Iemand met maat 31 (wat een vrij gangbare maat is) is volgens jou een anorexia patient, of een verloren jood uit Auschwitz.. Wie overdrijfter hier nou?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:30 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
dik varken met 36? naja je kan ook weer overdrijvenverstop jij je maar onder je steen en sluit je af van de buitenwereld, want als jij mijn opmerking al vrij kansloos vindt wat zegt dat dan over jou realiteit van de wereld? achja slaap lekker ben slapen
oke ik geef je wel gelijk, zodat we on-topic kunnen blijven anders is dit toch een eindeloze discussie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Iemand met maat 31 (wat een vrij gangbare maat is) is volgens jou een anorexia patient, of een verloren jood uit Auschwitz.. Wie overdrijfter hier nou?
Das me te grootquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
je mag een maatje 34/34 van me overkopenheb er zelf een
nog in overvloed hier in de winkel om de hoek haha
En nu een 6 maanden zonder wassen en constant dragen voor de boegquote:
Vertel eens hoe het gegaan is!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:43 schreef don-diablo het volgende:
En net mn SJDJ in de was gedaan. De stank kwam er niet meer uit, hoevaak ik em ook luchtte en in een stomerige ruimte deed en alles. En het was sowieso tijd om hem de was in te doen, dus ik ben benieuwd. (verwacht weinig verschil though)
Vind dat mijn RR nu wel mooi uitziet met zijn fadings en slijtageplekken door bierdopjes in het kleine "mobieltjes" tasje. Hij heeft nog steeds zijn indigo kleurtje en moet hem nog dragen tot april volgens het "schema". Denk dat hij echt mooi wordt, althans dat hoop ik. Weet niet hoe ik fotos doe uploaden naar de website anders had ik eens wat fotos gemaakt voor het ideequote:Op woensdag 16 januari 2008 14:05 schreef JAY-T het volgende:
RR Dry Selvage, deze heb voor wanneer ik 'klaar' ben met mn andere selvage, die ik al een paar maandjes draagGekkenwerk eigenlijk, maar vind ze zo mooier dan wanneer ze gewassen zijn..
Dit is nu al mn 3de selvage, voor mij geen andere Nudie's meer.. Alleen de prijs is minder mooiquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:38 schreef don-diablo het volgende:
Miss moet ik ook maar eens een RRDS aanschaffen.Vind de kleur wel mooi eig.
ben bang dat je het niet zo goed ziet doordat de broek nog nat is ben echt benieuwd als die gedroogd isquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:03 schreef don-diablo het volgende:
Heb mn Jim net buiten gehangen om te drogen.. Heb wel foto's gemaakt van toen ik em net uit de was haalde.
edit: nu inclusief wazige telefoonfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besef nu pas dat ie echt vies was geworden en dat ie glimde..Ik ben opzich wel tevreden..
Ja maar ik dacht je maakt hem persoonlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:20 schreef don-diablo het volgende:
Als je weer bezig gaat met een nieuwe dry doe dan een Zippo in dat kleine zakje.Doe ik ook bij al mn broeken en je krijgt er een tof resultaat door, zie de foto's (ik rook nie eens maar heb wel een zippo)
Dit is dus gewassen na zes maanden dragen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:17 schreef Steamboat_Willie het volgende:
Hier mijn Regular Ralf Dry Greycast! Enjoy... reacties , tips etc welkom!
-
nee die is nog niet gewassen en is nog niet op de helft van het dragenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is dus gewassen na zes maanden dragen?
Oh oké, zag al zo weinig verandering.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:24 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
nee die is nog niet gewassen en is nog niet op de helft van het dragen
Als je alle fadings en vouwen ziet in mijn broek ( jhelaas niet goed zichtbaar op fotos.. komt door baggercamera) en dan denkt als hij gewassen wordt.. weet zeker dat hij mega cool gaat uitzienquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh oké, zag al zo weinig verandering.
Vind 'm eigenlijk wel mooi zo, is qua kleur niet echt veel veranderd als ik het zo zie maar wel gewoon de 'bekende' plekken bij de zakken enzo. Doe mij ook maar zoietsquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:03 schreef don-diablo het volgende:
Heb mn Jim net buiten gehangen om te drogen.. Heb wel foto's gemaakt van toen ik em net uit de was haalde.
edit: nu inclusief wazige telefoonfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besef nu pas dat ie echt vies was geworden en dat ie glimde..Ik ben opzich wel tevreden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |