Welke maat is je RR? Mijn RR was een 33/34 mijn echte maat bij Nudie is 32/32quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Draag m'n RR zo'n 2 a 3 keer in de week, moet toch wel genoeg zijn en anders pech.
Die SJ is mij trouwens ook te klein, moet een 33/32 hebben
Ook 33/32. Net zoals m'n SJ.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Welke maat is je RR? Mijn RR was een 33/34 mijn echte maat bij Nudie is 32/32
Jammer dat ik nooit in Arnhem kom en het een beetje veel reizen is voor mequote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:03 schreef taart het volgende:
Er liggen 2 soorten dry average joe's en een TF dry black coated met 30 % korting bij the Globe in Arnhem.De meeste maat 30 en lager. Voor wie het interesseert
Is dat niet een Straight Sven Dry Black? Of een Grim Tim?quote:
aangezien je die maten ook nog zo koopt omdat ze krimpen ( ze zeggen 2 maten) dan weet je hoe hij erbij loopt... Anorexia-patientje ( want groot en breed issie niet ) of een verloren jood uit Auschwitz ( als deze onder de gordel is mag die wel even gecensureerd wordenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
dat dacht ik ookmaar ey we verschillen allemaal
Average Joe Dry black selvedgequote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:42 schreef don-diablo het volgende:
Welk model is het Sarlo?
mazzelaarquote:
In de breedte krimpt ie dus nooit 2 maten, nog niet eens een halve maat. Een dry wordt eerder een maat kleiner gekocht omdat ie juist rekt..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:21 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
aangezien je die maten ook nog zo koopt omdat ze krimpen ( ze zeggen 2 maten) dan weet je hoe hij erbij loopt... Anorexia-patientje ( want groot en breed issie niet ) of een verloren jood uit Auschwitz ( als deze onder de gordel is mag die wel even gecensureerd worden) .
maar kerel was niet te persoonlijk bedoelt.. het viel me nu eenmaal op dat je wel erg mager moest zijn en klein.
Maybe you are a little midget who knows?!![]()
je mag een maatje 34/34 van me overkopenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
mazzelaardie zou ik ook wel willen
Maar ik kijk wel of er verder nog wat leuks is.
dik varken met 36? naja je kan ook weer overdrijvenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef JAY-T het volgende:
[..]
In de breedte krimpt ie dus nooit 2 maten, nog niet eens een halve maat. Een dry wordt eerder een maat kleiner gekocht omdat ie juist rekt..
Sowieso is je opmerking vrij kansloos, als jij een broek in maat 36 nodig hebt ga ik toch ook niet zeggen dat je dan wel een dik varken moet zijn..?
Wat voor broeken dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
je mag een maatje 34/34 van me overkopenheb er zelf een
nog in overvloed hier in de winkel om de hoek haha
Iemand met maat 31 (wat een vrij gangbare maat is) is volgens jou een anorexia patient, of een verloren jood uit Auschwitz.. Wie overdrijfter hier nou?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:30 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
dik varken met 36? naja je kan ook weer overdrijvenverstop jij je maar onder je steen en sluit je af van de buitenwereld, want als jij mijn opmerking al vrij kansloos vindt wat zegt dat dan over jou realiteit van de wereld? achja slaap lekker ben slapen
oke ik geef je wel gelijk, zodat we on-topic kunnen blijven anders is dit toch een eindeloze discussie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Iemand met maat 31 (wat een vrij gangbare maat is) is volgens jou een anorexia patient, of een verloren jood uit Auschwitz.. Wie overdrijfter hier nou?
Das me te grootquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
je mag een maatje 34/34 van me overkopenheb er zelf een
nog in overvloed hier in de winkel om de hoek haha
En nu een 6 maanden zonder wassen en constant dragen voor de boegquote:
Vertel eens hoe het gegaan is!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:43 schreef don-diablo het volgende:
En net mn SJDJ in de was gedaan. De stank kwam er niet meer uit, hoevaak ik em ook luchtte en in een stomerige ruimte deed en alles. En het was sowieso tijd om hem de was in te doen, dus ik ben benieuwd. (verwacht weinig verschil though)
Vind dat mijn RR nu wel mooi uitziet met zijn fadings en slijtageplekken door bierdopjes in het kleine "mobieltjes" tasje. Hij heeft nog steeds zijn indigo kleurtje en moet hem nog dragen tot april volgens het "schema". Denk dat hij echt mooi wordt, althans dat hoop ik. Weet niet hoe ik fotos doe uploaden naar de website anders had ik eens wat fotos gemaakt voor het ideequote:Op woensdag 16 januari 2008 14:05 schreef JAY-T het volgende:
RR Dry Selvage, deze heb voor wanneer ik 'klaar' ben met mn andere selvage, die ik al een paar maandjes draagGekkenwerk eigenlijk, maar vind ze zo mooier dan wanneer ze gewassen zijn..
Dit is nu al mn 3de selvage, voor mij geen andere Nudie's meer.. Alleen de prijs is minder mooiquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:38 schreef don-diablo het volgende:
Miss moet ik ook maar eens een RRDS aanschaffen.Vind de kleur wel mooi eig.
ben bang dat je het niet zo goed ziet doordat de broek nog nat is ben echt benieuwd als die gedroogd isquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:03 schreef don-diablo het volgende:
Heb mn Jim net buiten gehangen om te drogen.. Heb wel foto's gemaakt van toen ik em net uit de was haalde.
edit: nu inclusief wazige telefoonfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besef nu pas dat ie echt vies was geworden en dat ie glimde..Ik ben opzich wel tevreden..
Ja maar ik dacht je maakt hem persoonlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:20 schreef don-diablo het volgende:
Als je weer bezig gaat met een nieuwe dry doe dan een Zippo in dat kleine zakje.Doe ik ook bij al mn broeken en je krijgt er een tof resultaat door, zie de foto's (ik rook nie eens maar heb wel een zippo)
Dit is dus gewassen na zes maanden dragen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:17 schreef Steamboat_Willie het volgende:
Hier mijn Regular Ralf Dry Greycast! Enjoy... reacties , tips etc welkom!
-
nee die is nog niet gewassen en is nog niet op de helft van het dragenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is dus gewassen na zes maanden dragen?
Oh oké, zag al zo weinig verandering.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:24 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
nee die is nog niet gewassen en is nog niet op de helft van het dragen
Als je alle fadings en vouwen ziet in mijn broek ( jhelaas niet goed zichtbaar op fotos.. komt door baggercamera) en dan denkt als hij gewassen wordt.. weet zeker dat hij mega cool gaat uitzienquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh oké, zag al zo weinig verandering.
Vind 'm eigenlijk wel mooi zo, is qua kleur niet echt veel veranderd als ik het zo zie maar wel gewoon de 'bekende' plekken bij de zakken enzo. Doe mij ook maar zoietsquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:03 schreef don-diablo het volgende:
Heb mn Jim net buiten gehangen om te drogen.. Heb wel foto's gemaakt van toen ik em net uit de was haalde.
edit: nu inclusief wazige telefoonfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besef nu pas dat ie echt vies was geworden en dat ie glimde..Ik ben opzich wel tevreden..
Heel mooi hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef Steamboat_Willie het volgende:
niemand die reageertwat vinden jullie tot nu toe van mijn pants?
heb ik dan voor niets de fotos gepost muhahehehe
Hij wijd een beetje uit, zoals elke spijkerbroek, maar erg loopt hij niet uit bij mij. Verder vind ik het wel wat mooier als hij wat baggy hangt, daarom heb ik hem ook wat groter gekocht.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
@Steamboat: Loopt je RRDG ook zo uit? Heb het hier al eerder gezegd, maar ik vroeg me af of jij er ook last van hebt aangezien je dezelfde broek hebt
Wat jij verteld had ik ook met mn Jim... nix aan te doen, dry's lopen blijkbaar gewoon veel uit. Maar tis wel weer ff wennen dat ie normaal zit ipv uberbaggy. Hij is ook beduidend gekrompen. Want mn broekspijpen hangen niet meer helemaal op de grond.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, ik kan m'n aandoen zonder een knoop los te hoeven doen. Terwijl m'n SJ dezelfde maat heeft, en die moet ik wel gewoon 'normaal' aantrekken
Had ik ook, normaal sloeg ik de pijpen om( 3-4 cm hoog) maar na het wassen hoefde het niet meer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat jij verteld had ik ook met mn Jim... nix aan te doen, dry's lopen blijkbaar gewoon veel uit. Maar tis wel weer ff wennen dat ie normaal zit ipv uberbaggy. Hij is ook beduidend gekrompen. Want mn broekspijpen hangen niet meer helemaal op de grond.
dat heb ik ook gedaan, alleen vond et toch nie zo leuk staan, dus gewoon laten hangenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:03 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Had ik ook, normaal sloeg ik de pijpen om( 3-4 cm hoog) maar na het wassen hoefde het niet meer.
Ik heb een maand geleden een Regular Ralf Dirty Dark gekocht die 31/32 was, en die zit perfect. Hoe erg verschillen deze twee broeken in maat?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:56 schreef wesley_k het volgende:
Heb nog een nieuwe Slim Jim Dry Japan voor de liefhebber.
Was een kerstcadeautje maar blijkt toch te groot.
Kaartjes zitten er nog aan en uiteraard niet gewassen..
Maatje 31/32, pm maar als je interesse hebt.
Hier hetzelfde hoor. Zowel met mn dry black als RRDGquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:04 schreef bear87 het volgende:
Zo gister door de regen gefietst met mijn dry black, hij is nu keihard zeg! Echt apart.
Overigens over het uitlopen, ik heb de mijne gewoon gekocht in de maat die ik altijd koop en ik merk na 2 maanden veel dragen nog weinig van uitlopen..
Kwa hard worden in de regen of dat het meevalt met uitlopen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor. Zowel met mn dry black als RRDG
Qua uitlopen, wel een klein beetje natuurlijk maar merk er vrijwel niks van..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:16 schreef bear87 het volgende:
[..]
Kwa hard worden in de regen of dat het meevalt met uitlopen?
Tear Indigo en dat bij de Regular Ralfquote:Op zondag 20 januari 2008 18:39 schreef Mr_DG het volgende:
Wat vinden jullie de vetste Wassing?? (kunnen we weer verder)
Ik heb laatst een lichte prewash AJ gezien die ook van wat dunner denim is. Oftewel een ideaal zomerbroekje.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:08 schreef Japin het volgende:
Op dit moment draag ik een Slim Jim Dry Japan (32x34), paar weken oud en ik had verwacht dat hij nog wat meer uit zou rekken. Hoop dat dat nog gaat gebeuren. Heb ook nog een Average Joe Oldie (33x34) en een hele oude Loose Frank. (die ik nooit meer draag overigens) Ik hoop nog ergens een Average Joe met een lichte wassing vandaan te trekken voor in de zomer. Iemand die ergens zien liggen?
Heb toen ik m'n SJ ging kopen ook nog een RRDS aan gehad maar die bootcut heb ik eigenlijk nooit echt van gehouden. Was wel redelijk onder de indruk van de selvage, het voelt dikker/steviger en ziet er volgens mij na een jaar echt een stuk mooier uit dan een gewone dry.
Bij ons hebben ze geen DS (jammergenoeg)quote:Op maandag 21 januari 2008 13:13 schreef revolutionx het volgende:
zoek je een RR dry, hebben ze echt werkelijk overal maa dan ook overal alleen de RR DS. nu voor een levi kijken dus.
waar heb jij em vandaan dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:51 schreef JAY-T het volgende:
Hier in het Noorden bij veel winkels ook niet.. Maja, alleen maar beter, tot nu toe heb ik hier niemand anders dan mezelf in een RRDS zien lopen
Dat had ik ook met mn SJ... Was eerst een 33 maar na 6 maanden loopt ie wel wat uit... een beste bult welteverstaan.. Nu zit ie weer zoals ik em gekocht had. Beetje baggy maar wel relaxt. Als ik een DS neem, neem ik em gewoon in 32/32 denk ik. Lijkt me de beste oplossing.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:53 schreef JAY-T het volgende:
Mja, is ook je persoonlijke smaak natuurlijk.. Maar ter vergelijking, ik denk dat mijn maat 30 ondertussen wel een maat 31 geworden is
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Pic? Want over het algemeen vind ik de tops van Nudie niet zo tof
Dat hoort niet in het Nudie topic denk ik, schat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:27 schreef kyliiie het volgende:
Heey,
ik heb een vraagje,ik heb laatst een super jeans gezien die een heel donkere kleur had en een beetje skinny afliep, nu komt het vette aan deze broek: de ritsen op de achterzakken waren neon groen geloof ik!
weet iemand van welk merk???
mail me even ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |