labeltje binnenkantquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:01 schreef crossover het volgende:
Waar zie ik of mijn low slim jim een dry indigo coloured denim is?
Das de uitvoering/kleur. Omdat je een dry hebt moet je em feitelijk nu 6 maanden niet wassen hehquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:30 schreef crossover het volgende:
Behalve low slim jim staat daar ook Dry Japan. Is dat een type kleur?
Bummer. Ik zal eens kijken hoe ik dat ga aanpakken. Misschien af en toe uitspoelen ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das de uitvoering/kleur. Omdat je een dry hebt moet je em feitelijk nu 6 maanden niet wassen heh
Valt reuze mee hoor... Ik heb de mijne nu ook aan. Kwestie van veel laten luchten en soms in een stomerige ruimte ophangen (zoals de badkamer). En natuurlijk als je zoveel mogelijk wil dat ie vaal wordt, moet je em ook veeel dragen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Bummer. Ik zal eens kijken hoe ik dat ga aanpakken. Misschien af en toe uitspoelen ofzo.
Ik kijk het gewoon aan. Als mijn broek te vies word gooi ik 'm in de was, zolang het fris blijft blijf ik 'm dragen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef weathergirl het volgende:
sjips, mijn broek blijkt toch dry te zijn, Dry Indigo staat er aan de binnenkant. Mag je ook niet mee op een witte bank gaan zitten, lees ik hier. En een witte string is geloof ik ook geen goed idee. Nou jammer dan, dan maar geen plekken, ik vind hygiëne toch net even belangrijker eerlijk gezegd...
dacht ik eerst ook.. maar mn dry japan heeft wel afgegeven op mn gele boxer.. tis er ook alweer uit, maar goed dan nogquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
M'n dry geeft niet af, of hij moet zeiknat zijn.
Wtfquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:50 schreef roelvdlende het volgende:
Grrrr mijn SJ dry japan maanden lang gedragen, 1 x in de was gedaan --> Echt gruwelijk geworden.
1 dag gedragen, kruis uitgescheurt :S echt een flink gat erin
das fokking klote zeg... Mijn RR heeft ook een gapend gat bij het kruis en mn reet en die kan ik ook nie meer dragen en valt ook nie te fixen jammergenoeg..quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:50 schreef roelvdlende het volgende:
Grrrr mijn SJ dry japan maanden lang gedragen, 1 x in de was gedaan --> Echt gruwelijk geworden.
1 dag gedragen, kruis uitgescheurt :S echt een flink gat erin
bedankt voor de tips! alleen gaat het niet om de geur, daar is weinig mis mee... maar bijna tot aan mn knieën (ik houd wel van een dansjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:26 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Hehe ik had hetzelfde![]()
Veel febrese en en veel buiten laten hangen. Witte dingetjes (papier enzo) heb ik er gewoon allemaal vanaf geplukt..
Als ie echt zo smerig is, leg hem dan gewoon in een bad met warm water.. Dit doet weinig tot niets met de broek. Ik heb het met mijn RRDS toendertijd ook gedaan, en die kwam er weer precies hetzelfde uit (alleen wel schoner uiteraardquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:09 schreef LSDreamer het volgende:
[..]
bedankt voor de tips! alleen gaat het niet om de geur, daar is weinig mis mee... maar bijna tot aan mn knieën (ik houd wel van een dansje) zitten restanten van die papier-modder-drap... valt er helaas ook niet af te plukken, zit echt 'in' de broek zeg maar ipv erop
en met een zwarte broek valt het extra op natuurlijk
heb al geprobeerd met een doekje met heet water af te vegen, helpt ook niet... las later ook dat je dat ook niet moet doen ivm bleek-plekken op de broek... weet niet of een warm bad dan wel zou helpen? en behoud de broek dan nog wel de kleur? zou het zonde vinden 'm te verpesten, ben er verder echt heel erg blij mee
JA.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef seto het volgende:
Heeft Nudie ook modellen die iets meer baggy zijn? Nu heb ik het niet over extreem baggy zoals Overzeas ofzo, maar gewoon niet zo skinny als de meeste modellen die hier voorbij komen.
Check de nudiesite.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:34 schreef seto het volgende:
Heeft Nudie ook modellen die iets meer baggy zijn? Nu heb ik het niet over extreem baggy zoals Overzeas ofzo, maar gewoon niet zo skinny als de meeste modellen die hier voorbij komen.
Moet je mn SJDJ eens zien... die is ook heeeel erg uitgelopen..quote:Op zondag 13 januari 2008 18:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
M'n RR loopt echt zwaar uit, niet zo mooi. Dus wil 'm wel wassen, want dan krimpt ie weer, maar ik zit pas op 3 maanden ofzo
Die van jou lichtelijk en die van mij kan ik aan en uitdoen zonder de knoop open te maken of riem los te doen.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:56 schreef TC_Artemis het volgende:
Mn slim jim zakt ook lichtelijk van mijn reet, heb hem nu denk ik 2 weken, maar ik zal hem maar gewoon wassen dus, omdat hij dan nog ietsiepietsie zal krimpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |