Ja, gaat nergens over in Nederland. De vrouwen zijn daar ook zo defensief, vind ik. Hier in België zijn de vrouwen nog erger, mannen hier zijn allang blij dat er af en toe vrolijke open meiden langskomen die niet als een idioot dichtklappen zodra ze een gesprekje aangaan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
true maar ook wordt het vaak vreemd gevonden als je een vrouw aanspreekt in een cafe. Vaak krijg je dan gewoon een droog antwoord en dan druip je af. Teminste zo ervaar ik het. Het is Nederland soms not done of een gesprek te willen starten met de mensen om je heen.
Ligt eraan. Dat is dus in elk café anders. In mijn stamcafé komen toevallig meer mannen dan vrouwen. Toevallig zijn dat ook veel single mannen. Die staan wel open voor een praatje. Je moet gewoon het juiste café uitzoeken, denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef BossFight het volgende:
[..]
Humor in een vrouw is ook wel belangrijk vind ik. Je hebt van die huppelkutjes die nergens om kunnen lachen, bah. Ik prefereer ook wel een rustig bruin cafe boven een bar of discotheek waar de muziek veel te hard staat om te converseren met het andere geslacht(oeh dat klinkt duur!). Alleen ja daar lopen dan ook minder vrouwen rond die de moeite willen doen om nieuwe mensen te leren kennen.
Een huppelkutje dat overal om lacht is ook niet allesquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef BossFight het volgende:
[..]
Humor in een vrouw is ook wel belangrijk vind ik. Je hebt van die huppelkutjes die nergens om kunnen lachen, bah. Ik prefereer ook wel een rustig bruin cafe boven een bar of discotheek waar de muziek veel te hard staat om te converseren met het andere geslacht(oeh dat klinkt duur!). Alleen ja daar lopen dan ook minder vrouwen rond die de moeite willen doen om nieuwe mensen te leren kennen.
Heb je ook gelijk in, maar dan val je weer terug op de zinloze discussies met dames met het iq van amoebe.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Een huppelkutje dat overal om lacht is ook niet alles
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef Liquidootje het volgende:
Ik volg dit topic nu al een tijdje. Soms is het lachen, soms is het huilen, maar vaak is het een bron van irritatie en frustratie.
OldJeller & MLI
OldJeller. Zeer anoniem op fok. Maar heeft vrij grote praatjes altijd over de datingsleven. Weet precies hoe het moet, weet precies hoe de vrouw denkt en weet blijkbaar elk weekend met gemak een vrouw in bed te praten; Mocht hij dat willen, maar hij doet dat natuurlijk niet. MLI is de vrouwelijke variant ervan. Ook zeer anoniem, maar ook zeer uitgesproken over het jagen naar mannen. Samen kunnen ze waarschijnlijk zelfs met Kasta en Princess overtuigen tot een swingersparty.
Publiceer jij een alternatieve lijst? Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:05 schreef liefie_ het volgende:
Wat een ontzettend slechte koppeldinges
Zelfs qua internetpersonen aan elkaar matchen sla je hem volgens mij echt compleet mis!
Nee pas als jullie je onderwerpen aan het idee dat ik het ook het beste weet en eens een keer gaan doen wat ik zegquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:08 schreef Averon het volgende:
[..]
Publiceer jij een alternatieve lijst? Ben wel benieuwd.
Tuurlijk en dan koppel je jezelf aan de grootste hunk van fok.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee pas als jullie je onderwerpen aan het idee dat ik het ook het beste weet en eens een keer gaan doen wat ik zeg
Dan kom ik met mn lijst en dan hoeven de mensen alleen nog maar even afgesproken en dan is het klaar
Anders is het zo'n verspilde moeite
Vergat ik daar bijna het vrouwelijk voorrecht altijd gelijk te hebben. Schande over mij.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:14 schreef liefie_ het volgende:
Nee pas als jullie je onderwerpen aan het idee dat ik het ook het beste weet en eens een keer gaan doen wat ik zeg
Dan kom ik met mn lijst en dan hoeven de mensen alleen nog maar even afgesproken en dan is het klaar
Anders is het zo'n verspilde moeite
Ik weet niet wie misshoney is maar je krijgt wat je verdientquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Tuurlijk en dan koppel je jezelf aan de grootste hunk van fok.
En ik mag een avondje MacDonalds doen met MissHoney ofzo
Ik verwacht gewoon een leuk gesprek, de echte details komen de volgende ochtend wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waar verwachten jullie (mannen) dan over te praten als je uitgaat?
Als ik beschonken ben kan ik amper meer hoofdrekenen e.d. dus verwacht niet dat de gesprekken dan beter wordenIk persoonlijk denk dat ik wel een vrij goede ontwikkelde algemene kennis heb maar lijkt het me met uitgaan niet echt de plek om dat te etaleren?
Nou ja, noem eens voorbeelden over waar je het wel en niet zou willen hebben. Dan kan ik kijken of ik je punt snap of bij de meisjes hoor die er niks van snappen
Ook ik verwacht een leuk gesprek met betere antwoorden dan: Ja echt he. Sow echt vervelendquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als ik beschonken ben kan ik amper meer hoofdrekenen e.d. dus verwacht niet dat de gesprekken dan beter wordenIk persoonlijk denk dat ik wel een vrij goede ontwikkelde algemene kennis heb maar lijkt het me met uitgaan niet echt de plek om dat te etaleren?
Nou ja, noem eens voorbeelden over waar je het wel en niet zou willen hebben. Dan kan ik kijken of ik je punt snap of bij de meisjes hoor die er niks van snappen
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wie misshoney is maar je krijgt wat je verdient![]()
Nou er is een verschil tussen elkaar leren kennen en een gevorderde date natuurlijk. De eerste keren wil je natuurlijk elkaar leren kennen wat leuk is en boeiend, hoewel ik niet een half uur wil luisteren naar hoe je die dag hebt lopen shoppen met je moeder. Leren kennen is gewoon de basics, die kent iedereen wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
No offence en dit vind iedereen vast weer gemeen maar ja jij hoort nog wel een beetje bij de meisjes die er niks van snappen... Volgens mij heb je nog veel te leren op het gebied van daten en zoquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar dat is wat jij wil horen, een ander heeft het graag over voetbal of zo en weer een ander heeft het graag over zijn werk als timmerman/artsquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:35 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nou er is een verschil tussen elkaar leren kennen en een gevorderde date natuurlijk. De eerste keren wil je natuurlijk elkaar leren kennen wat leuk is en boeiend, hoewel ik niet een half wil luisteren naar hoe je die dag hebt lopen shoppen met je moeder. Leren kennen is gewoon de basics, die kent iedereen wel. Maar in een later stadium wil ik toch ook wel kunnen praten over dingen die mij bezig houden in bijvoorbeeld het nieuws, nieuwe ontwikkelingen in de wetenschap, films, muziek enz. Gewoon leuke discussie en gesprekken die boeiend zijn en waar je misschien een ander beeld van kan krijgen als je het er over hebt. Literatuur en filosofie boeien me bijvoorbeeld helemaal niet. Dus het is niet zo dat ik idioot intelligent wil gaan zitten doen. Maar gewoon gesprekken over dingen die "ons" bezig houden in het leven.
Ik heb vaak genoeg mee gemaakt dat ik een leuk gesprek probeer aan te knopen en dat ik echt aangekeken word van waar heb jij het over!? En dat het heldere licht dan vervolgens begint te vertellen over hoe de vriend van haar beste vriendin haar zo kwalijk gedumpt heeft ofzo. Om te janken.
Maar kom eens met concrete voorbeeldenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ook ik verwacht een leuk gesprek met betere antwoorden dan: Ja echt he. Sow echt vervelend
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen nu.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar dat is wat jij wil horen, een ander heeft het graag over voetbal of zo en weer een ander heeft het graag over zijn werk als timmerman/arts
Er is geen pijl op te trekken wie wat wil horen
Daar moet je niet aan beginnen... Gewoon praten over wat jij leuk vind en dan is het gewoon tof als dat hetzelfde blijkt als wat de ander leuk vind
Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
No offence en dit vind iedereen vast weer gemeen maar ja jij hoort nog wel een beetje bij de meisjes die er niks van snappen... Volgens mij heb je nog veel te leren op het gebied van daten en zo
Maar het gaat er toch om waar jij het over wil hebben? Ik bedoel je kunt wel geintereseert doen over iets wat niks voor jou is en dan hopen dat het wat word, maar dan ben je totaal niet jezelf...
Dat gaat niet werken
Je moet het er gewoon over hebben waar jij het over wil hebben
En als het dan klikt is dat tof
Iets concreets weet ik nu even niet maar dat we een film hebben gekeken. En ik zeg: was een hele goede film, vooral deze scene blablabla. En dan krijg je: ja echt sow he.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar kom eens met concrete voorbeelden
Ja ze hebben een discussie /gesprek over hun voorkeurenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt.
Ben gewoon benieuwd wat ze bedoelden, ik vind 't idd ook fijn om gemeenschappelijke interesses te hebben en doe mezelf sowieso niet anders voor. Snap je punt, maar volgens mij bedoeldn die dudes het net anders.
lees die lap text van mij dan eens als je tijd hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar kom eens met concrete voorbeelden
Hoe spreek ik mezelf nou weer tegenquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:42 schreef BossFight het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen nu.
Ik zeg net waar ik het graag over heb, dingen die ik boeiend vind. Als zij dat niet vind is het sowieso al een beetje een verloren zaak toch. Ik zal het er toch over moeten hebben om te kijken of zij dezelfde intresses heeft of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |