Dan lees je het niet.quote:Op maandag 3 december 2007 11:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik kom gewoon te veel op fok ben ik bang
Ik word nogal allergisch van het gezeur gezeik en naive domme slachtoffer gedrag
een leuke/romantische afscheidszoen, zodat het voor 'beide' duidelijk wordt dat we wat meer willenquote:Op maandag 3 december 2007 17:08 schreef oddman het volgende:
[..]
Laat je niet zo op je kop zitten! Het is niet jouw schuld, hoor. Jullie zijn hier nog altijd met z'n tweeën.
Je hebt toch een leuke dag/avond gehad? Da's genoeg en beloning op zich; een leuke tijd met een aantrekkelijke dame. Wat wil je nog meer? Gewoon weer doen!
Leeftijd is maar een getalquote:Op maandag 3 december 2007 17:19 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
een leuke/romantische afscheidszoen, zodat het voor 'beide' duidelijk wordt dat we wat meer willenen niet dat klungelige gedoe.. zijn verdomme 21
jij loopt wel erg op de zaken vooruitquote:Op maandag 3 december 2007 17:36 schreef oddman het volgende:
Zometeen, als jullie een half jaar wat met elkaar hebben
OK, ze gaat dus voor de 3de keer met je uit. Wat wil je nog meer als teken? Twee stammen wilde apachen die rooksignalen gaan sturen?quote:Op maandag 3 december 2007 17:45 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
jij loopt wel erg op de zaken vooruitAls dat gebeurd moet er éérst nog een zoen komen, en zo angstig als ik gister al was met initiatief nemen kan dat nog wel ff duren
(volgende date is al wél een feit, alleen nog ff datum afspreken, gezellig wat eten
)
Teveel optimisme is ook dodelijk hoor.quote:Op maandag 3 december 2007 17:48 schreef SuperMocio het volgende:
Volgens mij heb je nog alle kansen sweetbeach, je moet jezelf gewoon niet zo opfokken.
Als je parchutespringt mischien.quote:
Tja, ik was er niet bij natuurlijk de vorige twee dates, dus hoe de zaken er echt voor staan kan ik niet met 100% zekerheid zeggem. Zolang er nieuwe afspraken gemaakt worden, en die zijn gezellig, heeft de poep de ventilator nog niet bereikt of wel? Super gefrusteerd zitten zijn en je maar blindstaren op een zoenmoment levert sowieso geen leuke date op. Als iemand mij wel ziet zitten voel ik dat meestal wel aan. Bij twijfel was het altijd een no-go.quote:
Je raakt bedroeft. Je begint aan de alcohol. Je redenatie verliest zijn logica. Je steekt je laatste jointje op en opeens lijkt rattengif op de lekkerste snoepjes die je at toen je klein was.... tot ziens... vaarwel...quote:Op maandag 3 december 2007 18:09 schreef Averon het volgende:
[..]
Als je parchutespringt mischien.
Maar in dit geval, wat is het ergste wat kan gebeuren.
quote:Op maandag 3 december 2007 18:09 schreef Averon het volgende:
[..]
Als je parchutespringt mischien.
Maar in dit geval, wat is het ergste wat kan gebeuren.
Ik moet ook beter weten dan te vragen naar 'het ergste'quote:Op maandag 3 december 2007 18:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je raakt bedroeft. Je begint aan de alcohol. Je redenatie verliest zijn logica. Je steekt je laatste jointje op en opeens lijkt rattengif op de lekkerste snoepjes die je at toen je klein was.... tot ziens... vaarwel...
Maar huil heel hard als-ie er uiteindelijk met iemand anders vandoor gaat.quote:Op maandag 3 december 2007 17:36 schreef oddman het volgende:
[..]
Geniet van het om elkaar heen draaien!
quote:
quote:Converseren in metaforen die nergens op slaan, maar in hun eigen oren ongelovelijk intelligent klinken.
Ah de welbekende anekdote over wat q-base/qlimax kaartjes ofzo die van je gestolen werden door je exquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:22 schreef kastanova het volgende:
Zo'n vriendin als falaffel heb ik al eens gehad en dat leverde iets van 16 topics op...
Been there, done that, please don't.
o noes zo ben ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ah de welbekende anekdote over wat q-base/qlimax kaartjes ofzo die van je gestolen werden door je ex
Maar je probeert altijd wel dingen zoals Plato, psychologie en de Sermon on the Mount of whatever erbij te halen. Als het maar wel leert klinktquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]Hou je bek. Serieus. Ik praat werkelijk nooit in metaforen.
Precies de reden ook waarom ik niet van Spaanse films houdt. Te hoog metafoor-/CKV-gehalte.
Precies, Liefie_ bedoelt het altijd goed. Maar goede bedoelingen hoef je niet te forceren op mensen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij is oldjeller ergens wel schattig
en heeft liefie een hekele//irritatie aan me maar vind er stiekem wel lief hoe ze op een gemene toon toch wel dingen goed bedoeld.
bij miss s kan ik t volgens mij altijd alleen maar verkeerd doen maar vind t we een leuk meisje
en shitonya klinkt wel gemeen maar dat valt volgens mij ook wel mee
Ik sta natuurlijk open voor suggesties he. Memento-Mori komt mij niet zo bekent voor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:39 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind dat [b]RealZeus en Memento-Mori[b/] trouwens beter bij elkaar passen. Beiden heftig op zoek naar de liefde om slechts van een koude kermis thuis te komen.Kastanova zou ik eerder koppelen aan een vrouwelijke equivalent van hem (Principessa.Farfalla is dat echt niet), maar die komen hier niet bijzonder veel (hebben waarschijnlijk wel wat beters te doen).
Ik heb een hekel aan Plato (tè idealistisch), psychologie geef ik je gelijk in en een citaat van de bergrede heb ik toevallig in m'n fotoboek.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar je probeert altijd wel dingen zoals Plato, psychologie en de Sermon on the Mount of whatever erbij te halen. Als het maar wel leert klinkt
Ik zweer, jullie zijn voor elkaar gesmeden in heaven.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Plato (tè idealistisch), psychologie geef ik je gelijk in en een citaat van de bergrede heb ik toevallig in m'n fotoboek.Maar vooruit maar weer.
Heb je jezelf wel gekoppeld aan iemand?
DarkVenco heeft de hoop opgegeven en ik heb besloten om haar niet in te delen. Zij zou er niet tegen kunnen en het heel persoonlijk nemen ook al zou ze het niet laten blijkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waar is darkvenco of zo eigenlijk?
Hm...en jij kunt beter aan niemand gekoppeld worden, want zelfs de meest domme koeien hier op fok zou ik dit niet aan willen doen. En metaforen? Right.. Koppels gaan vormen op basis van gedrag op een forum. Als dat niet uiterst bedroevend is weet ik het ook niet meer. Geen enkel koppel vond ik overigens bij elkaar passen.quote:blaaaat
Het slaat als een fokspeen op een koeievlaai hequote:Op dinsdag 4 december 2007 00:52 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Hm...en jij kunt beter aan niemand gekoppeld worden, want zelfs de meest domme koeien hier op fok zou ik dit niet aan willen doen. En metaforen? Right.. Koppels gaan vormen op basis van gedrag op een forum. Als dat niet uiterst bedroevend is weet ik het ook niet meer. Geen enkel koppel vond ik overigens bij elkaar passen.
Gemeen niet, bot soms. Ik noem het liever direct.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Precies, Liefie_ bedoelt het altijd goed. Maar goede bedoelingen hoef je niet te forceren op mensen.
Miss_s ziet jou en kasta ook als eenzelfde en friends of the enemy is your enemy
Shitonya is gewoon gemeen/bot
[..]
Ik sta natuurlijk open voor suggesties he. Memento-Mori komt mij niet zo bekent voor.
Jouw hele onzin verhaal kun je wel zo ongeveer samenvatten ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het slaat als een fokspeen op een koeievlaai he
Zit je me nu te verleiden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:@ shitonya
en nu ga ik echt slapenen eindelijk een keer niet over mn ex dromen
Dat jij een forumpost zo serieus neemt zegt ook weer wat over jou.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:52 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Koppels gaan vormen op basis van gedrag op een forum. Als dat niet uiterst bedroevend is weet ik het ook niet meer.
Ik gaf gewoon mijn mening over het idee om zo'n post te posten en te bedenken, ook al was het natuurlijk niet serieus bedoeld. Ik vind het daarom nog wel treurig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat jij een forumpost zo serieus neemt zegt ook weer wat over jou.
ach Shitonya, tis toch hartverwarmend dat wij deze meneer kennelijk zo intrigeren dat hij er zoveel moeite in wil steken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:04 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon mijn mening over het idee om zo'n post te posten en te bedenken, ook al was het natuurlijk niet serieus bedoeld. Ik vind het daarom nog wel treurig.
over paar maanden ben ik hier niet meerquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef Liquidootje het volgende:
Over andere regulars zoals Miss_S, JoeyT, Emel, Q en Lambiekje ben ik nog niet helemaal uit hiervoor ga ik Singles nog een aantal maanden observeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |