Alweer?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:13 schreef thijsltc het volgende:
heb vandaag voor 55 eeuss een slim jim gehaald bij menatwork nmgn
zijn daar meer nudies in uitverkoop
Aah, maar die is iets lichter aan de voorkant.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:25 schreef thijsltc het volgende:
ik heb dus een zwarte
helaas was die daar niet meer in mijn maatquote:Op donderdag 27 december 2007 21:13 schreef thijsltc het volgende:
heb vandaag voor 55 eeuss een slim jim gehaald bij menatwork nmgn
zijn daar meer nudies in uitverkoop
TF is beduidend strakker als de SJ, Ik heb zelf een SJ dry black aangehad en die zijn chill. Heb em toen niet gekocht mede door het feit dat ik nu 2 dry's al heb die ik draag en omdat ie, zoals Brownietje zei, gaat glimmen.. Deed mn ES ook na een tijdje. Dus denk dat ik miss ng een zwarte pre wash SJ haal.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Aah, maar die is iets lichter aan de voorkant.
Wil er een die gewoon helemaal zwart is, TF dus. Of er moet ook nog een SJ zijn die helemaal zwart is.
Binnenkort maar weer de stad in dan
Waar heb je hem gekocht dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:13 schreef LSDreamer het volgende:
ik heb gisteren mijn eerste nudies gekocht... een dry black coated... ik begrijp dus dat deze broek veel minder veranderd naar jouw lichaam en wat je erin doet?
jammer opzich, want dat spreekt me juist zo aan... heb ik ook uitgelegd aan de verkoper(s), maarja :s
toch erg blij met deze aankoop, maar waarschijnlijk zeer binnenkort nog maar een kopen dan
Heerlijke winkels, maar nudies zijn neit aan mij besteed. Ben nogal breed(niet dik) aangelegd.quote:Op maandag 31 december 2007 16:07 schreef Steamboat_Willie het volgende:
nudies krijg je o.a. bij Men At Work ( Altijd afgeprijst? :S voor 60 eurie heb je al een dry ) , Jeans Paleis, Berden(zelfs truien vesten etc. )
( omgeving Heerlen, Limburg )
Valt mee hoor. Gewoon een Regular (R)Alf passen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:26 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Heerlijke winkels, maar nudies zijn neit aan mij besteed. Ben nogal breed(niet dik) aangelegd.
Vooral als i kdit topic ene beetje doorkijk, echt een merk voor smalle latten![]()
AJ en RR zullen je wel passen.. heb zelf ook maat 34/34 ( dit vooral omdat het 2 maten zou kunnen krimpen.. maar heb zelfs al grotere maten gezienquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:26 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Heerlijke winkels, maar nudies zijn neit aan mij besteed. Ben nogal breed(niet dik) aangelegd.
Vooral als i kdit topic ene beetje doorkijk, echt een merk voor smalle latten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |