Gemiddeld iets van 3 of 4 dagen in de week. Hoeft niet heel smerig te zijn, ligt eraan wat je ermee doet (uitgaan bv) en hoe je hem af en toe verfrist. Maar schoon is na 6 maanden wel andersquote:Op zondag 2 december 2007 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, even een vraagje hoor.
in het vorige topic zag ik mensen die hn jeans rustig 6 of 11 maanden niet wassen.
daar moest ik wel even van fronsen hoor.
is dat dan niet onwijs smerig?
en hoevaak draag je ze dan..?
gewoon een nachtje buiten hangen als het flink mistig is of stomen in de badkamer tijdens een ehte douche en je jeans frist al weer aardig op hoorquote:Op zondag 2 december 2007 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
in het vorige topic zag ik mensen die hn jeans rustig 6 of 11 maanden niet wassen.
Doe es, das mijn maat.quote:Op zondag 2 december 2007 17:31 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb nog een Loose Frank liggen in goede staat. Maatje 31/34, ik pas hem zelf niet meer. Het is een dry maar hij is al meermalen gewassen, ziet er wel top uit. Mocht iemand interesse hebben dan maak ik wel wat foto's.
mannen zijn sowieso smerig. gewoon niet zeuren en leven in je jeans.quote:Op zondag 2 december 2007 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb die van mij nu bijna 9 maanden en heb em nu 1x gewassen en dat was na 7 maanden. Opzich niet veel contrast ofzo, maar ik kreeg de stank er niet meer uit en hij was erg plakkerig geworden dus moest wel. Was er vaak in uitgeweest en veegde mn handen er altijd aan af etc etcquote:Op zondag 2 december 2007 19:27 schreef ThomazZ87 het volgende:
Ik heb mijn Even Steven Dry nu 5-6 maanden. Hij stinkt niet ofzo hoor![]()
egt fucking chille broek
die van mij is te groot, echt te jammerquote:Op zondag 2 december 2007 19:27 schreef ThomazZ87 het volgende:
Ik heb mijn Even Steven Dry nu 5-6 maanden. Hij stinkt niet ofzo hoor![]()
egt fucking chille broek
Wat moet je ervoor hebben?quote:Op zondag 2 december 2007 23:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jupz japan en greycastquote:Op maandag 3 december 2007 19:56 schreef don-diablo het volgende:
Dry Japan en Dry Greycast neem ik aan?
Zien er goed uit Sarlo
Garage, Jeanspaleis, Bendorff. Vrij veel winkels tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:08 schreef Gerard-Joling het volgende:
Welke winkelketens naast de MAW en de Rode Winkel verkopen ook Nudie??
omdat het gerard joling is?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Garage, Jeanspaleis, Bendorff. Vrij veel winkels tegenwoordig.
Als ik jou was zou ik 'm trouwens een maatje kleiner nemen
quote:
Was toch al een tijd van plan een dry aan te schaffen, dus maar gebruik gemaakt van die korting bij M@W.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:20 schreef don-diablo het volgende:
Wat voor een heb je? Mijn SJ zie ik ook vrij weinig verschil en die heb ik een maand of 3 a 4. Mn ES is wel veranderd, maar tot de dag van het wassen leek alsof er weinig verschil was.
Geduld is een schone zaak (of een vieze zoals in dit geval)
Haha grapjas, maar toch bedankt Mijn dry (regular ralf greycast) heb ik nu 3 maanden. Zie er ook weinig verschil in. Enkel hij begint nu al wat te meuren (door het vele uitgaan :p)quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Garage, Jeanspaleis, Bendorff. Vrij veel winkels tegenwoordig.
Als ik jou was zou ik 'm trouwens een maatje kleiner nemen
Dat is de essentie van een dry... minimaal 6 maanden veel dragen en dan pas wassen. Zo krijg je een unieke broek omdat ie zich helemaal heeft gevormd naar jou.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:15 schreef makkie88 het volgende:
kep zelf 2 regular ralf, en nog 1;) kweet de naam niet meer:P..
maar ik draag mijn broeken dus echt geen half jaar:| na een halve week a een week gaan ze gewoon de was in...
waarom zou je in godsnaam je broek 6 maanden dragen?
dat zal ik maar doen ja!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:59 schreef D.zire het volgende:
net mn sjdj voor de 2e keer gewassen. hij hangt nu te drogen. camera is stuk, maar ik zal asap foto proberen te maken
welke is de dry greycast? Heb mijne nu 1 maand (ongewassen), de kleur van die broeken op de foto ziet er goed uit maar heel anders dan hoe mijn greycast nu uitziet, hoeveel verandert de kleur bij het wassen en is it ook afhankelijk van hoeveel je hem draagt of heeft het veel dragen alleen invloed op slijtplekken?quote:Op maandag 3 december 2007 19:52 schreef sarlo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pets 1.5 jaar oud beide
Hadden ze al, met die kaars en dat prikkeldraad.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef Stansfield het volgende:
Zag net op tv dat nudie met een hele nieuwe lijn tshirts komt van amnesty international. Zaten erg leuke tussen. Maar eens kijken waar die in nederland allemaal te komen te liggen.
Daarom zeg ik ook nieuwe lijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hadden ze al, met die kaars en dat prikkeldraad.
Maar wel een goed initiatief
bij die shirts gaat het er ook om dat er geld naar het goede doel gaatquote:Op woensdag 12 december 2007 20:54 schreef Adelante het volgende:
matige t-shirts: http://www.nudiejeans.com/humanrights/
idd, beetje matigquote:Op woensdag 12 december 2007 20:54 schreef Adelante het volgende:
matige t-shirts: http://www.nudiejeans.com/humanrights/
maar dan hoeven het nog geen matige shirt te zijn tochquote:Op woensdag 12 december 2007 22:37 schreef sarlo het volgende:
[..]
bij die shirts gaat het er ook om dat er geld naar het goede doel gaatread the freaking page ffs
iddquote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef taart het volgende:
[..]
maar dan hoeven het nog geen matige shirt te zijn toch
Die is voor mij dan! Die kost normaal 130 euro.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:19 schreef Gerard-Joling het volgende:
Vanaf vandaag weer sale bij de Men at Work.
In Den bosch lag enkel een Average Joe Black (Dry) voor 65 eurootjes. Helaas niet mn goede maat. Maandag eens kijken in Eindhoven
Dat valt nog wel mee, maar het staat niet en zit niet lekker.. Mn taille is 32 en draag soms 33 om de broek baggy te dragen. En heb sowieso nie een smal postuur, dus ik kan eig beter geen slimfit jeans dragenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:51 schreef Emmol het volgende:
dan heb jij enorm dikke benen tov je buikomvang ofzo? anders koop je toch gewoon een maatje groter ^^
anyway, kon em niet vinden, wel deze, en die wil ik
[ afbeelding ]
Waar heb je die gekocht dan M@W?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:46 schreef bear87 het volgende:
Heb net in Amsterdam een AJDBS gekocht voor 65 euro! Echt een prima deal nietwaar? Ze hadden gewoon nog normale maten voor de verandering.
kheb m ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:46 schreef bear87 het volgende:
Heb net in Amsterdam een AJDBS gekocht voor 65 euro! Echt een prima deal nietwaar? Ze hadden gewoon nog normale maten voor de verandering.
Ja, inderdaad bij M@W gekochtquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht dan M@W?
Beetje een groenige AJ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:33 schreef Gerard-Joling het volgende:
Kom net van een wat duurdere winkel hier in de stad. Hadden een erg grote collectie Nudies. Ook enkele met die greentone wassing van hierboven. Ook een hele aparte AJ gezien. Ben alleen de naam vergeten :/
Maar ook een verfrissend en reinigend goedje daaro gekocht voor mn RR Dry greycast, zondag eens uitproberen na het stappen :p
[ afbeelding ]
Nee meer richting grijs/blauw. Was echt aparte denim en een net zo aparte naam.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Beetje een groenige AJ?
Maar laat maar ff weten van die spray, daar ben ik wel benieuwd naar namelijk
We hebben het over dezelfde AJ, alleen vond ik em meer groenig lijken, maar dat kan het licht in de winkel ook wel eens geweest zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:49 schreef Gerard-Joling het volgende:
Hehe ja zeker, er wordt wat kul verkocht inderdaad. Die spray kostte me een tientje. Is van Bluehood, ook een of ander Jeans merk kwam ik via google achter.
Heb het hier gekocht: http://www.vandijkmode.nl/
Maar zodra ik het gebruikt heb zal ik mijn bevindingen wel melden!
Volgens mij was die aparte AJ deze, leek er wel een beetje op..
http://www.hipperfashion.(...)age-joe-pf-1610.html
Dat is lelijk.quote:Op maandag 24 december 2007 20:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb 'm ook wel wat omgeslagen en verder loop ik 'm wel gewoon kapot.
nee, een portefeuille is ouderwets..quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:12 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Dat is lelijk.
Weet iemand waar die Nudie wallet in het bruin te koop is?
ik hier in:quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Waar bewaar jij je geld dan? In je sok? ')
haha die is echt geniaal. :") en dat dikke wijfquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:48 schreef sponsje het volgende:
In me skinny Jeans![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=VCmt857NUI4
Inderdaad, erg duur, maar voor die prijs ook erg onhandig. Heb 'm een keer in de winkel zien liggen, maar ik vind 't maar niks.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:22 schreef don-diablo het volgende:
Alleen die Nudie wallets zijn me ook een beetje prijzig.
Alweer?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:13 schreef thijsltc het volgende:
heb vandaag voor 55 eeuss een slim jim gehaald bij menatwork nmgn
zijn daar meer nudies in uitverkoop
Aah, maar die is iets lichter aan de voorkant.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:25 schreef thijsltc het volgende:
ik heb dus een zwarte
helaas was die daar niet meer in mijn maatquote:Op donderdag 27 december 2007 21:13 schreef thijsltc het volgende:
heb vandaag voor 55 eeuss een slim jim gehaald bij menatwork nmgn
zijn daar meer nudies in uitverkoop
TF is beduidend strakker als de SJ, Ik heb zelf een SJ dry black aangehad en die zijn chill. Heb em toen niet gekocht mede door het feit dat ik nu 2 dry's al heb die ik draag en omdat ie, zoals Brownietje zei, gaat glimmen.. Deed mn ES ook na een tijdje. Dus denk dat ik miss ng een zwarte pre wash SJ haal.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Aah, maar die is iets lichter aan de voorkant.
Wil er een die gewoon helemaal zwart is, TF dus. Of er moet ook nog een SJ zijn die helemaal zwart is.
Binnenkort maar weer de stad in dan
Waar heb je hem gekocht dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:13 schreef LSDreamer het volgende:
ik heb gisteren mijn eerste nudies gekocht... een dry black coated... ik begrijp dus dat deze broek veel minder veranderd naar jouw lichaam en wat je erin doet?
jammer opzich, want dat spreekt me juist zo aan... heb ik ook uitgelegd aan de verkoper(s), maarja :s
toch erg blij met deze aankoop, maar waarschijnlijk zeer binnenkort nog maar een kopen dan
Heerlijke winkels, maar nudies zijn neit aan mij besteed. Ben nogal breed(niet dik) aangelegd.quote:Op maandag 31 december 2007 16:07 schreef Steamboat_Willie het volgende:
nudies krijg je o.a. bij Men At Work ( Altijd afgeprijst? :S voor 60 eurie heb je al een dry ) , Jeans Paleis, Berden(zelfs truien vesten etc. )
( omgeving Heerlen, Limburg )
Valt mee hoor. Gewoon een Regular (R)Alf passen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:26 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Heerlijke winkels, maar nudies zijn neit aan mij besteed. Ben nogal breed(niet dik) aangelegd.
Vooral als i kdit topic ene beetje doorkijk, echt een merk voor smalle latten![]()
AJ en RR zullen je wel passen.. heb zelf ook maat 34/34 ( dit vooral omdat het 2 maten zou kunnen krimpen.. maar heb zelfs al grotere maten gezienquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:26 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Heerlijke winkels, maar nudies zijn neit aan mij besteed. Ben nogal breed(niet dik) aangelegd.
Vooral als i kdit topic ene beetje doorkijk, echt een merk voor smalle latten![]()
post de foto's dan eensquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:35 schreef bear87 het volgende:
HEbben jullie de Average Joe Organic navy embro gezien? Contect heeft pics, ziet er echt vet uit!!
Dat gaat een beetje lastig, je moet je muis op de kleine foto zetten en dan krijg je de grote in beeld en als je je muis weghaalt verdwijnt de fotoquote:
hier hetzelfdequote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:03 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
hoe merk je dat er bier in je broek zit?Der is zovaak bier over die van mij gevallen (Edwin rainbow selvage) maarja ik merk der niks aan.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:03 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
hoe merk je dat er bier in je broek zit?Der is zovaak bier over die van mij gevallen (Edwin rainbow selvage) maarja ik merk der niks aan.
Ja ik drink alleen maar breezer en smirnoff enzo maar daar gaat het nu niet overquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:12 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
hier hetzelfde
edit:
als 1993 je geboortedatum is dan mag je toch helemaal geen bier?![]()
Ja gewoon fibresse ofzo tegen de stank. En dat ie nat is dat droog vanzelf of niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:50 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Goedemorgen, misschien dat hij naar bier rook en nat was?
Gewoon bij kruitvat in de vorm van katoen verfrisser voor 2 euro.. is namelijk precies dezelfde meuk volgens verkoper bij bendorffquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:58 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
En die Blueblood spray was uitverkocht bij die winkel in de PC en die lompe hoer achter de kassa wist niet wanneer er nieuwe binnen kwamenWeet iemand waar die nog meer te koop is? En hoeveel het kost?
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:26 schreef weathergirl het volgende:
Ga vandaag mijn eerste Nudie ophalen (gekocht en hij is ingekort), bootcut prewash, maar wat is dat toch met dat niet wassen? Hoezo waarom teneinde waarvoor zou ik 'm niet wassen? Ik was m'n Diesel en Replay ook nadat ik 'm een keer of 3-4 gedragen heb en daar is niets mis mee?
Hehe ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:25 schreef LSDreamer het volgende:
denk je in je mooie net nieuwe nudies naar een leuk O&N feestje te gaan... is 'ie helemaal smerig nu... ja, heel dom van mij eigenlijken ik mag (en wil, want ik wil het mooiste resultaat) 'm voorlopig ook nog niet wassen... suggesties? (dry black coated)
het valt zo op dat mensen denken van 'zou je je broek niet eens wassen?'
Dit heb ik gedaan: De broek uit me autoraampje gehangen, ff zorgen dat ie goed vast zit, een kwartiertje op de snelweg gereden, en de broek rook weer net zo als toen ie uit de winkel kwam.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:25 schreef LSDreamer het volgende:
denk je in je mooie net nieuwe nudies naar een leuk O&N feestje te gaan... is 'ie helemaal smerig nu... ja, heel dom van mij eigenlijken ik mag (en wil, want ik wil het mooiste resultaat) 'm voorlopig ook nog niet wassen... suggesties? (dry black coated)
het valt zo op dat mensen denken van 'zou je je broek niet eens wassen?'
labeltje binnenkantquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:01 schreef crossover het volgende:
Waar zie ik of mijn low slim jim een dry indigo coloured denim is?
Das de uitvoering/kleur. Omdat je een dry hebt moet je em feitelijk nu 6 maanden niet wassen hehquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:30 schreef crossover het volgende:
Behalve low slim jim staat daar ook Dry Japan. Is dat een type kleur?
Bummer. Ik zal eens kijken hoe ik dat ga aanpakken. Misschien af en toe uitspoelen ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das de uitvoering/kleur. Omdat je een dry hebt moet je em feitelijk nu 6 maanden niet wassen heh
Valt reuze mee hoor... Ik heb de mijne nu ook aan. Kwestie van veel laten luchten en soms in een stomerige ruimte ophangen (zoals de badkamer). En natuurlijk als je zoveel mogelijk wil dat ie vaal wordt, moet je em ook veeel dragen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Bummer. Ik zal eens kijken hoe ik dat ga aanpakken. Misschien af en toe uitspoelen ofzo.
Ik kijk het gewoon aan. Als mijn broek te vies word gooi ik 'm in de was, zolang het fris blijft blijf ik 'm dragen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef weathergirl het volgende:
sjips, mijn broek blijkt toch dry te zijn, Dry Indigo staat er aan de binnenkant. Mag je ook niet mee op een witte bank gaan zitten, lees ik hier. En een witte string is geloof ik ook geen goed idee. Nou jammer dan, dan maar geen plekken, ik vind hygiëne toch net even belangrijker eerlijk gezegd...
dacht ik eerst ook.. maar mn dry japan heeft wel afgegeven op mn gele boxer.. tis er ook alweer uit, maar goed dan nogquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
M'n dry geeft niet af, of hij moet zeiknat zijn.
Wtfquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:50 schreef roelvdlende het volgende:
Grrrr mijn SJ dry japan maanden lang gedragen, 1 x in de was gedaan --> Echt gruwelijk geworden.
1 dag gedragen, kruis uitgescheurt :S echt een flink gat erin
das fokking klote zeg... Mijn RR heeft ook een gapend gat bij het kruis en mn reet en die kan ik ook nie meer dragen en valt ook nie te fixen jammergenoeg..quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:50 schreef roelvdlende het volgende:
Grrrr mijn SJ dry japan maanden lang gedragen, 1 x in de was gedaan --> Echt gruwelijk geworden.
1 dag gedragen, kruis uitgescheurt :S echt een flink gat erin
bedankt voor de tips! alleen gaat het niet om de geur, daar is weinig mis mee... maar bijna tot aan mn knieën (ik houd wel van een dansjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:26 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Hehe ik had hetzelfde![]()
Veel febrese en en veel buiten laten hangen. Witte dingetjes (papier enzo) heb ik er gewoon allemaal vanaf geplukt..
Als ie echt zo smerig is, leg hem dan gewoon in een bad met warm water.. Dit doet weinig tot niets met de broek. Ik heb het met mijn RRDS toendertijd ook gedaan, en die kwam er weer precies hetzelfde uit (alleen wel schoner uiteraardquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:09 schreef LSDreamer het volgende:
[..]
bedankt voor de tips! alleen gaat het niet om de geur, daar is weinig mis mee... maar bijna tot aan mn knieën (ik houd wel van een dansje) zitten restanten van die papier-modder-drap... valt er helaas ook niet af te plukken, zit echt 'in' de broek zeg maar ipv erop
en met een zwarte broek valt het extra op natuurlijk
heb al geprobeerd met een doekje met heet water af te vegen, helpt ook niet... las later ook dat je dat ook niet moet doen ivm bleek-plekken op de broek... weet niet of een warm bad dan wel zou helpen? en behoud de broek dan nog wel de kleur? zou het zonde vinden 'm te verpesten, ben er verder echt heel erg blij mee
JA.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef seto het volgende:
Heeft Nudie ook modellen die iets meer baggy zijn? Nu heb ik het niet over extreem baggy zoals Overzeas ofzo, maar gewoon niet zo skinny als de meeste modellen die hier voorbij komen.
Check de nudiesite.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef seto het volgende:
Heeft Nudie ook modellen die iets meer baggy zijn? Nu heb ik het niet over extreem baggy zoals Overzeas ofzo, maar gewoon niet zo skinny als de meeste modellen die hier voorbij komen.
Moet je mn SJDJ eens zien... die is ook heeeel erg uitgelopen..quote:Op zondag 13 januari 2008 18:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
M'n RR loopt echt zwaar uit, niet zo mooi. Dus wil 'm wel wassen, want dan krimpt ie weer, maar ik zit pas op 3 maanden ofzo
Die van jou lichtelijk en die van mij kan ik aan en uitdoen zonder de knoop open te maken of riem los te doen.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:56 schreef TC_Artemis het volgende:
Mn slim jim zakt ook lichtelijk van mijn reet, heb hem nu denk ik 2 weken, maar ik zal hem maar gewoon wassen dus, omdat hij dan nog ietsiepietsie zal krimpen.
klopt, maar wou em bewust lekker baggy hebben, alleen had van te voren nie gedacht dat ie zoveel zou uitlopenquote:Op zondag 13 januari 2008 19:52 schreef JAY-T het volgende:
Daarom moet je een dry ook eigenlijk een maat (of misschien wel 2 maten) kleiner kopen dan dat je normaal hebt.. Wanneer je hem hebt gewassen zal hij idd een beetje gekrompen zijn, maar dat loop je ook zo weer uit.. In de breedte zal hij dus nauwelijks krimpen..
Dat inderdaad, en je riem heel strak doen ziet er ook niet uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die van jou lichtelijk en die van mij kan ik aan en uitdoen zonder de knoop open te maken of riem los te doen.
Maar het ziet er niet uit, met die pijpen zover omgeslagen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:31 schreef Mr_DG het volgende:
Zoals de Regular Ralf op de nudiesite word gedragen zo hoort het
http://www.nudiejeans.com/fitguide/
Hm gek, mijn RRDG loopt nauwelijks uit. Hij zit ondanks de normale maat toch nog steeds vrij strak...quote:Op zondag 13 januari 2008 19:52 schreef JAY-T het volgende:
Daarom moet je een dry ook eigenlijk een maat (of misschien wel 2 maten) kleiner kopen dan dat je normaal hebt.. Wanneer je hem hebt gewassen zal hij idd een beetje gekrompen zijn, maar dat loop je ook zo weer uit.. In de breedte zal hij dus nauwelijks krimpen..
jep gewoon wassen die hapquote:Op zondag 13 januari 2008 23:57 schreef Wally__ het volgende:
Aan de binnenkant van mijn Low Slim Jim staat 'Cold Wash'. Dan is het geen dry en kan ik hem gewoon wassen toch?
Die is wel vet, zoiets zoek ikquote:Op zondag 13 januari 2008 20:36 schreef Huppelei het volgende:
Dit is wel aardig baggy toch?
[ afbeelding ]
Dat is een Average Joe.
die kan je gewoon wassen ja, gebeurt niks meer meequote:Op maandag 14 januari 2008 18:35 schreef Mr_DG het volgende:
Moet je de broeken van nudie die geen dry zijn ook wassen?? Dus de gewone lichtblauwe broeken, is me niet helemaal duidelijk.
Dus geen honeycombs, portemoneeen en telefoons in je broek? Das wel jammerquote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
die kan je gewoon wassen ja, gebeurt niks meer mee
hoezo ookquote:Op maandag 14 januari 2008 18:35 schreef Mr_DG het volgende:
Moet je de broeken van nudie die geen dry zijn ook wassen?? Dus de gewone lichtblauwe broeken, is me niet helemaal duidelijk.
gast wat ben jij een klein en mager scharminkelquote:Op maandag 14 januari 2008 23:56 schreef wesley_k het volgende:
Heb nog een nieuwe Slim Jim Dry Japan voor de liefhebber.
Was een kerstcadeautje maar blijkt toch te groot.
Kaartjes zitten er nog aan en uiteraard niet gewassen..
Maatje 31/32, pm maar als je interesse hebt.
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:17 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
gast wat ben jij een klein en mager scharminkelga eens wat meer eten en sporten XD OMFG!
Welke maat is je RR? Mijn RR was een 33/34 mijn echte maat bij Nudie is 32/32quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Draag m'n RR zo'n 2 a 3 keer in de week, moet toch wel genoeg zijn en anders pech.
Die SJ is mij trouwens ook te klein, moet een 33/32 hebben
Ook 33/32. Net zoals m'n SJ.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Welke maat is je RR? Mijn RR was een 33/34 mijn echte maat bij Nudie is 32/32
Jammer dat ik nooit in Arnhem kom en het een beetje veel reizen is voor mequote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:03 schreef taart het volgende:
Er liggen 2 soorten dry average joe's en een TF dry black coated met 30 % korting bij the Globe in Arnhem.De meeste maat 30 en lager. Voor wie het interesseert
Is dat niet een Straight Sven Dry Black? Of een Grim Tim?quote:
aangezien je die maten ook nog zo koopt omdat ze krimpen ( ze zeggen 2 maten) dan weet je hoe hij erbij loopt... Anorexia-patientje ( want groot en breed issie niet ) of een verloren jood uit Auschwitz ( als deze onder de gordel is mag die wel even gecensureerd wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
dat dacht ik ookmaar ey we verschillen allemaal
Average Joe Dry black selvedgequote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:42 schreef don-diablo het volgende:
Welk model is het Sarlo?
mazzelaarquote:
In de breedte krimpt ie dus nooit 2 maten, nog niet eens een halve maat. Een dry wordt eerder een maat kleiner gekocht omdat ie juist rekt..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:21 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
aangezien je die maten ook nog zo koopt omdat ze krimpen ( ze zeggen 2 maten) dan weet je hoe hij erbij loopt... Anorexia-patientje ( want groot en breed issie niet ) of een verloren jood uit Auschwitz ( als deze onder de gordel is mag die wel even gecensureerd worden) .
maar kerel was niet te persoonlijk bedoelt.. het viel me nu eenmaal op dat je wel erg mager moest zijn en klein.
Maybe you are a little midget who knows?!![]()
je mag een maatje 34/34 van me overkopenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
mazzelaardie zou ik ook wel willen
Maar ik kijk wel of er verder nog wat leuks is.
dik varken met 36? naja je kan ook weer overdrijvenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef JAY-T het volgende:
[..]
In de breedte krimpt ie dus nooit 2 maten, nog niet eens een halve maat. Een dry wordt eerder een maat kleiner gekocht omdat ie juist rekt..
Sowieso is je opmerking vrij kansloos, als jij een broek in maat 36 nodig hebt ga ik toch ook niet zeggen dat je dan wel een dik varken moet zijn..?
Wat voor broeken dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
je mag een maatje 34/34 van me overkopenheb er zelf een
nog in overvloed hier in de winkel om de hoek haha
Iemand met maat 31 (wat een vrij gangbare maat is) is volgens jou een anorexia patient, of een verloren jood uit Auschwitz.. Wie overdrijfter hier nou?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:30 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
dik varken met 36? naja je kan ook weer overdrijvenverstop jij je maar onder je steen en sluit je af van de buitenwereld, want als jij mijn opmerking al vrij kansloos vindt wat zegt dat dan over jou realiteit van de wereld? achja slaap lekker ben slapen
oke ik geef je wel gelijk, zodat we on-topic kunnen blijven anders is dit toch een eindeloze discussie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Iemand met maat 31 (wat een vrij gangbare maat is) is volgens jou een anorexia patient, of een verloren jood uit Auschwitz.. Wie overdrijfter hier nou?
Das me te grootquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
je mag een maatje 34/34 van me overkopenheb er zelf een
nog in overvloed hier in de winkel om de hoek haha
En nu een 6 maanden zonder wassen en constant dragen voor de boegquote:
Vertel eens hoe het gegaan is!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:43 schreef don-diablo het volgende:
En net mn SJDJ in de was gedaan. De stank kwam er niet meer uit, hoevaak ik em ook luchtte en in een stomerige ruimte deed en alles. En het was sowieso tijd om hem de was in te doen, dus ik ben benieuwd. (verwacht weinig verschil though)
Vind dat mijn RR nu wel mooi uitziet met zijn fadings en slijtageplekken door bierdopjes in het kleine "mobieltjes" tasje. Hij heeft nog steeds zijn indigo kleurtje en moet hem nog dragen tot april volgens het "schema". Denk dat hij echt mooi wordt, althans dat hoop ik. Weet niet hoe ik fotos doe uploaden naar de website anders had ik eens wat fotos gemaakt voor het ideequote:Op woensdag 16 januari 2008 14:05 schreef JAY-T het volgende:
RR Dry Selvage, deze heb voor wanneer ik 'klaar' ben met mn andere selvage, die ik al een paar maandjes draagGekkenwerk eigenlijk, maar vind ze zo mooier dan wanneer ze gewassen zijn..
Dit is nu al mn 3de selvage, voor mij geen andere Nudie's meer.. Alleen de prijs is minder mooiquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:38 schreef don-diablo het volgende:
Miss moet ik ook maar eens een RRDS aanschaffen.Vind de kleur wel mooi eig.
ben bang dat je het niet zo goed ziet doordat de broek nog nat is ben echt benieuwd als die gedroogd isquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:03 schreef don-diablo het volgende:
Heb mn Jim net buiten gehangen om te drogen.. Heb wel foto's gemaakt van toen ik em net uit de was haalde.
edit: nu inclusief wazige telefoonfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besef nu pas dat ie echt vies was geworden en dat ie glimde..Ik ben opzich wel tevreden..
Ja maar ik dacht je maakt hem persoonlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:20 schreef don-diablo het volgende:
Als je weer bezig gaat met een nieuwe dry doe dan een Zippo in dat kleine zakje.Doe ik ook bij al mn broeken en je krijgt er een tof resultaat door, zie de foto's (ik rook nie eens maar heb wel een zippo)
Dit is dus gewassen na zes maanden dragen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:17 schreef Steamboat_Willie het volgende:
Hier mijn Regular Ralf Dry Greycast! Enjoy... reacties , tips etc welkom!
-
nee die is nog niet gewassen en is nog niet op de helft van het dragenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is dus gewassen na zes maanden dragen?
Oh oké, zag al zo weinig verandering.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:24 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
nee die is nog niet gewassen en is nog niet op de helft van het dragen
Als je alle fadings en vouwen ziet in mijn broek ( jhelaas niet goed zichtbaar op fotos.. komt door baggercamera) en dan denkt als hij gewassen wordt.. weet zeker dat hij mega cool gaat uitzienquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh oké, zag al zo weinig verandering.
Vind 'm eigenlijk wel mooi zo, is qua kleur niet echt veel veranderd als ik het zo zie maar wel gewoon de 'bekende' plekken bij de zakken enzo. Doe mij ook maar zoietsquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:03 schreef don-diablo het volgende:
Heb mn Jim net buiten gehangen om te drogen.. Heb wel foto's gemaakt van toen ik em net uit de was haalde.
edit: nu inclusief wazige telefoonfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besef nu pas dat ie echt vies was geworden en dat ie glimde..Ik ben opzich wel tevreden..
Heel mooi hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef Steamboat_Willie het volgende:
niemand die reageertwat vinden jullie tot nu toe van mijn pants?
heb ik dan voor niets de fotos gepost muhahehehe
Hij wijd een beetje uit, zoals elke spijkerbroek, maar erg loopt hij niet uit bij mij. Verder vind ik het wel wat mooier als hij wat baggy hangt, daarom heb ik hem ook wat groter gekocht.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
@Steamboat: Loopt je RRDG ook zo uit? Heb het hier al eerder gezegd, maar ik vroeg me af of jij er ook last van hebt aangezien je dezelfde broek hebt
Wat jij verteld had ik ook met mn Jim... nix aan te doen, dry's lopen blijkbaar gewoon veel uit. Maar tis wel weer ff wennen dat ie normaal zit ipv uberbaggy. Hij is ook beduidend gekrompen. Want mn broekspijpen hangen niet meer helemaal op de grond.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, ik kan m'n aandoen zonder een knoop los te hoeven doen. Terwijl m'n SJ dezelfde maat heeft, en die moet ik wel gewoon 'normaal' aantrekken
Had ik ook, normaal sloeg ik de pijpen om( 3-4 cm hoog) maar na het wassen hoefde het niet meer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat jij verteld had ik ook met mn Jim... nix aan te doen, dry's lopen blijkbaar gewoon veel uit. Maar tis wel weer ff wennen dat ie normaal zit ipv uberbaggy. Hij is ook beduidend gekrompen. Want mn broekspijpen hangen niet meer helemaal op de grond.
dat heb ik ook gedaan, alleen vond et toch nie zo leuk staan, dus gewoon laten hangenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:03 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Had ik ook, normaal sloeg ik de pijpen om( 3-4 cm hoog) maar na het wassen hoefde het niet meer.
Ik heb een maand geleden een Regular Ralf Dirty Dark gekocht die 31/32 was, en die zit perfect. Hoe erg verschillen deze twee broeken in maat?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:56 schreef wesley_k het volgende:
Heb nog een nieuwe Slim Jim Dry Japan voor de liefhebber.
Was een kerstcadeautje maar blijkt toch te groot.
Kaartjes zitten er nog aan en uiteraard niet gewassen..
Maatje 31/32, pm maar als je interesse hebt.
Hier hetzelfde hoor. Zowel met mn dry black als RRDGquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:04 schreef bear87 het volgende:
Zo gister door de regen gefietst met mijn dry black, hij is nu keihard zeg! Echt apart.
Overigens over het uitlopen, ik heb de mijne gewoon gekocht in de maat die ik altijd koop en ik merk na 2 maanden veel dragen nog weinig van uitlopen..
Kwa hard worden in de regen of dat het meevalt met uitlopen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor. Zowel met mn dry black als RRDG
Qua uitlopen, wel een klein beetje natuurlijk maar merk er vrijwel niks van..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:16 schreef bear87 het volgende:
[..]
Kwa hard worden in de regen of dat het meevalt met uitlopen?
Tear Indigo en dat bij de Regular Ralfquote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef Mr_DG het volgende:
Wat vinden jullie de vetste Wassing?? (kunnen we weer verder)
Ik heb laatst een lichte prewash AJ gezien die ook van wat dunner denim is. Oftewel een ideaal zomerbroekje.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:08 schreef Japin het volgende:
Op dit moment draag ik een Slim Jim Dry Japan (32x34), paar weken oud en ik had verwacht dat hij nog wat meer uit zou rekken. Hoop dat dat nog gaat gebeuren. Heb ook nog een Average Joe Oldie (33x34) en een hele oude Loose Frank. (die ik nooit meer draag overigens) Ik hoop nog ergens een Average Joe met een lichte wassing vandaan te trekken voor in de zomer. Iemand die ergens zien liggen?
Heb toen ik m'n SJ ging kopen ook nog een RRDS aan gehad maar die bootcut heb ik eigenlijk nooit echt van gehouden. Was wel redelijk onder de indruk van de selvage, het voelt dikker/steviger en ziet er volgens mij na een jaar echt een stuk mooier uit dan een gewone dry.
Bij ons hebben ze geen DS (jammergenoeg)quote:Op maandag 21 januari 2008 13:13 schreef revolutionx het volgende:
zoek je een RR dry, hebben ze echt werkelijk overal maa dan ook overal alleen de RR DS. nu voor een levi kijken dus.
waar heb jij em vandaan dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:51 schreef JAY-T het volgende:
Hier in het Noorden bij veel winkels ook niet.. Maja, alleen maar beter, tot nu toe heb ik hier niemand anders dan mezelf in een RRDS zien lopen
Dat had ik ook met mn SJ... Was eerst een 33 maar na 6 maanden loopt ie wel wat uit... een beste bult welteverstaan.. Nu zit ie weer zoals ik em gekocht had. Beetje baggy maar wel relaxt. Als ik een DS neem, neem ik em gewoon in 32/32 denk ik. Lijkt me de beste oplossing.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:53 schreef JAY-T het volgende:
Mja, is ook je persoonlijke smaak natuurlijk.. Maar ter vergelijking, ik denk dat mijn maat 30 ondertussen wel een maat 31 geworden is
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Pic? Want over het algemeen vind ik de tops van Nudie niet zo tof
Dat hoort niet in het Nudie topic denk ik, schat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:27 schreef kyliiie het volgende:
Heey,
ik heb een vraagje,ik heb laatst een super jeans gezien die een heel donkere kleur had en een beetje skinny afliep, nu komt het vette aan deze broek: de ritsen op de achterzakken waren neon groen geloof ik!
weet iemand van welk merk???
mail me even ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |