klopt, maar wou em bewust lekker baggy hebben, alleen had van te voren nie gedacht dat ie zoveel zou uitlopenquote:Op zondag 13 januari 2008 19:52 schreef JAY-T het volgende:
Daarom moet je een dry ook eigenlijk een maat (of misschien wel 2 maten) kleiner kopen dan dat je normaal hebt.. Wanneer je hem hebt gewassen zal hij idd een beetje gekrompen zijn, maar dat loop je ook zo weer uit.. In de breedte zal hij dus nauwelijks krimpen..
Dat inderdaad, en je riem heel strak doen ziet er ook niet uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die van jou lichtelijk en die van mij kan ik aan en uitdoen zonder de knoop open te maken of riem los te doen.
Maar het ziet er niet uit, met die pijpen zover omgeslagen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:31 schreef Mr_DG het volgende:
Zoals de Regular Ralf op de nudiesite word gedragen zo hoort het
http://www.nudiejeans.com/fitguide/
Hm gek, mijn RRDG loopt nauwelijks uit. Hij zit ondanks de normale maat toch nog steeds vrij strak...quote:Op zondag 13 januari 2008 19:52 schreef JAY-T het volgende:
Daarom moet je een dry ook eigenlijk een maat (of misschien wel 2 maten) kleiner kopen dan dat je normaal hebt.. Wanneer je hem hebt gewassen zal hij idd een beetje gekrompen zijn, maar dat loop je ook zo weer uit.. In de breedte zal hij dus nauwelijks krimpen..
jep gewoon wassen die hapquote:Op zondag 13 januari 2008 23:57 schreef Wally__ het volgende:
Aan de binnenkant van mijn Low Slim Jim staat 'Cold Wash'. Dan is het geen dry en kan ik hem gewoon wassen toch?
Die is wel vet, zoiets zoek ikquote:Op zondag 13 januari 2008 20:36 schreef Huppelei het volgende:
Dit is wel aardig baggy toch?
[ afbeelding ]
Dat is een Average Joe.
die kan je gewoon wassen ja, gebeurt niks meer meequote:Op maandag 14 januari 2008 18:35 schreef Mr_DG het volgende:
Moet je de broeken van nudie die geen dry zijn ook wassen?? Dus de gewone lichtblauwe broeken, is me niet helemaal duidelijk.
Dus geen honeycombs, portemoneeen en telefoons in je broek? Das wel jammerquote:Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
die kan je gewoon wassen ja, gebeurt niks meer mee
hoezo ookquote:Op maandag 14 januari 2008 18:35 schreef Mr_DG het volgende:
Moet je de broeken van nudie die geen dry zijn ook wassen?? Dus de gewone lichtblauwe broeken, is me niet helemaal duidelijk.
gast wat ben jij een klein en mager scharminkelquote:Op maandag 14 januari 2008 23:56 schreef wesley_k het volgende:
Heb nog een nieuwe Slim Jim Dry Japan voor de liefhebber.
Was een kerstcadeautje maar blijkt toch te groot.
Kaartjes zitten er nog aan en uiteraard niet gewassen..
Maatje 31/32, pm maar als je interesse hebt.
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:17 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
gast wat ben jij een klein en mager scharminkelga eens wat meer eten en sporten XD OMFG!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |