abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:41:12 #101
124948 Averon
One of the good guys
pi_55028090
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

over paar maanden ben ik hier niet meer
Positieve instelling, halve werk is al klaar dan.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_55028602
of over een paar weken. Je weet maar nooit toch
pi_55029709
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat jij een forumpost zo serieus neemt zegt ook weer wat over jou.

Vrouwen en humor....het blijft vaak een hele moeilijke combinatie.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:45:20 #104
124948 Averon
One of the good guys
pi_55030298
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Vrouwen en humor....het blijft vaak een hele moeilijke combinatie.
Moah, je kan vaak wel met ze lachen, of ze lachen om jou, of ze lachen naar je. Maar waarom ze wanneer nu lachen, tja.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
pi_55030408
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef Liquidootje het volgende:

OldJeller & MLI
OldJeller. Zeer anoniem op fok. Maar heeft vrij grote praatjes altijd over de datingsleven. Weet precies hoe het moet, weet precies hoe de vrouw denkt en weet blijkbaar elk weekend met gemak een vrouw in bed te praten; Mocht hij dat willen, maar hij doet dat natuurlijk niet. MLI is de vrouwelijke variant ervan. Ook zeer anoniem, maar ook zeer uitgesproken over het jagen naar mannen. Samen kunnen ze waarschijnlijk zelfs met Kasta en Princess overtuigen tot een swingersparty.

Kon je me niet aan Garrister koppelen? Die mag ik tenminste .

Verder true. Alleen ik dump niet alles (maar wel té veel) op fok dus of het alleen bij erover praten blijft, is voor veel mensen een vraag. Als je hier elke maand komt verkondigen dat je weer seks hebt gehad of het tijdelijk doet met iemand, dan krijg je ook rare reacties. Van OJ betreft het wel gewoon een grote mond, dat weet ik wel zeker.
pi_55030458
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Samen kunnen ze waarschijnlijk zelfs met Kasta en Princess overtuigen tot een swingersparty

!

hear hear
Jeuj! Laten we maar eens een datum prikken dan!
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:53:10 #107
124948 Averon
One of the good guys
pi_55030487
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:51 schreef MLI het volgende:

[..]

Jeuj! Laten we maar eens een datum prikken dan!
Okay, dat klinkt op zoveel niveaus fout.
pi_55031332
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef MLI het volgende:

[..]

Als je hier elke maand komt verkondigen dat je weer seks hebt gehad of het tijdelijk doet met iemand, dan krijg je ook rare reacties.

Wat is er leuker als rare reacties? op een i-netforum gaat het daar toch vooral om? zodat je na het lezen van al die onzin met een glimlach rond je mond de pc weer af kunt sluiten.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:51:04 #109
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55031847
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef MLI het volgende:

Kon je me niet aan Garrister koppelen? Die mag ik tenminste .

OJ met Liefie_ lijkt mij trouwens ook een Match Made in Heaven!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55032161
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:51 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

OJ met Liefie_ lijkt mij trouwens ook een Match Made in Heaven!
Mij ook! Beter plan zo. Het is dat we hier niet om dates mogen vragen .
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:08:50 #111
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_55032299
Single zijn

Het hoeft van mij al een tijdje niet meer. Maar op de een of andere manier is de toestroom leuke dames een beetje verdwenen...
pi_55032674
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef Liquidootje het volgende:
Mijn punt is dat er volgens mij in dit topic zeer goede koppels gevormd kunnen worden en ik ga een poging doen om dat schriftelijk te vast te leggen.
Je beschrijving voor mij klopt deels wel, deels niet. Je hebt het dus nog niet helemaal in de vingers en het is dan ook lomp om dan zo'n uitspraak te doen. Al moet ik je wel even nageven dat je compleet de plank misslaat voor wat betreft je match met RZ en mij.

Mijn advies aan jou: niet meer doen. Je haalt jezelf ermee naar beneden.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_55032865
MNR: niet té serieus nemen he?
pi_55032909
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Single zijn

Het hoeft van mij al een tijdje niet meer. Maar op de een of andere manier is de toestroom leuke dames een beetje verdwenen...
Same here.
I am the Alpha and the Omega
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:34:10 #115
159979 G.Fawkes
pi_55033000
Vreemd is dat. Op een gegeven moment denk je: Ik ontmoet de laatste tijd wel weinig leuke vrouwen.
pi_55033115
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:34 schreef G.Fawkes het volgende:
Vreemd is dat. Op een gegeven moment denk je: Ik ontmoet de laatste tijd wel weinig leuke vrouwen.
Ja precies, en het is ook niet bepaald dat ik mijn best niet doe of iets dergelijks.
Ik ga elke week minimaal 1 avond uit naar een tent waar toch wel redelijk wat dames rondlopen.
Zie er verder netjes en verzorgt uit. Over uiterlijk doe ik geen uitspraken, maar het zou niet zo moeten zijn dat ik helemaal niemand tegen kom. Maar het gebeurd gewoon echt niet, en het is heel erg frustrerend.
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:43:09 #117
159979 G.Fawkes
pi_55033298
sad but true. Maarja wellicht trekt het weer aan....
pi_55033380
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:29 schreef MLI het volgende:
MNR: niet té serieus nemen he?
Zie PM
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_55033419
Laten we het hopen.
Maar merk ook dat nu ik wat ouder ben steeds minder vrouwen oprecht iets boeiends te melden hebben. Het kan ook nog liggen aan de plaatsen waar ik uit ga maar het is echt allemaal zinloos gebrabbel zonder enige inhoud wat er 9 van de 10 keer uit komt. Nou wil ik niet zeggen dat ik qua intelligentie hele hoge eisen stel, maar ik wil toch wel een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren.
pi_55033458
Wel grappig dat het de heren die genoemd zijn het wel grappig vinden en het er bij laten. De vrouwelijke (wederhelften) vindt het óf hilarisch óf te erg/pijnlijk voor woorden.

Maar voor wie zich te aangesproken voelt. Het is allemaal niet zo serieus bedoelt. Het is wat Shitonya (en Friek_ ) zeg(t)(en), op basis van forumgedrag kun je vrijwel niet bepalen wie bij wie past. Hooguit dat bepaalde karakters zich op een soortgelijke manier manifesteren. Daarbij krijg ik niet altijd alles mee en lees ik ook nog eens selectief door de topics heen. Toch krijgt iedereen gegeven moment een sfeerbeeld van bepaalde anderen die in het oogspringen. Van sommige andere namen die hier vaker posten en genoemd zijn, wist ik bijvoorbeeld niet eens het bestaan ervan.

Oh en je hoeft dus echt niet te onderhands te verklaren dat je walgt van de persoon waarmee ik je "gekoppeld" heb.

Al met al. Don't worry Be Happy en neem een Rohypnol met Lithium.
A little bit hateful
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:50:05 #121
159979 G.Fawkes
pi_55033513
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef BossFight het volgende:
Laten we het hopen.
Maar merk ook dat nu ik wat ouder ben steeds minder vrouwen oprecht iets boeiends te melden hebben. Het kan ook nog liggen aan de plaatsen waar ik uit ga maar het is echt allemaal zinloos gebrabbel zonder enige inhoud wat er 9 van de 10 keer uit komt. Nou wil ik niet zeggen dat ik qua intelligentie hele hoge eisen stel, maar ik wil toch wel een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren.
Nu wordt het eng. You are reading my mind!

In de pubertijd worden vrouwen sneller volwassen, maar het lijkt wel alsof het ergens stagneert bij sommigen. Je kunt geen normaal gesprek voeren. Soms verbaas ik me over welke onderwerpen ze niets weten.

Voor alle dames in het topic: Dit geld voor de vrouwen die ik tegen kom. Niet voor vrouwen in het algemeen.
pi_55033674
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Nu wordt het eng. You are reading my mind!

In de pubertijd worden vrouwen sneller volwassen, maar het lijkt wel alsof het ergens stagneert bij sommigen. Je kunt geen normaal gesprek voeren. Soms verbaas ik me over welke onderwerpen ze niets weten.

Voor alle dames in het topic: Dit geld voor de vrouwen die ik tegen kom. Niet voor vrouwen in het algemeen.
De leeftijd van de dames die ik tegenkom in het uitgaansleven zijn meestal ergens tussen de 18 en de 24 ongeveer en ik weet niet of de vrouwen stagneren of dat ik in 1 klap volwassen ben geworden op mijn 23ste maar het is uiterest vervelend om heel de avond naar gezeik te moeten staan luisteren wat ik om acht uur 's avonds ook in GTST kan horen.

Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat ik GTST kijk, ik veracht het programma.
pi_55033913
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef BossFight het volgende:
Laten we het hopen.
Ik persoonlijk vind dat dus een heel belangrijk punt. Ik moet met iemand op 1 lijn liggen, qua intelligentie en humor. Dus dat hoeven geen toppers te zijn, maar een raakvlak is belangrijk. Probleem in Nederland is dat de muziek in de cafés zo gruwelijk hard staat dat er ook echt geen fatsoenlijk gesprek te voeren is.
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:08:34 #124
159979 G.Fawkes
pi_55034013
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind dat dus een heel belangrijk punt. Ik moet met iemand op 1 lijn liggen, qua intelligentie en humor. Dus dat hoeven geen toppers te zijn, maar een raakvlak is belangrijk. Probleem in Nederland is dat de muziek in de cafés zo gruwelijk hard staat dat er ook echt geen fatsoenlijk gesprek te voeren is.
true maar ook wordt het vaak vreemd gevonden als je een vrouw aanspreekt in een cafe. Vaak krijg je dan gewoon een droog antwoord en dan druip je af. Teminste zo ervaar ik het. Het is Nederland soms not done of een gesprek te willen starten met de mensen om je heen.
pi_55034024
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef MLI het volgende:

[..]

Humor in een vrouw is ook wel belangrijk vind ik. Je hebt van die huppelkutjes die nergens om kunnen lachen, bah. Ik prefereer ook wel een rustig bruin cafe boven een bar of discotheek waar de muziek veel te hard staat om te converseren met het andere geslacht(oeh dat klinkt duur!). Alleen ja daar lopen dan ook minder vrouwen rond die de moeite willen doen om nieuwe mensen te leren kennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')