Wowh! Even rectificatie: als het hem om de seks te doen is, kan hij beter op een ander z'n geld zetten (laat daarmee mijn statement duidelijk zijn).quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:58 schreef Garisson72 het volgende:
Hij doet vaag omdat hij geen relatie met je wil. Hij wil sex met je, no strings attached, en hij probeert je die kant op te manouvreren door er wijn in te gieten en je dan te gaan zoenen. En vragen te blijven slapen.
had van jou niet zo verwacht dat je er zo in zou tuinen MNR...![]()
Het was toch uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
pff.. wat moet ik er mee als t maar half uit is
ik baseerde mijn 'in tuinen'-opmerking op deze opmerking van jou:quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:41 schreef MNR het volgende:
Wowh! Even rectificatie: als het hem om de seks te doen is, kan hij beter op een ander z'n geld zetten (laat daarmee mijn statement duidelijk zijn).
En ik ben er niet in getuind, want ik ben opgestapt. Ben niet op mijn knieen gegaan, heb geen please gedrag vertoond en heb me ook niet vol in zijn armen geworpen. En hell ja laat ik me zoenen, zou jij ook doen als een aantrekkelijke vrouw tegenover je zou zitten.
Had ook kunnen denken van: "okay, ik blijf slapen, verleid hem in de hoop dat daarna niet meer zonder me kan". Of m'n kop in t zand kunnen steken, heb ik ook niet gedaan.
Zo, voor zover mijn felle reactie. Ik vind best dat ik even een moment van zwakte mag hebben en anticipeer gewoon nog steeds op mijn gevoel (of iemand het oprecht meent of niet).
Maar bedankt voor de tegenwerping, die wordt gewaardeerd
Die lijkt nl aan te geven dat je tegen beter weten in meegaat in zijn spelletje, omdat je stiekem toch hoopt dat hij kiest voor een relatie met jou. Klassieke valkuil.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef MNR het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon toenadering zoek.. maar weet niet of dat verstandig is.
welke helft is er uit dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
pff.. wat moet ik er mee als t maar half uit is
uhm nou jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het was toch uit
En ander kiezen, uit is uit en aan is aan
Maar ik gok dat jullie beter kunnen gaan voor uit
Klasiek geval van ik wil de leuke dingen behouden en de dingen die ik niet leuk vond weg gooien en de vrijheid om andere te neukenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
uhm nou ja
eerst komt ie overstuur vertellen dat ie t zo niet meer wil (dus het is uit)
volgende dag vraagt ie me mee naar t zwemparadijs en of ik zaterdag mee uitga
ik weet niet, als je het eerst uitmaakt kan je niet daarna vragen of iemand mee gaat zwemmen
en we hebben t aan niemand verteld vinden elkaar leuk maarrr
en hij geeft nog veel om me en het contact hoeft toch niet te stoppen
denk k ook van.. hoe kan ik me er overheen zetten als het maar zo half uit is
k denk zo vanquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
uhm nou ja
eerst komt ie overstuur vertellen dat ie t zo niet meer wil (dus het is uit)
volgende dag vraagt ie me mee naar t zwemparadijs en of ik zaterdag mee uitga
ik weet niet, als je het eerst uitmaakt kan je niet daarna vragen of iemand mee gaat zwemmen
en we hebben t aan niemand verteld vinden elkaar leuk maarrr
en hij geeft nog veel om me en het contact hoeft toch niet te stoppen
denk k ook van.. hoe kan ik me er overheen zetten als het maar zo half uit is
okee maar seks is voor hem helemaal niet zo belangrijk, zegt hij. misschien ook wel..quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:44 schreef oddman het volgende:
[..]
k denk zo van
tja misschien is t beter als je woorden afmaakt en interpunctie gebruikt en minder smiley=
![]()
![]()
t zou je posts in ieder geval moor mij leesbaarder maken
Okee, on topic en weer met fatsoenlijk taal- en leestekengebruik.
Hij wil wel met je naar bed maar geen relatie. Simpel. Heb je daar zin in? Meegaan. Geen zin in? Afstand houden.
Hij wil geen relatie met je!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij gaat ie niet met een ander neuken/zoenen
dus ik snap niet echt wat het probleem is als ie me toch nog wil blijven zien
ga em vanavond wel ff de waarheid vertellen of zo
want dit kan niet..
Het was een twijfel.. I admitquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:25 schreef Garisson72 het volgende:
Die lijkt nl aan te geven dat je tegen beter weten in meegaat in zijn spelletje, omdat je stiekem toch hoopt dat hij kiest voor een relatie met jou. Klassieke valkuil.
Hockeyquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hij wil geen relatie met je!!!!!!!!!
Dat is niet leuk om te horen, maar wel waar anders was het niet uit
Nu is het idd aan jou om te beslissen of mee gaat in zijn ik-wil-wel-de-voordelen-niet-de-nadelen (dat kunnen ook andere dingen zijn, bv naar je hockey wedstrijden komen kijken of zaterag weet ik het)
En hij gaat vanzelf wel met een ander zoenen of naar bed en dan sta je als nog in de kou
ik zou zeggen hou de eer aan jezelf
En dat is ook nog een stuk makkelijker, gewoon nu af kappen ipv jezelf mee laten slepen
Eh, sorry?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:32 schreef OldJeller het volgende:
Hockeyvrouwen zijn goed.
Jammer dat de meeste mensen hier zitten te wachten op een Singleton van een compatible klassequote:Op vrijdag 30 november 2007 13:35 schreef Garisson72 het volgende:
ik, als java-programmeur, heb het toch makkelijk. dan tik ik:
Date mijnSpannendeDate = new Date();
en dan heb ik zomaar een date! en die zegt nooit af!
"Tot de volgende keer in.. Goede Tijden, Slechte Tijden!"quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:43 schreef MLI het volgende:
Het was ontzettend liefmaar nu ben ik bang geworden
. Jesus christ, het kan ook nooit goed zijn. Ik zat stiekem te wachten op deze verklaring maar nu ik 'm heb gaat het me iets te snel.
zondag weer hockeyfeestjequote:Op vrijdag 30 november 2007 15:32 schreef OldJeller het volgende:
Hockeyvrouwen zijn goed.
Nee, jouw posts hier zijn van niveauquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Tot de volgende keer in.. Goede Tijden, Slechte Tijden!"
Is het soms leuk om telkens maar een miniscule update te plaatsen van je privé-leven? Informatie a la "Oh ghihi! Hij glimlachte naar me!" is nogal van het niveau soapserie.Zou me heerlijk typisch lijken om hem te laten vallen nu dat je hem volledig lekker gemaakt en ingepakt hebt.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, jouw posts hier zijn van niveau!
misschien moet je hem vragen of hij je terug wil?quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
blegh. ik droom er nu heel veel over en dan word ik wakker en dan voel ik me kut
het was niet echt serieus bedoeltquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja misschien wel
maar dan moet er eerst echt iets gaan veranderen aan de houding tov elkaar
misschien dat ik gewoon mis dat er iemand niet meer is ipv de persoon
waarom weten zijn vrienden van niets?quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja dat zal ik dan maar doen
ik zou met zn vrienden + mijn vrienden + enz uitgaan naar t zelfde
maar ja het leek ons beide vreemden alleen weten/wisten zijn vrienden van niks
het is niet alleen dat ik het erg vind dat we niks hebben maar dat ik ook vooral bang ben een vriend te verliezen.
Is dat niet gewoon liefdesverdriet in vermomming?quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het is niet alleen dat ik het erg vind dat we niks hebben maar dat ik ook vooral bang ben een vriend te verliezen.
Serieus met elke post schat ik je jonger inquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zodat ik 't niet per ongeluk aan kan maken
Ik vind prinesje eigenlijk gewoon overkomen als een schattig verliefd meisje die ik graag een aai over de bol wil geven.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Serieus met elke post schat ik je jonger in
Nu gok ik dat je zo'n 9 bent?
Ik als wereldvreemd en onvolwassenquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:10 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Ik vind prinesje eigenlijk gewoon overkomen als een schattig verliefd meisje die ik graag een aai over de bol wil geven.
Waar niks mis mee is als je 19(toch) bentquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik als wereldvreemd en onvolwassen
Jeetje 19 al!quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:16 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Waar niks mis mee is als je 19(toch) bent
nou ik hoop toch dat ik iets anders over komquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:16 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Waar niks mis mee is als je 19(toch) bent
Nee hoor. Ik ben vandaag in een aai over de bol stemming.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou ik hoop toch dat ik iets anders over kom
maar probleem is toch dat je ex daar ook is? dan is het toch geen afleidingquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben 20..
vandaag ga ik naar 2 feestjes, bowlen, uit, afterparty @ 1e feestje. kom net terug van werken ga zo eten en meteen naar vrienden. afleiding genoeg
waarom vraag je zelf een man dan niet op date?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:09 schreef Lavinia_Humby het volgende:
Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand hierop een goed antwoord weet.
Ik vraag me namelijk af waarom ik nooit een date heb.
Voor zover ik weet (heb het ook nagevraagd) ben ik niet lelijk, stink ik niet, niet onaardig, gemeen, etc.
Maar waarom heb ik nou nooit een date? Er word altijd erg snel geroepen door de mannen dat vrouwen het zo makkelijk hebben en er niks voor hoeven te doen. Maar waarom vraagt iemand mij dan nooit mee uit?
Hopelijk heeft een vrouw (of man) hier ervaring mee of gewoon een goede tip. Alvast bedankt!
hij gaat uitquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar probleem is toch dat je ex daar ook is? dan is het toch geen afleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |