Wat dacht je ervan om te laten kennen hoe het echt staat. Dàt is pas stoer.quote:Op maandag 3 december 2007 09:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gister is me de liefde verklaard door een "vriend" van m'n ex
Ook heb ik heel stoer niet terug gesmst op z'n smsje
Hij belde me omdat hij een theorie had over die "vriend" + mij maar hij was heel dronken en weet 't niet meer..
Zie je wel dat ie me belde omdat ie wel iets wou vertellen
ik ga nooit zo wanhopig aan een persoon hangenquote:Op maandag 3 december 2007 10:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja en totdat jij het meemaakt, dan is het opeens kut.
Hoe het staat? Het is toch uit, wat valt er te vertellen.quote:Op maandag 3 december 2007 10:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om te laten kennen hoe het echt staat. Dàt is pas stoer.
Wicht.
Hou eens op met je slappe gezeik man. Zij heeft op dat moment gedacht dat het wel leuk was om zo met je te ouwehoeren. Er was nog nix gebeurd tussen jullie, behalve wat lieve woordjes over en weer. Misschien zag ze wel eventuele potentie in jullie contact, misschien ook niet. Er ging teveel tijd overheen, intussen treft ze iemand waar het beter mee klikt. Zuur voor jou, maar die dingen gebeuren - zij kiest voor zichzelf, zoals het hoort.quote:
Ik kom gewoon te veel op fok ben ik bangquote:Op maandag 3 december 2007 02:15 schreef Shitonya het volgende:
Liefie, ben je laatst anaal verkracht met een tuinhekje? Sinds wanneer ben jij zou schattig pessimistisch geworden?
Dat dusquote:Op maandag 3 december 2007 11:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hou eens op met je slappe gezeik man. Zij heeft op dat moment gedacht dat het wel leuk was om zo met je te ouwehoeren. Er was nog nix gebeurd tussen jullie, behalve wat lieve woordjes over en weer. Misschien zag ze wel eventuele potentie in jullie contact, misschien ook niet. Er ging teveel tijd overheen, intussen treft ze iemand waar het beter mee klikt. Zuur voor jou, maar die dingen gebeuren - zij kiest voor zichzelf, zoals het hoort.
Het dient geen enkel nut om hier nu een schuldvraag beantwoord te krijgen, want die is er niet - niemand heeft hier schuld aan, en hoe sneller je dit accepteert, hoe beter het voor je is. Get the fuck over yourself.
tuurlijk, altijd leuk om naar leuke mensen te kijken.quote:Op maandag 3 december 2007 11:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga vandaag naar ajax met allemaal leuke mensen en ik hou niet eens van voetbal
maar het is wel leuk om naar ze te kijken
Dat is wel zo. Maar toch is het niet netjes. Ik ben dus het dupe van haar gedrag. Terwijl ze zegt dat ze voor eerlijkheid gaat. Oke ze heeft wel redelijk snel gezegd waar ik aan toe ben.quote:Op maandag 3 december 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is toch alleen maar slim van haar
Dat bedoel ik dus met er zit meer achter dan alleen dat ze niet eerlijk wasquote:Op maandag 3 december 2007 12:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar toch is het niet netjes. Ik ben dus het dupe van haar gedrag. Terwijl ze zegt dat ze voor eerlijkheid gaat. Oke ze heeft wel redelijk snel gezegd waar ik aan toe ben.
Ik had al geen hoog zelfbeeld, doordat ze me aandacht gaf, kreeg ik een boost, maar vervolgens krijg ik dus een diepere deuk. Ze is net zo snel weer uit me leven als dat ze binnen kwam.
Hmm wacht even. Je hebt het uitgemaakt met jouw vriend. Een andere vriend van jouw ex-vriend toont interesse en jij doet stoer om niet terug te sms'en dat je niks van hem moet?quote:Op maandag 3 december 2007 11:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hoe het staat? Het is toch uit, wat valt er te vertellen.
Ik ben degumpt door m'n vriendjequote:Op maandag 3 december 2007 12:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hmm wacht even. Je hebt het uitgemaakt met jouw vriend. Een andere vriend van jouw ex-vriend toont interesse en jij doet stoer om niet terug te sms'en dat je niks van hem moet?
Maar er valt niks te vertellen omdat het uit is met jouw ex.
Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?
quote:Op maandag 3 december 2007 13:13 schreef Den_Haag het volgende:
Ah, dan is het duidelijk. Iemand al date-plannen aan het maken voor aankomend weekend?
quote:Op maandag 3 december 2007 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
Goede voornemens moet je in januari mee beginnen
Ongemakkelijk noemen ze dat.. En ja, das idd klote. Beetje alcohol erbij de volgende keerquote:Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef Sweetbeach het volgende:
BAH
Ik ben dus tijdens het -zoenmoment- afgelopen zaterdag totaaal geblokkeerd... balen!! en dát terwijl (het was de 2e date) het super leuk en gezellig waskreeg de volgende zondag ochtend ook al vroeg een smsje dat ze het gezellig vond
maargoed, was beetje knullig afscheid omdat we beide niet écht durfde, en toen maar weg gingen.. bleh
Erg ongemakkelijk ja... ben volgens mij vrij onzeker overgekomen, en dat is juist nét wat een vrouw niet wilquote:Op maandag 3 december 2007 14:57 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ongemakkelijk noemen ze dat.. En ja, das idd klote. Beetje alcohol erbij de volgende keer.
Maak je niet druk. Als het moment daar is gaat het altijd vanzelf. Te vroeg iemand proberen te zoenen is pas een echte flater. Niets forceren. Zorg er alleen voor dat je haar interesse niet verliest.quote:Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
Erg ongemakkelijk ja... ben volgens mij vrij onzeker overgekomen, en dat is juist nét wat een vrouw niet wilAan de andere kant wil ik ook niet te opdringerig zijn en durfde gewoon het initiatief om te zoenen niet te nemen.. achteraf had ik 't wel moeten doen, of gewoon kusje op haar mond, maar niets van dat alles
![]()
Dat bedoelde hij ook volgens mijquote:Op maandag 3 december 2007 14:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goede voornemens moet je nooit aan beginnen.
Laat je niet zo op je kop zitten! Het is niet jouw schuld, hoor. Jullie zijn hier nog altijd met z'n tweeënquote:Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef Sweetbeach het volgende:
BAH
Ik ben dus tijdens het -zoenmoment- afgelopen zaterdag totaaal geblokkeerd... balen!! en dát terwijl (het was de 2e date) het super leuk en gezellig wasmaargoed, was beetje knullig afscheid omdat we beide niet écht durfde, en toen maar beide weg gingen.. bleh kreeg de volgende zondag ochtend wél vroeg een smsje dat ze het gezellig vond
![]()
op déze manier blijf ik eeuwig single..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |