misschien moet je hem vragen of hij je terug wil?quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
blegh. ik droom er nu heel veel over en dan word ik wakker en dan voel ik me kut
het was niet echt serieus bedoeltquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja misschien wel
maar dan moet er eerst echt iets gaan veranderen aan de houding tov elkaar
misschien dat ik gewoon mis dat er iemand niet meer is ipv de persoon
waarom weten zijn vrienden van niets?quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja dat zal ik dan maar doen
ik zou met zn vrienden + mijn vrienden + enz uitgaan naar t zelfde
maar ja het leek ons beide vreemden alleen weten/wisten zijn vrienden van niks
het is niet alleen dat ik het erg vind dat we niks hebben maar dat ik ook vooral bang ben een vriend te verliezen.
Is dat niet gewoon liefdesverdriet in vermomming?quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het is niet alleen dat ik het erg vind dat we niks hebben maar dat ik ook vooral bang ben een vriend te verliezen.
Serieus met elke post schat ik je jonger inquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zodat ik 't niet per ongeluk aan kan maken
Ik vind prinesje eigenlijk gewoon overkomen als een schattig verliefd meisje die ik graag een aai over de bol wil geven.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Serieus met elke post schat ik je jonger in
Nu gok ik dat je zo'n 9 bent?
Ik als wereldvreemd en onvolwassenquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:10 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik vind prinesje eigenlijk gewoon overkomen als een schattig verliefd meisje die ik graag een aai over de bol wil geven.
Waar niks mis mee is als je 19(toch) bentquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik als wereldvreemd en onvolwassen
Jeetje 19 al!quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:16 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Waar niks mis mee is als je 19(toch) bent
nou ik hoop toch dat ik iets anders over komquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:16 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Waar niks mis mee is als je 19(toch) bent
Nee hoor. Ik ben vandaag in een aai over de bol stemming.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou ik hoop toch dat ik iets anders over kom
maar probleem is toch dat je ex daar ook is? dan is het toch geen afleidingquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben 20..
vandaag ga ik naar 2 feestjes, bowlen, uit, afterparty @ 1e feestje. kom net terug van werken ga zo eten en meteen naar vrienden. afleiding genoeg
waarom vraag je zelf een man dan niet op date?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:09 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand hierop een goed antwoord weet.
Ik vraag me namelijk af waarom ik nooit een date heb.
Voor zover ik weet (heb het ook nagevraagd) ben ik niet lelijk, stink ik niet, niet onaardig, gemeen, etc.
Maar waarom heb ik nou nooit een date? Er word altijd erg snel geroepen door de mannen dat vrouwen het zo makkelijk hebben en er niks voor hoeven te doen. Maar waarom vraagt iemand mij dan nooit mee uit?
Hopelijk heeft een vrouw (of man) hier ervaring mee of gewoon een goede tip. Alvast bedankt!
hij gaat uitquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar probleem is toch dat je ex daar ook is? dan is het toch geen afleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |