slapen, verleid hem in de hoop dat daarna niet meer zonder me kan". Of m'n kop in t zand kunnen steken, heb ik ook niet gedaan.

Zo, voor zover mijn felle reactie. Ik vind best dat ik even een moment van zwakte mag hebben en anticipeer gewoon nog steeds op mijn gevoel (of iemand het oprecht meent of niet).

Maar bedankt voor de tegenwerping, die wordt gewaardeerd
ik baseerde mijn 'in tuinen'-opmerking op deze opmerking van jou:
quote:
Ik denk dat ik maar gewoon toenadering zoek.. maar weet niet of dat verstandig is.
Die lijkt nl aan te geven dat je tegen beter weten in meegaat in zijn spelletje, omdat je stiekem toch hoopt dat hij kiest voor een relatie met jou. Klassieke valkuil.
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:28:48 #105
94676 Garisson72
pi_54946085
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
welke helft is er uit dan?
pi_54946211
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:25 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Het was toch uit
En ander kiezen, uit is uit en aan is aan
Maar ik gok dat jullie beter kunnen gaan voor uit
uhm nou ja
eerst komt ie overstuur vertellen dat ie t zo niet meer wil (dus het is uit)
volgende dag vraagt ie me mee naar t zwemparadijs en of ik zaterdag mee uitga
ik weet niet, als je het eerst uitmaakt kan je niet daarna vragen of iemand mee gaat zwemmen
en we hebben t aan niemand verteld vinden elkaar leuk maarrr
en hij geeft nog veel om me en het contact hoeft toch niet te stoppen
denk k ook van.. hoe kan ik me er overheen zetten als het maar zo half uit is
pi_54946446
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

uhm nou ja
ik weet niet, als je het eerst uitmaakt kan je niet daarna vragen of iemand mee gaat zwemmen
Klasiek geval van ik wil de leuke dingen behouden en de dingen die ik niet leuk vond weg gooien en de vrijheid om andere te neuken

En daarom is het aan jou om een grens te trekken
Het is of aan of het is uit
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:44:07 #108
172358 oddman
Introspecteur
pi_54946520
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

uhm nou ja
k denk zo van
tja misschien is t beter als je woorden afmaakt en interpunctie gebruikt en minder smiley =
t zou je posts in ieder geval moor mij leesbaarder maken

Okee, on topic en weer met fatsoenlijk taal- en leestekengebruik.
Hij wil wel met je naar bed maar geen relatie. Simpel. Heb je daar zin in? Meegaan. Geen zin in? Afstand houden.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_54946548
volgens mij gaat ie niet met een ander neuken/zoenen
dus ik snap niet echt wat het probleem is als ie me toch nog wil blijven zien

ga em vanavond wel ff de waarheid vertellen of zo
want dit kan niet..
pi_54946591
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:44 schreef oddman het volgende:

[..]

k denk zo van
tja misschien is t beter als je woorden afmaakt en interpunctie gebruikt en minder smiley =
t zou je posts in ieder geval moor mij leesbaarder maken

Okee, on topic en weer met fatsoenlijk taal- en leestekengebruik.
Hij wil wel met je naar bed maar geen relatie. Simpel. Heb je daar zin in? Meegaan. Geen zin in? Afstand houden.
okee maar seks is voor hem helemaal niet zo belangrijk, zegt hij. misschien ook wel..
en volgens mij is er ook helemaal niemand anders en gaat hij ook niet naar iemand anders.
volgens mij is het gewoon het relatie idee waar hij niet van houdt..
pi_54946608
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij gaat ie niet met een ander neuken/zoenen
dus ik snap niet echt wat het probleem is als ie me toch nog wil blijven zien

ga em vanavond wel ff de waarheid vertellen of zo
want dit kan niet..
Hij wil geen relatie met je!!!!!!!!!
Dat is niet leuk om te horen, maar wel waar anders was het niet uit
Nu is het idd aan jou om te beslissen of mee gaat in zijn ik-wil-wel-de-voordelen-niet-de-nadelen (dat kunnen ook andere dingen zijn, bv naar je hockey wedstrijden komen kijken of zaterag weet ik het)
En hij gaat vanzelf wel met een ander zoenen of naar bed en dan sta je als nog in de kou

ik zou zeggen hou de eer aan jezelf
En dat is ook nog een stuk makkelijker, gewoon nu af kappen ipv jezelf mee laten slepen
pi_54946836
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:25 schreef Garisson72 het volgende:
Die lijkt nl aan te geven dat je tegen beter weten in meegaat in zijn spelletje, omdat je stiekem toch hoopt dat hij kiest voor een relatie met jou. Klassieke valkuil.
Het was een twijfel.. I admit
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:58:04 #113
94676 Garisson72
pi_54946877
je bent soms net een echt mens, MNR!
pi_54947616
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:47 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Hij wil geen relatie met je!!!!!!!!!
Dat is niet leuk om te horen, maar wel waar anders was het niet uit
Nu is het idd aan jou om te beslissen of mee gaat in zijn ik-wil-wel-de-voordelen-niet-de-nadelen (dat kunnen ook andere dingen zijn, bv naar je hockey wedstrijden komen kijken of zaterag weet ik het)
En hij gaat vanzelf wel met een ander zoenen of naar bed en dan sta je als nog in de kou

ik zou zeggen hou de eer aan jezelf
En dat is ook nog een stuk makkelijker, gewoon nu af kappen ipv jezelf mee laten slepen
Hockey

Mijn date gaat denk ik wel door. Tenminste, dat is de laatste stand van zaken via de sms. Straks eerst ff trainen en dan zie ik het wel.
pi_54947644
Hockeyvrouwen zijn goed.
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:38:28 #116
172358 oddman
Introspecteur
pi_54947786
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:32 schreef OldJeller het volgende:
Hockeyvrouwen zijn goed.
Eh, sorry?
Vrouwen met neuspiercings, die zijn goed .
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:43:37 #117
94676 Garisson72
pi_54947901
Poolende vrouwen, die zijn pas goed.
pi_54948431
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
ik, als java-programmeur, heb het toch makkelijk. dan tik ik:

Date mijnSpannendeDate = new Date();

en dan heb ik zomaar een date! en die zegt nooit af!
Jammer dat de meeste mensen hier zitten te wachten op een Singleton van een compatible klasse .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_54949343
Twijfel slaat hier toe . Still in love, gisteren een liefdesverklaring. 'alles klopt, jij bent er één om te houden en dat zeggen mijn vrienden ook, die zien ons als een stelletje' en noem maar op. Een vriend van hem kwam nog naar me toe om een 'goed woordje' te doen enzo . Het was ontzettend lief maar nu ben ik bang geworden . Jesus christ, het kan ook nooit goed zijn. Ik zat stiekem te wachten op deze verklaring maar nu ik 'm heb gaat het me iets te snel. Eerst maar rustig aandoen, hij logeert sinds maandag bij mij en dat bevalt me prima. Tot nu toe heb ik nog niet 1 moment gedacht dat ik alleen wilde zijn. Maar even iets minder van het goede kan misschien helemaal geen kwaad want op dit tempo woon ik over een maand samen.

Samenvatting: Ik zou me dus af kunnen melden nu maar het gaat nogal snel. Maar verder:
pi_54951081
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:43 schreef MLI het volgende:
Het was ontzettend lief maar nu ben ik bang geworden . Jesus christ, het kan ook nooit goed zijn. Ik zat stiekem te wachten op deze verklaring maar nu ik 'm heb gaat het me iets te snel.
"Tot de volgende keer in.. Goede Tijden, Slechte Tijden!"

Is het soms leuk om telkens maar een miniscule update te plaatsen van je privé-leven? Informatie a la "Oh ghihi! Hij glimlachte naar me!" is nogal van het niveau soapserie. Zou me heerlijk typisch lijken om hem te laten vallen nu dat je hem volledig lekker gemaakt en ingepakt hebt.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2007 18:18:30 ]
pi_54953198
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:32 schreef OldJeller het volgende:
Hockeyvrouwen zijn goed.
zondag weer hockeyfeestje
pi_54956137
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:16 schreef Friek_ het volgende:

[..]

"Tot de volgende keer in.. Goede Tijden, Slechte Tijden!"

Is het soms leuk om telkens maar een miniscule update te plaatsen van je privé-leven? Informatie a la "Oh ghihi! Hij glimlachte naar me!" is nogal van het niveau soapserie. Zou me heerlijk typisch lijken om hem te laten vallen nu dat je hem volledig lekker gemaakt en ingepakt hebt.
Nee, jouw posts hier zijn van niveau !

Ik meld me af!

Good luck allemaal!
pi_54962055
Het is dus definitief uit
Heb 't meteen maar al m'n vrienden verteld zodat ik 't niet per ongeluk aan kan maken als die mogelijkheid er al was..
pi_54962315
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:37 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee, jouw posts hier zijn van niveau !
pi_54963075
blegh. ik droom er nu heel veel over en dan word ik wakker en dan voel ik me kut
pi_54963083
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
blegh. ik droom er nu heel veel over en dan word ik wakker en dan voel ik me kut
misschien moet je hem vragen of hij je terug wil?
pi_54963098
ja misschien wel
maar dan moet er eerst echt iets gaan veranderen aan de houding tov elkaar
misschien dat ik gewoon mis dat er iemand niet meer is ipv de persoon
pi_54963106
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja misschien wel
maar dan moet er eerst echt iets gaan veranderen aan de houding tov elkaar
misschien dat ik gewoon mis dat er iemand niet meer is ipv de persoon
het was niet echt serieus bedoelt

maar sowieso klinkt die (ex) 'relatie' van jou ook niet echt serieus
pi_54963122
okee en bedankt ?

ik kom heel laconiek over als ik over gevoelens e.d. vertel terwijl 't me toch echt raakt. maar opzich maakt t ook niet meer uit of t serieus was of niet
  zaterdag 1 december 2007 @ 09:36:34 #130
94676 Garisson72
pi_54963190
P.F, geef het een paar dagen om te bezinken en probeer dan pas te bepalen hoe je je voelt. Zo vlak erna is alles nog veel te verwarrend (en dus niet gek dat je droomt, toch?)
pi_54963205
ja dat zal ik dan maar doen
ik zou met zn vrienden + mijn vrienden + enz uitgaan naar t zelfde
maar ja het leek ons beide vreemd en alleen weten/wisten zijn vrienden van niks

het is niet alleen dat ik het erg vind dat we niks hebben maar dat ik ook vooral bang ben een vriend te verliezen.
pi_54963222
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja dat zal ik dan maar doen
ik zou met zn vrienden + mijn vrienden + enz uitgaan naar t zelfde
maar ja het leek ons beide vreemd en alleen weten/wisten zijn vrienden van niks

het is niet alleen dat ik het erg vind dat we niks hebben maar dat ik ook vooral bang ben een vriend te verliezen.
waarom weten zijn vrienden van niets?
klinkt alsof jullie een grote vrienden groep zijn dus lijkt me niet dat je zomaar hem als vriend verliest dan
pi_54963239
ik weet het eigenlijk niet, heb het net wel aan een vriend van hem verteld
"bad news travels fast"
pi_54963707
Hier al een hele tijd niet gepost. Mijn liefde ver weg sluimert ook in Nederland nog door.

Ik voel me op dit moment in ieder geval geen single.
pi_54963743
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 09:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Is dat niet gewoon liefdesverdriet in vermomming?
pi_54963779
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 02:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zodat ik 't niet per ongeluk aan kan maken
Serieus met elke post schat ik je jonger in
Nu gok ik dat je zo'n 9 bent?
pi_54963876
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 10:59 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Serieus met elke post schat ik je jonger in
Nu gok ik dat je zo'n 9 bent?
Ik vind prinesje eigenlijk gewoon overkomen als een schattig verliefd meisje die ik graag een aai over de bol wil geven.
pi_54963893
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:10 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Ik vind prinesje eigenlijk gewoon overkomen als een schattig verliefd meisje die ik graag een aai over de bol wil geven.
Ik als wereldvreemd en onvolwassen
pi_54963954
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:11 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik als wereldvreemd en onvolwassen
Waar niks mis mee is als je 19(toch) bent
pi_54963966
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:16 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Jeetje 19 al!
Dan verwacht ik toch wel meer van iemand
pi_54965341
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:16 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

nou ik hoop toch dat ik iets anders over kom
pi_54965387
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nou ik hoop toch dat ik iets anders over kom
Nee hoor. Ik ben vandaag in een aai over de bol stemming.

Hoewel schattige meisjes van 19 zo nu en dan ook gewoon nagekeken worden met de gedachte:

Tjonge, die is echt lekker
pi_54967506
Princess Falafel, je hebt afleiding nodig.
pi_54972554
ik ben 20..
vandaag ga ik naar 2 feestjes, bowlen, uit, afterparty @ 1e feestje. kom net terug van werken ga zo eten en meteen naar vrienden. afleiding genoeg

en ja misschien ben ik wel kinderachtig, naief, onvolwassen. en kan ik mn gevoelens niet goed uiten. gelukkig ben ik de enige.
pi_54972617
Soms kan het niet in spreektaal, maar wel in lichaamstaal.
pi_54972668
ja ik hoop t. ook al is t wel goed/fijn om over je gevoelens te praten. ik stop het altijd heel ver weg totdat ik t ben "vergeten". ook al gaat t op fok toch wat makkelijker nog.
pi_54972750
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben 20..
vandaag ga ik naar 2 feestjes, bowlen, uit, afterparty @ 1e feestje. kom net terug van werken ga zo eten en meteen naar vrienden. afleiding genoeg
maar probleem is toch dat je ex daar ook is? dan is het toch geen afleiding
  zaterdag 1 december 2007 @ 19:09:16 #148
175949 Lavinia_Humby
Music was my first love
pi_54972848
Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand hierop een goed antwoord weet.

Ik vraag me namelijk af waarom ik nooit een date heb.
Voor zover ik weet (heb het ook nagevraagd) ben ik niet lelijk, stink ik niet, niet onaardig, gemeen, etc.

Maar waarom heb ik nou nooit een date? Er word altijd erg snel geroepen door de mannen dat vrouwen het zo makkelijk hebben en er niks voor hoeven te doen. Maar waarom vraagt iemand mij dan nooit mee uit?

Hopelijk heeft een vrouw (of man) hier ervaring mee of gewoon een goede tip. Alvast bedankt!
and it will be my last.
pi_54972868
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:09 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand hierop een goed antwoord weet.

Ik vraag me namelijk af waarom ik nooit een date heb.
Voor zover ik weet (heb het ook nagevraagd) ben ik niet lelijk, stink ik niet, niet onaardig, gemeen, etc.

Maar waarom heb ik nou nooit een date? Er word altijd erg snel geroepen door de mannen dat vrouwen het zo makkelijk hebben en er niks voor hoeven te doen. Maar waarom vraagt iemand mij dan nooit mee uit?

Hopelijk heeft een vrouw (of man) hier ervaring mee of gewoon een goede tip. Alvast bedankt!
waarom vraag je zelf een man dan niet op date?
pi_54972884
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar probleem is toch dat je ex daar ook is? dan is het toch geen afleiding
hij gaat uit
maar ik weet waar hij uitgaat
dus ga ik ergens anders heen..
  zaterdag 1 december 2007 @ 23:26:46 #151
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_54979683
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 11:17 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Jeetje 19 al!
Dan verwacht ik toch wel meer van iemand
Zegt de analfabeet van FOK!.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 1 december 2007 @ 23:29:41 #152
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54979777
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

waarom vraag je zelf een man dan niet op date?
Als je gewoon goed in je vel zit dan komt dat vanzelf, geloof me.
pi_54981087
Date van gister was geinig maar gaan niks worden. jammer maar helaas.
pi_54986665
Zo, ook maar eens een update dan:

Gisteravond richting m'n date vertrokken en het was vanaf het begin al behoorlijk gezellig.
Zo'n 2 uur leuk zitten lullen, waarna ze haar massage-belofte met verve inloste (2,5 uur!) en we uiteindelijk na 1,5 liter Lambrusco en een leuk flesje Spätlese pas om 5:00/5:30 gingen slapen.

Het slechte nieuws: Ze moest er 6:45 alweer uit om te werken.
Het goede nieuws: Ik niet .

Geen flauw idee waarom mensen me na 1 avondje al dusdanig vertrouwen dat ze me de gehele dag alleen in hun huis achterlaten, maar hé, het is beter dan 6:45 weer naar huis moeten rijden .

Net belde ze me zelfs nog even om me te vragen of ik de koffie wel kon vinden en om te melden dat ze rond 16:00 weer thuis is .

Relatiepotentieel: Nog geen idee .

Leuk detail: Vanmorgen was ik m'n sleutelbos kwijt en na het doorzoeken van het gehele huis toch maar eens besloten om maar gewoon eens bij m'n auto te gaan kijken.
Hangt de sleutelbos gewoon nog in m'n portier .
In hartje Zwolle een gehele nacht je sleutels in de auto laten hangen terwijl je een laptop, pokertafel en TomTom in de kofferbak hebt liggen en toch is er niks gejat, fucking briljant.
pi_54986787
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:29 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Als je gewoon goed in je vel zit dan komt dat vanzelf, geloof me.
dat je een man op date vraagt of dat je gevraagd wordt?

over een paar weekjes naar de winterefteling met mijn date
pi_54986997
ik heb nu een soort ruzie met een kennis van me...
hij is boos dat ik een vrouw heb afgewezen waarmee hij goed bevriend is....

moet eerlijk zeggen dat waarop ik haar afwees niet zo netjes was, maar 180 kilo is mij toch echt iets teveel...
pi_54987092
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:42 schreef EdwinHeijmen het volgende:

moet eerlijk zeggen dat waarop ik haar afwees niet zo netjes was, maar 180 kilo is mij toch echt iets teveel...
LOL!!! Ja, misschien dat jij het nu niet ziet, maar je laatste zin
180 kilo is idd overrated
pi_54988293
quote:

ontzettend slecht verkapte ik-kan-heus-wel-vrouwen-krijgen-en-een-semi-stoere-botte-lul-zijn-post
pi_54988412
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:27 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ontzettend slecht verkapte ik-kan-heus-wel-vrouwen-krijgen-en-een-semi-stoere-botte-lul-zijn-post
nee hoor... ik kan niet de vrouwen krijgen die ik zou willen...
en stoer vind ik het helemaal niet om iemand af te wijzen op haar gewicht...
maar wel eerlijk...
we hadden elkaar nog niet in het echt ontmoet dus of haar intresse echt zou blijken te zijn is nog de vraag...
pi_54988501
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

hij gaat uit
maar ik weet waar hij uitgaat
dus ga ik ergens anders heen..

hij zei ik ga naar tent X en ik o ik ga naar tent Y
was ie ook in tent Y

maar hij heeft wel hele lieve vrienden die de hele avond bij me hebben gestaan, gevraagd hebben hoe t gaat en me thuis gebracht. en "wat een homo is ie zeg jeetje" ( )
pi_54988570
quote:

Ook ooit eens zoiets meegemaakt. Vriendin van me nam het me enigzins kwalijk dat ik niks met haar ook ongeveer 180 kilo wegende vriendin wou beginnen. Toen maar even subtiel uitgelegd dat ik het daar echt niet op zou kunnen. Daar kon ze dan wel weer begrip voor opbrengen gelukkig

Jammer dat ze gewoon zo moddervet was, anders was het zeker interessant relatiemateriaal voor mij geweest.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54988824
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:30 schreef kastanova het volgende:
Relatiepotentieel: Nog geen idee .
Je komt over als iemand met hele hoge eisen. Zeker als je ^ stukje post. Als ik haar was zou ik jou nog niet dusdanig vertrouwen dat je in m'n huis mocht verblijven.
pi_54988826
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]
maar hij heeft wel hele lieve vrienden die de hele avond bij me hebben gestaan, gevraagd hebben hoe t gaat en me thuis gebracht. en "wat een homo is ie zeg jeetje" ( )
Zijn het echt zijn 'vrienden' ?

Waar zijn jouw vrienden, de mensen waar je hiervóór mee omging?
pi_54988930
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:47 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Zijn het echt zijn 'vrienden' ?

Waar zijn jouw vrienden, de mensen waar je hiervóór mee omging?
ja dat waren echt zijn vrienden, ken ik ook niet supergoed of zo
mijn vrienden waren er ook bij.. waren met zn 15en gegaan of zo en zagen hem+ 8 andere friends en nog wat vrienden van mij waren ook in de stad maar ergens anders.
Niet dat ik ik helemaal alleen uit was gegaan en bij zijn vrienden was gaan hangen. Was juist express ergens anders heen gegaan ben ik daar.. staan zij daar ook
pi_54989003
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:47 schreef MNR het volgende:

[..]

Je komt over als iemand met hele hoge eisen. Zeker als je ^ stukje post. Als ik haar was zou ik jou nog niet dusdanig vertrouwen dat je in m'n huis mocht verblijven.
Volgens mij is kasta niet het type wat je hele huis leeg jat. Koelkast misschien...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54989122
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:47 schreef MNR het volgende:

[..]

In real life maak ik een dusdanig betrouwbare indruk dat mensen me in feite al na 1 dag hun kinderen toe zouden vertrouwen.
En ik ben ook zeer betrouwbaar, dus dat komt goed uit.

Ik heb haar bij het weggaan ook verteld dat ze m'n creditcard en bankpas (incl. pin) mee mocht nemen als dat haar een prettiger gevoel zou geven, maar dat vond ze niet nodig.
M'n ogen schijnen nu eenmaal heel open en sprekend te zijn (haar woorden).
pi_54989162
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens mij is kasta niet het type wat je hele huis leeg jat. Koelkast misschien...
Je hebt gelijk, van wat ik vanaf hier in kan schatten is hij idd niet het type dat misbruik maakt van iemands gastvrijheid door de kiet leeg te halen Maar hij komt in zijn post wel over als iemand die heel behoudend is.
pi_54989180
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En ik heb weleens in huizen gezeten waar meer te halen viel, dus tja, ik zie het nut sowieso niet .

Alhoewel ze wel exáct hetzelfde geile laptopje heeft als ik: de Fujitsu-Siemens Amilo Xa1526)
pi_54989181
Pfff ik laat mn vriendinnen nog niet alleen achter in mn huis
Laat staan een vreemde knul
pi_54989190
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:00 schreef MNR het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, van wat ik vanaf hier in kan schatten is hij idd niet het type dat misbruik maakt van iemands gastvrijheid door de kiet leeg te halen Maar hij komt in zijn post wel over als iemand die heel behoudend is.
Behoudend als in?
pi_54989211
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:59 schreef kastanova het volgende:
In real life maak ik een dusdanig betrouwbare indruk dat mensen me in feite al na 1 dag hun kinderen toe zouden vertrouwen.
En ik ben ook zeer betrouwbaar, dus dat komt goed uit.

Ik heb haar bij het weggaan ook verteld dat ze m'n creditcard en bankpas (incl. pin) mee mocht nemen als dat haar een prettiger gevoel zou geven, maar dat vond ze niet nodig.
M'n ogen schijnen nu eenmaal heel open en sprekend te zijn (haar woorden).
Dat neem ik ook direct van je aan.
pi_54989219
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:01 schreef kastanova het volgende:
Behoudend als in?
Je gevoelens.

Edit: als dat je je op ieder gewenst moment nog steeds terug kunt trekken, zonder echte reden.
pi_54989349
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:02 schreef MNR het volgende:

[..]

Je gevoelens.

Edit: als dat je je op ieder gewenst moment nog steeds terug kunt trekken, zonder echte reden.
Correct.. En dat weet ze ook...

Standaard bij een date: Ik vertel direct al m'n eventueel voor haar nadelig uitpakkende eigenschappen unieke principes.

En dan is de keuze aan haar om er mee te doen wat ze wil .
  zondag 2 december 2007 @ 14:19:38 #174
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54989634
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat je een man op date vraagt of dat je gevraagd wordt?
Dat maakt toch ni uit...
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:01 schreef liefie_ het volgende:
zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, hé..
pi_54989793
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat maakt toch ni uit...
[..]
nou als je niet gevraagd word kan je lang wachten
pi_54990124
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:07 schreef kastanova het volgende:

Standaard bij een date: Ik vertel direct al m'n eventueel voor haar nadelig uitpakkende eigenschappen unieke principes.

Dan heb je een dame getroffen die jou oprecht leuk vindt en het beste met je voor heeft. Leuk
pi_54990566
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:43 schreef MNR het volgende:

[..]

Dan heb je een dame getroffen die jou oprecht leuk vindt en het beste met je voor heeft. Leuk
Tja, zo eindigt elke date... Misschien een tip voor de rest: Vertel op de 1e date je meest fucked up anekdotes, horrorverhalen en freaky principes en het is altijd prijs .
pi_54990599
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, zo eindigt elke date... Misschien een tip voor de rest: Vertel op de 1e date je meest fucked up anekdotes, horrorverhalen en freaky principes en het is altijd prijs .
Of niet iedereen date met dat type dames
pi_54990682
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Of niet iedereen date met dat type dames
muus zegt:
En ik vind dat je Miss_S moet gaan daten.

Mattieman - Up Up & Away @ Date zegt:
als ik dat doe pleegt ze binnen anderhalf maand zelfmoord

muus zegt:
Daarom.

.
pi_54990710
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

muus zegt:
En ik vind dat je Miss_S moet gaan daten.

Mattieman - Up Up & Away @ Date zegt:
als ik dat doe pleegt ze binnen anderhalf maand zelfmoord

muus zegt:
Daarom.

.
dat kan ik ook wel doen zonder jou te daten hoor

wel weer echt een fok niveau jullie
pi_54990784
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Neh, heeft niks met FOK te maken.

Zo zijn we altijd al geweest. .
Oi!
pi_54990805
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:09 schreef MUUS het volgende:

[..]

Neh, heeft niks met FOK te maken.

Zo zijn we altijd al geweest. .
heel stoer hoor
pi_54990908
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

heel stoer hoor
Daten?
pi_54991111
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Daten?
Kzou 't niet vertrouweh!
  zondag 2 december 2007 @ 15:24:43 #185
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54991167
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:01 schreef liefie_ het volgende:
Mee eens. Je weet nooit wie je in huis haalt. Iemand na een dag al vertrouwen is werkelijk het toppunt van naiviteit. Laat staan degene in je huis laten zonder dat je er zelf bent. Betwijfel of er potentie in die date van Kasta zit. Zo'n naieve vrouw zou ik nooit willen ( al zou ik een man zijn ). Als ze jou al na een dag vertrouwt, kan ze dus ook gemakkelijk "verkeerde" gasten vertrouwen.
pi_54991175
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:22 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Kzou 't niet vertrouweh!
Er is een grote kans dat Miss_S hem na een half uur de strot wil afknijpen en voor veel mensen is dat ook wel een tof vooruitzicht.

Win-win, imo. .
Oi!
pi_54991219
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef MUUS het volgende:

[..]

Er is een grote kans dat Miss_S hem na een half uur de strot wil afknijpen en voor veel mensen is dat ook wel een tof vooruitzicht.

Win-win, imo. .
Nu nog Sunchaser die er achteraan hobbelt met een cameraploeg en we hebben dé Youtube-hit van 2008 .
  zondag 2 december 2007 @ 15:33:42 #188
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54991294
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat kan ik ook wel doen zonder jou te daten hoor

Dat is gewoon een onderbewust verlangen van hen om simpele figuren af te zeiken om zo hun onderhuidse onzekerheid of frustratie te kunnen uiten. Niks van aantrekken hoor
pi_54991410
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Mee eens. Je weet nooit wie je in huis haalt. Iemand na een dag al vertrouwen is werkelijk het toppunt van naiviteit. Laat staan degene in je huis laten zonder dat je er zelf bent. Betwijfel of er potentie in die date van Kasta zit. Zo'n naieve vrouw zou ik nooit willen ( al zou ik een man zijn ). Als ze jou al na een dag vertrouwt, kan ze dus ook gemakkelijk "verkeerde" gasten vertrouwen.
Drie opties:
1. Ik date alleen naieve vrouwen .
2. Ik hypnotiseer ze .
3. Je kent me niet, maar gezien de behaalde resultaten uit het verleden is de kans 99,99% dat je hetzelfde zou doen .

Oh nee, tuurlijk niet, jullie zijn immers totaal anders en uniek...
  zondag 2 december 2007 @ 15:43:47 #190
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54991547
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

Drie opties:
1. Ik date alleen naieve vrouwen .
2. Ik hypnotiseer ze .
3. Je kent me niet, maar gezien de behaalde resultaten uit het verleden is de kans 99,99% dat je hetzelfde zou doen .

Oh nee, tuurlijk niet, jullie zijn immers totaal anders en uniek...
1: als ik je verhaal zo lees, dan klopt dit. Als jij daar van houdt, leef je uit. Maar als iemand mij al na één avond zo vertrouwd dat hij me in zijn huis laat, dan weet ik zeker dat hij even makkelijk een ander vertrouwd en ik val niet op zulke naieve, goed gelovige jongetjes.
2: met je praatjes gegarandeerd
3: nee, want je bent m'n type niet en als het allemaal van dergelijke vrouwen als deze zijn, dan snap ik wel hoe je aan die 99% komt.
4: Het is bijna 4 uur, moet je geen koffie alvast zetten voor je naieve meisje?

pi_54991749
Over naief gesproken.. ben liever open, goedgelovig en mezelf dan dat ik mezelf in moet houden en na moet denken bij iedere stap of het geen risico voor me is. En dan ben ik niet altijd even gelukkig met de uitkomst, maar dan ben ik wel loyaal gebleven aan mezelf.
pi_54991775
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:43 schreef Shitonya het volgende:
1: als ik je verhaal zo lees, dan klopt dit. Als jij daar van houdt, leef je uit. Maar als iemand mij al na één avond zo vertrouwd dat hij me in zijn huis laat, dan weet ik zeker dat hij even makkelijk een ander vertrouwd en ik val niet op zulke naieve, goed gelovige jongetjes.
Ze heeft jarenlang een stalker gehad, dus ik vermoed, inderdaad slechts een vermoeden, echt een fingerspitzengefühl, puur een subjectieve conclusie, dat ze echt niet zomaar iedereen vertrouwt.

Dus dan zal het toch hypnose zijn. Moet wel.
pi_54991792
Je kunt ook loyaal blijven aan jezelf en open zijn en zo zonder naief te zijn
Een beetje naiviteit is goed en schattig
Maar er zijn grenzen, ook gewoon voor je eigen bestwil
pi_54992119
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:52 schreef liefie_ het volgende:
Je kunt ook loyaal blijven aan jezelf en open zijn en zo zonder naief te zijn
Een beetje naiviteit is goed en schattig
Maar er zijn grenzen, ook gewoon voor je eigen bestwil
Als ik voor mezelf spreek, heb inmiddels een goed ontwikkelde intuitie om dat aan te voelen. Denk dat iedereen wel een soort voorgevoel heeft of iets wel of niet klopt.
pi_54992189
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:02 schreef MNR het volgende:

[..]

Als ik voor mezelf spreek, heb inmiddels een goed ontwikkelde intuitie om dat aan te voelen. Denk dat iedereen wel een soort voorgevoel heeft of iets wel of niet klopt.
Ik denk dat veel mensen op deze wereld ten eerste slechter zijn dan jij denkt, en dat er ten tweede ook nog een groep is die een stuk naiever is dan jij denkt...
pi_54992271
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

wat zijn die nadelig uitpakkende eigenschappen van je dan
pi_54992327
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

wat zijn die nadelig uitpakkende eigenschappen van je dan
Nooit verliefd, koppig, bot, emotieloos en slaap regelmatig bij vriendinnen (platonisch)
pi_54992743
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:04 schreef liefie_ het volgende:
Ik denk dat veel mensen op deze wereld ten eerste slechter zijn dan jij denkt, en dat er ten tweede ook nog een groep is die een stuk naiever is dan jij denkt...
Over de eerste groep: je kunt een soort vangnet creeren waardoor je niet de dupe wordt van zo iemand. Voorbeeld: je mag iemand heel graag, maar je voelt dat de intenties van die ander niet helemaal okay zijn (legio redenen). Dan kun je met jezelf afspreken dat zolang je dat ervaart, je een bepaalde reserve houdt. Dat kun je makkelijk sturen. Zelfs als je verliefd bent, kun je dat (dan kun je alleen maar beter meer afstand nemen/houden).

Dus ik zie ze/het wel, alleen ga ik er anders mee om.

En over de laatste groep.. ja, ik moet ook eerlijk toegeven, iemand die alles voor zoete koek slikt, zou geen rel. materiaal voor mij zijn. Het moet wel gelijkwaardig blijven
pi_54992790
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:21 schreef MNR het volgende:

[..]

Over de eerste groep: je kunt een soort vangnet creeren waardoor je niet de dupe wordt van zo iemand. Voorbeeld: je mag iemand heel graag, maar je voelt dat de intenties van die ander niet helemaal okay zijn (legio redenen). Dan kun je met jezelf afspreken dat zolang je dat ervaart, je een bepaalde reserve houdt. Dat kun je makkelijk sturen. Zelfs als je verliefd bent, kun je dat (dan kun je alleen maar beter meer afstand nemen/houden).
Dat werkt idd goed voor iemand die niet integer met je gevoelens om gaan, helaas zijn er ook nog mensen die nog slechter zijn en ergere dingen doen dan alleen niet integer met je gevoelens om gaan...
pi_54992880
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:22 schreef liefie_ het volgende:
Dat werkt idd goed voor iemand die niet integer met je gevoelens om gaan, helaas zijn er ook nog mensen die nog slechter zijn en ergere dingen doen dan alleen niet integer met je gevoelens om gaan...
Ah, zo bedoel je. Ja.. dan sta je idd machteloos.

Toch, achteraf, heb je er veel dingen van geleerd, snap je de signalen beter, waardoor je zeer waarschijnlijk niet een tweede keer in zo'n situatie terecht zal komen.

Maar het is waar. Iemand die je op zo'n manier schade berokkent.. daar heb ik ook geen goed woord voor.
pi_54994030
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Daten?
nee dankjewel
pi_54994054
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:33 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Dat is gewoon een onderbewust verlangen van hen om simpele figuren af te zeiken om zo hun onderhuidse onzekerheid of frustratie te kunnen uiten. Niks van aantrekken hoor
ja dat was inderdaad al duidelijk
pi_54994172
.
Oi!
pi_54994746
ik heb vanavond een date, ff wat drinken in Nijmegen... lekker butien wachten/naar het station lopen met dit weer (kutzooi)
Haleloeja
pi_54997836
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:48 schreef Gelderland het volgende:
ik heb vanavond een date, ff wat drinken in Nijmegen... lekker butien wachten/naar het station lopen met dit weer (kutzooi)
Suc6 met dit weer ja . Nijmegen kun je wel lekker zitten .
pi_54997839
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nooit verliefd, koppig, bot, emotieloos en slaap regelmatig bij vriendinnen (platonisch)
Klinken voor mij als alle voorwaarden om door alle vrouwen gewild te worden.
  zondag 2 december 2007 @ 20:22:59 #207
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54998383
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het eerste klopt niet, de rest lijkt me niet al te problematisch. Je zult ook genoeg emoties hebben, maar die laat je enkel zelden toe.
pi_54998656
Ik vind het echt lastig als we niet samen uit zouden gaan en hij juist naar die tent gaat waar ik ook ben
dan eerst toenadering zoekt van heyy ja enz
en daarna heel dronken wordt en me ontloopt
daarna me midden in de nacht 5x beld en ook naar mn huis
dan bel ik maar terug, misschien is er wat gebeurd die nacht?
hoor ik niks meer van em
dat werkt echt niet zo
pi_54998681
Bel dan niet terug
pi_54998995
Hijs zat, heeft niks nieuws weten te versieren en belt jou dan als backup..
pi_54999311
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:48 schreef RemcoW85 het volgende:
daar lijkt het wel op
jongens zijn niet zo moeilijk te begrijpen
pi_54999542
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:48 schreef RemcoW85 het volgende:
hij had 't ook gewoon kunnen vragen toen ik nog in de buurt stond

ik dacht dat er misschien wat aan de hand was en belde terug. niet zo raar aangezien een vriend van me gister is overvallen en zn gezicht is bewerkt met een mes
pi_54999625
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik dacht dat er misschien wat aan de hand was en belde terug. niet zo raar aangezien een vriend van me gister is overvallen en zn gezicht is bewerkt met een mes
en dan belt hij als eerste zijn ex?
lijkt me als je iemand nodig hebt dat je dan je vrienden belt
pi_54999886
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

omdat zn vrienden naar huis waren/mij naar huis aan t brengen waren?
geen idee..
pi_54999960
quote:

[..]

Dat dus
Ik weet dat je net gedumpt bent maar kom op blijf een beetje in de realiteit leven he
pi_55000180
Nou ja ik vind 't niet zo raar als iemands 5x belt je dan terug belt,
maar zal wel aan mij liggen.
pi_55000209
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ja ik vind 't niet zo raar als iemands 5x belt je dan terug belt,
maar zal wel aan mij liggen.
Het is je dronken ex!!!
Niet je moeder!!!
Dus ja het ligt aan jou
Sorry hoor
pi_55000243
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Hij was te trots om gelijk terug te vallen naar zijn ex. Vulde zijn lichaam met alcohol en kwam er aan het eind van de avond achter dat ie uiteindelijk met niets naar huis zou gaan. Om toch ff te ontladen en om tijdelijk van zijn voortplantingsdrang af te zijn dacht ie; "hey, dan toch maar dat makkelijke doelwit, mijn ex, bellen voor een leuke nacht".

Klinkt voor mij logisch zat. Maargoed, wat het ook was; hij had je dringend nodig .
pi_55000345
Ja misschien om ff gedag te zeggen. Het maakt eigenlijk ook niks uit.
pi_55000387
maar trouwens hij is niet zo met dat seks en zo
ook al klinkt het raar
juist heel gevoelig en alleen als ik t ook wil en er 100% achter staat anders had ie ook geen zin und blabla.
pi_55000436
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ook al klinkt het raar
juist heel gevoelig en alleen als ik t ook wil en er 100% achter staat anders had ie ook geen zin und blabla.
Ten eerste zegt een man die het niet kan schelen of jij er 100% achter staat niet letterlijk dingen als broek uit hoer
Die zegt het zelfde als jou geweldige ex vriendje
Ten tweede, als er echt echt echt iets was had hij zijn vrienden gebelt
Of ie nou wou neuken of alleen maar eenzaam was dat doet er niet toe maar jij trapt er met 2 benen tegelijk in
  zondag 2 december 2007 @ 21:34:21 #222
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55000463
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:25 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Het is je dronken ex!!!
Niet je moeder!!!
Dus ja het ligt aan jou
Sorry hoor
Mua dat heeft mijn ex ook wel eens. Soms bel/sms ik terug, soms ook niet. Net in welke (graf)stemming ikzelf ben
pi_55000487
ik zeg niet dat ik perfect ben of zo
maar ben nog nooit in zo een situatie geweest
is lastig voor me.
pi_55000492
Dus hijs gevoelig omdat hij jou niet wil verkrachten . Toe maar..

Maar serieus, ik snap je punt. En tsjah, mannen met bier op......
pi_55000527
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ook al klinkt het raar
dan was gewoon eenzaam
maar dan moet je er niet opreageren, het is toch uit
en niet alleen aan op de momenten dat hij dat wil
pi_55000598
ja dat is ook wel zo
ik zou denk ik het zelfde als jullie hebben gereageerd als het over iemand anders ging,
heel rationeel. ik bedenk ook wat zou logisch zijn om te doen en niet wat wil ik/wat voel ik in de hoop dat het niet erger wordt.
pi_55000630
Loop niet zo zweverig, onzeker en jankerig te doen, Princess Falafel.
Zet een punt, daadwerkelijk.
  zondag 2 december 2007 @ 21:52:28 #228
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55001002
jelle, plaag dat meisje eens niet zo
pi_55001016
quote:
Op zondag 2 december 2007 21:40 schreef OldJeller het volgende:
Princess Falafel.
Ik vind m grappig
pi_55001067
Daar heb je een punt.
I'll try
pi_55001289
quote:

[..]

Tnezij het voor de seks is natuurlijk.
pi_55001380
Nou een tip van die quiz tussen de oren: Als je iemand aanraakt krijg je meer gedaan
pi_55001393
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Tnezij het voor de seks is natuurlijk.
dan bel je je ex idd en niet je vrienden (hoop ik )
  zondag 2 december 2007 @ 22:07:57 #234
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_55001415
Jongens, ik heb extreem succesvol gedate de afgelopen week, dus van mij zijn jullie weer af.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 2 december 2007 @ 22:17:58 #235
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55001788
En dat was één.. next!
pi_55002744
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:06 schreef liefie_ het volgende:
Nou een tip van die quiz tussen de oren: Als je iemand aanraakt krijg je meer gedaan
Ja, dan raakt ze jou ook aan.

En dat kan twee kanten opgaan: of ze raakt je liefdevol aan of ze ramt je liedevol een slag op je harses.
pi_55002848
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:17 schreef Shitonya het volgende:
En dat was één.. next!
ik doe mijn best.

Maar one way to another heb ik het gevoel dat het zowaar goed gaat komen.
Als je elke dag berichtjes uitwisselt met als toppunt dat er al drie zondagen achter elkaar tussen de tachtig en honderd berichtjes per dag over en weer gaan is dat volgens mij geen slecht teken.

Daarbij heb ik een heel relaxed gevoel en dat heb ik normaal nooit wat dat betreft.
Maar het heeft even tijd nodig.
pi_55002909
Pas maar op dat je geen RSI-duim krijgt dan, RZ.
pi_55003046
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:48 schreef RealZeus het volgende:

[..]

ik doe mijn best.

Maar one way to another heb ik het gevoel dat het zowaar goed gaat komen.
Als je elke dag berichtjes uitwisselt met als toppunt dat er al drie zondagen achter elkaar tussen de tachtig en honderd berichtjes per dag over en weer gaan is dat volgens mij geen slecht teken.

Daarbij heb ik een heel relaxed gevoel en dat heb ik normaal nooit wat dat betreft.
Maar het heeft even tijd nodig.
Het helpt als je iemand ook echt ontmoet
  zondag 2 december 2007 @ 22:58:11 #240
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55003134
Dat vergeten computernerds nog wel eens. Hun droomvrouwen leven voornamelijk in hun fantasie
  zondag 2 december 2007 @ 23:09:31 #241
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55003385
Leuk hoor.

Eerste ontmoeting was bij een wedstrijd, ben ik wezen kijken, op haar verzoek. Dus meteen met haar vrindinnen. Leuk en aardig. Paar dagen later zou ik bij haar komen en zou ze koken voor me. Onder tussen al redelijk wat telefoongesprekken gehad (lange van ruim uur). Leuk gehad wezen slapen. Tenminste laatste trein ging wel wat vroeg.
Ze zat allemaal toekomst plannen te fantaseren (niet van trouwen ofzo) maar gewoon leuk en dan kom ik bij jouw en dan gaan we dit doen en dat doen.

Oke voordat ze me gevonden had via datesite had ze al een vakantie geboekt, tenminste ik neem aan dat dat niet gelogen is, naar Egypte voor een duikbrevet.

Maar sinds haar terugkomst doet ze anders. Ik had tijdens vakantie haar gesmsed. Niets terug. Oke kan gebeuren boeit allemaal niet zo. Maar ze had bij terugkomst in Nederland, helemaal niets van zich laten horen. Niet eens een smsje of emailtje dat ze terug is.

Dus ik zelf maar bellen, ze was op een vrijdagavond teruggekomen. Dus ik dacht ik wacht ff een dag of wat. Dus ik zondag bellen. Geen gehoor. Terwijl die week in aanloop vakantie lange gesprekken enzo. Dus ik dacht bel volgende ochtend wel al ze op haar werk is zo rond lunch. Ja wel ik krijg haar te pakken maar is redelijk kort af. Terwijl zij eerder minstens een half uur heeft gebeld met mij onder werktijd.

Dus ik vragen naar haar vakantie. Leuk verders niet zo veel response. Ik maar vragen voor een vervolg afspraak. Leuk leuk nou kom volgende weekend. Leuk. Dus ik in goede doen. Krijg ik gister een mailtje ...
quote:
Ik zal eerlijk met je zijn, ik heb onlangs een leuke jongen ontmoet in de stad. En gaat erg goed. we hebben het leuk. En ik ga samen met hem en zijn familie op wintersport. Dus het weekend lijkt me niet zo goed plan.
Nee medunkt dat het geen goed plan is.

Griebel wat moet ik hier nu mee ... 2 weken geleden was ik het helemaal. Lange gesprekken. 2 keer ontmoet. Fantasie van leuk dingen doen enzo. En krijg ik dit op me dak.

Maar nu valt het wel een paar dingen op z;n plaats. Ze is gewoon potverdorie in de wolken van iemand anders. En binnen een week ben ik gewoon exit, en in eerste instantie wil ze het nog aan houden. Ik vond het al raar dat ze niet eventjes een belletje, smsje, mailtje had gestuurd dat ze terug is van vakantie. Telefoon in eerste instantie niet opnemen.
Kennelijk heeft die ander gozer flink wat poen en meteen op vakantie. Terwijl ik het raar vind, wat tegen mij had ze gezegd dat ze met 3 vriendinnen had afgesprokken om naar London te gaan met kerst/oud&nieuw en nu loopt ze gewoon weg leuk te verkondigen dat ze met dit patser op Wintersport gaat. Aangezien ze ook al zo raar doet over de kerstvakantie. Geloof ik er niet zo in dat ze naar Egypte is geweest.

Tijdens de date heb ik natuurlijk gevraagd van heb je nog andere lijntjes open. Nee helemaal niets blabla .. nou oke.
Ze zit wel op dansen en die danspartner moest ze niets van hebben ...

Nu ze zegt dat het al heel goed gaat met die gozer, heb ik het dus zeer sterk idee dat ik gewoon een 2e wedpaard ben geweest. En aangezien ik geen plaatsgenoot ben heb ik het onderspit moeten delven. Ik weet nu du niet hoe ik het allemaal moet zien. Ik voel me een beetje gebruikt of hoe zeg je dat ... Moet ik hier nu mee. Ze had nog wel het verzoek om mailcontact te onderhouden. Nou ik vind het best.

Het helegebeuren kan me gestolen worden. Wat zijn vrouwen toch slinks soms. Want tijdens de date, was ik grappig, leuk, lief, aardig weet ik veel allemaal. Maar ondertussen zat ze wel in de wolken met die ander gast.

Het was maar een prille start .. maar het geeft wel een kutgevoel. Het voelde zo goed aan. En krijg ik het gewoon keihard in me gezicht.

Tijdens de gesprekken had ze het er over dat ze ergens voor gaat als ze ergens haar zinnen op zet. Nou zij had de zinnen op mij gezet. Maar binnen een week of wat ben ik exit voor de eerste voorblj lopende lul.

Heb er gewoon 2 uur over gedaan om een mailtje terug te sturen. Zonder verwijtend over te komen. Denk wel dat er een zwaar telleurgestelde ondertoon in zit. Ik heb natuurlijk wel gewezen op het oud&nieuw vakantie vs Wintersport.
Ze kan me wat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 02-12-2007 23:16:58 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55003408
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef Shitonya het volgende:
Dat vergeten computernerds nog wel eens. Hun droomvrouwen leven voornamelijk in hun fantasie
Maar dan heb je wel je eigen droomvrouw met alleen maar positieve eigenschappen .
  zondag 2 december 2007 @ 23:14:21 #243
141482 Q.
JurassiQ
pi_55003512
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jongens, ik heb extreem succesvol gedate de afgelopen week, dus van mij zijn jullie weer af.
Verrader!
For great justice!
  zondag 2 december 2007 @ 23:22:16 #244
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_55003743
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Verrader!
.

Voor de statistieken is het trouwens niet via internet en hebben we ook niet maandenlang op een andere manier gecommuniceerd. Gewoon ordinair ouderwets face to face contact.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_55003760
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:09 schreef Lambiekje het volgende:

Heb er gewoon 2 uur over gedaan om een mailtje terug te sturen. Zonder verwijtend over te komen. Denk wel dat er een zwaar telleurgestelde ondertoon in zit. Ik heb natuurlijk wel gewezen op het oud&nieuw vakantie vs Wintersport.
Ze kan me wat.
Dat had je moeten mailen. Nu is het slechts zonde van die 2 uur die je eraan verspild hebt.
pi_55004168
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:03 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Klinken voor mij als alle voorwaarden om door alle vrouwen gewild te worden.
Naja, er werd me zojuist nog verteld dat ze zich nog nooit zo snel bij iemand op haar gemak heeft gevoeld...

Misschien is dit dus wel hét grote geheim tot het vrouwelijke brein .
Het is totaal onlogisch en slaat nergens op, dus het zou zomaar kunnen.
pi_55004499
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:36 schreef kastanova het volgende:
Naja, er werd me zojuist nog verteld dat ze zich nog nooit zo snel bij iemand op haar gemak heeft gevoeld...

Misschien is dit dus wel hét grote geheim tot het vrouwelijke brein .
Het is totaal onlogisch en slaat nergens op, dus het zou zomaar kunnen.
En jij vindt haar Leuk
pi_55004542
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:47 schreef MNR het volgende:

[..]

En jij vindt haar Leuk
Een heel andere kant van kasta, dat we dat nog mogen meemaken.
pi_55004579
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:47 schreef MNR het volgende:

[..]

En jij vindt haar Leuk
Ik had haar gezegd bier voor me te halen... Kijk ik net in de koelkast; alleen maar blikbier...

Nee, dit gaat hem niet worden...
  zondag 2 december 2007 @ 23:55:24 #250
52357 Lambiekje
pi_55004694
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:22 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat had je moeten mailen. Nu is het slechts zonde van die 2 uur die je eraan verspild hebt.
klopt. .. maar ik was gewoon zwaar ontdaan door het mailtje. Ik had dan wel een vermoeden dat er iets niet klopte. Nu ze dus een voorstel deed voor weekendje, dacht ik dat het wel weer goed zat. Weg twijfels snap. Maar krijg je dit in je mik. Dus vandaar ontdaan. Vervolgens heb ik zeer slecht geslapen. .. wist niet dat het me eigenlijk zou pakken. Je voelt je gewoon gebruikt ...

Uit frustratie ga je lange verhaaltjes typen. Maar bij teruglezen. Van eigenlijk kan ik het zo ook niet zeggen. Zo klinkt het verwijtend, dan is het weer te grof. Tientallen zinnen weer weggeknipt tot een kort bericht je dat ik teleurgesteld ben en dat ik wat tegenstrijdigheden had geconstateerd. En dat het toch niet geheel verrassend was dat dit er uit zo komen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55004721
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

klopt. .. maar ik was gewoon zwaar ontdaan door het mailtje. Ik had dan wel een vermoeden dat er iets niet klopte. Nu ze dus een voorstel deed voor weekendje, dacht ik dat het wel weer goed zat. Weg twijfels snap. Maar krijg je dit in je mik. Dus vandaar ontdaan. Vervolgens heb ik zeer slecht geslapen. .. wist niet dat het me eigenlijk zou pakken. Je voelt je gewoon gebruikt ...

Uit frustratie ga je lange verhaaltjes typen. Maar bij teruglezen. Van eigenlijk kan ik het zo ook niet zeggen. Zo klinkt het verwijtend, dan is het weer te grof. Tientallen zinnen weer weggeknipt tot een kort bericht je dat ik teleurgesteld ben en dat ik wat tegenstrijdigheden had geconstateerd. En dat het toch niet geheel verrassend was dat dit er uit zo komen.
Je neemt het in mijn ogen veel te serieus.
pi_55004774
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:51 schreef kastanova het volgende:
Ik had haar gezegd bier voor me te halen... Kijk ik net in de koelkast; alleen maar blikbier...

Tjsa.. je hebt gelijk, dat is ècht een fatale fout. Dit kan echt nooit iets worden
pi_55004804
Ja ik ben het met dawg eens
Zeldzaam maar toch
  maandag 3 december 2007 @ 00:00:26 #254
52357 Lambiekje
pi_55004847
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

1/2 liter hollandia zeker
pi_55005020
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:55 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Het helpt als je iemand ook echt ontmoet
Dat weet ik maar zolang zij dat nog niet wil houdt het even op, hè?

Ik probeer haar eerst wel eens zo gek te krijgen dat ze belt.
(ik heb haar nummer niet en ik heb mijn nummer, natuurlijk per ongeluk , eens genoemd)
pi_55005073
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat weet ik maar zolang zij dat nog niet wil houdt het even op, hè?

Ik probeer haar eerst wel eens zo gek te krijgen dat ze belt.
(ik heb haar nummer niet en ik heb mijn nummer, natuurlijk per ongeluk , eens genoemd)
Hoe sms je zonder nr?

Dit is hoe ik het zie, er kunnen 3 dingen gebeuren:
1. Ze stelt het ontmoeten maar uit en uit, de smsjes worden minder, tot je elkaar niet eens meer op msn spreekt
2. Jullie spreken af en er is geen klik en je fantasie spat uitelkaar als een luchtbel
3. Jullie spreken af er is een klik (en dan is ze je waarschijnlijk nog beu na een paar dates)
  maandag 3 december 2007 @ 00:10:41 #257
52357 Lambiekje
pi_55005099
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef dawg het volgende:

[..]

Je neemt het in mijn ogen veel te serieus.
Oke ik zal het maar anders zeggen, het is niet geheel via een datesite gegaan. Maar op een andere manier. Zij heeft contact gezocht met mij via een redactie. Wat heen en weer gemaild. En zij wilde contact. Zij gaf haar nummer, vervolgens ik de mijne. Prompt belt ze de volgende ochtend op. Wil je stemmen horen. Dat was op het werk. Even kwartiertje gebeld. Savonds belt ze weer. Ruim anderhalf gebeld. volgende dag weer een ruim driekwartier. Toen kwam het verzoek om eens op visite te komen en zou ze koken. Later die week tijdens weer een van de tel.gesprekken zegt ze van oh ik heb zaterdag wedstrijd in Amsterdam. Zin om te komen kijken. Ik denk vind het best.

Misschien til ik er wat zwaar aan. Maar aan de andere kant zij liet er geen gras over groeien om elkaar beter te leren kennen. Die date overigens was ik ook bljven slapen. En ik was de man, ik was grappig en ik was dit. Ze wat ik dus net al zei allerlei dingen te fantaseren over leuke dingen doen samen.

Ik hield mezelf in reserve, maar toch geeft het gewoon een kutgevoel. Dat je zo makkelijk hupsakee. Zeker in mijn geval aangezien zij mij steeds belde en mailde en afspraakjes maakte. Ik was dus niet diegene die toenadering zocht, maar gewoon instemde met haar plannen....

Ze heeft dus gewoon valse hoop gegenereerd.
pi_55005179
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oke ik zal het maar anders zeggen, het is niet geheel via een datesite gegaan. Maar op een andere manier. Zij heeft contact gezocht met mij via een redactie. Wat heen en weer gemaild. En zij wilde contact. Zij gaf haar nummer, vervolgens ik de mijne. Prompt belt ze de volgende ochtend op. Wil je stemmen horen. Dat was op het werk. Even kwartiertje gebeld. Savonds belt ze weer. Ruim anderhalf gebeld. volgende dag weer een ruim driekwartier. Toen kwam het verzoek om eens op visite te komen en zou ze koken. Later die week tijdens weer een van de tel.gesprekken zegt ze van oh ik heb zaterdag wedstrijd in Amsterdam. Zin om te komen kijken. Ik denk vind het best.

Misschien til ik er wat zwaar aan. Maar aan de andere kant zij liet er geen gras over groeien om elkaar beter te leren kennen. Die date overigens was ik ook bljven slapen. En ik was de man, ik was grappig en ik was dit. Ze wat ik dus net al zei allerlei dingen te fantaseren over leuke dingen doen samen.

Ik hield mezelf in reserve, maar toch geeft het gewoon een kutgevoel. Dat je zo makkelijk hupsakee. Zeker in mijn geval aangezien zij mij steeds belde en mailde en afspraakjes maakte. Ik was dus niet diegene die toenadering zocht, maar gewoon instemde met haar plannen....

Wat een hoop bla
Je tilt er nog steeds te zwaar aan
pi_55005181
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1/2 liter hollandia zeker
Nou nee, nog wel gewoon Grolsch, dus ze had wel geluisterd...
Maar een vrouw weet toch dat geen enkele man thuis blikbier drinkt?!
pi_55005231
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:10 schreef Lambiekje het volgende:
<lang verhaal>
Ze wilde je beter leren kennen en nu ze je beter heeft leren kennen heeft ze zich bedacht. Dat kan, dat gebeurt. Wat kan en wil je daar niet aan accepteren?
  maandag 3 december 2007 @ 00:23:48 #261
52357 Lambiekje
pi_55005360
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:14 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Wat een hoop bla
Je tilt er nog steeds te zwaar aan
Mag ik ...
Altijd maar nul op het rekest krijgen. Altijd maar te horen krijgen je bent een leuk lieve jongen, maar sorry ik ben al bezet.
Ik heb gewoon nog nooit een relatie of date gehad dat wat verder ging. Nu dan eindelijk is een keer dat iemand naar mij toenadering zoekt. Geen gras erover laat groeien. Echt interesse toont. Lekker maaltijd heeft gekookt. Veel telefoongesprekken heeft begonnen. Dus ik eindelijk is een keer in me nopjes van zal het dan .... pats weer driedubbel in me gezicht.

Krijg je zo stom kortaf mailtje en vervolgens mededeling dat ze gozer heeft ontmoet. Meteen met hem op vakantie gaat.
Terwijl ik nog vroeg van wat ge je doen met kerst/o&n of er tussen in. Nou dat zou lastig gaan. Want ze zou met vrienden naar London. Staat er tussen nu in het mailtje prompt verloren dat ze op wintersport gaat.

Allemaal leugens leugens, ik word daar een beetje flauw van.. mag ik.
  maandag 3 december 2007 @ 00:29:25 #262
52357 Lambiekje
pi_55005415
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:16 schreef MNR het volgende:

[..]

Ze wilde je beter leren kennen en nu ze je beter heeft leren kennen heeft ze zich bedacht. Dat kan, dat gebeurt. Wat kan en wil je daar niet aan accepteren?
Ik accepteer het wel. Alleen het voelt gewoon kut en gebruikt. Ik vind het anders dan dat jy diegene bent, als man zijnde , die de boel in gaan zet en het backfires. In mijn geval was het dat dame in kwestie de boel ingang heeft gezet.

het kan natuurlijk nog steeds, maar toch.
pi_55005449
Bahbah, zaterdagavond 2e date, erg gezellig en we mogen elkaar goed, maar op het einde wéér niets gebeurd, ik durf het initiatief niet te nemen op de één óf andere manier... hopeloos, terwijl er best kansen waren denk ik...
pi_55005463
Nou je bent blijkbaar niet leuk genoeg
Ik geef haar gelijk als ik dit drama-gedoe telkens lees
pi_55005472
Dag mag best. Alleen dit:
quote:
Daarmee leg je de bal bij haar neer, terwijl je het juist bij jezelf behoort te houden. Jij mag zeker kwaad, gefrustreerd enz enz.. zijn. Dat hoor je niemand zeggen, maar het punt is dat je het beste anders tegen dit soort momenten aan kunt kijken.
Wat schiet je er daadwerkelijk mee op om haar de schuld te geven (en al die andere meiden for that matter). Niets! Zij is er niet verantwoordelijk voor dat jij je nu zo voelt. Je kunt beter bij jezelf te rade gaan hoe je het beste met de situatie om kunt gaan. En dat zie ik jou niet doen.
pi_55005473
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik accepteer het wel. Alleen het voelt gewoon kut en gebruikt. Ik vind het anders dan dat jy diegene bent, als man zijnde , die de boel in gaan zet en het backfires. In mijn geval was het dat dame in kwestie de boel ingang heeft gezet.

het kan natuurlijk nog steeds, maar toch.
Als jij het intiatief had genomen had je wel wat anders gevonden om over te zeuren
pi_55005514
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:29 schreef Lambiekje het volgende:
Alleen het voelt gewoon kut en gebruikt.
Now we're talking
  maandag 3 december 2007 @ 00:37:02 #268
52357 Lambiekje
pi_55005536
pfff leuk hoor, ff me frusty hier weg typen.

Oke voortaan maar lekker binnenvetten dan maar. Kennelijk mag je niet je mening/gevoel over iets kwijt. Daar wordt je op afgeblaft
pi_55005562
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:37 schreef Lambiekje het volgende:

Oke voortaan maar lekker binnenvetten dan maar. Kennelijk mag je niet je mening/gevoel over iets kwijt. Daar wordt je op afgeblaft
Lees mijn laatste post nog maar een keer, want dat was niet wat ik bij je teweeg wilde brengen.
pi_55005569
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:37 schreef Lambiekje het volgende:

Niet zeuren ik help je
Niet met zulke zachte handschoentjes als je zou willen misschien maar daar heb ik vandaag geen zin in
  maandag 3 december 2007 @ 00:40:47 #271
52357 Lambiekje
pi_55005582
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:32 schreef MNR het volgende:
Dag mag best. Alleen dit:
[..]

Daarmee leg je de bal bij haar neer, terwijl je het juist bij jezelf behoort te houden. Jij mag zeker kwaad, gefrustreerd enz enz.. zijn. Dat hoor je niemand zeggen, maar het punt is dat je het beste anders tegen dit soort momenten aan kunt kijken.
Wat schiet je er daadwerkelijk mee op om haar de schuld te geven (en al die andere meiden for that matter). Niets! Zij is er niet verantwoordelijk voor dat jij je nu zo voelt. Je kunt beter bij jezelf te rade gaan hoe je het beste met de situatie om kunt gaan. En dat zie ik jou niet doen.
Ik geef helemaal niemand de schuld. Ik voel me alleen gefrustreerd.

Ik vind het alleen raar van haar kant. Zij zegt van als je er geen zin meer in hebt, of mij dumpt dan wil ik het face to face horen. maar ik krijg gewoon een flauw mailtje en dat is het dan.
pi_55005599
note to self: niet toegeven aan de behoefte de hele tijd te bellen
hij neemt maar initiatief, of niet, dan zal ik em niet negeren.
maar zo contact houden werkt niet.
gewoon ff niet zien, aan hem denken, enz.

wordt maar boos als t me niet is gelukt k
pi_55005602
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik geef helemaal niemand de schuld. Ik voel me alleen gefrustreerd.

Ik vind het alleen raar van haar kant. Zij zegt van als je er geen zin meer in hebt, of mij dumpt dan wil ik het face to face horen. maar ik krijg gewoon een flauw mailtje en dat is het dan.
Gebuik het als een leer moment
Aan miepen heb je niks
  maandag 3 december 2007 @ 00:43:16 #274
52357 Lambiekje
pi_55005612
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:39 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Niet zeuren ik help je
Niet met zulke zachte handschoentjes als je zou willen misschien maar daar heb ik vandaag geen zin in
Oh, hulp is altijd goed, met blote hand mag ook hoor
pi_55005629
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:24 schreef OldJeller het volgende:

[b]Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic.
Sorry hoor maar ik moest de op ff quoten
Volgens mij lezen mensen die niet meer of zo
pi_55005639
Als we je af zouden willen blaffen, zouden we dat een stuk heftiger aanpakken. You can count on that
  maandag 3 december 2007 @ 00:46:29 #277
52357 Lambiekje
pi_55005657
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:44 schreef MNR het volgende:
Als we je af zouden willen blaffen, zouden we dat een stuk heftiger aanpakken. You can count on that
ja daar ben ik ook inmiddels wel achter ...
pi_55005668
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:40 schreef Lambiekje het volgende:
Bekijk het positief. Veel duidelijker dan dat ga je het nooit krijgen. Iedereen verdient beter dan een hypocriet mormel tenslotte.
  maandag 3 december 2007 @ 00:48:20 #279
52357 Lambiekje
pi_55005687
Nu ik het van af heb getypt ben ik er klaar mee. Punt.
Nu maar weer andere sterke verhalen van mede fellow-singelaars date-avonturen.
pi_55005688
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:46 schreef Lambiekje het volgende:
ja daar ben ik ook inmiddels wel achter ...
Alles okay daar?
pi_55005696
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:47 schreef Litpho het volgende:

[..]

Bekijk het positief. Veel duidelijker dan dat ga je het nooit krijgen. Iedereen verdient beter dan een hypocriet mormel tenslotte.
En beter dat je het nu weet dan over 2 maanden
pi_55005701
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:09 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Hoe sms je zonder nr?

Dit is hoe ik het zie, er kunnen 3 dingen gebeuren:
1. Ze stelt het ontmoeten maar uit en uit, de smsjes worden minder, tot je elkaar niet eens meer op msn spreekt
2. Jullie spreken af en er is geen klik en je fantasie spat uitelkaar als een luchtbel
3. Jullie spreken af er is een klik (en dan is ze je waarschijnlijk nog beu na een paar dates)
Waar heb ik het over sms gehad?

En waarom eindigt het allemaal zo negatief volgens jou?
pi_55005717
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:49 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Waar heb ik het over sms gehad?

En waarom eindigt het allemaal zo negatief volgens jou?
Ow jeetje zijn jullie nog niet eens toe aan de sms

Omdat het in 90% van de gevallen zo gaat
En jij het te positief in schat en ik ff tegenkleur of hoe je dat ook zegt geef
  maandag 3 december 2007 @ 00:50:14 #284
52357 Lambiekje
pi_55005718
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:48 schreef liefie_ het volgende:

[..]

En beter dat je het nu weet dan over 2 maanden
daar heb je gelijk in.
pi_55005734
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in.
Maar daaom ook: til er niet zo zwaar aan
Er was nog geen zak.... je hebt er meer van gemaakt in je hoofd gok ik maar om hoeveel dates ging het? 2 of zo?
pi_55005753
quote:
Wacht, ik bel MUUS wel ff .
  maandag 3 december 2007 @ 00:57:11 #287
52357 Lambiekje
pi_55005825
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:51 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Maar daaom ook: til er niet zo zwaar aan
Er was nog geen zak.... je hebt er meer van gemaakt in je hoofd gok ik maar om hoeveel dates ging het? 2 of zo?
Nee het punt is dat ze zei dat er geen andere gegadigden waren. Maar dat het dus wel zo is. Ik ben gewoon al bij dag 1 genept . Oke ik ben niet lang aan het lijntje gehouden. Dat vind ik gewoon jammer.
pi_55005863
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee het punt is dat ze zei dat er geen andere gegadigden waren. Maar dat het dus wel zo is. Ik ben gewoon al bij dag 1 genept . Oke ik ben niet lang aan het lijntje gehouden. Dat vind ik gewoon jammer.
Hoe maakt dat verschil in het feit dat jij meer zag in iets wat eigenlijk maar 2 dates waren?
Als het al zo was dat die kerel al eerder in beeld was (dat weet je niet, dat heb je er zelf bij verzonnen eigenlijk) dan heeft ze gelogen
Ja en? Dat doen mensen
Welkom in de echte wereld
pi_55005871
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:50 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ow jeetje zijn jullie nog niet eens toe aan de sms

Omdat het in 90% van de gevallen zo gaat
En jij het te positief in schat en ik ff tegenkleur of hoe je dat ook zegt geef
Mag ik voor één keer eens echt het idee hebben dat het goed gaat?

Normaal is het altijd:"ja, als je denkt dat het fout gaat gaat het ook fout." en nu denk ik eens een keer niet dat het fout gaat , dan zit er hier wel weer zo'n zure muts te miepen dat het wel fout zal lopen.

En waarom moet je persé smsen, in een mail kun je meer kwijt.
Buiten dat, als we alles wat we mailen per sms gaan doen krijg ik waarschijnlijk een kerstpakket van mijn provider. en zij één van de hare.

Ze heeft slechte ervaringen met daten dus ik heb gewoon geduld en probeer het dan nog eens.

En natuurlijk, misschien heb je wel gelijk maar moet ik daarom gelijk maar opgeven? Zoals het nu gaat gaat het leuk en zolang het leuk blijft is het prima.
pi_55005895
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Mag ik voor één keer eens echt het idee hebben dat het goed gaat?

Normaal is het altijd:"ja, als je denkt dat het fout gaat gaat het ook fout." en nu denk ik eens een keer niet dat het fout gaat , dan zit er hier wel weer zo'n zure muts te miepen dat het wel fout zal lopen.

En waarom moet je persé smsen, in een mail kun je meer kwijt.
Buiten dat, als we alles wat we mailen per sms gaan doen krijg ik waarschijnlijk een kerstpakket van mijn provider. en zij één van de hare.

Ze heeft slechte ervaringen met daten dus ik heb gewoon geduld en probeer het dan nog eens.

En natuurlijk, misschien heb je wel gelijk maar moet ik daarom gelijk maar opgeven? Zoals het nu gaat gaat het leuk en zolang het leuk blijft is het prima.
Ik zeg niet dat je op moet geven en ik zeg niet dat je moet denken dat het fout gaat
Ik zeggen alleen dat ook jij veel meer zoekt achter iets wat nog niks is
Dat is pas funest mocht je willen dat het echt nog wat word

En dan ga je hier straks ook alleen maar depresieve lappen tekst lopen posten
pi_55005925
quote:
Afblaffen? Komt niet in m'n vocabulaire voor.

Volblaffen daarentegen..
  maandag 3 december 2007 @ 01:05:10 #292
52357 Lambiekje
pi_55005934
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:59 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Hoe maakt dat verschil in het feit dat jij meer zag in iets wat eigenlijk maar 2 dates waren?
Als het al zo was dat die kerel al eerder in beeld was (dat weet je niet, dat heb je er zelf bij verzonnen eigenlijk) dan heeft ze gelogen
Ja en? Dat doen mensen
Welkom in de echte wereld
Ik zou dat dus nooit doen, maar kennelijk is dat mijn manco.
Nu geef je dus mooi aan dat jullie vrouwen, met korrelzout genomen moeten worden, als dus op andere lijntjes aankomt.
pi_55005948
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nu geef je dus mooi aan dat jullie vrouwen, met korrelzout genomen moeten worden, als dus op andere lijntjes aankomt.
Ja ik zeg dat alle vrouwen liegen
Le-zen
Ten eerste weet je helemaal niet of ze liegt! Dat denk jij (misschien omdat het dan dragelijker word voor je?)
Ten tweede ja er zijn mensen die liegen!! Get over it jezus!
pi_55005950
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ach, als we je wereldbeeld toch al shockeren? Dat is niet voorbehouden aan vrouwen .
pi_55005956
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:04 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Volblaffen daarentegen..
Blaf jij lambiekje maar eens goed vol
  maandag 3 december 2007 @ 01:08:31 #296
88139 JoeyT
pi_55005978
Liefie die adviezen geeft, OJ die nog steeds humorloos is... Verder nog updates?

BTW succes RZ
pi_55005981
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:04 schreef OldJeller het volgende:

Volblaffen daarentegen..
10 tegen 1 dat de juiste benoeming 'afblaffen' is. Of je zit me nu uit de tent te lokken, maar ik kan de glimlach niet aflezen van je gezicht.

*off
pi_55005996
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:01 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je op moet geven en ik zeg niet dat je moet denken dat het fout gaat
Ik zeggen alleen dat ook jij veel meer zoekt achter iets wat nog niks is
Dat is pas funest mocht je willen dat het echt nog wat word

En dan ga je hier straks ook alleen maar depresieve lappen tekst lopen posten
En dus? Je hioeft het niet te lezen.

Of vind jij het doodnormaal om 80 tot 100 berichtjes per dag uit te wisselen. (en dan heb ik het niet over éénregelig breezergelul.)

@ JoeyT: Thanks.
  maandag 3 december 2007 @ 01:12:15 #299
52357 Lambiekje
pi_55006009
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:06 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ja ik zeg dat alle vrouwen liegen
Le-zen
Ten eerste weet je helemaal niet of ze liegt! Dat denk jij (misschien omdat het dan dragelijker word voor je?)
Ten tweede ja er zijn mensen die liegen!! Get over it jezus!
dan vind ik het knap dat ze welgeteld 2 dagen (5 nadat ze me de medeling geeft), niet meegeteld haar vankantie in Egypte. Iemand heeft ontmoet waarmee ze direct al op vakantie gaat. Nou dan lijk het met dat ze dus al lang aan het klooien was, en ik gewoon een 2e lijntje was voor als het toch niets zou worden ofzo.

mag ik daar beetje gepikeerd overzijn....
pi_55006010
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:08 schreef JoeyT het volgende:
Liefie die adviezen geeft, OJ die nog steeds humorloos is... Verder nog updates?

BTW succes RZ
Kom je hier voor m'n humor?

Houd vast aan die droom!
  maandag 3 december 2007 @ 01:12:48 #301
88139 JoeyT
pi_55006013
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:08 schreef MNR het volgende:

[..]

10 tegen 1 dat de juiste benoeming 'afblaffen' is. Of je zit me nu uit de tent te lokken, maar ik kan de glimlach niet aflezen van je gezicht.

*off
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')