RP.. En ik heb geen versiertruuk, ik reply simpelweg alleen op vrouwen die me interesseren en bij me lijken te passen; zowel qua uiterlijk als innerlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 19:01 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
waar leer jij al die dames kennen? wat is je versiertruc?
Relatieplanet dude... Ooit eens via het datingtopic beland... En als je de berichtjes van kansloze en clichématige vrouwen direct delete is het best goed te doen daarquote:Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Friek_ het volgende:
Huh? Hier?Of is dit de afkorting voor iets anders?
Ik denk altijd dat je met dergelijke sites dan niets meer overhoudt...quote:Op woensdag 5 december 2007 21:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
En als je de berichtjes van kansloze en clichématige vrouwen direct delete is het best goed te doen daar.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:11 schreef StilteStilte het volgende:
Ik heb het filmpje "Irita" tóch maar van Youtube verwijderd.
ik heftig op zoek naar liefde?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:39 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind dat RealZeus en Memento-Mori trouwens beter bij elkaar passen. Beiden heftig op zoek naar de liefde om slechts van een koude kermis thuis te komen.Kastanova zou ik eerder koppelen aan een vrouwelijke equivalent van hem (Principessa.Farfalla is dat echt niet), maar die komen hier niet bijzonder veel (hebben waarschijnlijk wel wat beters te doen).
Nah, 2.312.393 actieve leden zeggen ze te hebben... Laat er 5 tot 10 geschikte tussen zitten en je hebt in ieder geval een paar leuke maandenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:58 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat je met dergelijke sites dan niets meer overhoudt...
Ik weiger!
Dat is waar.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, 2.312.393 actieve leden zeggen ze te hebben... Laat er 5 tot 10 geschikte tussen zitten en je hebt in ieder geval een paar leuke maanden.
Ach ja, een filmpje dat ik maakte in een opwelling, in een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]Jij weer
Ik val met mn neus in de boter
Ik heb reeds een vrij euuuh "omstreden" leven gehad met vrouwen in m'n omgeving.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar in je stad/ op werk / opleiding / vereniging kan je toch nooit uitgekeken raken.
Althans, m'n bron is behoorlijk onuitputtelijk tot nu toe.
You're a sad, sad man...quote:Op woensdag 5 december 2007 23:13 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
Ach ja, een filmpje dat ik maakte in een opwelling, in een vlaag van verstandsverbijstering.Als je je gevoelens voor iemand opkropt zodat je er geen kant meer mee op kunt, krijg je soms dit soort 'creatieve' uitbarstingen.
Enge uitbarstingen bedoel jequote:Op woensdag 5 december 2007 23:13 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
Ach ja, een filmpje dat ik maakte in een opwelling, in een vlaag van verstandsverbijstering.Als je je gevoelens voor iemand opkropt zodat je er geen kant meer mee op kunt, krijg je soms dit soort 'creatieve' uitbarstingen.
Dus ik moet het haar gewoon vertellen? Ik zou willen dat ik dat kon... Bovendien heeft ze al een vriend. Dus nee, dat gaat niet lukken. Hopelijk gaat die verliefdheid weer snel voorbij, beter voor mij.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Enge uitbarstingen bedoel je
Misschien moet je het dan niet opkroppen he
Ik stalk haar niet. Het was alleen maar dat ene filmpje. En wat is er zo eng aan? Ik ben geen psychopaat hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:19 schreef liefie_ het volgende:
Kan mij niet schelen wat je doet
Maar die filmpjes zijn iig eng
En veel mensen zitten in het zelfde schuitje en die worden ook geen halve stalkers
Gezond is andersquote:Op woensdag 5 december 2007 23:22 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
Ik stalk haar niet. Het was alleen maar dat ene filmpje. En wat is er zo eng aan? Ik ben geen psychopaat hoor.
Nou ja, zo (negatief bevooroordeeld) denk jij erover. Alles over één kam scheren. Een mens is nou eenmaal complex, alleen denken mensen vaak veel te simpel over bepaalde dingen.quote:
Wat kun je toch ook slecht liegenquote:Op woensdag 5 december 2007 19:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
RP.. En ik heb geen versiertruuk,
Man, man, man... jij bent echt een breinbreker.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:12 schreef kastanova het volgende:
Als de komende date van zaterdag haar grote bek waar kan maken, kan dat nog weleens leuke anekdotes op gaan leveren.
Enz.. enz..
En Vrijdag is er nog een met behoorlijk wat relatiepotentieel aangezien ik haar wél langer dan een uur ken en ze me nog steeds behoorlijk boeit.
Daarnaast heeft ze ook nog eens een verdomd leuk koppie en een schitterend bekkie, dus behoorlijk interessant.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:56 schreef MNR het volgende:
Man, man, man... jij bent echt een breinbreker.
Je posts laten me toch anders denken.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heftig op zoek naar liefde?*lacht heeeeeel hard*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |