abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54990124
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:07 schreef kastanova het volgende:
Correct.. En dat weet ze ook...

Standaard bij een date: Ik vertel direct al m'n eventueel voor haar nadelig uitpakkende eigenschappen unieke principes.

En dan is de keuze aan haar om er mee te doen wat ze wil .
Dan heb je een dame getroffen die jou oprecht leuk vindt en het beste met je voor heeft. Leuk
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_54990566
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:43 schreef MNR het volgende:

[..]

Dan heb je een dame getroffen die jou oprecht leuk vindt en het beste met je voor heeft. Leuk
Tja, zo eindigt elke date... Misschien een tip voor de rest: Vertel op de 1e date je meest fucked up anekdotes, horrorverhalen en freaky principes en het is altijd prijs .
I was an atheist until I realized I was God
pi_54990599
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, zo eindigt elke date... Misschien een tip voor de rest: Vertel op de 1e date je meest fucked up anekdotes, horrorverhalen en freaky principes en het is altijd prijs .
Of niet iedereen date met dat type dames
pi_54990682
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Of niet iedereen date met dat type dames
muus zegt:
En ik vind dat je Miss_S moet gaan daten.

Mattieman - Up Up & Away @ Date zegt:
als ik dat doe pleegt ze binnen anderhalf maand zelfmoord

muus zegt:
Daarom.

.
pi_54990710
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

muus zegt:
En ik vind dat je Miss_S moet gaan daten.

Mattieman - Up Up & Away @ Date zegt:
als ik dat doe pleegt ze binnen anderhalf maand zelfmoord

muus zegt:
Daarom.

.
dat kan ik ook wel doen zonder jou te daten hoor

wel weer echt een fok niveau jullie
pi_54990784
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Neh, heeft niks met FOK te maken.

Zo zijn we altijd al geweest. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_54990805
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:09 schreef MUUS het volgende:

[..]

Neh, heeft niks met FOK te maken.

Zo zijn we altijd al geweest. .
heel stoer hoor
pi_54990908
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

heel stoer hoor
Daten?
pi_54991111
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Daten?
Kzou 't niet vertrouweh!
  zondag 2 december 2007 @ 15:24:43 #185
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54991167
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:01 schreef liefie_ het volgende:
Pfff ik laat mn vriendinnen nog niet alleen achter in mn huis
Laat staan een vreemde knul
Mee eens. Je weet nooit wie je in huis haalt. Iemand na een dag al vertrouwen is werkelijk het toppunt van naiviteit. Laat staan degene in je huis laten zonder dat je er zelf bent. Betwijfel of er potentie in die date van Kasta zit. Zo'n naieve vrouw zou ik nooit willen ( al zou ik een man zijn ). Als ze jou al na een dag vertrouwt, kan ze dus ook gemakkelijk "verkeerde" gasten vertrouwen.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54991175
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:22 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Kzou 't niet vertrouweh!
Er is een grote kans dat Miss_S hem na een half uur de strot wil afknijpen en voor veel mensen is dat ook wel een tof vooruitzicht.

Win-win, imo. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_54991219
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef MUUS het volgende:

[..]

Er is een grote kans dat Miss_S hem na een half uur de strot wil afknijpen en voor veel mensen is dat ook wel een tof vooruitzicht.

Win-win, imo. .
Nu nog Sunchaser die er achteraan hobbelt met een cameraploeg en we hebben dé Youtube-hit van 2008 .
  zondag 2 december 2007 @ 15:33:42 #188
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54991294
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat kan ik ook wel doen zonder jou te daten hoor

Dat is gewoon een onderbewust verlangen van hen om simpele figuren af te zeiken om zo hun onderhuidse onzekerheid of frustratie te kunnen uiten. Niks van aantrekken hoor
pi_54991410
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Mee eens. Je weet nooit wie je in huis haalt. Iemand na een dag al vertrouwen is werkelijk het toppunt van naiviteit. Laat staan degene in je huis laten zonder dat je er zelf bent. Betwijfel of er potentie in die date van Kasta zit. Zo'n naieve vrouw zou ik nooit willen ( al zou ik een man zijn ). Als ze jou al na een dag vertrouwt, kan ze dus ook gemakkelijk "verkeerde" gasten vertrouwen.
Drie opties:
1. Ik date alleen naieve vrouwen .
2. Ik hypnotiseer ze .
3. Je kent me niet, maar gezien de behaalde resultaten uit het verleden is de kans 99,99% dat je hetzelfde zou doen .

Oh nee, tuurlijk niet, jullie zijn immers totaal anders en uniek...
  zondag 2 december 2007 @ 15:43:47 #190
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54991547
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

Drie opties:
1. Ik date alleen naieve vrouwen .
2. Ik hypnotiseer ze .
3. Je kent me niet, maar gezien de behaalde resultaten uit het verleden is de kans 99,99% dat je hetzelfde zou doen .

Oh nee, tuurlijk niet, jullie zijn immers totaal anders en uniek...
1: als ik je verhaal zo lees, dan klopt dit. Als jij daar van houdt, leef je uit. Maar als iemand mij al na één avond zo vertrouwd dat hij me in zijn huis laat, dan weet ik zeker dat hij even makkelijk een ander vertrouwd en ik val niet op zulke naieve, goed gelovige jongetjes.
2: met je praatjes gegarandeerd
3: nee, want je bent m'n type niet en als het allemaal van dergelijke vrouwen als deze zijn, dan snap ik wel hoe je aan die 99% komt.
4: Het is bijna 4 uur, moet je geen koffie alvast zetten voor je naieve meisje?

pi_54991749
Over naief gesproken.. ben liever open, goedgelovig en mezelf dan dat ik mezelf in moet houden en na moet denken bij iedere stap of het geen risico voor me is. En dan ben ik niet altijd even gelukkig met de uitkomst, maar dan ben ik wel loyaal gebleven aan mezelf.
pi_54991775
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:43 schreef Shitonya het volgende:
1: als ik je verhaal zo lees, dan klopt dit. Als jij daar van houdt, leef je uit. Maar als iemand mij al na één avond zo vertrouwd dat hij me in zijn huis laat, dan weet ik zeker dat hij even makkelijk een ander vertrouwd en ik val niet op zulke naieve, goed gelovige jongetjes.
Ze heeft jarenlang een stalker gehad, dus ik vermoed, inderdaad slechts een vermoeden, echt een fingerspitzengefühl, puur een subjectieve conclusie, dat ze echt niet zomaar iedereen vertrouwt.

Dus dan zal het toch hypnose zijn. Moet wel.
pi_54991792
Je kunt ook loyaal blijven aan jezelf en open zijn en zo zonder naief te zijn
Een beetje naiviteit is goed en schattig
Maar er zijn grenzen, ook gewoon voor je eigen bestwil
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54992119
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:52 schreef liefie_ het volgende:
Je kunt ook loyaal blijven aan jezelf en open zijn en zo zonder naief te zijn
Een beetje naiviteit is goed en schattig
Maar er zijn grenzen, ook gewoon voor je eigen bestwil
Als ik voor mezelf spreek, heb inmiddels een goed ontwikkelde intuitie om dat aan te voelen. Denk dat iedereen wel een soort voorgevoel heeft of iets wel of niet klopt.
pi_54992189
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:02 schreef MNR het volgende:

[..]

Als ik voor mezelf spreek, heb inmiddels een goed ontwikkelde intuitie om dat aan te voelen. Denk dat iedereen wel een soort voorgevoel heeft of iets wel of niet klopt.
Ik denk dat veel mensen op deze wereld ten eerste slechter zijn dan jij denkt, en dat er ten tweede ook nog een groep is die een stuk naiever is dan jij denkt...
pi_54992271
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Correct.. En dat weet ze ook...

Standaard bij een date: Ik vertel direct al m'n eventueel voor haar nadelig uitpakkende eigenschappen unieke principes.

En dan is de keuze aan haar om er mee te doen wat ze wil .
wat zijn die nadelig uitpakkende eigenschappen van je dan
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_54992327
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

wat zijn die nadelig uitpakkende eigenschappen van je dan
Nooit verliefd, koppig, bot, emotieloos en slaap regelmatig bij vriendinnen (platonisch)
pi_54992743
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:04 schreef liefie_ het volgende:
Ik denk dat veel mensen op deze wereld ten eerste slechter zijn dan jij denkt, en dat er ten tweede ook nog een groep is die een stuk naiever is dan jij denkt...
Over de eerste groep: je kunt een soort vangnet creeren waardoor je niet de dupe wordt van zo iemand. Voorbeeld: je mag iemand heel graag, maar je voelt dat de intenties van die ander niet helemaal okay zijn (legio redenen). Dan kun je met jezelf afspreken dat zolang je dat ervaart, je een bepaalde reserve houdt. Dat kun je makkelijk sturen. Zelfs als je verliefd bent, kun je dat (dan kun je alleen maar beter meer afstand nemen/houden).

Dus ik zie ze/het wel, alleen ga ik er anders mee om.

En over de laatste groep.. ja, ik moet ook eerlijk toegeven, iemand die alles voor zoete koek slikt, zou geen rel. materiaal voor mij zijn. Het moet wel gelijkwaardig blijven
pi_54992790
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:21 schreef MNR het volgende:

[..]

Over de eerste groep: je kunt een soort vangnet creeren waardoor je niet de dupe wordt van zo iemand. Voorbeeld: je mag iemand heel graag, maar je voelt dat de intenties van die ander niet helemaal okay zijn (legio redenen). Dan kun je met jezelf afspreken dat zolang je dat ervaart, je een bepaalde reserve houdt. Dat kun je makkelijk sturen. Zelfs als je verliefd bent, kun je dat (dan kun je alleen maar beter meer afstand nemen/houden).
Dat werkt idd goed voor iemand die niet integer met je gevoelens om gaan, helaas zijn er ook nog mensen die nog slechter zijn en ergere dingen doen dan alleen niet integer met je gevoelens om gaan...
pi_54992880
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:22 schreef liefie_ het volgende:
Dat werkt idd goed voor iemand die niet integer met je gevoelens om gaan, helaas zijn er ook nog mensen die nog slechter zijn en ergere dingen doen dan alleen niet integer met je gevoelens om gaan...
Ah, zo bedoel je. Ja.. dan sta je idd machteloos.

Toch, achteraf, heb je er veel dingen van geleerd, snap je de signalen beter, waardoor je zeer waarschijnlijk niet een tweede keer in zo'n situatie terecht zal komen.

Maar het is waar. Iemand die je op zo'n manier schade berokkent.. daar heb ik ook geen goed woord voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')