abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55025101
oor de duidelijke reden dat ze beide vrij vol van zichzelf zijn. Dumpen, rond sletten, laten zien hoe gewild ze zijn en altijd weer een vermakelijke anekdotes over verloren afgestoten liefdes. Die zullen wel mooie arrogante kindjes krijgen.

ik ben zelf net gedumpt en slet helemaal niet rond. maar goed wel schattig.
en kastanova is ook wel schattig
pi_55025141
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:22 schreef kastanova het volgende:
Zo'n vriendin als falaffel heb ik al eens gehad en dat leverde iets van 16 topics op...

Been there, done that, please don't.
Ah de welbekende anekdote over wat q-base/qlimax kaartjes ofzo die van je gestolen werden door je ex
A little bit hateful
pi_55025146
Samen kunnen ze waarschijnlijk zelfs met Kasta en Princess overtuigen tot een swingersparty

!

hear hear
pi_55025147
Haha, ik ben blij dat ik niet prominent genoeg ben in dit topic om Liquidootjes shortlist te halen. Ik kan me trouwens alleen echt in de beschrijving van OldJeller vinden. Maar die doet dan ook erg zijn best om een stripfiguur te zijn.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_55025179
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ah de welbekende anekdote over wat q-base/qlimax kaartjes ofzo die van je gestolen werden door je ex
o noes zo ben ik niet
ik moet me beter leren verwoorden of zo

het is weer slaapies tijd, was gezellig
pi_55025210
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:28 schreef Friek_ het volgende:

[..]

[..]

Hou je bek. Serieus. Ik praat werkelijk nooit in metaforen.

Precies de reden ook waarom ik niet van Spaanse films houdt. Te hoog metafoor-/CKV-gehalte.
Maar je probeert altijd wel dingen zoals Plato, psychologie en de Sermon on the Mount of whatever erbij te halen. Als het maar wel leert klinkt

Ik zweer, jullie zijn voor elkaar gesmeden in heaven.
A little bit hateful
pi_55025222
volgens mij is oldjeller ergens wel schattig
en heeft liefie een hekele//irritatie aan me maar vind er stiekem wel lief hoe ze op een gemene toon toch wel dingen goed bedoeld.

bij miss s kan ik t volgens mij altijd alleen maar verkeerd doen maar vind t we een leuk meisje

en shitonya klinkt wel gemeen maar dat valt volgens mij ook wel mee
pi_55025241
Ik vind dat RealZeus en Memento-Mori trouwens beter bij elkaar passen. Beiden heftig op zoek naar de liefde om slechts van een koude kermis thuis te komen. Kastanova zou ik eerder koppelen aan een vrouwelijke equivalent van hem (Principessa.Farfalla is dat echt niet), maar die komen hier niet bijzonder veel (hebben waarschijnlijk wel wat beters te doen).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 00:44:31 ]
pi_55025266
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij is oldjeller ergens wel schattig
en heeft liefie een hekele//irritatie aan me maar vind er stiekem wel lief hoe ze op een gemene toon toch wel dingen goed bedoeld.

bij miss s kan ik t volgens mij altijd alleen maar verkeerd doen maar vind t we een leuk meisje

en shitonya klinkt wel gemeen maar dat valt volgens mij ook wel mee
Precies, Liefie_ bedoelt het altijd goed. Maar goede bedoelingen hoef je niet te forceren op mensen.

Miss_s ziet jou en kasta ook als eenzelfde en friends of the enemy is your enemy

Shitonya is gewoon gemeen/bot
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:39 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind dat [b]RealZeus en Memento-Mori[b/] trouwens beter bij elkaar passen. Beiden heftig op zoek naar de liefde om slechts van een koude kermis thuis te komen. Kastanova zou ik eerder koppelen aan een vrouwelijke equivalent van hem (Principessa.Farfalla is dat echt niet), maar die komen hier niet bijzonder veel (hebben waarschijnlijk wel wat beters te doen).
Ik sta natuurlijk open voor suggesties he. Memento-Mori komt mij niet zo bekent voor.
A little bit hateful
pi_55025302
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:37 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Maar je probeert altijd wel dingen zoals Plato, psychologie en de Sermon on the Mount of whatever erbij te halen. Als het maar wel leert klinkt

Ik zweer, jullie zijn voor elkaar gesmeden in heaven.
Ik heb een hekel aan Plato (tè idealistisch), psychologie geef ik je gelijk in en een citaat van de bergrede heb ik toevallig in m'n fotoboek. Maar vooruit maar weer.

Heb je jezelf wel gekoppeld aan iemand?
pi_55025372
waar is darkvenco of zo eigenlijk?
pi_55025379
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:44 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan Plato (tè idealistisch), psychologie geef ik je gelijk in en een citaat van de bergrede heb ik toevallig in m'n fotoboek. Maar vooruit maar weer.

Heb je jezelf wel gekoppeld aan iemand?

Ik had niet eens in jou fotoboek gekeken. Het is dat ik net de film The Man From Earth heb gekeken

Nee, ik behoor tot het overige lijstje.
A little bit hateful
pi_55025405
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waar is darkvenco of zo eigenlijk?
DarkVenco heeft de hoop opgegeven en ik heb besloten om haar niet in te delen. Zij zou er niet tegen kunnen en het heel persoonlijk nemen ook al zou ze het niet laten blijken
Al zou Knipoogje een ideale kandidaat zijn
A little bit hateful
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:52:41 #89
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025428
quote:
blaaaat
Hm...en jij kunt beter aan niemand gekoppeld worden, want zelfs de meest domme koeien hier op fok zou ik dit niet aan willen doen. En metaforen? Right.. Koppels gaan vormen op basis van gedrag op een forum. Als dat niet uiterst bedroevend is weet ik het ook niet meer. Geen enkel koppel vond ik overigens bij elkaar passen.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55025465
@ shitonya

en nu ga ik echt slapen en eindelijk een keer niet over mn ex dromen
pi_55025472
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:52 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Hm...en jij kunt beter aan niemand gekoppeld worden, want zelfs de meest domme koeien hier op fok zou ik dit niet aan willen doen. En metaforen? Right.. Koppels gaan vormen op basis van gedrag op een forum. Als dat niet uiterst bedroevend is weet ik het ook niet meer. Geen enkel koppel vond ik overigens bij elkaar passen.
Het slaat als een fokspeen op een koeievlaai he
A little bit hateful
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:56:08 #92
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025487
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:41 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Precies, Liefie_ bedoelt het altijd goed. Maar goede bedoelingen hoef je niet te forceren op mensen.

Miss_s ziet jou en kasta ook als eenzelfde en friends of the enemy is your enemy

Shitonya is gewoon gemeen/bot
[..]

Ik sta natuurlijk open voor suggesties he. Memento-Mori komt mij niet zo bekent voor.
Gemeen niet, bot soms. Ik noem het liever direct.
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:58:23 #93
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025520
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:55 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Het slaat als een fokspeen op een koeievlaai he
Jouw hele onzin verhaal kun je wel zo ongeveer samenvatten ja.
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:58:58 #94
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025526
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ shitonya

en nu ga ik echt slapen en eindelijk een keer niet over mn ex dromen
Zit je me nu te verleiden?
pi_55025571
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:52 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Koppels gaan vormen op basis van gedrag op een forum. Als dat niet uiterst bedroevend is weet ik het ook niet meer.
Dat jij een forumpost zo serieus neemt zegt ook weer wat over jou.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2007 01:01:48 ]
  dinsdag 4 december 2007 @ 01:04:02 #96
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55025611
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat jij een forumpost zo serieus neemt zegt ook weer wat over jou.
Ik gaf gewoon mijn mening over het idee om zo'n post te posten en te bedenken, ook al was het natuurlijk niet serieus bedoeld. Ik vind het daarom nog wel treurig.
pi_55026950
En ik blijf weer alleen
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:46:12 #98
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55027438
woar is Liefie_ !!!
my new luvver!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:48:28 #99
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55027460
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:04 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Ik gaf gewoon mijn mening over het idee om zo'n post te posten en te bedenken, ook al was het natuurlijk niet serieus bedoeld. Ik vind het daarom nog wel treurig.
ach Shitonya, tis toch hartverwarmend dat wij deze meneer kennelijk zo intrigeren dat hij er zoveel moeite in wil steken?
ik word er iig behoorlijk weeiig van.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55027663
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef Liquidootje het volgende:

Over andere regulars zoals Miss_S, JoeyT, Emel, Q en Lambiekje ben ik nog niet helemaal uit hiervoor ga ik Singles nog een aantal maanden observeren.
over paar maanden ben ik hier niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')