abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55016179
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:17 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik kom gewoon te veel op fok ben ik bang
Ik word nogal allergisch van het gezeur gezeik en naive domme slachtoffer gedrag
Dan lees je het niet.
  maandag 3 december 2007 @ 17:18:57 #52
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55016306
Nee, dan moet je juist reageren om zo van je ergernis af te komen
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55016308
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:08 schreef oddman het volgende:

[..]

Laat je niet zo op je kop zitten! Het is niet jouw schuld, hoor. Jullie zijn hier nog altijd met z'n tweeën .
Je hebt toch een leuke dag/avond gehad? Da's genoeg en beloning op zich; een leuke tijd met een aantrekkelijke dame. Wat wil je nog meer? Gewoon weer doen!
een leuke/romantische afscheidszoen, zodat het voor 'beide' duidelijk wordt dat we wat meer willen en niet dat klungelige gedoe.. zijn verdomme 21
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  maandag 3 december 2007 @ 17:36:21 #54
172358 oddman
Introspecteur
pi_55016633
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:19 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

een leuke/romantische afscheidszoen, zodat het voor 'beide' duidelijk wordt dat we wat meer willen en niet dat klungelige gedoe.. zijn verdomme 21
Leeftijd is maar een getal . Bovendien, geniet van de spanning! Zometeen, als jullie een half jaar wat met elkaar hebben, dán heb je alle tijd om zeker te zijn van je zaak. Nu? Geniet van het om elkaar heen draaien!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_55016828
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:36 schreef oddman het volgende:
Zometeen, als jullie een half jaar wat met elkaar hebben
jij loopt wel erg op de zaken vooruit Als dat gebeurd moet er éérst nog een zoen komen, en zo angstig als ik gister al was met initiatief nemen kan dat nog wel ff duren (volgende date is al wél een feit, alleen nog ff datum afspreken, gezellig wat eten )
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_55016896
Volgens mij heb je nog alle kansen sweetbeach, je moet jezelf gewoon niet zo opfokken.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  maandag 3 december 2007 @ 17:53:25 #57
124948 Averon
One of the good guys
pi_55016978
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:45 schreef Sweetbeach het volgende:

[..]

jij loopt wel erg op de zaken vooruit Als dat gebeurd moet er éérst nog een zoen komen, en zo angstig als ik gister al was met initiatief nemen kan dat nog wel ff duren (volgende date is al wél een feit, alleen nog ff datum afspreken, gezellig wat eten )
OK, ze gaat dus voor de 3de keer met je uit. Wat wil je nog meer als teken? Twee stammen wilde apachen die rooksignalen gaan sturen?

Relax meastro, na het eten, gewoon wat gaan lopen en als die onvermijdelijke hoofdtilt komt naar links, gewoon zachtjes op haar mond zoenen. Wat is het ergste wat kan gebeuren? Dat ze niet wil, je even ongemakkelijk bent en weet waar je en toe bent. Of je kijkt haar recht aan en zegt eerlijk: "Ik vraag me af hoe het zou zijn je te zoenen" tel 1-2-3 en dan gewoon proberen.

Het beste wat kan gebeuren? Iets met bloemetjes en bijtjes en dingen die je doet later-als-je-groot-bent.
True, het is scary, het is nerveus, maar hey, probeer het gewoon.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  maandag 3 december 2007 @ 18:06:04 #58
141482 Q.
JurassiQ
pi_55017218
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:48 schreef SuperMocio het volgende:
Volgens mij heb je nog alle kansen sweetbeach, je moet jezelf gewoon niet zo opfokken.
Teveel optimisme is ook dodelijk hoor.
For great justice!
  maandag 3 december 2007 @ 18:09:09 #59
124948 Averon
One of the good guys
pi_55017269
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Als je parchutespringt mischien.
Maar in dit geval, wat is het ergste wat kan gebeuren.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
pi_55017343
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Tja, ik was er niet bij natuurlijk de vorige twee dates, dus hoe de zaken er echt voor staan kan ik niet met 100% zekerheid zeggem. Zolang er nieuwe afspraken gemaakt worden, en die zijn gezellig, heeft de poep de ventilator nog niet bereikt of wel? Super gefrusteerd zitten zijn en je maar blindstaren op een zoenmoment levert sowieso geen leuke date op. Als iemand mij wel ziet zitten voel ik dat meestal wel aan. Bij twijfel was het altijd een no-go.
pi_55017469
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:09 schreef Averon het volgende:

[..]

Je raakt bedroeft. Je begint aan de alcohol. Je redenatie verliest zijn logica. Je steekt je laatste jointje op en opeens lijkt rattengif op de lekkerste snoepjes die je at toen je klein was.... tot ziens... vaarwel...
A little bit hateful
pi_55019186
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:09 schreef Averon het volgende:

[..]

maandag 3 december 2007 @ 22:31:45 #63
124948 Averon
One of the good guys
pi_55022606
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:19 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Je raakt bedroeft. Je begint aan de alcohol. Je redenatie verliest zijn logica. Je steekt je laatste jointje op en opeens lijkt rattengif op de lekkerste snoepjes die je at toen je klein was.... tot ziens... vaarwel...
Ik moet ook beter weten dan te vragen naar 'het ergste'
pi_55024090
ik heb a.s mijn 2e date. Deze staat nu al gepland (inclusief tijd/dag etc)... .wat is nou leuk om 'tussendoor' te sturen om het contact deze week niet al te veel te verliezen.... dat ik er zin in heb, of komt dat wanhopig over
pi_55024205
gewoon leuk berichtje sturen kan altijd.
pi_55024208
en dan bedoel ik met mijn post hierboven vooral een luchtig smsje om de spanning er een beetje in te houden Of komt dat wanhopig over?
pi_55024262
TVP.

En nog steeds single. Er gebeurt bij mij ook niet zoveel op dat gebied.
pi_55024292
quote:
kheb r onwijs vl zin in! kan nie w88. Neem u cndms mee of i?
A little bit hateful
pi_55024310
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:36 schreef oddman het volgende:

[..]

Geniet van het om elkaar heen draaien!
Maar huil heel hard als-ie er uiteindelijk met iemand anders vandoor gaat.
pi_55024327
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:40 schreef Liquidootje het volgende:

[..]
. Eens wat anders dan 'een dvdtje kijken'.
pi_55024435
Okee... ik ben dus gebeld nadat ik heel bewust het contact ging afhouden. Kwartier gebeld hij vet aardig en excuses aanbieden. En hij via msn contact zoeken en zo.
Nou ja normaal omgaan kan geen kwaad, maar ik ga voorlopig even geen contact meer zoeken uit m'n zelf

Heb trouwens veel leuke feestjes in de planning van leuke jongens !
pi_55024912
Ik volg dit topic nu al een tijdje. Soms is het lachen, soms is het huilen, maar vaak is het een bron van irritatie en frustratie. We zijn single. Sommige happy single andere miserable as hell.

Toch hebben we met z'n alle iets gemeen. Ieder van ons heeft zo zijn eigenaardigheden in het Single zijn.
Een aantal topics geleden werd er gesproken over uniekheid. De individuele unieke persoon en de hokjes toepassing op de mens. Vandaag dacht ik hier weer aan toen ik wat aan het bladeren R&P.

Door de schare vreugde topics en door de zelfmedelijden en misery. Toch kwamen er namen voorbij
die uiteindelijk toch weer wederkeren in Singles. Mijn punt is dat er volgens mij in dit topic zeer goede koppels gevormd kunnen worden en ik ga een poging doen om dat schriftelijk te vast te leggen.

MNR & RealZeus
Met alle respect, maar ze zijn echt de veteranen in ontmoeten en contact maken met de onjuiste ersonen. Het liefst zoeken ze beide gewoon naar betrouwbaarheid en volledige zekerheid. Huisje boompje beestje, lekker nadenken over hypotheken en hoeveel juniors er rond moeten rennen.

Princess Falavel & Kastanova
Princess & Kasta voor de duidelijke reden dat ze beide vrij vol van zichzelf zijn. Dumpen, rond sletten, laten zien hoe gewild ze zijn en altijd weer een vermakelijke anekdotes over verloren afgestoten liefdes. Die zullen wel mooie arrogante kindjes krijgen.

Friek_ & Shitonya
Beide ongelovelijk pessimistisch ondanks hun jeugdige jaren. Samen kunnen ze lekker in een donkere off-center kroegje zitten en wallelen over filosofische levensvragen. Converseren in metaforen die nergens op slaan, maar in hun eigen oren ongelovelijk intelligent klinken.

Liefie_ & Garrison72
Garrison72 is voor rechtvaardigheid. Politiek correct ingesteld en bij het boekje. Zo gezegd wat algemeen geaccepteerd is. Liefie_ is dit in haar eigen manier ook, maar ipv wat algemeen geaccepteerd is, is het wat Liefie_ denkt dat de wereld moet zijn. Maar haar koppigheid en zijn welwillendheid zie ik een voorspoedige toekomst.

OldJeller & MLI
OldJeller. Zeer anoniem op fok. Maar heeft vrij grote praatjes altijd over de datingsleven. Weet precies hoe het moet, weet precies hoe de vrouw denkt en weet blijkbaar elk weekend met gemak een vrouw in bed te praten; Mocht hij dat willen, maar hij doet dat natuurlijk niet. MLI is de vrouwelijke variant ervan. Ook zeer anoniem, maar ook zeer uitgesproken over het jagen naar mannen. Samen kunnen ze waarschijnlijk zelfs met Kasta en Princess overtuigen tot een swingersparty.

Over andere regulars zoals Miss_S, JoeyT, Emel, Q en Lambiekje ben ik nog niet helemaal uit hiervoor ga ik Singles nog een aantal maanden observeren.
A little bit hateful
pi_55024950
Geweldige koppels .
pi_55025009
Zo'n vriendin als falaffel heb ik al eens gehad en dat leverde iets van 16 topics op...

Been there, done that, please don't.
I was an atheist until I realized I was God
pi_55025077
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef Liquidootje het volgende:

Friek_ & Shitonya
quote:
Converseren in metaforen die nergens op slaan, maar in hun eigen oren ongelovelijk intelligent klinken.
Hou je bek. Serieus. Ik praat werkelijk nooit in metaforen.

Precies de reden ook waarom ik niet van Spaanse films houdt. Te hoog metafoor-/CKV-gehalte.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 00:28:47 ]
pi_55025101
oor de duidelijke reden dat ze beide vrij vol van zichzelf zijn. Dumpen, rond sletten, laten zien hoe gewild ze zijn en altijd weer een vermakelijke anekdotes over verloren afgestoten liefdes. Die zullen wel mooie arrogante kindjes krijgen.

ik ben zelf net gedumpt en slet helemaal niet rond. maar goed wel schattig.
en kastanova is ook wel schattig
pi_55025141
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:22 schreef kastanova het volgende:
Zo'n vriendin als falaffel heb ik al eens gehad en dat leverde iets van 16 topics op...

Been there, done that, please don't.
Ah de welbekende anekdote over wat q-base/qlimax kaartjes ofzo die van je gestolen werden door je ex
A little bit hateful
pi_55025146
Samen kunnen ze waarschijnlijk zelfs met Kasta en Princess overtuigen tot een swingersparty

!

hear hear
pi_55025147
Haha, ik ben blij dat ik niet prominent genoeg ben in dit topic om Liquidootjes shortlist te halen. Ik kan me trouwens alleen echt in de beschrijving van OldJeller vinden. Maar die doet dan ook erg zijn best om een stripfiguur te zijn.
pi_55025179
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ah de welbekende anekdote over wat q-base/qlimax kaartjes ofzo die van je gestolen werden door je ex
o noes zo ben ik niet
ik moet me beter leren verwoorden of zo

het is weer slaapies tijd, was gezellig
pi_55025210
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:28 schreef Friek_ het volgende:

[..]

[..]

Hou je bek. Serieus. Ik praat werkelijk nooit in metaforen.

Precies de reden ook waarom ik niet van Spaanse films houdt. Te hoog metafoor-/CKV-gehalte.
Maar je probeert altijd wel dingen zoals Plato, psychologie en de Sermon on the Mount of whatever erbij te halen. Als het maar wel leert klinkt

Ik zweer, jullie zijn voor elkaar gesmeden in heaven.
A little bit hateful
pi_55025222
volgens mij is oldjeller ergens wel schattig
en heeft liefie een hekele//irritatie aan me maar vind er stiekem wel lief hoe ze op een gemene toon toch wel dingen goed bedoeld.

bij miss s kan ik t volgens mij altijd alleen maar verkeerd doen maar vind t we een leuk meisje

en shitonya klinkt wel gemeen maar dat valt volgens mij ook wel mee
pi_55025241
Ik vind dat RealZeus en Memento-Mori trouwens beter bij elkaar passen. Beiden heftig op zoek naar de liefde om slechts van een koude kermis thuis te komen. Kastanova zou ik eerder koppelen aan een vrouwelijke equivalent van hem (Principessa.Farfalla is dat echt niet), maar die komen hier niet bijzonder veel (hebben waarschijnlijk wel wat beters te doen).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 00:44:31 ]
pi_55025266
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij is oldjeller ergens wel schattig
en heeft liefie een hekele//irritatie aan me maar vind er stiekem wel lief hoe ze op een gemene toon toch wel dingen goed bedoeld.

bij miss s kan ik t volgens mij altijd alleen maar verkeerd doen maar vind t we een leuk meisje

en shitonya klinkt wel gemeen maar dat valt volgens mij ook wel mee
Precies, Liefie_ bedoelt het altijd goed. Maar goede bedoelingen hoef je niet te forceren op mensen.

Miss_s ziet jou en kasta ook als eenzelfde en friends of the enemy is your enemy

Shitonya is gewoon gemeen/bot
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:39 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind dat [b]RealZeus en Memento-Mori[b/] trouwens beter bij elkaar passen. Beiden heftig op zoek naar de liefde om slechts van een koude kermis thuis te komen. Kastanova zou ik eerder koppelen aan een vrouwelijke equivalent van hem (Principessa.Farfalla is dat echt niet), maar die komen hier niet bijzonder veel (hebben waarschijnlijk wel wat beters te doen).
Ik sta natuurlijk open voor suggesties he. Memento-Mori komt mij niet zo bekent voor.
A little bit hateful
pi_55025302
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:37 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Maar je probeert altijd wel dingen zoals Plato, psychologie en de Sermon on the Mount of whatever erbij te halen. Als het maar wel leert klinkt

Ik zweer, jullie zijn voor elkaar gesmeden in heaven.
Ik heb een hekel aan Plato (tè idealistisch), psychologie geef ik je gelijk in en een citaat van de bergrede heb ik toevallig in m'n fotoboek. Maar vooruit maar weer.

Heb je jezelf wel gekoppeld aan iemand?
pi_55025372
waar is darkvenco of zo eigenlijk?
pi_55025379
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:44 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan Plato (tè idealistisch), psychologie geef ik je gelijk in en een citaat van de bergrede heb ik toevallig in m'n fotoboek. Maar vooruit maar weer.

Heb je jezelf wel gekoppeld aan iemand?

Ik had niet eens in jou fotoboek gekeken. Het is dat ik net de film The Man From Earth heb gekeken

Nee, ik behoor tot het overige lijstje.
A little bit hateful
pi_55025405
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waar is darkvenco of zo eigenlijk?
DarkVenco heeft de hoop opgegeven en ik heb besloten om haar niet in te delen. Zij zou er niet tegen kunnen en het heel persoonlijk nemen ook al zou ze het niet laten blijken
Al zou Knipoogje een ideale kandidaat zijn
A little bit hateful
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:52:41 #89
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025428
quote:
blaaaat
Hm...en jij kunt beter aan niemand gekoppeld worden, want zelfs de meest domme koeien hier op fok zou ik dit niet aan willen doen. En metaforen? Right.. Koppels gaan vormen op basis van gedrag op een forum. Als dat niet uiterst bedroevend is weet ik het ook niet meer. Geen enkel koppel vond ik overigens bij elkaar passen.
pi_55025465
@ shitonya

en nu ga ik echt slapen en eindelijk een keer niet over mn ex dromen
pi_55025472
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:52 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Hm...en jij kunt beter aan niemand gekoppeld worden, want zelfs de meest domme koeien hier op fok zou ik dit niet aan willen doen. En metaforen? Right.. Koppels gaan vormen op basis van gedrag op een forum. Als dat niet uiterst bedroevend is weet ik het ook niet meer. Geen enkel koppel vond ik overigens bij elkaar passen.
Het slaat als een fokspeen op een koeievlaai he
A little bit hateful
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:56:08 #92
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025487
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:41 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Precies, Liefie_ bedoelt het altijd goed. Maar goede bedoelingen hoef je niet te forceren op mensen.

Miss_s ziet jou en kasta ook als eenzelfde en friends of the enemy is your enemy

Shitonya is gewoon gemeen/bot
[..]

Ik sta natuurlijk open voor suggesties he. Memento-Mori komt mij niet zo bekent voor.
Gemeen niet, bot soms. Ik noem het liever direct.
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:58:23 #93
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025520
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:55 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Het slaat als een fokspeen op een koeievlaai he
Jouw hele onzin verhaal kun je wel zo ongeveer samenvatten ja.
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:58:58 #94
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025526
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ shitonya

en nu ga ik echt slapen en eindelijk een keer niet over mn ex dromen
Zit je me nu te verleiden?
pi_55025571
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:52 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Koppels gaan vormen op basis van gedrag op een forum. Als dat niet uiterst bedroevend is weet ik het ook niet meer.
Dat jij een forumpost zo serieus neemt zegt ook weer wat over jou.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 01:01:48 ]
  dinsdag 4 december 2007 @ 01:04:02 #96
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025611
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat jij een forumpost zo serieus neemt zegt ook weer wat over jou.
Ik gaf gewoon mijn mening over het idee om zo'n post te posten en te bedenken, ook al was het natuurlijk niet serieus bedoeld. Ik vind het daarom nog wel treurig.
pi_55026950
En ik blijf weer alleen
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:46:12 #98
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55027438
woar is Liefie_ !!!
my new luvver!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:48:28 #99
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55027460
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:04 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Ik gaf gewoon mijn mening over het idee om zo'n post te posten en te bedenken, ook al was het natuurlijk niet serieus bedoeld. Ik vind het daarom nog wel treurig.
ach Shitonya, tis toch hartverwarmend dat wij deze meneer kennelijk zo intrigeren dat hij er zoveel moeite in wil steken?
ik word er iig behoorlijk weeiig van.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55027663
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef Liquidootje het volgende:

Over andere regulars zoals Miss_S, JoeyT, Emel, Q en Lambiekje ben ik nog niet helemaal uit hiervoor ga ik Singles nog een aantal maanden observeren.
over paar maanden ben ik hier niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')