Zegt de analfabeet van FOK!.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jeetje 19 al!
Dan verwacht ik toch wel meer van iemand
Als je gewoon goed in je vel zit dan komt dat vanzelf, geloof me.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom vraag je zelf een man dan niet op date?
dat je een man op date vraagt of dat je gevraagd wordt?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je gewoon goed in je vel zit dan komt dat vanzelf, geloof me.
LOL!!! Ja, misschien dat jij het nu niet ziet, maar je laatste zinquote:Op zondag 2 december 2007 12:42 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik heb nu een soort ruzie met een kennis van me...
hij is boos dat ik een vrouw heb afgewezen waarmee hij goed bevriend is....
moet eerlijk zeggen dat waarop ik haar afwees niet zo netjes was, maar 180 kilo is mij toch echt iets teveel...
ontzettend slecht verkapte ik-kan-heus-wel-vrouwen-krijgen-en-een-semi-stoere-botte-lul-zijn-postquote:Op zondag 2 december 2007 12:42 schreef EdwinHeijmen het volgende:
moet eerlijk zeggen dat waarop ik haar afwees niet zo netjes was, maar 180 kilo is mij toch echt iets teveel...
nee hoor... ik kan niet de vrouwen krijgen die ik zou willen...quote:Op zondag 2 december 2007 13:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ontzettend slecht verkapte ik-kan-heus-wel-vrouwen-krijgen-en-een-semi-stoere-botte-lul-zijn-post
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hij gaat uit
maar ik weet waar hij uitgaat
dus ga ik ergens anders heen..
Ook ooit eens zoiets meegemaakt. Vriendin van me nam het me enigzins kwalijk dat ik niks met haar ook ongeveer 180 kilo wegende vriendin wou beginnen. Toen maar even subtiel uitgelegd dat ik het daar echt niet op zou kunnen. Daar kon ze dan wel weer begrip voor opbrengen gelukkigquote:Op zondag 2 december 2007 12:42 schreef EdwinHeijmen het volgende:
Je komt over als iemand met hele hoge eisen. Zeker als je ^ stukje post. Als ik haar was zou ik jou nog niet dusdanig vertrouwen dat je in m'n huis mocht verblijven.quote:
Zijn het echt zijn 'vrienden' ?quote:Op zondag 2 december 2007 13:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maar hij heeft wel hele lieve vrienden die de hele avond bij me hebben gestaan, gevraagd hebben hoe t gaat en me thuis gebracht. en "wat een homo is ie zeg jeetje" ()
ja dat waren echt zijn vrienden, ken ik ook niet supergoed of zoquote:Op zondag 2 december 2007 13:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zijn het echt zijn 'vrienden' ?
Waar zijn jouw vrienden, de mensen waar je hiervóór mee omging?
Volgens mij is kasta niet het type wat je hele huis leeg jat. Koelkast misschien...quote:Op zondag 2 december 2007 13:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Je komt over als iemand met hele hoge eisen. Zeker als je ^ stukje post. Als ik haar was zou ik jou nog niet dusdanig vertrouwen dat je in m'n huis mocht verblijven.
In real life maak ik een dusdanig betrouwbare indruk dat mensen me in feite al na 1 dag hun kinderen toe zouden vertrouwen.quote:Op zondag 2 december 2007 13:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Je komt over als iemand met hele hoge eisen. Zeker als je ^ stukje post. Als ik haar was zou ik jou nog niet dusdanig vertrouwen dat je in m'n huis mocht verblijven.
Je hebt gelijk, van wat ik vanaf hier in kan schatten is hij idd niet het type dat misbruik maakt van iemands gastvrijheid door de kiet leeg te halenquote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens mij is kasta niet het type wat je hele huis leeg jat. Koelkast misschien...
En ik heb weleens in huizen gezeten waar meer te halen viel, dus tja, ik zie het nut sowieso nietquote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij is kasta niet het type wat je hele huis leeg jat. Koelkast misschien...
Behoudend als in?quote:Op zondag 2 december 2007 14:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, van wat ik vanaf hier in kan schatten is hij idd niet het type dat misbruik maakt van iemands gastvrijheid door de kiet leeg te halenMaar hij komt in zijn post wel over als iemand die heel behoudend is.
Dat neem ik ook direct van je aan.quote:Op zondag 2 december 2007 13:59 schreef kastanova het volgende:
In real life maak ik een dusdanig betrouwbare indruk dat mensen me in feite al na 1 dag hun kinderen toe zouden vertrouwen.
En ik ben ook zeer betrouwbaar, dus dat komt goed uit.
Ik heb haar bij het weggaan ook verteld dat ze m'n creditcard en bankpas (incl. pin) mee mocht nemen als dat haar een prettiger gevoel zou geven, maar dat vond ze niet nodig.
M'n ogen schijnen nu eenmaal heel open en sprekend te zijn (haar woorden).
Je gevoelens.quote:Op zondag 2 december 2007 14:01 schreef kastanova het volgende:
Behoudend als in?
Correct.. En dat weet ze ook...quote:Op zondag 2 december 2007 14:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Je gevoelens.
Edit: als dat je je op ieder gewenst moment nog steeds terug kunt trekken, zonder echte reden.
Dat maakt toch ni uit...quote:Op zondag 2 december 2007 12:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat je een man op date vraagt of dat je gevraagd wordt?
zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, hé..quote:Op zondag 2 december 2007 14:01 schreef liefie_ het volgende:
Pfff ik laat mn vriendinnen nog niet alleen achter in mn huis
Laat staan een vreemde knul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |