post de foto's dan eensquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:35 schreef bear87 het volgende:
HEbben jullie de Average Joe Organic navy embro gezien? Contect heeft pics, ziet er echt vet uit!!
Dat gaat een beetje lastig, je moet je muis op de kleine foto zetten en dan krijg je de grote in beeld en als je je muis weghaalt verdwijnt de fotoquote:
hier hetzelfdequote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:03 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
hoe merk je dat er bier in je broek zit?Der is zovaak bier over die van mij gevallen (Edwin rainbow selvage) maarja ik merk der niks aan.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:03 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
hoe merk je dat er bier in je broek zit?Der is zovaak bier over die van mij gevallen (Edwin rainbow selvage) maarja ik merk der niks aan.
Ja ik drink alleen maar breezer en smirnoff enzo maar daar gaat het nu niet overquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:12 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
hier hetzelfde
edit:
als 1993 je geboortedatum is dan mag je toch helemaal geen bier?![]()
Ja gewoon fibresse ofzo tegen de stank. En dat ie nat is dat droog vanzelf of niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:50 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Goedemorgen, misschien dat hij naar bier rook en nat was?
Gewoon bij kruitvat in de vorm van katoen verfrisser voor 2 euro.. is namelijk precies dezelfde meuk volgens verkoper bij bendorffquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:58 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
En die Blueblood spray was uitverkocht bij die winkel in de PC en die lompe hoer achter de kassa wist niet wanneer er nieuwe binnen kwamenWeet iemand waar die nog meer te koop is? En hoeveel het kost?
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:26 schreef weathergirl het volgende:
Ga vandaag mijn eerste Nudie ophalen (gekocht en hij is ingekort), bootcut prewash, maar wat is dat toch met dat niet wassen? Hoezo waarom teneinde waarvoor zou ik 'm niet wassen? Ik was m'n Diesel en Replay ook nadat ik 'm een keer of 3-4 gedragen heb en daar is niets mis mee?
Hehe ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:25 schreef LSDreamer het volgende:
denk je in je mooie net nieuwe nudies naar een leuk O&N feestje te gaan... is 'ie helemaal smerig nu... ja, heel dom van mij eigenlijken ik mag (en wil, want ik wil het mooiste resultaat) 'm voorlopig ook nog niet wassen... suggesties? (dry black coated)
het valt zo op dat mensen denken van 'zou je je broek niet eens wassen?'
Dit heb ik gedaan: De broek uit me autoraampje gehangen, ff zorgen dat ie goed vast zit, een kwartiertje op de snelweg gereden, en de broek rook weer net zo als toen ie uit de winkel kwam.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:25 schreef LSDreamer het volgende:
denk je in je mooie net nieuwe nudies naar een leuk O&N feestje te gaan... is 'ie helemaal smerig nu... ja, heel dom van mij eigenlijken ik mag (en wil, want ik wil het mooiste resultaat) 'm voorlopig ook nog niet wassen... suggesties? (dry black coated)
het valt zo op dat mensen denken van 'zou je je broek niet eens wassen?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |