Ik vind het niet erg nee te horen. En orienteren mag maar: Ik wil gewoon niet dat onverschillig antwoord horen. Klinkt als: who cares...quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar stel nou, stel nou, dat het niet hypotetisch was
Zou je het ook erg vinden als iemand zegt: Ik heb nu geen voorkeur, misschien weet jij iets leuks?
Dan sta je (in mijn ogen) juist voor iets open.
Ik vind het persoonlijk vreselijk asl ik me nog aan het oriënteren ben, tuurlijk heb ik ook voorkeuren maar sta altijd open voor iets nieuws/beters/anders leuks. En iemand dan zijn overduidelijke mening van DAAR is het leuk DAAR is het goed.. Op een voorstel van mij: nee DAT is echt vreselijk..
En dat jij dan nog in je oriënterende fase zit en je er niet meer tussen komt want meneer met "ik heb een mening en mijn menig is leuk" zo nodig zijn mening moet verkondigen
Dat doe ik. Maar soms is het natuurlijk wel moeilijk gezien de tieten wel eens allesomvattend kunnen zijn. Dat je net een klein beetje van haar voorhoofd kunt zien en de puntjes van haar schoenen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar dan kom je relatief veel domme meisjes tegenKijk eens verder dan die dikke tieten zou ik zeggen
Oh, doe ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar dan kom je relatief veel domme meisjes tegenKijk eens verder dan die dikke tieten zou ik zeggen
Alsof ik in een café m'n intelligentie ga gebruiken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat dus een heel belangrijk punt. Ik moet met iemand op 1 lijn liggen, qua intelligentie en humor. Dus dat hoeven geen toppers te zijn, maar een raakvlak is belangrijk. Probleem in Nederland is dat de muziek in de cafés zo gruwelijk hard staat dat er ook echt geen fatsoenlijk gesprek te voeren is.
Als vrouwen dat soort dingen tegen me zeggen is het gesprek al vroeg ten einde.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Na vooruit je mag zeggen dat metal stom is. Gaat mij erom dat veel mensen heel bekrompen zijn. Als je het over politiek hebt, denk je te veel na. Als je van metal houdt, haat je jezelf. Als je filosofeert, snap je de wereld niet.
Mogen we drie keer raden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:39 schreef Friek_ het volgende:
Kastanova zou ik eerder koppelen aan een vrouwelijke equivalent van hem (Principessa.Farfalla is dat echt niet), maar die komen hier niet bijzonder veel (hebben waarschijnlijk wel wat beters te doen).
Dit soort shit in een 1e gesprek isquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar stel nou, stel nou, dat het niet hypotetisch was
Herkenbaarquote:Op maandag 3 december 2007 15:01 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
Erg ongemakkelijk ja... ben volgens mij vrij onzeker overgekomen, en dat is juist nét wat een vrouw niet wilAan de andere kant wil ik ook niet te opdringerig zijn en durfde gewoon het initiatief om te zoenen niet te nemen.. achteraf had ik 't wel moeten doen, of gewoon kusje op haar mond, maar niets van dat alles
![]()
Heb donderdag afgesproken met een ex. Bij haar thuis. Moet de drang verkroppen. Can... not... have... sex with... my exquote:Op woensdag 5 december 2007 09:38 schreef BossFight het volgende:
Goedemorgen,
Hrmmm, gisteren sex gehad met mijn ex. Waar natuurlijk niets mis mee is.
Maargoed, was niet helemaal de planning.
Niet zo zeuren RZ.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:04 schreef RealZeus het volgende:
Tsss. Zelfs bij fictieve relaties word ik al afgewezen.
* kras.![]()
Het liefste zou ik zien dat mijn ex mijn ex niet was.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Mwah mijn ex en ik hebben al een paar keer als vrienden proberen verder te gaan maar ook dat lukt niet. Dus als er iets zou gebeuren morgen dan komt daar weer een hele nasleep van. Daar heb ik echt geen zin in....
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Het liefste zou ik zien dat mijn ex mijn ex niet was.
dan ben je hier: De kunst van het loslaten van je ex! #55 nog niet klaarquote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou het liefst willen dat ik haar nooit had gekend. Of dat ze verhuisde naar antartica, eigenlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef MNR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |