abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54924282
Nog even een paar dingen uit het vorige deel waar ik op wil reageren:
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:55 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel zo, maar ik kan me goed voorstellen dat je behoorlijk moedeloos kunt worden als de dingen die je mist steeds maar buiten handbereik blijven ook al doe je nog zo je best. De behoefte aan een partner is nu eenmaal niet triviaal genoeg om rationeel weg te kunnen denken. Stel je eens voor dat alle mannen/vrouwen waar jij ooit verliefd op bent geworden dat niet op jou konden worden . Allemaal. Keer op keer.
dat inderdaad. Elke keer weer. Ik vind het, en dat meen ik, echt eng om te merken dat ik iemand leuk vind. Je weet hoe diep je kunt vallen als je weer op je bek gaat en als dat gebeurt voel je je de grootste loser die er rond loopt.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:08 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Maar niet de enige manier om de spiraal te verbreken
En ook hoef je niet direct iets te verbeteren op het gebied van vrouwen om je beter te voelen
Sterker nog, ik denk dat als het daar niet lukt je het beter even een tijdje los kunt laten
Dat is wel beter inderdaad. Maar het zit zo diep in me. Elk huwelijk, elke kerst, elk stelletje confornteert je met je verlangens. Een stemmetje dat zegt:"Dat wil ik ook."
En ik weet dat dat vrouwen afschrikt. Maar ik krijg het er niet uit.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Vanzelf

Niets gebeurt vanzelf. Als je er geen moeite voor doet gebeurt het niet. En als je er teveel moeite voor doet ook niet. Zo heb ik jaaren gewacht tot het vanzelf kwam. En toen dat niet gebeurde de ene datingsite na de ander geprobeerd. Beiden niets... 't is een dun lijntje blijkbaar en de een kan daar beter op wandelen dan de ander blijkt maar weer.
Dat is het punt. Ik heb teveel het idee dat ik er wat voor doen moet. Ik heb er geen controle over en dat vind ik irritant. Nu ook, er is iemand waar ik ongelovelijk veel berichtjes mee uitwissel. Alleen verder dan dat komt het nog niet.Ze heeft mijn telefoonnummer, maar door eerdere ervaringen wil ze niet daten. Ik zou dus niet weten wat ik nu moet dioen. Aan de andere kant: we hebben elkaar zoveel te vertellen en we hebben ook best veel overeenkomsten, dus als we voor elkaar bestemd zijn gebeurt dat vanzelf. En nee, ik ben niet de knapste, maar ik durf rustig te stelleb dat ik vrouwen genoeg te bieden heb. Maar ja, er zijn er meer die haar leuk vinden en dan komen die nare gedachten weer: ik ben niet mooi genoeg, etc.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:21 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Liefie, wij zijn 30ers, dan kun je het niet zomaar meer een tijdje loslaten. Het klokje tik door namelijk. Het voelt aardig kut als de meeste vrienden om je heen ziet settelen in huisje boompje babietje en van je ziet vervreemden. Dat gebeurt gewoon en kun je niet tegenhouden. De leefwereld van een alleenstaande 30er is totaal en compleet anders dan die van een koppeltje met kids.
Dat is zo waar. je hebt het over totaal andere dingen en de meeste stellen zitten graag aan elkaar waardoor je je vreselijk overbodig voelt.
Toen al mijn "vrienden" nog vrijgezel waren kon ik er een stuk beter mee omgaan, omdat je elk weekend wel weer ergens zat te knutselen aan van alles en nog wat en je ging met elkaar op stap.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:08 schreef liefie_ het volgende:
Ja sorry hoor maar dat komt doordat ze al jaaaaren op dezelfde manier te werk gaan, die niet werkt, en niets veranderen en niet aan zichzelf veranderen
de 20rs hier die dat ook niet doen piepen waarschijnlijk over een aantal jaar het zelfde
Die dat wel doen en wel suc6 hebben bij de rest gaan in die jaren babys maken en hebben geen tijd voor fok of gaan naar OUD
Wat werkt dan wel? Ik heb van alles geprobeerd. Vrienden met ze worden werkt niet dus dan geen vrienden worden werkt ook niet.
Op alle mogelijke manieren heb ik het geprobeerd maar het eindigt steevast hetzelfde.
Ik ben bij een psychologe geweest, ik heb gesport, het hielp allemaal geen flikker.

Sorry voor die lange post.
pi_54925563
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:22 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als ik zo af en toe hier in deze reeks langskom lijkt het toch echt dat je per week minstens 3 dates hebt met allemaal verschillende mensen wat een terugkerend fenomeen is... welk succes heb je als je steeds met anderen date en het gaat je niet om iets voor een avondje maar je hoopt op meer?

ik heb sinds februari niet meer gedate dus weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt
pi_54925745
Ondertussen een paar dagen verder. Regelmatig vlinders, op de één of andere manier ben ik deze keer helemaal niet bang om gekwetst te worden. Niet te twijfels of hij me nou leuk vindt of niet want ik weet het antwoord al. Geen twijfels of het wel of niet doorzet, niet dat ik zeker van mijn zaak ben dat het wél doorzet maar toch. Het spookt in ieder geval nooit door mijn hoofd. Hij blijft me opzoeken en ik hem. Ik kan niets bedenken wat me niet bevalt aan hem. Het zal ongetwijfeld aan de roze bril liggen. Met de fysieke verschijnselen van verliefd zijn, is een rust over me heen gekomen en ik barst van de energie. Ik kan me ineens weer aanzetten tot studeren en dingen ondernemen, hoewel ik me niet goed kan concentreren.

pi_54925784
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb sinds februari niet meer gedate dus weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt
Je praat veel over daten. Maar uiteindelijk zeg je altijd af, toch? Mensen trekken wel vaker verkeerde conclusies. OJ denkt dat hij alle wijsheid in pacht heeft .
pi_54926064
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:05 schreef MLI het volgende:

[..]

Je praat veel over daten. Maar uiteindelijk zeg je altijd af, toch? Mensen trekken wel vaker verkeerde conclusies. OJ denkt dat hij alle wijsheid in pacht heeft .
ik heb het wel al zo'n 2 weken over deze date gehad misschien dat het daarom zo lijkt
over die dates die ik afzeg zeg ik meestal ook niet al te veel online
pi_54929108
Zo, ook maar weer even een update:

Komend weekend een date afgesproken met een meid met een meid uit Den Haag die ik al een flink aantal jaartjes ken.
Tof, lekker en gek wijf, dus dat gaat vast een wilde avond worden.

Maarrrrrr... Haar Finse oma ligt op sterven en ze zit dus al anderhalve week in Finland, dus geen idee of ze nog op tijd thuis.

Anyway, via RP meldde zich iemand op m'n PF en die is bereid haar plaats in te nemen, mocht ze dit weekend nog in Finland zitten.
Eveneens een toffe vrouw, kort haar ( . ), intelligent, kan masseren en we gaan een avondje flink doorhalen, dus dat ook per definitie een toffe avond worden.

En bij allebei boden aan om te blijven slapen, dus ongeacht wie het worden gaat, daar ben ik wel weer een weekendje zoet mee .
I was an atheist until I realized I was God
pi_54929183
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:52 schreef kastanova het volgende:
Zo, ook maar weer even een update:

Komend weekend een date afgesproken met een meid met een meid uit Den Haag die ik al een flink aantal jaartjes ken.
Tof, lekker en gek wijf, dus dat gaat vast een wilde avond worden.

Maarrrrrr... Haar Finse oma ligt op sterven en ze zit dus al anderhalve week in Finland, dus geen idee of ze nog op tijd thuis.

Anyway, via RP meldde zich iemand op m'n PF en die is bereid haar plaats in te nemen, mocht ze dit weekend nog in Finland zitten.
Eveneens een toffe vrouw, kort haar ( . ), intelligent, kan masseren en we gaan een avondje flink doorhalen, dus dat ook per definitie een toffe avond worden.

En bij allebei boden aan om te blijven slapen, dus ongeacht wie het worden gaat, daar ben ik wel weer een weekendje zoet mee .
dat is geen liefde dat is sex
pi_54929354
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is geen liefde dat is sex
1. De seks is nog niet concreet afgesproken, dus da's nog helemaal niet 100% zeker .
2. Uberhaupt wil ik voordat ik eventueel een relatie met ieman aanga / er sprake kan zijn van liefde weten hoe iemand in bed presteert.
3. Het boeit mij in feite niet of er geneukt wordt of niet, als ik maar een toffe avond/weekend heb (en ja, ik ben 1 van de weinige mannen waarbij je dat mag geloven)
pi_54929376
Go kasta!

Hehehe, altijd makkelijk, als mensen zich zo makkelijk lenen voor seks . Trouwens, ik persoonlijk heb steeds minder met seks buiten relaties.
pi_54929444
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

1. De seks is nog niet concreet afgesproken, dus da's nog helemaal niet 100% zeker .
2. Uberhaupt wil ik voordat ik eventueel een relatie met ieman aanga / er sprake kan zijn van liefde weten hoe iemand in bed presteert.
3. Het boeit mij in feite niet of er geneukt wordt of niet, als ik maar een toffe avond/weekend heb (en ja, ik ben 1 van de weinige mannen waarbij je dat mag geloven)
De jacht kan ook interessant zijn . En punt 2 ben ik persoonlijk ook wel een voorstander van geworden. Punt 3 lijkt me bullshit, het zal misschien niet zo'n grote teleurstelling zijn als er niet geneukt wordt maar als je wel gaat neuken, dan is dat vast wel iets meer dan alleen mooi meegenomen.
pi_54930129
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:05 schreef MLI het volgende:

[..]

De jacht kan ook interessant zijn . En punt 2 ben ik persoonlijk ook wel een voorstander van geworden. Punt 3 lijkt me bullshit, het zal misschien niet zo'n grote teleurstelling zijn als er niet geneukt wordt maar als je wel gaat neuken, dan is dat vast wel iets meer dan alleen mooi meegenomen.
Nah, als ik persé zou willen neuken heb ik nog wel een paar adressen, dus nee, ik meen het daadwerkelijk.
M'n laatste date met een relatief onbekende vrouw eindigde ook met seks en mijn god, wat maakte dat de rest van de avond voor me kapot .

Dan nog liever pas de 2e keer seks en elkaar dáárna nooit meer zien .
pi_54930376
Mwa... ik duik niet snel met iemand het bed in. Dat gaat me allemaal veel te snel en daar heb ik geen zin in. Vind het wel belangrijk dat er een vonk overspringt (vlak voor) het zoenen. Anders vind ik er gewoon niets aan.

Mijn update: leuke jongen van paar weken terug, gedraagt zich zeer tegenstrijdig. Ben er 3x blijven slapen, laatste keer hebben we nog uitgesproken dat we elkaar ontzettend leuk vinden en er sprake is van verliefdheid. 2 Dagen later was hij opeens een stuk afstandelijker en kwam "ik ben bang dat ik geen tijd heb voor een relatie" om de hoek kijken. Zijn laatste 2 relaties zijn daarop stukgelopen.

Toen heb ik 1,5 week geen contact gezocht. Hij zoch toen weer toenadering.. maar ik had er op dat moment niet echt een boodschap aan. Later ben ik bij hem langsgegaan. Hij hield voet bij stuk (over zijn argument), daarna trekt hij een fles wijn open... na de tweede fles wijn pakt hij me vol op mijn bek, zoenen we heftig en vroeg hij of ik bleef slapen. Heb gezegd dat ik dat niet doe: wil duidelijkheid. Kon hij niet geven. Hij neigde ernaar om een relatie met me aan te gaan, maar daar nam ik geen genoegen mee. Ben dus naar huis gegaan vroeg in de morgen.

Sindsdien niets meer gehoord. Vanavond zie ik hem ws weer. Wil hem niet loslaten.. daarvoor is hij te leuk.

Hoe zouden jullie dat aanpakken? Ik denk dat ik maar gewoon toenadering zoek.. maar weet niet of dat verstandig is.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_54930621
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef MNR het volgende:
Mwa... ik duik niet snel met iemand het bed in. Dat gaat me allemaal veel te snel en daar heb ik geen zin in. Vind het wel belangrijk dat er een vonk overspringt (vlak voor) het zoenen. Anders vind ik er gewoon niets aan.
Oh, vrees niet... Als we sowieso al niet de hele avond/nacht als twee hitsige puppies heen hebben zitten draaien, duw ik haar sowieso wel van me af.
Er dient minimaal een leuke spanningsboog gespannen zijn gedurende de date anders hoeft het per definitie al niet van mij.
pi_54930847
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:43 schreef kastanova het volgende:
Oh, vrees niet...
Vrees? Hoezo vrees?
pi_54931637
Heb inmiddels maar besloten dat ik het allemaal wel bezie.

En kastanova: ik heb niet eerder echt een post van je gelezen, dus ik snap je suggestieve begin niet.
pi_54931690
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

M'n laatste date met een relatief onbekende vrouw eindigde ook met seks en mijn god, wat maakte dat de rest van de avond voor me kapot .
Details, details, details!

Nieuw topic met de exacte dialogen, foto's, plattegrondjes en tekeningen die de situatie goed weergeven. NU!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_54931780
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:12 schreef MNR het volgende:
En kastanova: ik heb niet eerder echt een post van je gelezen, dus ik snap je suggestieve begin niet.
Ben je een vrouw?
pi_54931835
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Details, details, details! [ afbeelding ]

Nieuw topic met de exacte dialogen, foto's, plattegrondjes en tekeningen die de situatie goed weergeven. NU!
.

Kutkabouter.
pi_54931870
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

.

Kutkabouter.
Wat heeft mijn vibrator hier nou weer mee te maken?
Oi!
pi_54931945
moes, als je een man was had ik gezegd: 'wat loop jij je pik achterna zeg!'.
pi_54931954
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Details, details, details! [ afbeelding ]

Woon jij niet in Den Haag en ken je Kasta al jaaaaren?
pi_54931997
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Woon jij niet in Den Haag en ken je Kasta al jaaaaren?
Ik dacht ook dat het over mij ging. . 'Huh, wtf?'
Oi!
pi_54932084
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:16 schreef kastanova het volgende:
Ben je een vrouw?
Die om duidelijkheid vraagt ja.
pi_54932118
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat het over mij ging. . 'Huh, wtf?'
En als je ook nog een stervende oma in Finland hebt, kun je me dan vast even vertellen of je dit weekend nog gaat redden?
pi_54932126
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:24 schreef MNR het volgende:

[..]

Die om duidelijkheid vraagt ja.
Dat verklaart al wel waarom je me niet snapt dan.
pi_54932129
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef OldJeller het volgende:
moes, als je een man was had ik gezegd: 'wat loop jij je pik achterna zeg!'.
Jeller
Hoest met jou en de vrouwtjes? Still being sarcastic and things?
  donderdag 29 november 2007 @ 22:28:32 #77
81237 releaze
best of both worlds
pi_54932210
ook hier is het grote single zijn al weer een paar weken op gang mooi, hormonen gieren voor het eerst sinds tijden weer eens door mn lijf, maar da's minder mooi want ik kom tegenwoordig zo weinig buiten naast werk, studie, vrienden. bleh
pi_54932224
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:26 schreef kastanova het volgende:
Dat verklaart al wel waarom je me niet snapt dan.
Fijn! Ga je nu nog op mijn vraag in? Of blijf je hem ontwijken?
pi_54932302
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

En als je ook nog een stervende oma in Finland hebt, kun je me dan vast even vertellen of je dit weekend nog gaat redden?
Meh, ik struikelde al bij 'tof, lekker en gek'.
Oi!
pi_54932327
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:28 schreef MNR het volgende:
Fijn! Ga je nu nog op mijn vraag in? Of blijf je hem ontwijken?
Zo dan, vanwaar eigelijk die nu al obsessief aandoende interesse voor zo'n simpel catchfraseje?
pi_54932358
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:31 schreef MUUS het volgende:

[..]

Meh, ik struikelde al bij 'tof, lekker en gek'.
Boeien, als je maar masseert...
pi_54932699
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:32 schreef kastanova het volgende:
Zo dan, vanwaar eigelijk die nu al obsessief aandoende interesse voor zo'n simpel catchfraseje?
Het gaat me niet meer om het antwoord
pi_54932715
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:26 schreef MNR het volgende:

[..]

Jeller
Hoest met jou en de vrouwtjes? Still being sarcastic and things?
As always: on top of things.
pi_54932719
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:43 schreef MNR het volgende:

[..]

Het gaat me niet meer om het antwoord
Waar wel om dan? .
pi_54932913
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:44 schreef OldJeller het volgende:
As always: on top of things.
Ah okay, relaterend aan TT dus
pi_54933084
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef MNR het volgende:

[..]

Ah okay, relaterend aan TT dus
Hmm, ik was erg letterlijk ditmaal. Van onsuccesvol kan ik dus niet spreken.
pi_54935421
En is Muus wel vrijgezel?
pi_54935940
mijn rechterhand wordt moe, en mijn linker nu ook

wat nu? (maria weet raad?)
pi_54937234
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef OldJeller het volgende:
Hmm, ik was erg letterlijk ditmaal. Van onsuccesvol kan ik dus niet spreken.
Hahaha! Ok
pi_54937664
quote:
Hoe zouden jullie dat aanpakken? Ik denk dat ik maar gewoon toenadering zoek.. maar weet niet of dat verstandig is.
Hij gebruikt je goed hard en jij vindt de aandacht wel lekker.
pi_54937861
Morguh! Gaat er nog gedate worden vanavond.
  vrijdag 30 november 2007 @ 07:58:34 #92
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_54938021
quote:
Hij neigde ernaar om een relatie met me aan te gaan, maar daar nam ik geen genoegen mee. Ben dus naar huis gegaan vroeg in de morgen.

Hij doet vaag omdat hij geen relatie met je wil. Hij wil sex met je, no strings attached, en hij probeert je die kant op te manouvreren door er wijn in te gieten en je dan te gaan zoenen. En vragen te blijven slapen.
had van jou niet zo verwacht dat je er zo in zou tuinen MNR...

Enfin, wat Friek_ zegt, dus eigenlijk overbodig. Zie het maar als een aangeklede TVP.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_54938133
Ben ook single, maar al heel lang niet meer op zoek. Ik denk dat het heel raar moet lopen wil ik nog eens een relatie beginnen. Single zijn heeft ook wel zo z'n voordelen.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:25:46 #94
94676 Garisson72
pi_54939143
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:39 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
mijn rechterhand wordt moe, en mijn linker nu ook

wat nu? (maria weet raad?)
kom bij de singles-club en ontvang korting op de aanschaf van je eerste Fleshlight(tm) !!
pi_54941142
weet nog niet of de date vanavond doorgaat. ze reageerde een beetje vaag gister.
pi_54941167
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:58 schreef Den_Haag het volgende:
weet nog niet of de date vanavond doorgaat. ze reageerde een beetje vaag gister.
dat is jammer
hopelijk gaat de date toch nog door
pi_54942772
ik ga zaterdag naar de bios voor een 2e date.. de eerste date niet gezoent, dus ik be nbenieuwd.. .Welke film is aan te raden voor de 'singles'? Alles is Liefde ? (haha, ik weet het niet, i kga nooit naar de bios eigenlijk)
Love is in the air!
pi_54944281
Daten? Onzin, daar doe ik niet aan!
For great justice!
pi_54944296
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is jammer
hopelijk gaat de date toch nog door
We zien wel. Zal straks nog even polsen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:35:05 #100
94676 Garisson72
pi_54944730
ik, als java-programmeur, heb het toch makkelijk. dan tik ik:

Date mijnSpannendeDate = new Date();

en dan heb ik zomaar een date! en die zegt nooit af!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')