Gemiddeld iets van 3 of 4 dagen in de week. Hoeft niet heel smerig te zijn, ligt eraan wat je ermee doet (uitgaan bv) en hoe je hem af en toe verfrist. Maar schoon is na 6 maanden wel andersquote:Op zondag 2 december 2007 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, even een vraagje hoor.
in het vorige topic zag ik mensen die hn jeans rustig 6 of 11 maanden niet wassen.
daar moest ik wel even van fronsen hoor.
is dat dan niet onwijs smerig?
en hoevaak draag je ze dan..?
gewoon een nachtje buiten hangen als het flink mistig is of stomen in de badkamer tijdens een ehte douche en je jeans frist al weer aardig op hoorquote:Op zondag 2 december 2007 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
in het vorige topic zag ik mensen die hn jeans rustig 6 of 11 maanden niet wassen.
Doe es, das mijn maat.quote:Op zondag 2 december 2007 17:31 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb nog een Loose Frank liggen in goede staat. Maatje 31/34, ik pas hem zelf niet meer. Het is een dry maar hij is al meermalen gewassen, ziet er wel top uit. Mocht iemand interesse hebben dan maak ik wel wat foto's.
mannen zijn sowieso smerig. gewoon niet zeuren en leven in je jeans.quote:Op zondag 2 december 2007 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb die van mij nu bijna 9 maanden en heb em nu 1x gewassen en dat was na 7 maanden. Opzich niet veel contrast ofzo, maar ik kreeg de stank er niet meer uit en hij was erg plakkerig geworden dus moest wel. Was er vaak in uitgeweest en veegde mn handen er altijd aan af etc etcquote:Op zondag 2 december 2007 19:27 schreef ThomazZ87 het volgende:
Ik heb mijn Even Steven Dry nu 5-6 maanden. Hij stinkt niet ofzo hoor![]()
egt fucking chille broek
die van mij is te groot, echt te jammerquote:Op zondag 2 december 2007 19:27 schreef ThomazZ87 het volgende:
Ik heb mijn Even Steven Dry nu 5-6 maanden. Hij stinkt niet ofzo hoor![]()
egt fucking chille broek
Wat moet je ervoor hebben?quote:Op zondag 2 december 2007 23:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jupz japan en greycastquote:Op maandag 3 december 2007 19:56 schreef don-diablo het volgende:
Dry Japan en Dry Greycast neem ik aan?
Zien er goed uit Sarlo
Garage, Jeanspaleis, Bendorff. Vrij veel winkels tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:08 schreef Gerard-Joling het volgende:
Welke winkelketens naast de MAW en de Rode Winkel verkopen ook Nudie??
omdat het gerard joling is?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Garage, Jeanspaleis, Bendorff. Vrij veel winkels tegenwoordig.
Als ik jou was zou ik 'm trouwens een maatje kleiner nemen
quote:
Was toch al een tijd van plan een dry aan te schaffen, dus maar gebruik gemaakt van die korting bij M@W.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:20 schreef don-diablo het volgende:
Wat voor een heb je? Mijn SJ zie ik ook vrij weinig verschil en die heb ik een maand of 3 a 4. Mn ES is wel veranderd, maar tot de dag van het wassen leek alsof er weinig verschil was.
Geduld is een schone zaak (of een vieze zoals in dit geval)
Haha grapjas, maar toch bedankt Mijn dry (regular ralf greycast) heb ik nu 3 maanden. Zie er ook weinig verschil in. Enkel hij begint nu al wat te meuren (door het vele uitgaan :p)quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Garage, Jeanspaleis, Bendorff. Vrij veel winkels tegenwoordig.
Als ik jou was zou ik 'm trouwens een maatje kleiner nemen
Dat is de essentie van een dry... minimaal 6 maanden veel dragen en dan pas wassen. Zo krijg je een unieke broek omdat ie zich helemaal heeft gevormd naar jou.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:15 schreef makkie88 het volgende:
kep zelf 2 regular ralf, en nog 1;) kweet de naam niet meer:P..
maar ik draag mijn broeken dus echt geen half jaar:| na een halve week a een week gaan ze gewoon de was in...
waarom zou je in godsnaam je broek 6 maanden dragen?
dat zal ik maar doen ja!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:59 schreef D.zire het volgende:
net mn sjdj voor de 2e keer gewassen. hij hangt nu te drogen. camera is stuk, maar ik zal asap foto proberen te maken
welke is de dry greycast? Heb mijne nu 1 maand (ongewassen), de kleur van die broeken op de foto ziet er goed uit maar heel anders dan hoe mijn greycast nu uitziet, hoeveel verandert de kleur bij het wassen en is it ook afhankelijk van hoeveel je hem draagt of heeft het veel dragen alleen invloed op slijtplekken?quote:Op maandag 3 december 2007 19:52 schreef sarlo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pets 1.5 jaar oud beide
Hadden ze al, met die kaars en dat prikkeldraad.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef Stansfield het volgende:
Zag net op tv dat nudie met een hele nieuwe lijn tshirts komt van amnesty international. Zaten erg leuke tussen. Maar eens kijken waar die in nederland allemaal te komen te liggen.
Daarom zeg ik ook nieuwe lijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hadden ze al, met die kaars en dat prikkeldraad.
Maar wel een goed initiatief
bij die shirts gaat het er ook om dat er geld naar het goede doel gaatquote:Op woensdag 12 december 2007 20:54 schreef Adelante het volgende:
matige t-shirts: http://www.nudiejeans.com/humanrights/
idd, beetje matigquote:Op woensdag 12 december 2007 20:54 schreef Adelante het volgende:
matige t-shirts: http://www.nudiejeans.com/humanrights/
maar dan hoeven het nog geen matige shirt te zijn tochquote:Op woensdag 12 december 2007 22:37 schreef sarlo het volgende:
[..]
bij die shirts gaat het er ook om dat er geld naar het goede doel gaatread the freaking page ffs
iddquote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef taart het volgende:
[..]
maar dan hoeven het nog geen matige shirt te zijn toch
Die is voor mij dan! Die kost normaal 130 euro.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:19 schreef Gerard-Joling het volgende:
Vanaf vandaag weer sale bij de Men at Work.
In Den bosch lag enkel een Average Joe Black (Dry) voor 65 eurootjes. Helaas niet mn goede maat. Maandag eens kijken in Eindhoven
Dat valt nog wel mee, maar het staat niet en zit niet lekker.. Mn taille is 32 en draag soms 33 om de broek baggy te dragen. En heb sowieso nie een smal postuur, dus ik kan eig beter geen slimfit jeans dragenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:51 schreef Emmol het volgende:
dan heb jij enorm dikke benen tov je buikomvang ofzo? anders koop je toch gewoon een maatje groter ^^
anyway, kon em niet vinden, wel deze, en die wil ik
[ afbeelding ]
Waar heb je die gekocht dan M@W?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:46 schreef bear87 het volgende:
Heb net in Amsterdam een AJDBS gekocht voor 65 euro! Echt een prima deal nietwaar? Ze hadden gewoon nog normale maten voor de verandering.
kheb m ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:46 schreef bear87 het volgende:
Heb net in Amsterdam een AJDBS gekocht voor 65 euro! Echt een prima deal nietwaar? Ze hadden gewoon nog normale maten voor de verandering.
Ja, inderdaad bij M@W gekochtquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht dan M@W?
Beetje een groenige AJ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:33 schreef Gerard-Joling het volgende:
Kom net van een wat duurdere winkel hier in de stad. Hadden een erg grote collectie Nudies. Ook enkele met die greentone wassing van hierboven. Ook een hele aparte AJ gezien. Ben alleen de naam vergeten :/
Maar ook een verfrissend en reinigend goedje daaro gekocht voor mn RR Dry greycast, zondag eens uitproberen na het stappen :p
[ afbeelding ]
Nee meer richting grijs/blauw. Was echt aparte denim en een net zo aparte naam.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Beetje een groenige AJ?
Maar laat maar ff weten van die spray, daar ben ik wel benieuwd naar namelijk
We hebben het over dezelfde AJ, alleen vond ik em meer groenig lijken, maar dat kan het licht in de winkel ook wel eens geweest zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:49 schreef Gerard-Joling het volgende:
Hehe ja zeker, er wordt wat kul verkocht inderdaad. Die spray kostte me een tientje. Is van Bluehood, ook een of ander Jeans merk kwam ik via google achter.
Heb het hier gekocht: http://www.vandijkmode.nl/
Maar zodra ik het gebruikt heb zal ik mijn bevindingen wel melden!
Volgens mij was die aparte AJ deze, leek er wel een beetje op..
http://www.hipperfashion.(...)age-joe-pf-1610.html
Dat is lelijk.quote:Op maandag 24 december 2007 20:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb 'm ook wel wat omgeslagen en verder loop ik 'm wel gewoon kapot.
nee, een portefeuille is ouderwets..quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:12 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Dat is lelijk.
Weet iemand waar die Nudie wallet in het bruin te koop is?
ik hier in:quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Waar bewaar jij je geld dan? In je sok? ')
haha die is echt geniaal. :") en dat dikke wijfquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:48 schreef sponsje het volgende:
In me skinny Jeans![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=VCmt857NUI4
Inderdaad, erg duur, maar voor die prijs ook erg onhandig. Heb 'm een keer in de winkel zien liggen, maar ik vind 't maar niks.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:22 schreef don-diablo het volgende:
Alleen die Nudie wallets zijn me ook een beetje prijzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |