Heel mooi hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef Steamboat_Willie het volgende:
niemand die reageertwat vinden jullie tot nu toe van mijn pants?
heb ik dan voor niets de fotos gepost muhahehehe
Hij wijd een beetje uit, zoals elke spijkerbroek, maar erg loopt hij niet uit bij mij. Verder vind ik het wel wat mooier als hij wat baggy hangt, daarom heb ik hem ook wat groter gekocht.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
@Steamboat: Loopt je RRDG ook zo uit? Heb het hier al eerder gezegd, maar ik vroeg me af of jij er ook last van hebt aangezien je dezelfde broek hebt
Wat jij verteld had ik ook met mn Jim... nix aan te doen, dry's lopen blijkbaar gewoon veel uit. Maar tis wel weer ff wennen dat ie normaal zit ipv uberbaggy. Hij is ook beduidend gekrompen. Want mn broekspijpen hangen niet meer helemaal op de grond.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, ik kan m'n aandoen zonder een knoop los te hoeven doen. Terwijl m'n SJ dezelfde maat heeft, en die moet ik wel gewoon 'normaal' aantrekken
Had ik ook, normaal sloeg ik de pijpen om( 3-4 cm hoog) maar na het wassen hoefde het niet meer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat jij verteld had ik ook met mn Jim... nix aan te doen, dry's lopen blijkbaar gewoon veel uit. Maar tis wel weer ff wennen dat ie normaal zit ipv uberbaggy. Hij is ook beduidend gekrompen. Want mn broekspijpen hangen niet meer helemaal op de grond.
dat heb ik ook gedaan, alleen vond et toch nie zo leuk staan, dus gewoon laten hangenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:03 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Had ik ook, normaal sloeg ik de pijpen om( 3-4 cm hoog) maar na het wassen hoefde het niet meer.
Ik heb een maand geleden een Regular Ralf Dirty Dark gekocht die 31/32 was, en die zit perfect. Hoe erg verschillen deze twee broeken in maat?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:56 schreef wesley_k het volgende:
Heb nog een nieuwe Slim Jim Dry Japan voor de liefhebber.
Was een kerstcadeautje maar blijkt toch te groot.
Kaartjes zitten er nog aan en uiteraard niet gewassen..
Maatje 31/32, pm maar als je interesse hebt.
Hier hetzelfde hoor. Zowel met mn dry black als RRDGquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:04 schreef bear87 het volgende:
Zo gister door de regen gefietst met mijn dry black, hij is nu keihard zeg! Echt apart.
Overigens over het uitlopen, ik heb de mijne gewoon gekocht in de maat die ik altijd koop en ik merk na 2 maanden veel dragen nog weinig van uitlopen..
Kwa hard worden in de regen of dat het meevalt met uitlopen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor. Zowel met mn dry black als RRDG
Qua uitlopen, wel een klein beetje natuurlijk maar merk er vrijwel niks van..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:16 schreef bear87 het volgende:
[..]
Kwa hard worden in de regen of dat het meevalt met uitlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |