Voel me inderdaad wel een echte bikkel als ik al die mensen helemaal ingepakt over straat zie sloffen. Dat terwijl ik mezelf de hele dag moet motiveren om vandaag toch echt te gaan lopen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:33 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Geweldig hé! Vooral m'n avond trainingen.
Kijken de buren 's avond rond een uurtje of 21:00 naar buiten:
Zij:![]()
Ik:![]()
Zij:![]()
Ik:![]()
![]()
Helemaal tof als ik 's ochtends ook al war mensen uit de straat tegenkom. Die blikken altijd
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:39 schreef Asics-DS het volgende:
Mooi toch, zomaar een kwartier van je tijd afgesnoept. Wil je nog sneller lopen: ga intervallen, fartlek, heuveltraining doen. Je zal snel vooruitgang zien (tot op zekere hoogte).
Doe maar eens mee met wedstrijdje, het is echt heerlijk om met allerlei andere mensen aan een festijn mee te doen in mijn ogen, zeker als je een doel hebt qua tijd of afstandquote:Op woensdag 19 december 2007 22:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik ben zelf een redelijk fanatieke amateurhardloper maar ik heb nog nooit een wedstrijd gelopen. Ik lees hier dus mee. Overigens loop ik zelf het liefst 's ochtends of 's avonds, als het nog niet zo druk is in de stad. Door de week loop ik in Amsterdam, als ik in het weekend naar m'n ouders ga loop ik vaak in het bos en naar het strand. Heerlijk, die afwisseling.
Ik wil in ieder geval aan de Dam tot Damloop meedoen.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:41 schreef Grumpey het volgende:
Doe maar eens mee met wedstrijdje, het is echt heerlijk om met allerlei andere mensen aan een festijn mee te doen in mijn ogen, zeker als je een doel hebt qua tijd of afstand
Vondelpark of Rembrandtpark, maar het liefst loop ik gewoon door Amsterdam zelf tot ik de stad uit ben. Ik trek de deur achter me dicht en begin te lopen.quote:Waar in Amsterdam? Vondelpark? Amstel? Amsterdamse Bos? (de drie gangbaarste opties)
Heerlijk hé, die eenvoudquote:Op woensdag 19 december 2007 23:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval aan de Dam tot Damloop meedoen.
[..]
Vondelpark of Rembrandtpark, maar het liefst loop ik gewoon door Amsterdam zelf tot ik de stad uit ben. Ik trek de deur achter me dicht en begin te lopen.
zelfde verhaal geld voor mijquote:Op donderdag 20 december 2007 21:36 schreef DeeBee het volgende:
Aan het begin van de avond ook heerlijk gelopen.![]()
Was flink koud, duurde wel half uurtje voordat ik het warm had en m'n handen bleven wel beetje koud, maar alles zag er schitterend uit en het lopen zelf ging ook erg lekker (ook al was het voor het eerst in tijden...).
Een echte prestatieloper wil ik mij niet meer noemen... Heb lange tijd aan atletiek gedaan echt, toen was ik wel stuk fanatieker qua tijden nog, maar dan meer op midden-lange afstand en nu wil ik meer aan wedstrijden mee doen gewoon ook om ze af te maken en doelen als een halve marathon of marathon qua afstand te halen...
Maar toch, ik wil wel weer wat harder als ik nu m'n tweede halve ga doen, dat blijf ik altijd wel houden. Maar met tijden van rond de 1u30 ben je nog niet echt een prestatieloper, betere amateur begin je dan te worden.
heb je een tight gekocht? die heb ik ook nog nodig voor Egmondquote:Op donderdag 20 december 2007 21:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
Overigens heb ik vandaag pas een goeie broek gekocht, ik liep nog in een te wijde tennisbroek en voor shorts is het nu toch echt te koud.
Ja. Een losse broek loopt nogal flodderig.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:21 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
heb je een tight gekocht? die heb ik ook nog nodig voor Egmond
Ikke wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:43 schreef Blik het volgende:
Gebruiken jullie trouwens met dit weer ook loophandschoenen?
Alleen op het begin gewoon goedkope dunne handschoentjes. Als ej doorbloeding beetje op gang is, heb ik meestal toch wel warme handen en gaat het irriteren.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:43 schreef Blik het volgende:
Zoals hierboven al gezegt wordt is 't wel lekker die handschoentjes, maar al gauw te warm. Voor duurlopen en herstel is 't ideaal, maar voor intervallen, fartlek, baantraining vind ik 't te warm. Zelf loop ik met Odlo handschoentjes. Het zijn eigenlijk onder-handschoentjes, voor onder ski-handschoenen e.d.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:43 schreef Blik het volgende:
Zo'n tight vind ik dus absoluut niet lekker zitten, heb er laatst nog eentje gepast van Asics. Maar ik vrees dat ik er ook een moet gaan kopen binnenkort.
Ja, tussen de 7-0 graden, dunne en bij 0 en kouder mijn dikkere hardloophandschoenen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:43 schreef Blik het volgende:
Zo'n tight vind ik dus absoluut niet lekker zitten, heb er laatst nog eentje gepast van Asics. Maar ik vrees dat ik er ook een moet gaan kopen binnenkort.
Gezien mijn voet ben ik wel genoodzaakt op Nike's te lopen. Ik denk dat mijn zomersetje (korte tight en NikeFit t-shirt) toch wel de beste hardloop investering was van dit jaar..quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:10 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Voor goede tights, jacks, shirts, GO NIKE!!! De schoenen lopen voor geen meter, wat dat betreft zweer ik bij de Japanners, maar die kleding
http://store.nike.com/eme(...)9114-309114-/////|12
Ik heb er ook maar 1 gekocht.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:43 schreef Blik het volgende:
ben geen prestatie loper, maar qua tijden die ik loop hoor ik wel bij de betere amateurs. 37-38 minuten op 10 kilometer ongeveer...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:03 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Heerlijk hé, die eenvoud.
Zijn er overigens meerdere 'prestatie-lopers' hier? Ik kon niet echt een ander woord bedenken, dus vat het niet verkeerd op.
Aangezien ik geen ander running topic kon vinden, is dit volgens mij meer een 'hardlopers-verenig-u-hier-topic'
Ik ben een prestatie-loper, al ben ik meer een baanatleet. In de regionale (dorps)lopen die ik dan (af en toe) loop kan ik bij de eerste 10-15 eindigen op de 5km.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:03 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Zijn er overigens meerdere 'prestatie-lopers' hier? Ik kon niet echt een ander woord bedenken, dus vat het niet verkeerd op.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:04 schreef Grumpey het volgende:
maar qua tijden die ik loop hoor ik wel bij de betere amateurs. 37-38 minuten op 10 kilometer ongeveer...
tnxquote:
Erg goede start, misschien te goed.quote:Op zondag 23 december 2007 14:59 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
tnx.
Ik begon goed, 5km in 20min, 10km met een tijd van 44min en toen ging het mis... Mijn benen wilde niet meer
nog wel ff een PR gelopen op de 15km (1u 10min) en daarna rustig tempo naar het eind gelopen in totaal 1u 44min. Vond het erg zwaar, die 6km extra vergeleken met de 15 van Nijmegen hakte er nogal in.
Op dit moment verga ik van de spierpijn, kan amper lopen
Volgende wedstrijd wordt 10km denk ik
Haha, tsjah, het is wel 21 kilometerquote:Op zondag 23 december 2007 14:59 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
tnx.
Ik begon goed, 5km in 20min, 10km met een tijd van 44min en toen ging het mis... Mijn benen wilde niet meer
nog wel ff een PR gelopen op de 15km (1u 10min) en daarna rustig tempo naar het eind gelopen in totaal 1u 44min. Vond het erg zwaar, die 6km extra vergeleken met de 15 van Nijmegen hakte er nogal in.
Op dit moment verga ik van de spierpijn, kan amper lopen
Volgende wedstrijd wordt 10km denk ik
inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2007 12:10 schreef Asics-DS het volgende:
Lopen met de kerstdagen voelt toch net even wat beter dan de hele dag op je krent zitten.
Was laatst een keer bij Myth Busters op Discovery Channel: water met eventueel een aspitrientje werkt het best tegen een katerquote:Op donderdag 27 december 2007 12:51 schreef FJD het volgende:
Gister heerlijk gelopen. Lijkt wel of die nieuwe zolen in m'n schoenen opeens alle problemen hebben opgelostBen nog een klein beetje terughoudend omdat ik nog niet zo heel veel gelopen heb maar goed. Krijg nu wel al weer last van spierpijn als ik een uurtje loop. Conditie is er, m'n knieen kunnen het opvangen maar m'n spieren in m'n bovenbeen hebben de afgelopen weken teveel vakantie gekregen.
Alcohol gaat goed, sowieso moet je eigenlijk voordat je gaat slapen nog even minimaal een halve liter water naar binnen gieten. Dan heb je de volgende dag bijna nooit hoofdpijn. Als je zwaar dronken bent dan moet je de dosis opvoeren tot een liter
Klinkt als de blessure die ik ook had de lopersknie:quote:Op zondag 30 december 2007 17:11 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb nu al een paar weken last van m'n knie die soms na een half uur erg pijn doet waardoor het soms onmogelijk is lekker door te rennen.
Goed idee om naar de fisio te gaan?
Ik wilde ook nog gaan lopen vandaag, maar de oorlog lijkt hier wel uitgebroken, dus ik durf niet echt geloof ik.quote:
Ik heb me opgegegen voor de 10 km van Utrecht, hoop dat ik hem binnen het uur uitloopquote:Op maandag 31 december 2007 16:46 schreef Wolfje het volgende:
Zo, ik heb me net ingeschreven voor de halve marathon in Utrecht. Nu heb ik tenminste weer een doel om naar toe te trainen en dat is ook wel nodig omdat ik de laatste tijd niet zo ijverig heb getraind (vanwege kou en duisternis).
thaleia, heb je de sylvestercross weten te vinden (en winnen)?
quote:Op maandag 31 december 2007 17:42 schreef thaleia het volgende:
Wolfje, mijn conditie is momenteel zo treurig dat ik me nauwelijks in dit topic durf te vertonen
Zo een beetje te lezen kan dat best kloppen. Ik ga morgen wel even bij de fisio langs.quote:Op zondag 30 december 2007 20:22 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Klinkt als de blessure die ik ook had de lopersknie:
http://www.mtchuizen.com/tractus.php
http://www.sgcvisser.nl/Knietractus.html
Dat klopt. Hoewel ik vandaag toch maar een lange broek aan heb geschoten. Duurloopje, gevolgd door heuveltraining. Erg lekker.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:29 schreef Pritt het volgende:
Ach ja de eerste 5 minuten is het altijd even bikkelen qua tempratuur maar daarna heb ik zelfs met een korte broek nergens last meer van.
Men zegt dat je je trainingen moet halveren maar dat werkte niet bij mij dus toen maar geheel gestopt voor 3 weken. En daarna heel rustig weer opbouwen door iedere week weer wat langer lopen, 15 min, 20 min, 25 min etc. En dat heeft gewerkt want loop sindsdien pijnvrij en over anderhalve week de halve marathon van Egmondquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo een beetje te lezen kan dat best kloppen. Ik ga morgen wel even bij de fisio langs.
Ben ik dan een tijd uit de running () of kan ik op een redelijk tempo gewoon doortrainen?
Ik weet het eigenlijk niet, daarom wil ik weer alngs de fysiotherapeut. De eerste keer dat ik ging vertelde hij mij dat ik een slijmbeursontsteking had. Hij adviseerde om een maand rust te nemen. Die maand is twee maanden geworden. 27 december dus weer gelopen en na een aantal kilometers voelde ik het weer steken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:23 schreef Asics-DS het volgende:
Blessure's zijn altijd k*t. Ze komen ook altijd op 't verkeerde moment. Heb je een voetblessure of achillespees blessure, of allebei? Die pezen zijn echt een ramp. Weinig doorbloeding, dus het herstel duurt lang.
Heb vandaag een kek mutsje gekocht en zal vanaf morgen weer braaf de straat op gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:29 schreef Pritt het volgende:
Ach ja de eerste 5 minuten is het altijd even bikkelen qua tempratuur maar daarna heb ik zelfs met een korte broek nergens last meer van.
Ik hoop dat halveren genoeg is. In dat geval moet het nog net lukken om genoeg te trainen voor de CPC, waar ik toch best wel naar aan het uitleven ben. Maar met nog 71 dagen gaat dat wel moeilijk worden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:31 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Men zegt dat je je trainingen moet halveren maar dat werkte niet bij mij dus toen maar geheel gestopt voor 3 weken. En daarna heel rustig weer opbouwen door iedere week weer wat langer lopen, 15 min, 20 min, 25 min etc. En dat heeft gewerkt want loop sindsdien pijnvrij en over anderhalve week de halve marathon van EgmondSuc6 met herstellen!
Zo'n loopband ook.. Ik mijn de loopband altijd, want daar krijg ik juist meer blessures vanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:48 schreef Asics-DS het volgende:
Wat een blessureleed hier zeg. Het zet je wel aan 't denken....... Ik kom ook de straat nog niet uit. Boslopen werkt ook niet. Nu sta ik dagelijks op een crosstrainer in de sportschool en fiets ik wat. Zo'n crosstrainer is dodelijk saai.
voor mij was het 1 blessure in de laatste 3 jaar, dus valt wel mee denk ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:48 schreef Asics-DS het volgende:
Wat een blessureleed hier zeg. Het zet je wel aan 't denken....... Ik kom ook de straat nog niet uit. Boslopen werkt ook niet. Nu sta ik dagelijks op een crosstrainer in de sportschool en fiets ik wat. Zo'n crosstrainer is dodelijk saai.
Dat dacht ik eerst ook omdat het begon nadat ik net nieuwe schoenen had. Maar na de lange rustperiode loop ik nu pijnvrij op die schoenen maar het kan nooit kwaad ze mee te nemen. Had er bij mij mogelijk wel mee te maken want ben gelijk lange duurlopen gaan doen op die nieuwe schoenen en dat wordt niet aangeraden. Je kan beter de rust wel nemen anders kan de onsteking niet genezen en kan je de CPC sowieso gedag zeggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoop dat halveren genoeg is. In dat geval moet het nog net lukken om genoeg te trainen voor de CPC, waar ik toch best wel naar aan het uitleven ben. Maar met nog 71 dagen gaat dat wel moeilijk worden.![]()
Maargoed, ik ga maandag naar de fisio, ben benieuwd wat ze zeggen. Moet ik dan ook m'n schoenen meenemen, aangezien ik het idee heb dat het ook daar aan kan liggen.
Hoog tempo is lopen is helemaal niet goed bij een lopersknie. Het is een ontsteking van de pees die langs je knie loopt waar de pees langs een stukje bot schuurt. Des te sneller je loopt des te meer het schuurt en irriteert waardoor het sneller pijn gaat doen. Alleen met een stuk rustiger aandoen kan de onsteking genezen.quote:Gisteren was ik na 17 minuten al dood van de pijn. Wel op een redelijk hoog tempo gelopen maar daarna kon ik echt niet verder.
Netjes hoor, jammer dat je op de reservelijst nu staatquote:Op maandag 7 januari 2008 08:33 schreef SnuggLe het volgende:
Ik had hier volgensmij al wel eens wat geschreven over een sporttest die ik zou hebben. Gisteren dus gehad. Test met goed gevolg afgerond... Hardlooponderdelen waren Coopertest (begonnen we me, norm van 2600 meter, ik liep er 2900 op mijn gemakkie) en als allerlaatste van de dag na alle andere onderdelen de 4km (norm was 21 minuten, ik liep 17:48 op een heuvelachtig parcours).
Dus over de test zeer tevreden.
Maar over de loting daarna nietSta nu 12e op de reservelijst. Kl*te.
Die schoenen heb ik nu net een maandje en heb ze eerst redelijk rustig ingelopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:04 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook omdat het begon nadat ik net nieuwe schoenen had. Maar na de lange rustperiode loop ik nu pijnvrij op die schoenen maar het kan nooit kwaad ze mee te nemen. Had er bij mij mogelijk wel mee te maken want ben gelijk lange duurlopen gaan doen op die nieuwe schoenen en dat wordt niet aangeraden. Je kan beter de rust wel nemen anders kan de onsteking niet genezen en kan je de CPC sowieso gedag zeggen.
[..]
Hoog tempo is lopen is helemaal niet goed bij een lopersknie. Het is een ontsteking van de pees die langs je knie loopt waar de pees langs een stukje bot schuurt. Des te sneller je loopt des te meer het schuurt en irriteert waardoor het sneller pijn gaat doen. Alleen met een stuk rustiger aandoen kan de onsteking genezen.
Nike Triax Speed 10 of Nike Triax Speed 50. Anders misschien een Casio. Ik heb zelfs de Nike Triax Speed 100, het bandje ging na een jaar kapot, maar omdat ik nog garantie had kreeg ik gewoon weer een nieuwe. Nu moet ik wel zeggen dat ik dit horloge ook dagelijks gebruikquote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef Gelderland het volgende:
ik heb een nieuw sporthorloge nodig, die ik tijdens het hardlopen gebruikIemand nog een leuke tip voor iets in de aanbieding ofzo? max 50-60 euro ofzo!
Gezellig!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:55 schreef FJD het volgende:
Oeh CPC, mooie aanloop voor de marathon
Bruggenloop, CPC, Rotterdam
Hier precies hetzelfde aan de buitenkant van m'n enkel. Moet ook echt iets mis mee zijn, want het wordt niet minder als ik lekker op gang ben. Maar genoeg rust houden tussen het lopen door (2 dagen) en hopen dat het over gaat...quote:Op donderdag 27 december 2007 15:46 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Pijntjes zijn altijd vervelend. Gelukkig herstellen de bovenbenen altijd vrij snel: grote spieren, sterke spieren, goede doorbloeding etc. Het wordt pas een ramp als een pees zeer gaat doen. Ik heb nu zo'n steek in een pees aan de binnenkant van mn enkel. Ik loop er al een week mee te sukkelen.
je vergeet de Zandvoort Circuit Run op 30 maart, 12 kilometertjes, puur om even de beentjes te testen zonder ze echt moe te maken voor het echt werkquote:Op maandag 7 januari 2008 15:55 schreef FJD het volgende:
Oeh CPC, mooie aanloop voor de marathon
Bruggenloop, CPC, Rotterdam
Heb me nog niet ingeschreven maar zal wel eventjes kijken, op zich wel geinig om eens over het circuit te hobbelen alhoewel het met de auto leuker isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:49 schreef Grumpey het volgende:
je vergeet de Zandvoort Circuit Run op 30 maart, 12 kilometertjes, puur om even de beentjes te testen zonder ze echt moe te maken voor het echt werk
(en ik geloof dat het daar sowieso gezellig wordt met mensen van dit forum)
Vroeg me meer af bij wélke onlineshop ze leuke/goede sporthorloges verkopen tegen een scherpe prijs. Zoek eigenlijk een mooie aanbieding?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nike Triax Speed 10 of Nike Triax Speed 50. Anders misschien een Casio. Ik heb zelfs de Nike Triax Speed 100, het bandje ging na een jaar kapot, maar omdat ik nog garantie had kreeg ik gewoon weer een nieuwe. Nu moet ik wel zeggen dat ik dit horloge ook dagelijks gebruik
Kijk dat scheelt weer dan je mag doorlopen. Ik laat zelf de CPC schieten dit jaar, vorig jaar de 10 km gelopen maar vond het veel te druk en niet echt leuke route. Past ook niet echt in m'n schema voor de marathon van Rotterdam, ga rond die tijd al de halve van Utrecht en de Zandvoor Circuit run lopenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verder blijkt de spier in m'n linker bovenbeen te gespannen te zijn, hierdoor ren ik op een manier waardoor de pees langs m'n bot schuurt zoals hierboven al staat. Hij was bezig deze los te masseren maar daar was hij volgens mij niet helemaal klaar mee. Donderdag heb ik weer een afspraak en dan zie ik verder hoe het gaat.
Volgens de fysiotherapeut is het allemaal redelijk snel te herstellen en mag ik gewoon doorgaan met trainen als ik zorg voor nieuwe zooltjes. De vraag of ik mee kon doen aan de CPC beantwoorde hij positief! Ik ben dus blij en weer een stuk soepeler!
Digitaal of analoog? Kijk eens bij Futurumshop: echt een super online winkel. Snelle en goede service en geen verzendkosten (ik heb geen aandelen overigensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:00 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Vroeg me meer af bij wélke onlineshop ze leuke/goede sporthorloges verkopen tegen een scherpe prijs. Zoek eigenlijk een mooie aanbieding?
Iemand nog een tip? Hoeft niet met hartslagmeter want dat gebruik ik niet...
Ah dat wordt dan lekkere bikkelen op het strand.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:40 schreef mouzzer het volgende:
Komende zondag de halve van Egmond en zo te zien gaat het redelijk weer worden met wind tegen op het strand..
Past het niet omdat je Utrecht loopt of past het uberhaupt niet? Ik zelf ben van mening dat de CPC te dicht op de marathon van Rotterdam zit om te gaan voor een toptijd; als ik op dat tempo loop dan zit ik nml. weer een week stil met spierpijn. Ik ga de CPC dan ook in op een tijd van 02:00:00. Ruim boven m'n kunnen en het is dan ook meer een veredelde training dan een wedstrijd. Of de CPC te dicht op de marathon zit ligt dus puur aan hoe hard je gaat lopen denk ik. Los daarvan wil ik ook wel eens een thuiswedstrijd lopenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:40 schreef mouzzer het volgende:
Kijk dat scheelt weer dan je mag doorlopen. Ik laat zelf de CPC schieten dit jaar, vorig jaar de 10 km gelopen maar vond het veel te druk en niet echt leuke route. Past ook niet echt in m'n schema voor de marathon van Rotterdam, ga rond die tijd al de halve van Utrecht en de Zandvoor Circuit run lopen
Daar ben ik ook erg blij om. Hoe duur zijn die speciaal gemaakte zooltjes ongeveer? Ik loop nu vaak de 10 km als training.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:40 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Kijk dat scheelt weer dan je mag doorlopen. Ik laat zelf de CPC schieten dit jaar, vorig jaar de 10 km gelopen maar vond het veel te druk en niet echt leuke route.
2 uur is ook mijn streef tijd. Of ik sneller of langzamer ben ligt helemaal aan m'n knie, maar volgens de fisio moet dat helemaal goedkomen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga de CPC dan ook in op een tijd van 02:00:00. Ruim boven m'n kunnen en het is dan ook meer een veredelde training dan een wedstrijd. Of de CPC te dicht op de marathon zit ligt dus puur aan hoe hard je gaat lopen denk ik. Los daarvan wil ik ook wel eens een thuiswedstrijd lopen
Ik moet nog even m'n strategie bepalen. Als het echt zo druk is als hier wordt geroepen (hoe staat het bv. in verhouding met Amsterdam?) dan zal ik denk ik lekker voorin beginnen anders ben ik het eerste uur bezig om recreanten in te halen en als ik continue bezig ben met nieuwe paden uitdenken tussen mensen door dan kan ik me niet concentreren op het lopen zelf. Of het door een gebrek aan ervaring komt of dat ik er gewoon niet tegen kan weet ik niet maar dat levert me zoveel stress op dat meteen stukken slechter loopquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:40 schreef Zotheid het volgende:
Nee je hoeft geen streeftijd in te vullen. Ik niet in ieder geval.
Het is in elk geval wel een druk zooitje dus je zal vast veel moeten inhalen.
Misschien dat je me nog voorbij loopt.
Ik heb geen idee of het al dan niet drukker is dan in Amsterdam. Dit gaat m'n eerste wedstrijd worden dus ik heb sowieso geen idee hoe snel ik het beste kan lopen. Ik ben ook iemand die snel op iemand anders tempo gaat lopen, vooral als dit te snel is. Hier moet ik in elk geval voor oppassen. anders haal ik het straks helemaal niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet nog even m'n strategie bepalen. Als het echt zo druk is als hier wordt geroepen (hoe staat het bv. in verhouding met Amsterdam?) dan zal ik denk ik lekker voorin beginnen anders ben ik het eerste uur bezig om recreanten in te halen en als ik continue bezig ben met nieuwe paden uitdenken tussen mensen door dan kan ik me niet concentreren op het lopen zelf. Of het door een gebrek aan ervaring komt of dat ik er gewoon niet tegen kan weet ik niet maar dat levert me zoveel stress op dat meteen stukken slechter loop![]()
Lastige afweging dus nog maar mocht je ingehaald worden door iemand met "Ik ben niet te stoppen" op z'n rug dan ben ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |