Heh. Ik heb mijn vriendin ontmoet tijdens het dansen op Stinkfist [insert 'throw the horns'-smiley hier].quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
het probleem is niet dat haar voorkeur ergens anders ligt. Het probleem is dat ze kijkt alsof ze een ruft moet bedwingen en daarna zegt: Ik snap niet hoe je daar naar kan luisteren. Met de gebruikelijke giechel erachteraan natuurlijk
Kan. Wanneer je 's avonds laat kiezelsteentjes tegen haar slaapkamerraam gooit gaat het te ver..quote:Op woensdag 5 december 2007 15:16 schreef Sweetbeach het volgende:
als je een 2e date met een leuke dame hebt, is het dan raar/wanhopig om een dag of 2 van te voren te smsen dat je er zin in hebt? . Of kunnen dames dit ook wel waarderen...
of bijv. via hyves een leuke korte krabbel/TIKachterlaten.. met een leuke hint....
Als ze je leuk vindt dan zal ze het vast leuk vinden dat je laat blijken dat je aan haar denkt. Vindt ze je niet leuk dan kan ze denken dat je opdringerig bent en te hard van stapel loopt. Doorhalen wat niet van toepassing is.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:16 schreef Sweetbeach het volgende:
als je een 2e date met een leuke dame hebt, is het dan raar/wanhopig om een dag of 2 van te voren te smsen dat je er zin in hebt? . Of kunnen dames dit ook wel waarderen...
of bijv. via hyves een leuke korte krabbel/TIKachterlaten.. met een leuke hint....
idd, dit is precies mijn antwoord. Je moet niet zo onzeker zijn en het hier neerplempen, maar gewoon doen wat je gevoel zegt. Ik heb meer reacties ook uit andere topics gelezen en volgens mij ga je al voor de 3e of 4e keer afspreken toch? dan zal ze je heus wel 'wat' leuk vinden en interesse hebben, dus SMS of krabbel oid gewoon!!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:06 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Als ze je leuk vindt dan zal ze het vast leuk vinden dat je laat blijken dat je aan haar denkt. Vindt ze je niet leuk dan kan ze denken dat je opdringerig bent en te hard van stapel loopt. Doorhalen wat niet van toepassing is.
Ja en ik was niet onder de indruk.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:39 schreef RealZeus het volgende:
Je hebt de![]()
onderaan mijn post ook gezien?
Eens denken, wat heb ik afgelopen dagen gedaan. Maandagavond PUB-Quiz en daarna met al mijn vriendjes dronken geworden, daarna was het alweer dinsdag en had ik gedate in de bios, en vandaag is alweer vandaag en vandaag wilde niemand daten. Althans ik had geen zin want ik ben moe. Morgen weer daten en lekker uit eten enzoquote:
Zelf doe ik dat nooit zo. Het is natuurlijk lief bedoeld, maar grote kans is er dan een vrouw het weer zwaar oppakt. Dan maakt ze van de date een big deal, voelt ze zich niet meer relaxed en mag jij thuis rukken.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:16 schreef Sweetbeach het volgende:
Als de komende date van zaterdag haar grote bek waar kan maken, kan dat nog weleens leuke anekdotes op gaan leverenquote:
Ze gaf inderdaad aan wel van een beetje spanking te houdenquote:Op woensdag 5 december 2007 18:17 schreef Miss_S het volgende:
wat praat je liefdevol over haar bek
beetje sm type?
waar leer jij al die dames kennen? wat is je versiertrucquote:Op woensdag 5 december 2007 18:12 schreef kastanova het volgende:
Gisteren leren kennen
haha ja zo kan je het ook bekijken. Maar we hebben al paar keer eerder afgesproken dus kennen elkaar wel wat meer..quote:Op woensdag 5 december 2007 18:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zelf doe ik dat nooit zo. Het is natuurlijk lief bedoeld, maar grote kans is er dan een vrouw het weer zwaar oppakt. Dan maakt ze van de date een big deal, voelt ze zich niet meer relaxed en mag jij thuis rukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |